Poslední článek na blogu

Novinky z vývoje: Feed pro Glami.cz a další

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
 

Propojení za milióny

Jak zdvojnásobit zisk? Když své zboží ukážete tam, kde se na něj stojí fronta.

Propojení, kam si jen vzpomenete

Všechna myslitelná propojení na místa a funkce, která moderní e-shop potřebuje k úspěchu, Shoptet e-shopy umožňují. A díky přehlednému Správci propojení budete mít vždy perfektní přehled o tom, která propojení máte aktivní a která ještě nevyužíváte.

 

Sociální sítě

Tlačítka z nejoblíbenějších sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+ , Pinterest můžete mít i ve svém e-shopu. Vaši zákazníci tak mohou snadno „lajkovat“ a sdílet, který produkt se jim líbí, nebo ho přímo doporučit přátelům. Díky snadno ovladatelným doplňkům se můžete snadno na e-shopu pochlubit, kdo všechno vás už sleduje, nebo jaký poslední příspěvek jste připíchli na svou Pinterestovou nástěnku.

 

Export do vyhledávačů zboží

Díky napojení na specializované vyhledávače zboží (Zbozi.cz, Heureka.cz, atd.), které umožníme všem našim zákazníkům zcela zdarma, se vaše produkty budou na velkých prodejních portálech zobrazovat automaticky. Buďte tam, kde na vaše zboží čekají zákazníci fronty. Výrazně tím zvýšíte své objednávky.

 

Napojení na Aukro

Prodávejte své zboží také na serveru Aukro – produkty můžete vystavovat přímo z administrace e-shopu, kde je možné také jednoduše sledovat i průběh těchto aukcí.

 

E-shop na Facebooku

Nabídněte své zboží na největší sociální síti na světě. Jen v Česku tak můžete oslovit zhruba 4 miliony lidí. Stačí si svůj e-shop propojit se svou firemní stránkou na Facebooku a vytvořit tak velkou výkladní skříň svého zboží na nejrušnější třídě :)

 

Microdata

Vybavíte si, jak se vám při vyhledávání na Googlu zobrazí ve výsledcích nejen odkazy na konkrétní hledané zboží, ale i jeho hodnocení a cena? Tak to je přesně výsledek toho, pokud e-shop používá Microdata. Shoptet e-shopy je používají a tak se vaše zboží zobrazuje na Googlu formou tzv. strukturovaného úryvku, který na sebe dokáže v záplavě dalších výsledků strhnout pozornost.

 

Provizní systém

Provizní systém (nebo "Affiliate") je silný marketingový nástroj. Chcete váš e-shop zviditelnit, nechat ho vydělávat více? Pak je provizní systém určen právě vám. Jak to funguje? Domluvíte si své affiliate partnery, kteří váš e-shop budou chtít na svých stránkách propagovat. Domluvíte si výši provize a vytvoříte jim banner nebo odkaz, který na své stránky vloží. Za každého u vás nakupujícího zákazníka, který přijde z jejich webu, získají partneři provizi. Zisk z toho mají obě strany – vám to může výrazně zvýšit počet zakázek a partneři jsou motivováni, aby vás propagovali aktivně, protože získají více peněz z provizí.

 

Hodnocení a diskuze u produktů

Nechte zákazníky, ať si předávají zkušenost s vašimi produkty. Ať už formou diskuse u produktů, nebo pomocí hodnocení zboží udílením hvězdiček. Vy tak získáte jednoduše zpětnou vazbu, jak jsou se zbožím spokojeni a které zboží je oblíbené, a ostatní zákazníci budou mít zase ulehčený výběr, pokud se nebudou moci rozhodnout mezi více produkty. Reálná zkušenost ostatních zákazníků totiž prodává.

 

Detailní fotografie zboží

Obrázek vydá za 1 000 slov a kvalitní fotografie produktu prodává. Vkládejte ke zboží fotky v nejvyšší možné kvalitě, e-shop je na ně připraven a zákazníci budou nadšeni. Díky lupě v detailu produktu pak uvidí produkt skutečně zblízka.

 

Související a podobné zboží

Zjednodušte nákup ve Vašem obchodě pomocí souvisejícího nebo podobného zboží. Co když bude zákazník nad produktem váhat? Nenechte ho odejít a nabídněte mu hned u produktu jeho podobné zboží, třeba mu bude vyhovovat víc. Víte, že by k nějakému produktu mohl využít i další zboží? Nabídněte mu ho formou souvisejícího zboží – ušetříte mu hledání a můžete si tak výrazně zvýšit své prodeje.

 

Akční cena zboží

Produkty s příznakem „akční“ prostě lákají. Víme to my, stejně jako vy. A proto v administraci u svých produktů můžete velmi snadno akční nabídku nastavit, stejně jako omezit dobu jejího zobrazování. Zákazník tak získá pocit, že si brzy končící akční cenu prostě nemůže nechat ujít, a nakoupí. Akční ceny jsou totiž velice silný marketingový nástroj, využívejte je! Mohou například pomoci rychleji prodat určité produkty.

 

Přehled i pro vaše zákazníky

Umožněte zákazníkům mít dokonalý přehled o jejich historii nákupů. V přehledném klientském centru si tak budou moci prohlédnout veškeré své předchozí objednávky a dokonce je z přehledu velmi jednoduše zopakovat. Na jednom místě zde mají evidované také všechny své daňové doklady, ale i slevy, které v e-shopu právě využívají. Přehled udělených hodnocení zboží a všech odpovědí v diskusích jsou další třešinkou, která zvyšuje komfort nákupu vašim zákazníkům.

 

Online platby

Nabídněte svým zákazníkům jednoduchý a pohodlný nákup ve vašem e-shopu. Díky možnostem online plateb mohou svůj nákup zaplatit rychle a bezpečně. Bez ohledu na to, kterou z online metod nabídnete – ať už PayU nebo GoPay, kteří zaštiťují propojení s jednotlivými bankami a umožňují platby kartou, nebo PayPal, který je jakousi internetovou peněženkou. Nebo využijte Twisto, netradiční metoda, kdy zákazník platí až 14 dní od doručení zásilky, ale e-shop dostane od Twista peníze ihned. Či je libo splátkový systém – nabídněte iPlatbu!

 

Široké možnosti odběru zboží

At už prodáváte cokoli, budete potřebovat zboží k zákazníkům nějak dostat. Možností máte nepřeberné množství. Můžete využít služeb mnoha přepravních firem (například DPD, PPL, Geis Parcel, GLS, Top Trans či DHL), kurýrů (Messenger, Airway či Mesík) či České pošty (se svým Balíkem na poštu či Balíkem do ruky). Velký rozmach zaznamenaly i odběry na cizích výdejních místech typu Uloženka, Zásilkovna, či netradičně síť potravin Žabka. Všem dopravcům můžete jednoduše exportovat svoje objednávky a objednat tak jejich svoz, anebo si ušetřit čas a práci a veškerou komunikaci se všemi dopravci řešit najednou přes službu Balíkobot. Díky ní můžete i hromadně tisknout štítky na balíky a sledovat stav svých zásilek.

 

Cizí měny, přepínání měn

Nenechte omezovat svůj prodej hranicemi. Nastavte si ve svém e-shopu velmi jednoduše další měny, které chcete nabízet, a zvyšte tak objednávky i od zahraničních klientů. Ceny zboží se přepočítají automaticky – ať už podle vámi pevně daného kurzu, nebo podle aktuálního kurzu ČNB.

 

SEO - Optimalizace pro vyhledávače

SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je proces, díky kterému můžete zlepšit své pozice v neplacených výsledcích vyhledávání na Google a Seznam a získat vyšší počty objednávek. Díky naší důkladné technické optimalizaci pro vyhledávače bude mít váš e-shop Google i Seznam rád. A s použitím nástrojů Základní a Pokročilé SEO si budete moci své pozice ještě vylepšit. Díky funkci Základní SEO totiž nepřijdete o své pozice, když měníte doménu, nebo přecházíte k Shoptet se starým e-shopem, a díky modulu Pokročilé SEO bude vaše zboží pro zákazníky mnohem lépe vyhledatelné.