„Shop“ kam se podíváš – Shoptet + ShopSys = ShopCamp 2014
Praha, 7. října 2014 – Již příští sobotu 18. října se prostorách ČVUT odehraje ShopCamp, který pomůže rozšířit znalosti v oblasti e-commerce, a stane se tak historicky první BarCamp konferencí v České republice zaměřenou výhradně na e-shopy a internetové podnikání. Dva konkurenti Shoptet a ShopSys tak uvedou hvězdy jako je Jan Řezáč, který přes deset let dává pevný řád webdesignu či Jana Tichého provozující úspěšnou vývojářskou a poradenskou společnost Medio Interactive.
ShopCamp zahrne široké spektrum témat začínajících na „e“ jako je e-commerce, e-marketing, e-shop, e-správa a další nezbytné aktivity, které se vztahují k podnikání na internetu. „Podnikání na internetu je dnes běžnou záležitostí. S tím se pojí i rychlý nárůst e-shopů, kterých je v současné době něco přes 40 tisíc. Založit e-shop je ale jen začátek. Jak prodávat, jak propagovat a další důležitosti jsou zásadním klíčem k tomu, aby váš e-shop nezanikl hned v začátku. Proto je tu ShopCamp.“ sděluje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
BarCamp konference zaměřená na e-shopy je určena primárně pro majitele e-shopů, jejich zaměstnance a marketingové poradce, zúčastnit se ale mohou i všichni ostatní, kteří se zajímají o problematiku e-commerce. Mezi hlavní témata budou patřit internetový marketing, webová analytika, uživatelská přívětivost e-shopů a případové studie.
„Jsme nadšeni, že se během velmi krátké doby na ShopCamp přihlásilo přes 500 účastníků. Jsme přesvědčeni, že tomu pomohla i přislíbená účast významných jmen, jako jsou Jan Řezáč či Jan Tichý. Lidé se tak mohou dozvědět, proč je důležité webové poradenství a že analytika hraje velkou roli. Jan Řezáč zase promluví o webdesignu, který, jak on sám říká, mění chaos webů v pevný řád. Určitě je na co se těšit,“ říká Petr Svoboda, CEO společnosti ShopSys.
Na ShopCamp se bylo možné přihlásit nejen jako posluchač, ale také jako přednášející. V hlavním sále s kapacitou 350 osob proběhne celkem devět přednášek. Souběžně bude možné navštívit devět různých workshopů. Samotný program ShopCampu si účastníci odhlasovali sami, a zde je výsledek:
Více přímo na: www.shopcamp.cz a na sociálních sítích pod hashtagem: #shopcampcz.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti