Poslední článek na blogu

Shoptet.TV rozjíždí vzdělávací videa pro začínající e-shopaře

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
 

Slovník pojmů, znak A

3 A B C D E F G H I J K L M N O P R S T V W X

A/B testování

Jedná se klasickou metodu hojně používanou v marketingu, která má za cíl zvýšit konverze či konverzní poměr testovaného projektu.  Kdy se AB testy využívají? Metoda byla původně vytvořena pro testování newsletterů, postupem času našla své uplatnění…

Affiliate systém

Affiliate systém je jedním z marketignových nástrojů e-shopů či internetových firem. Jedná se o způsob propagace zboží nebo služeb prostřednictvím partnerských webů či firem (tzv. affiliate partnerů) oplátkou za podíl z prodeje (tzv. provizi). Co je…

AIDA

AIDA je zkratkou, která popisuje model působení reklamy. Co znamená AIDA? AIDA je v online marketingu běžně zažitý pojem. Jedná se o zkratku, která tvoří určitý model stupňového působení reklamy. Ta prochází krok za krokem postupně čtyřmi etapami.…

Alt

Jedná se o alternativní text, který je přiřazen obrázkům na webových prezentacích nebo e-shopech. K čemu alternativní text? Vyhledávače, jako jsou Google či Seznam, mají vlastní roboty, kterými procházejí pravidelně veškeré internetové stránky a…

Anchor text

Anchor text je viditelný text odkazu, který odkazuje na určitou webovou stránku. Kde se anchor text používá? Klasický hypertextový odkaz může vypadat takto www.shoptet.cz. Pokud ale nechcete psát celou adresu, stačí přiřadit adresu ke konkrétnímu…

Anketa

Anketa je forma průzkumu, díky které získá e-shop zpětnou vazbu od svých návštěvníků. Co je Anketa? Anketa je jednoduchý průzkum prováděný na malé sociologicky nereprezentativní skupině respondentů. Při provozu e-shopu se však obchodník může právě…