Tiskové zprávy, Strana 11
6. února 2019
Erotické pomůcky patří mezi časté dárky na svátek všech zamilovaných. Překvapivě je však nejvíce nakupují ženy. Ty tvoří třikrát více zákazníků, než kolik je nakupujících mužů v českých online sex shopech. Pánové zas dominují při nakupování v květinářství. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží již 16 tisíc e-shopů v ČR. “V lednu a únoru se online obchodům s erotickým zbožím zvyšuje obrat oproti běžnému měsíci o 61 %. Na Valentýna tam nejčastěji nakupují ženy v poměru 3:1 k mužům,” přibližuje ředitel Shoptetu Miroslav Uďan s tím, že mezi nejúspěšnější obchodníky tohoto ...
29. prosince 2018
Přes téměř 43 tisíc českých e-shopů letos proteklo celkem 139,8 miliardy korun. Navíc poprvé v historii českého internetu utratili zákazníci během jednoho jediného dne více než 1,1 miliardy korun. Taková je rekordní bilance tuzemské e-commerce. Upozorňuje na to Shoptet, na jehož platformě letos běží již skoro 16 tisíc e-shopů. “Česká e-commerce rostla letos dvouciferným tempem, v průměru si polepšila o 18,5 % meziročně. Zejména silné předvánoční období dopomohlo k tomu, že online obchodníci měli lepší než původně očekávané výsledky,” komentoval ředitel Shoptetu Miroslav Uďan s tím, že i nadál...
11. prosince 2018
Letošní 11. prosinec je vůbec nejvytíženějším dnem v roce pro tuzemské online obchodníky. Na české e-commerce vůbec poprvé během jednoho dne utratí Češi více než jednu miliardu korun, konkrétně se očekává, že to bude 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která poskytuje eshopové řešení pro více než 15 tisíc českých eshopů. Podle ní podobné tempo růstu vydrží i příští rok. Celé odvětví zatím nevykazuje ani nejmenší náznaky krize. Dosavadní tempo útrat napovídá, že Češi letos utratí online celkem 139,8 miliardy korun. To je v meziročním srovnání o 18,5 % více. “Alespoň jed...
23. listopadu 2018
Společnost Shoptet upozorňuje na podvodné emaily, které jsou rozesílány jejím jménem. Jedná se o klasický podvod, který lze poměrně snadno a rychle rozeznat. Email po klientech žádá zaplacení za údržby platformy. Tyto poplatky společnost Shoptet nikdy nevybírala ani o ně nežádala. Všechny e-maily od společnosti Shoptet chodí z domény Shoptet.cz a všechny faktury jsou vždy v administraci vašeho e-shopu Dále je v emailovém podpisu uveden kontakt na Miroslava Kubáta, přičemž email je rozesílán z podezřelé adresy Miroslavkubat24@gmail.com. Pokud podobný email obdržíte, nic neplaťte. Na tento př...
22. listopadu 2018
Přestože by se ze všudypřítomných reklam mohlo zdát, že všichni nakupují před Vánoci ve slevách, efekt takzvaného výprodejového dne Black Friday je ve skutečnosti menší. Ze statistik společnosti Shoptet vyplývá, že velké e-shopy reálně zlevnění v průměru o 34 %, ale již staré modely zboží. „Přestože reklamní masáž na Black Friday v posledních letech stoupá, táhnou ji převážně největší online prodejci na trhu. Menším obchodníkům se nevyplatí. Na ně také připadá v průměru sleva kolem 15 %. Nicméně malé e-shopy se často nezapojují vůbec, protože na to nemají připravenou žádnou marketingovou kamp...
5. listopadu 2018
Počet Čechů podnikajících na internetu zrychlil své tempo. Shoptet, tedy největší česká platforma pro e-shopy, očekává za letošní rok lepší výsledky, než byly původně plánované. Zatímco loni využívalo služeb firmy 10 000 podnikatelů, odhad na letošek očekával nárůst na 15 tisíc obchodníků. Aktuální tempo růstu ukazuje, že to bude dokonce o jeden tisíc více, tedy celkem 16 000 eshopů. “Česko je dlouhodobě zemí, kde je nejvíce eshopů v přepočtu na obyvatele. Současná ekonomická situace silnému růstu dále nahrává. Dostatek času i financí na rozjezd podnikání na internetu má stále více lidí. Mo...
15. října 2018
Malé specializované e-shopy drží na celkovém e-commerce trhu 50procentní podíl. Čeští zákazníci totiž u nich utratí stejně množství peněz jako u největších hráčů na trhu. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která se v rámci online prodejů zaměřuje na malé a středně velké obchodníky. “Přestože v posledních letech narostlo jen několik jednotek e-shopů na miliardové obraty, celkově je na trhu aktivních 42 tisíc e-shopů. Přes ně utratí zákazníci stejné množství peněz jako u největších a nejdominantnějších hráčů, tedy přibližně 70 miliard korun,” přibližuje Miroslav Uďan ředitel společnosti Sh...
20. srpna 2018
Přestože léto bývá označováno za takzvanou okurkovou sezónu, pro e-shopy to neplatí. Drtivá většina z nich finišuje přípravy na Vánoce. Jen zhruba 30 % obchodníků řeší zásobení a novinky v samotném předvánočním období. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která je největším tuzemským poskytovatelem eshopových řešení. “Zásobení obchodníků, domlouvání nových nabídek, možností a důraz na dotažení procesů v zákaznickém servisu probíhá právě v létě. Kdo to nestihne do konce prázdnin, hrozí, že mu ujede vlak. Proto jsou již nyní skoro tři čtvrtiny obchodníků připraveny,” upozornil ředitel Shopt...
30. července 2018
Za jaké sportovní aktivity Češi nejvíce utrácejí v létě? Online nákupům vévodí zboží v kategorii fitness, doplňky stravy, cyklistika a outdoor. Vůbec největším tahounem jsou výživové doplňky. Těch se co do počtu kusů prodá nejvíce. Naopak překvapivě plavky v pomyslném žebříčku vůbec nejsou. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, na jejíž platformě funguje v ČR přes 13 tisíc e-shopů. Trend zdravého životního styly a životosprávy, který je již několik let v tuzemsku na vzestupu, se výrazně promítl do žebříčku nejprodávanějšího sportovního vybevaní a zboží. Tomu totiž dominují kategorie fitness...
4. dubna 2018
Implementace evropské směrnice o ochranně osobních údajů, tedy zkráceně známé jako GDPR, přijde velké firmy řádově až na stovky tisíc korun. Například společnost Shoptet, která se specializuje na servis eshopových řešení, vyčíslila náklad na zhruba 750 tisíc korun. „Kvůli GDPR jsme vyčlenili menší tým čtyř lidí, přičemž při ruce jsme měli i právníka. Doposud se na implementaci směrnice pracovalo zhruba tři měsíce, takže náklady se vyšplhaly na tři čtvrtě miliónu korun,“ vysvětlil ředitel Shoptetu Miroslav Uďan. Podle něj směrnice jako taková je poměrně obecně pojatá a její uplatnění záleží n...
Stránka 11 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?