Slovník pojmů, znak O
Obchodiště.cz
Obchodiště.cz je B2B platforma, která vytváří prostor pro komunikaci velkoobchodů a jejich odběratelů. Dodavatel zde může nabízet libovolný počet produktů určených pro velkoobchodní prodej. Jak Obchodiště funguje? V případě, že se chcete stát…
Obsahový Marketing
Obsahový marketing je důležitou součástí marketingu jako takového. Soustředí se na vytváření obsahu, který je zajímavý a nějakým způsobem přínosný pro stanovenou cílovou skupinu.Obsahový marketing je důležitou součástí marketingu jako takového.…
Off-Page faktory
Off-Page faktory ovlivňují umístění webu ve vyhledávání. Označují tedy vlivy, které mají dopad na umístění webu ve vyhledávačích, ale na rozdíl od on-page faktorů mají svůj původ mimo provozovaný web. Příklady Off-Page faktorů Nejčastějším a…
On-Page faktory
On-Page faktory mají vliv na umístění webu nebo e-shopu ve vyhledávání a jsou nedílnou součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO). Na rozdíl od off-page faktorů lze on-page faktory ovlivnit mnohem jednodušeji, protože vyplývají přímo ze stavby…
Online Marketing
Pojem online marketing se začal prosazovat s rozvojem internetových obchodů a podnikání na internetu obecně. Můžeme se též setkat s označením internetový marketing, e-marketing nebo web-marketing. Co vše zahrnuje online marketing? Online…
Online platby
Online platby jsou stále populárnějším řešením pro placení nejen v oblasti B2C ale i B2B. Online platby lze provádět pomocí klasických platebních karet, u kterých je aktivováno internetové bankovnictví, kreditních karet, elektronických peněženek nebo…
Open Source
Open source je software, jehož zdrojové kódy jsou volně k dispozici. Dobrovolní vývojáři mohou zdrojové kódy studovat a modifikovat. Vylepšené nebo nové části takovéhoto softwaru jsou poté zakomponovány do celkové struktury a díky tomu se open source…
Opera
Opera je název jednoho z nejrozšířenějších prohlížečů webového obsahu. Tento prohlížeč můžeme zařadit po bok prohlížečům jako jsou Internet Explorer, Firefox, Chrome nebo Safari. Zastoupení tohoto prohlížeče je však mnohem menší než má Inernet…
Optimalizace pro vyhledávače
S tímto slovním spojením se můžeme setkat velmi často i ve formě zkratky SEO (Search Engine Optimization). Optimalizace pro vyhledávače popisuje proces úpravy webu nebo e-shopu, který má zajistit umístění ve vyhledávání na předních…