Poslední článek na blogu

Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 11

E-shopy během letních měsíců
12. červenec 2016

Praha, 12. července 2016 – V e-shopech mohou lidé nakupovat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, přesto se v prodejích odráží různá roční období. Tradičně nejsilnější je období kolem Vánoc, naopak léto je nejslabší, a to o 9 % v porovnání s průměrným měsícem. Nicméně stoupající poměr nákupů přes mobilní zařízení tento mírný propad pomalu snižuje. Během léta také dochází k tomu, že si někteří lidé pletou obchody a e-shopy s půjčovnami, což umožňuje možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Léto je vzhledem k dovoleným a pěknému počasí do jisté míry obdobím, kdy mají e-shopy nejnižší tržby. „Častějš...

Zobrazit více

Migrace Shoptet na nový server hosting
27. červen 2016

Společnost Shoptet převedla všechny své aktivity pod křídla VSHostingu. Vše proběhlo za plného provozu více než 8 000 e-shopů, které na „shoptetím“ systému v dané době fungovaly. Průměrná doba nedostupnosti e-shopu při přenášení on the fly byla 24 sekund. Příprava celého procesu trvala 60 dní a samotný přesun pak 4 dny. Na celém procesu pracovalo přes desítku lidí pod vedením Ondřeje Brablce, CTO.   „Ačkoli jsme se k tomuto náročnému kroku dlouho odhodlávali, jsem rád, že jsme to nakonec udělali. Bez perfektní spolupráce e-shopařů by to neproběhlo tak hladce. Po měsíci fungovaní na novém ser...

Zobrazit více

Mít on-line i kamenný obchod se vyplatí
15. červen 2016

Třetina e-shopařů již zjistila, že je pro jejich byznys dobré mít také kamennou prodejnu. To samé platí i obráceně. V dnešním světě je prakticky nezbytností provozovat k obchodu také e-shop. Propojení obou způsobů prodeje je trendem dnešní doby. Přináší to výhody pro obchodníky i zákazníky. Obrat českých e-shopů každoročně roste a letos by se měl přiblížit 100 miliardám korun. Internetové obchody se v roce 2015, kdy byl jejich obrat 81 mld. Kč, na celkové maloobchodu podílely zhruba 8 %. Prostor pro nové e-shopy tu rozhodně je. Majitelé kamenných obchodů si musí uvědomit, že existence e-shop...

Zobrazit více

Z e-shopů se stává práce na plný úvazek pro čím dál více lidí
26. květen 2016

V roce 2013 by se průměrný majitel e-shopu dal popsat jako muž ve věku 26–35 let, pro kterého je online prodej „vedlejšákem“ a jednoduchým způsobem, jak přinést do rodinného rozpočtu nějakou tu korunu navíc. To platí víceméně i nadále, nicméně se za tři roky událo mnoho změn, které mohou tento obraz brzy změnit. Ačkoli e-shopařů-mužů je stále většina, ženy se nenechávají zahanbit a také se stále více noří to tajů internetového prodeje, v současné době již 36,7 % e-shopů vlastní ženy, přičemž v roce 2013 to bylo pouhých 29,2 %. „Ženy se dříve více obávaly, že kvůli nedostatečným technickým zna...

Zobrazit více

Vlastní e-shop je podle Čechů nejjednodušší způsob podnikání
17. květen 2016

Praha, 17. května 2016 – Z průzkumu společnosti Shoptet vyplynulo, že o vlastním podnikání někdy touží až 82 % dotázaných, 65 % vidí provozování e-shopu, jako ten nejméně nákladný a nejjednodušší způsob. Internetový obchod často vnímají jako ideální možnost, jak si při stávajícím zaměstnání přivydělat. Mít svůj byznys, vzít svůj osud do vlastních rukou nebo pracovat „na svém“ je stále v Česku snem mnoha lidí. Konkrétně 82 % dotázaných přemýšlí o vlastním podnikání. V 65 % pak uvedli, že e-shop vnímají jako nejjednodušší začátek podnikání. Následuje pohostinství, služby a řemeslo. Pro 46 % je ...

Zobrazit více

Obchodníci přijímají elektronickou evidenci tržeb s rozpaky
21. duben 2016

Praha, 21. dubna 2016 – Elektronická evidence tržeb bude zavedena pro obchodníky v druhé vlně. Pokud půjde vše dle plánu, jde o začátek března 2017. Většina, konkrétně 76 % z nich, se toho ale obává. Jde především o pořízení technického zařízení a internetového připojení potřebného pro EET, čas a práci navíc. Největší strach mají malé obchody (92 %) na méně frekventovaných místech. Z dotázaných majitelů obchodů má 76 % obavy ze zavedení EET. Dle jejich názoru bude mít tato povinnost negativní dopad na jejich podnikání. „Část z nich (6 %) to vnímá jako konec jejich byznysu. Jedná se o malé obch...

Zobrazit více

6 mýtů o e-shopech
12. duben 2016

Praha, 12. dubna 2016 – I přesto, že v České republice funguje více než 38 000 e-shopů, nepřestává ubývat lidí, které by lákalo vlastnit internetový obchod. Řada z nich ovšem svůj nápad nedotáhne do finále, případně velmi záhy s vedením e-shopu skončí, a to často kvůli některému ze šesti mýtů, které podnikání přes internet tajemně obestírají. Představy lidí o fungování e-shopu jsou často velmi zkreslené a od reality se výrazně liší. Jak to tedy ve skutečnosti je?  E-shop si může pořídit jen člověk, který rozumí IT Před lety, kdy internet byl výsadou horních deseti tisíc a pro „obyče...

Zobrazit více

Výsledky e-commerce za rok 2015
23. březen 2016

Výsledky e-commerce za rok 2015 – obliba nakupování přes internet stále stoupá Praha, 23. března 2016 – Češi si nákupy přes internet zamilovali. Dokazuje to nejen neustále narůstající počet online obchodů, kterých je v současné době zhruba 38 000, ale také jejich výdělky. Celkový obrat českých e-shopů za rok 2015 byl 81 miliard Kč, což je o celých 20 % více než v roce 2014. Přesto e-shopy stále tvoří pouhých 8 % z celkových maloobchodních prodejů a možnost pro další růst je tak i nadále obrovská. Podrobný průzkum stavu e-commerce za rok 2015 připravila společnost Shoptet ve spolupráci se srov...

Zobrazit více

Jaro je ideální pro založení e-shopu
15. březen 2016

Praha, 15. března 2016 – Po vánočních nákupech a novoročních výprodejích se může zdát, že si e-shopaři konečně budou moci vzít delší dovolenou. Pravdou ale je, že v těchto dnech se pilně připravují na další rok a svůj obchod vylepšují. Pro začínající je právě tato doba vhodná pro založení e-shopu, mají tak dostatek času se etablovat na trhu před hlavní nákupní sezónou. Lidé v e-shopech nakupují po celý rok, ale stejně jako v kamenných obchodech nejvíce utratí během předvánočních nákupů a novoročních výprodejů. Dalo by se tedy říci, že pak pro provozovatele internetových obchodů nastává klidov...

Zobrazit více

Tipy, jak získat loajálního zákazníka
24. únor 2016

Praha, 24. února 2016 – Téměř každý e-shopař ví, že získat nového zákazníka je podstatně náročnější a dražší než si udržet toho stávajícího. Jak si ale „vychovat“ loajálního zákazníka, který se bude stále vracet? Kromě kvalitního zboží a služeb je potřeba nabídnout i něco navíc. „Zkušení provozovatelé internetových obchodů toto pravidlo znají a dělají vše pro to, aby je spokojený zákazník navštěvoval znovu a znovu. Konkurence mezi e-shopy je v Česku veliká, a tak už opravdu nestačí odbavit objednávku včas a bez chyb. Alfou a omegou je vybudovat si se zákazníkem fungující vztah. Vzhledem k tom...

Zobrazit více

Stránka 11 z 18 - 179 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss