Poslední článek na blogu

Outsourcing v praxi: Jak poznat dobrého copywritera?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

O Shoptetu

V Shoptetu věříme, že provozovat e-shop jde i bez technických znalostí a vysokých investic. Vyvíjíme systém, který obslouží jak malý e-shop, tak prodejce s tisícovkami objednávek denně. Nejen, že mu věříme my, ale věří mu už 22 004 klientů v Česku a na Slovensku. Náš tým, který čítá už přes 60 zaměstnanců, zkrátka baví pomáhat lidem s podnikáním a plnit jim pomocí našeho systému jejich sny.

Pokud se vám líbí co děláme, koukněte na stránku Shoptet Kariéra a zjistěte, jestli do našeho týmu nesháníme zrovna vás.

Kdo za Shoptetem stojí?

Míra

Miroslav Uďan, CEO

Miroslav Uďan, CEO

Míra zastává funkci výkonného ředitele a zároveň je spolumajitelem společnosti. Vytvořit perfektní produkt občas nestačí, proto je spojkou produktu, obchodu a marketingu a dohlíží na to, aby všechno klapalo. A taky má ten nelehký úkol rozhodnout, kterou z poptávaných funkcí uděláme jako první. Pokud se díky následkům aktivního provozování thajského boxu a fitness zrovna nenachází v nemocnici, věnuje se amatérské kybernetice.

Filip

Filip Kopecký

Filip Kopecký, CTO

V roli CTO je Filip zodpovědný za strategii technologického rozvoje Shoptetu. Naposledy působil jako ředitel rozvoje technologií na Letišti Praha a zkušenosti z vedoucích pozic má také z osmi let v Zootu. Filip programuje od dětství, vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Baví ho cestování, knížky, plavání a fantazírování o budoucnosti lidstva.

Radek

Radek Hudák

Radek Hudák, CMO

Radek má na starost všechno, co se točí kolem marketingu, a také řeší přes partnerský program vztahy s agenturami a developery. Baví ho online marketing a vše kolem startupů. Zkušenosti sbíral například při vedení marketingu Slevomatu. Kdo neumí, tak učí, proto často přednáší o online marketingu. Kromě práce ho baví cestování. Taky rád s kolegy i nekolegy pořádá a účastní se teambuildingových aktivit. Ví, že už by měl stejně jako ostatní v týmu začít pořádně sportovat.

Štěpán

Štěpán Karoch

Štěpán Karoch, CSO

Štěpán má pod taktovkou přímý prodej našeho systému. Jeho tým obchodníků se stará o klienty přímo v terénu, pomáhá jim zefektivnit podnikání a bezpečně je převádí z jejich stávajících řešení na Shoptet. Obchodu se věnuje přes 8 let, baví ho vyhledávat a rozvíjet nové obchodní talenty. Po práci se chodí odreagovat do posilovny, má rád filmy s Leonardem DiCapriem a zajímá se o startupovou scénu a bojové sporty.

Peter

Peter Mac

Peter Mac, CCO

Peter má pod palcem komunikaci se stávajícími i budoucími klienty. Jeho tým se stará o to, aby e-shopaři dostali z Shoptet systému pro své podnikání maximum. Designování zákaznické zkušenosti mezi produktem a klientem se věnuje 8 let. Analytiku, procesy, ladění komunikace a držení kroku s prudce rostoucími SaaS byznysy je nejen jeho prací, ale i koníčkem. Pravidelně ho taky najdete trénovat kalisteniku.

Honza

Jan Hospodka

Jan Hospodka, CFO

Honza je sice služebně nejmladší člen našeho managementu, ale zato má za sebou řádku zkušeností z velké mezinárodní konzultační firmy a ze svého času stráveného v zahraničí, mimo jiné ve Velké Británii a v Číně. Teď bedlivě střeží naše finance a šéfuje datovým analytikům. Když si pak chce od analytik odpočinout, potopí se s potápěčským přístrojem do hlubin, zajde si na box nebo na večírek do společnosti.

Peter

Peter Topor

Peter Topor, CBDO

Peter u nás funguje jako Manažer pro expanzi, kterou kompletně zastřešuje, aby vše klapalo, jak má. Své zkušenosti sbíral například ve Footshopu, kde působil na pozicích COO a CIO a vydatně se věnoval tamním expanzním aktivitám. Když nepracuje, tak si rád čte blogy a business literaturu. Jezdí na kole po horách a baví ho cestovat a objevovat nová místa.

Tomáš

Tomáš Mitana

Tomáš Mitana, Head of product

Tomáš u nás má na starosti produkt – to obnáší co nejlépe pochopit potřeby našich zákazníků, najít pro ně řešení a zajistit, že budeme pracovat na správných věcech ve správný čas. Baví ho budování produktu, data a SaaS firmy. Svoje zkušenosti začal nabírat jako grafik, postupně se dostal k UX a k byznysu. Před Shoptetem vedl produkt ve Footshopu, díky čemuž dobře poznal prostředí malých a středních e-shopů. Když se chce zabavit, přemýšlí, jak uvařit tu nejlepší kávu nebo dobré jídlo.

a hlavně ...

Náš tým