Tiskové zprávy<span class="pagination-appendix">, Strana 13</span>
22. prosinec 2015
Platit v České republice při on-line nákupech kartou je bezpečnější než v zahraničí. Je to dáno tím, že platba probíhá přes platební bránu zabezpečenou technologií 3D Secure a obchodník nikdy nemá konkrétní informace k platební kartě. I když se lidé pomalu přestávají bát platit kartou, stále hraje prim platba dobírkou. Během vánočních nákupů mnoho lidí objednává dárky pro své blízké na internetu na poslední chvíli. Často pro urychlení celého procesu volí možnost on-line platby kartou. „Za běžné situace by to asi neudělali, protože stále přetrvává jistá nedůvěra. Přitom je to zcela bezpečné. S...
16. prosinec 2015
Dostali jste pod stromeček oblečení, které vám nepadne, jednu věc několikrát nebo něco úplně nevhodného? Jak postupovat, když dárek připutoval z e-shopu? Podle čeho se vrácení, výměna nebo reklamace řídí? Vrácení vánočních dárků zakoupených přes e-shop je odstoupením od smlouvy jako každé jiné a řídí se Občanským zákoníkem (novelizovaným k 1. 1. 2014). Na vrácení nebo výměnu zboží má zákazník 14 dní od převzetí zboží. Tuto informaci je e-shopař povinen sdělit (většinou je ve smluvních podmínkách). Pokud není nikde tato doba uvedena, pak se lhůta prodlužuje na 1 rok a 14 dní. O možnosti odstou...
1. prosinec 2015
Praha, 1. prosince 2015 – Až devadesát procent dotázaných (výsledky jsou na základě on-line průzkumu společnosti Shoptet) letos nakoupí část dárků pro své blízké na internetu. Z toho větší třetina pak zde pořídí více než 75 % dárků a utratí přes 8 000 Kč. On-line obchod volí z důvodu většího výběru (31 %) a možnosti nakoupit z pohodlí svého domova (24 %). Rychlost doručení a cena jsou těmi rozhodujícími faktory, proč lidé nakoupí v daném e-shopu. Při vánočních nákupech se pak lidé nejvíce obávají poškozeného zboží a včasného doručení. Vánoční nákupy jsou pro maloobchodníky tou hlavní sezónou,...
24. listopad 2015
Praha 23. listopadu 2015 – Společnost Shoptet, lídr v oblasti pronájmu e-shopů na českém trhu, nově nabízí jednoproduktovou šablonu pro všechny nabízené tarify, včetně tarifu Free. Díky němu můžou mít on-line obchodníci provoz e-shopu úplně zdarma. Šablona Echo je přehledná, moderní, čistá a samozřejmě responzivní. Nejvíce ji ocení majitelé e-shopů, kteří prodávají jen omezený počet produktů. „Novou šablonu Echo jsme připravili především pro e-shopaře, kteří prodávají málo produktů a chtějí své zboží jednoduše a moderně představit svým zákazníkům. Vše se zobrazí na hlavní stránce, takže od...
11. listopad 2015
Praha, 11. listopadu 2015 – Stejně jako v minulých letech nakoupí i letos mnoho lidí vánoční dárky na e-shopech. Je to často příjemnější cesta než se prodírat davy lidí a hledat marně tu pravou věc, která blízké potěší. Nákupy na internetu jsou bezpečné, přesto je třeba si dát na některé věci pozor. Například při nákupech na poslední chvíli by si lidé měli ověřit, zda dárky dorazí včas. Také je potřeba si internetový obchod, kde nakupují poprvé, prověřit. Neméně důležité je vědět, jaké jsou možnosti vrácení nebo výměny zboží. Každoročně více a více lidí nakoupí vánoční dárky pro své blízké na...
27. říjen 2015
Praha, 27. října 2015 – Vánoční nákupy jsou tím nejdůležitějším obdobím pro maloobchodní prodejce, ať už se jedná o kamenné nebo on-line obchody. Pro e-shopy začíná vánoční prodej o něco dříve, často již na konci září a vrcholí pak v první třetině prosince, kolem 15. až 17. prosince. Přinášíme několik tipů, jak podpořit vánoční prodej. „Ideální je, když se provozovatelé e-shopů připraví na vánoční nápor již během letních měsíců, což ale mnozí podceňují. Také si málokdo analyzuje chyby z minulého roku a tak je opakují stále dokola,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet a dodává: „I...
19. říjen 2015
Praha, 19. října 2015 – Pod taktovkou společností ShopSys a Shoptet, předních hráčů na českém trhu v oblasti pronájmu a tvorby e-shopů, se v sobotu 17. října uskutečnil druhý ročník konference ShopCamp. Přednáškový sál Fakulty architektury ČVUT byl obsazen do posledního místa. Během 9 přednášek a 5 workshopů získali účastníci cenné rady, jak na e-shop a také zajímavé informace o české e-commerce. V úvodní přednášce Tomáše Bravemana z Heureka.cz se přítomní dozvěděli, že odvětví, které nejvíce v minulém roce on-line posílilo, je prodej drogerie, a to o 106 %. Navíc tento segment neovládají v...
29. září 2015
Praha, 29. září 2015 – Společnosti Shoptet a ShopSys, přední hráči na českém trhu v oblasti pronájmu a tvorby e-shopů, pořádají v sobotu 17. října 2015 druhý ročník konference ShopCamp. Mezi přednášejícími nebudou ani letos chybět zajímavé osobnosti z oblasti internetového podnikání. O konferenci byl velký zájem, jen dvě minuty po spuštění registrace byla všechny místa obsazena. ShopCamp 2015 je určen pro provozovatele a zaměstnance internetových obchodu, poradce v oblasti on-line marketingu a všechny, kdo mají co dočinění s e-shopy. Konference se stejně jako minulý ročník odehraje v prosto...
21. září 2015
Praha, 21. září 2015 – Téměř polovina nákupů v e-shopech se odehraje mezi 9 a 15 hodinou, konkrétně se jedná 48 %. Je to přesně v době, kdy jsou lidé v práci. Průměrná cena jedné objednávky je 1609 Kč. Mezi nakupujícími stále převládají muži. Internetové obchody mají otevřeno doslova 24 hodin, přesto nejvíce nákupů se uskuteční během pracovní doby. Mezi 9.00 a 15.00, tedy za 7 hodin, proběhne 48 % všech nákupů. „Pro lidi zaměstnané v kanceláři s přístupem k internetu, je to ideální doba pro vyhledání, porovnání a nákup požadovaného zboží. Pokud si vyčlení čas, tak mají klid a nejsou rušeni dě...
14. září 2015
Praha, 14. září 2015 – Absolventi či studenti se mohou díky provozování e-shopu naučit základy podnikání a rozjet prosperující byznys. On-line svět je pro tuto generaci domovem a není potřeba velkého vstupního kapitálu. Marketing lze zvládnout pomocí sociální sítí, které velmi dobře znají. Cenné zkušenosti pak ocení i případní zaměstnavatelé. Současně lze internetový obchod mít při studiu nebo práci. Pro absolventy, kteří chtějí mít vlastní byznys nebo se jim nedaří získat vysnění zaměstnání, je provozování e-shopu jednou z možností, jak se postavit na vlastní nohy. Díky možnosti pronájmu e-s...
Stránka 13 z 19 - 183 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
- Češi si v pandemii zvykli na nákupy v e-shopech, čtyři z deseti lidí budou nakupovat převážně online i po návratu k normálu
- Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium
- Online poptávka po rozvozu květin je před MDŽ třikrát větší než na Valentýna, květiny v e-shopech koupilo 140 tisíc mužů
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
- Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
Poslední články z blogu
- Na Shoptet chtějí větší a větší značky. To mě na práci obchodníka baví
- Ptáme se v Doller, jak budovat komunitu a brand
- Březnové novinky
- Recyklační příspěvek: jak ho uvést na účtenku?
- Technická podpora je i o komunikaci. Jedině tak klientovi nabídneme nejlepší řešení
- Jak převést offline business do onlinu – Případová studie
- Petr Handlíř: Jak z reklamy na Facebooku vytěžit maximum?
- Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček
- Výroba potravin doma a bezpečnost potravin – 2. díl
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic