Poslední článek na blogu

PPC reklama II – pro pokročilé

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Slovník pojmů, znak A

3 A B C D E F G H I J K L M N O P R S T V W X Z

A/B testování

A/B testování je klasickou metodou hojně používanou v marketingu. Má za cíl zvýšit konverze či konverzní poměr testovaného projektu. Mezi hlavní výhody A/B testování patří nízké náklady, vysoká efektivita, snadné nasazení a jednoduché…

ACCA

ACCA je jeden z modelů marketingové komunikace, známý též jako spektrum DAGMAR. V roce 1961 ho popsal Russell H. Colley. ACCA/DAGMAR se využívá pro měření marketingové efektivity. Model DAGMAR stanovuje reklamní cíle. Podle něj potenciální zákazník…

AdBlock

Adblock je doplněk internetových prohlížečů, který skrývá či filtruje reklamu na webu. Alternativami jsou rozšíření AdBlock Plus, AdAway či uBlock Origin. V současné době existuje několik rozšíření desktopových prohlížečů i mobilních aplikací na…

Affiliate systém

Affiliate systém je jedním z marketignových nástrojů e-shopů či internetových firem. Jedná se o způsob propagace zboží nebo služeb prostřednictvím partnerských webů či firem (tzv. affiliate partnerů) oplátkou za podíl z prodeje (tzv. provizi). Co je…

AIDA

AIDA je zkratkou, která popisuje model působení reklamy. Co znamená AIDA? AIDA je v online marketingu běžně zažitý pojem. Jedná se o zkratku, která tvoří určitý model stupňového působení reklamy. Ta prochází krok za krokem postupně čtyřmi etapami.…

Alt

Jedná se o alternativní text, který je přiřazen obrázkům na webových prezentacích nebo e-shopech. K čemu alternativní text? Vyhledávače, jako jsou Google či Seznam, mají vlastní roboty, kterými procházejí pravidelně veškeré internetové stránky a…

Anchor text

Anchor text je jedno či více slov, která tvoří hypertextový odkaz na jinou stránku. Tento text bývá odlišený od zbytku textu buď podtržením nebo barevným označením. Slouží k vedení návštěvníka na webu i zvýšení relevance stránky, na kterou odkaz…

Anketa

Anketa je forma průzkumu, díky které získá e-shop zpětnou vazbu od svých návštěvníků. Co je Anketa? Anketa je jednoduchý průzkum prováděný na malé sociologicky nereprezentativní skupině respondentů. Při provozu e-shopu se však obchodník může právě…