Tiskové zprávy, Strana 12
5. března 2018
V průměru každý šestý nový e-shop v Česku připadá na ženu, respektive jeho majitelkou je žena, která si hledá přivýdělek na mateřské dovolené. Potvrzují to i čísla růst dětského segmentu. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet, na jejíž platformě funguje v Česku již 12,5 tisíce e-shopů. Proč se do online podnikání vrhají právě ženy? “Faktorů je hned několik. Předně ženy hledají kromě mateřství další uplatnění a také přivýdělek. Dále dětský segment zažívá značnou poptávku, ženy chtějí často obchodovat s dětským zbožím, protože je to jedna z věcí, kterou řeší na denní bázi, případně jim v ...
12. února 2018
Svátek sv. Valentýna se do jisté míry usídlil i v české kotlině. V posledních letech si u nás 14. února potvrzují svou lásku až dvě třetiny lidí. Kromě zamilovaných si této nové tradice na mírném nárůstu tržeb všímají i internetoví obchodníci, ačkoli zdaleka ne všichni. Jaké dárky se kupují nejčastěji a kolik peněz Češi na Valentýna utratí? Období Valentýna nejvíce pociťují prodejci květin, u kterých si kytici pro svou partnerku koupí 70 % mužů, případně si ji nechávají doručit až domů. Že jsou květiny při svátku zamilovaných nepostradatelné, potvrzuje fakt, že pánové investují do pugétu až 5...
16. ledna 2018
Praha 16. ledna 2018 – Přestože je období před Vánoci pro e-shopy extrémně zatěžkávací zkouškou, může být naprostá většina z nich se svým doručovacím výkonem spokojená. 98 % zásilek se totiž podařilo dopravit k zákazníkům včas. Po svátcích se podle předpokladů někteří z nich rozhodli zboží vrátit či vyměnit. Celkově v lednu stoupnul podíl vratek o pětinu. Hektický předvánoční čas e-shopy nepodcenily a i díky tomu se jim podařilo vyhnout závažnějším zpožděním. 98 % zákazníků si tak svůj dárek vyzvedlo včas. Za dobrý výsledek to můžeme považovat i vzhledem k tomu, že na trhu není dostatečná pra...
21. prosince 2017
Praha 19. prosince – Udržovat dobrou komunikaci se zákazníky je zásadní. Shoptet zareagoval na rostoucí oblibu sociálních sítí a rozšířil možnosti oznámení o objednávce. To zákazníkovi nemusí přijít formou SMS, ale nově také přes Facebook Messenger, což je jedinečná novinka v oblasti předpřipravených e-shopových řešení na českém trhu. Výhody tato novinka přitom přináší všem – provozovatel e-shopu ušetří, pro zákazníka je kontakt s obchodem jednodušší a pro obě strany se stává komunikace přímočařejší. Čím dál více lidí si zvyklo na komunikaci přes Facebook Messenger. Právě takoví zákazníci uví...
6. prosince 2017
Praha 6. prosince 2017 – Shoptet svým e-shopařům připravil dvě užitečné novinky: portál doporučených dodavatelů a Shoptet.TV. Provozovatelé online obchodů tak mohou objevit nové a hlavně spolehlivé cesty, jak udělat svůj e-shop efektivnější. Shoptet totiž dobře rozumí specifickým problémům tohoto odvětví a neváhá sdílet dobré rady a inspiraci. Na portále Doporucuje.shoptet.cz najdete v současné době 186 tipů na spolehlivé profesionály, služby a nástroje z oblasti elektronické komerce, se kterými se jakýkoli e-shop vyšvihne o úroveň výš. Nebo zkrátka pomohou vyřešit problémy, na které e-shopař...
4. prosince 2017
Praha, 30. listopadu 2017 – Společnost Shoptet ve spolupráci se Zboží.cz spouští portál, který v reálném čase monitoruje počet online obchodníků, obraty, nejprodávanější zboží a jiné veličiny. Protože na řešení Shoptet běží čtvrtina všech českých e-shopů, jedná se o nejkvalitnější a nejucelenější informace zkoumající stav elektronického obchodu u nás. V Česku je právě aktivních přes čtyřicet tisíc e-shopů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíce v Evropě. Letos se přitom očekává meziroční nárůst o 5,2 % a do tří let má počet e-shopů přesáhnout padesát tisíc. Raketově roste i jejich celkový obr...
14. listopadu 2017
Praha, 14. listopadu 2017 – Předvánoční hon na dárky pomalu začíná, a jak ukázal průzkum zaměřený na nákupy online, Češi nechtějí spoléhat jen na kamenné prodejny. Téměř 9 z 10 lidí se chystá koupit alespoň jeden vánoční dárek pohodlně v e-shopu a většina navíc doufá, že stihne všechny nákupy vyřešit s výrazným předstihem. S blížícími se svátky lidí v obchodech neustále přibývá a mačkání se v davu před čím dál prázdnějšími regály je těsně před Vánoci nevyhnutelná jistota. Tedy alespoň pokud nákupy dárků necháme na poslední chvíli a navíc se rozhodneme vybírat je osobně v prodejnách. Že se tak...
2. listopadu 2017
Praha, 2. listopadu 2017 – Nakupování přes internet už není žádnou zvláštností a většina Čechů jej považuje za běžnou součást života. Celých 94 % respondentů průzkumu, zaměřeného na nákupy online, bezstarostně a naplno využívá pohodlí, nižších cen i širokého výběru, které e-shopy přinášejí. Doba, kdy se lidé stavěli k nákupům online s přílišnou opatrností, tedy definitivně pominula. Najít mezi Čechy člověka, který nakupuje pouze v kamenných obchodech, je těžší, než by se mohlo zdát. E-shopy se totiž kamenným prodejnám staly rovnocenným partnerem, který láká na řadu ověřených výhod. Téměř 41 ...
4. října 2017
Praha, 4. října 2017 – Nakupování v e-shopech má svá zajímavá specifika. Spočívají například v tom, že se v nich nakupuje nejčastěji během pracovní doby a při večerním odpočinku například u televize. Oproti dřívějšku se obrátil poměr nakupujících mužů a žen. Ženy dnes sice nakupují častěji, muži si však pořizují dražší zboží, jako například elektroniku. Po léta neměnnou skutečností je fakt, že brouzdání po e-shopech se nejvíce věnujeme v práci. Mezi 9. a 15. hodinou se odehraje 45 % všech nákupů po internetu, špička se pak odehrává v poledne. Že se velice často nakupuje právě v pracovní době,...
25. září 2017
Praha, 25. září 2017 – Společnost Shoptet, lídr v pronájmu e-shopových řešení, během léta nezahálela a na září si připravila několik novinek pro své uživatele. Těm se tak dostává dalších příležitostí, jak zefektivnit provoz svého e-shopu. Vylepšení jsou v oblasti hodnocení zakoupeného zboží, propojení s největším srovnávačem cen Heureka, doplnily se další dvě jazykové mutace a nově je tu i možnost zobrazení měrné ceny výrobků. Jako první vylepšení můžeme zmínit automatické žádosti o hodnocení produktu, které Shoptet zdarma aktivoval všem svým klientům. Ti tak mají šanci zvýšit zapojení svých ...
Stránka 12 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?