Tiskové zprávy, Strana 13
7. září 2017
Praha, 7. září 2017 – Zákaz prodeje alkoholu nezletilým platí nejen pro kamenné prodejny, ale také pro e-shopy. Od konce května distribuci alkoholických nápojů ještě více zpřísňuje tzv. protikuřácký zákon, který reguluje prodej škodlivých návykových látek. Zatímco v běžném obchodě není ověření věku nakupujícího problém, e-shopy mnoho opravdu efektivních způsobů nemají, nějaké ale přeci jen existují. Jedním z nich je kontrola zákazníků při předávání zboží. „Některé e-shopy nabízejí možnost ověření totožnosti a věku prostřednictvím validovaného účtu MojeID. Takto lze problém vyřešit, ale pouze...
30. srpna 2017
Praha, 30. srpna 2017 – S koncem léta se lidé vracejí nejen zpět do měst, ale také do e‑shopů. Právě na podzim totiž opět začíná rapidně narůstat objem objednávek, neboť se blíží velmi zásadní období v roce – Vánoce. Přestože největší nápor na internetové obchody přijde až o několik týdnů později, většinou na přelomu listopadu a prosince, je dobré se na něj včas a kvalitně připravit. Od konce léta zbývá ještě poměrně dost času, než se vánoční šílenství rozjede naplno. Je to ale ideální okamžik na to zasednout a zhodnotit údaje ze stejného období v předchozích letech. „Díky analýze loňských či...
22. srpna 2017
Praha, 22. srpna 2017 – Společnost Shoptet, která se zabývá pronájmem e-shopových řešení a pokladních systémů, oslavila na začátku srpna své osmé narozeniny. Za osm let své existence se stala jednou z největších platforem svého druhu, v současné době díky Shoptetu funguje skoro třetina českých e-shopů a desítky dalších denně přibývají. Z původní dvojice zakladatelů se během let tým Shoptetu rozrostl na úctyhodných 55 spolupracovníků, jen za poslední rok přitom přibylo více než dvacet z nich. Shoptet ale roste nejen interně, ale především co se počtu spokojených zákazníků týče. Při oslavě sedm...
22. srpna 2017
Praha, 15. srpna 2017 – Pátek 8. září se ponese v duchu e-commerce, v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze se totiž uskuteční již čtvrtý ročník populární akce ShopCamp. Účastníci se mohou těšit na celkem 14 přednášek, 8 workshopů a 5 případových studií, během nichž se dozví mnoho zajímavostí z českého e-shopového prostředí. Patrony akce jsou společnosti Shoptet a Shopsys, které předchozí tři ročníky přímo organizovaly, role pořadatelů se letos zhostili Jakub Smolík a Matěj Kapošváry. "Věříme, že i letos se v prostorách ČVUT sejde skupina příjemných lidí a všichni si ShopCamp užijí a o...
2. srpna 2017
Praha, 2. srpna 2017 – Přestože se během letních měsíců většina lidí snaží vyrazit mimo domov a vydat se vstříc novým zážitkům, neznamená to, že by polevili v nakupování. I dovolenou totiž mnoho Čechů tráví zvelebováním bytu, zahrady či chalupy, právě proto zboží z této kategorie patří v létě mezi nejprodávanější a tvoří více než čtvrtinu (26,5 %) objednávek z e-shopů. Další skupinou produktů, které během prázdnin zákazníci nejvíce kupují, je sportovní vybavení (11 %). Uvedené výsledky pocházejí z dat cenového srovnávače Zboží.cz a společnosti Shoptet, která je největším pronajímatelem e-shopo...
28. července 2017
Praha, 27. července 2017 – Přestože si přes 60 % lidí primárně prohlíží a rozhoduje o nákupu zboží v e-shopu na mobilu nebo tabletu, tak objednávku v drtivé většině případů dokončí na počítači. Proč si takto komplikují pohodlné a rychlé nakupování, když podle posledních údajů[1] má 41 % dospělých Čechů má ve svém mobilu internet a mobilní telefon stále při ruce, takže může nakupovat takřka odkudkoliv a kdekoliv? Protože řada provozovatelů e-shopů zanedbává mobilní aplikace a uživatelsky přívětivý mobilní přístup do svých obchodů. Zákazníkům pak nezbývá, než své nákupy v 85 % dokončit na počíta...
21. června 2017
Praha, 21. června 2017 – Majitelé menších e-shopů musí o své místo na slunci hodně bojovat, aby se vyrovnali velkým obchodům známých jmen. Aby svým zákazníkům poskytli stejný komfort jako konkurence, snaží se neustále zdokonalovat své služby, ať už se jedná o komunikaci se zákazníkem, rozšiřování platebních možností nebo třeba rychlou expedici zboží. . Jak vyplynulo z několika posledních výzkumů týkajících se e-commerce, již dávno neplatí, že nejlacinější = nejoblíbenější. Nízkou cenu za hlavní výhodu internetových obchodů považuje už jen zhruba desetina zákazníků. To je velmi dobrá zpráva pr...
15. června 2017
Praha, 14. června 2017 – Ročně zůstane u přepravců nevyzvednuté objednané zboží v hodnotě 4,3 – 6 mld. Kč a e–shopy tak na dopravě, balném a práci tratí 460–650 mil. Kč. Lidé na své zásilky zapomínají hlavně během klidnějších měsíců, naopak procento nevyzvednutých balíčků klesá s blížícími se Vánocemi, kdy chce mít každý doma dárky pro své blízké včas. Běžně e-shopaři počítají s tím, že takovýchto zásilek je kolem 3–5 %. Pokud je jich více, může to mít negativní dopad na chod e-shopu. Všichni e-shopaři se pravidelně setkávají s tím, že lidé si objednané zboží jednoduše nevyzvednou. Náklady sp...
17. května 2017
Praha, 17. května 2017 – Podnikání v online prostředí stále láká, založení e-shopu je totiž v současné době již otázkou několika málo kliknutí. Další operace spojené s vedením e-shopu však mohou zabrat více času, než se na první pohled zdá. Proto se stále více obchodníků uchyluje k nové strategii a využívá metodu dropshippingu. V současnosti tento obchodní model využívá asi 8 % e-shopařů, jedná se o 10% nárůst oproti minulému roku. I v případě, že internetový obchod funguje na platformě se zautomatizovanými procesy a mnoho věcí tak zvládne bez zásahu lidského faktoru, existuje spousta aktiv...
5. května 2017
Praha, 4. května 2017 – Mohlo by se zdát, že nákupy v e-shopech, které jsou otevřené 24 hodin denně a sedm dní v týdnu, nemůže ovlivnit počasí ani roční období. Opak je pravdou. Lidé nakupují on-line nejvíce za nepříznivého počasí, a to o více než 20 % než slunečného počasí. V létě musí e-shopaři vynaložit větší úsilí, aby své zboží dobře prodali, v této době využívají zákazníci o cca 15 % častěji než je roční průměr možnost nákupů přes mobilní zařízení. Obecně platí, že většina objednávek přichází v dopoledních hodinách, tedy během pracovní doby. Rozložení nákupů během celého roku funguje...
Stránka 13 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení