Poslední článek na blogu

Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu 

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 14

E-shopy musí zpřísnit ochranu osobních dat. Při nedodržení pravidel jim hrozí pokuta až 20 000 000 euro
19. dubna 2017

Praha, 19. dubna 2017 – Ani po zavedení EET nebudou mít e-shopaři klid. Příští rok totiž vstoupí v platnost nové nařízení o ochraně osobních údajů GDPR (General Data Protection Regulation), které bude mnohem přísnější než dosavadní předpisy, a sankce za jeho nedodržování by mohlo být pro mnoho společností likvidační. Nařízení se bude týkat všech firem a institucí, ale i jednotlivců a online služeb v rámci celé EU, které shromažďují nebo zpracovávají osobní údaje, tedy i všech českých e-shopů. GDPR začne platit od 25. května 2018. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů bylo schváleno 27. dub...

Zobrazit více

Dobrý e-shop = dobrá komunikace. Zákazníci chtějí zpětnou vazbu a férové jednání
11. dubna 2017

Praha, 11. dubna 2017 – Celá třetina zákazníků není spokojena s rychlostí a kvalitou komunikace e-shopů. Přitom právě komunikace patří mezi základní faktory, podle kterých v současné době lidé posuzují důvěryhodnost e-shopů. Zásadní roli hrají také pravdivé informace o dodání zboží a přehledné obchodní podmínky. Přestože mnoho zákazníků stále řeší, že si nemůže zboží z e-shopu osahat, přesto nakonec přes internet nakoupí, vědí totiž, že mají možnost objednávku vrátit či reklamovat. Nejčastěji lidé z internetového obchodu odcházejí s prázdnou kvůli tomu, že nevzbuzuje dostatečnou důvěru. Svou ...

Zobrazit více

E-shopy se vzpamatovávají z příchodu EET, rušení on-line plateb se nekoná
23. března 2017

Praha, 23. března 2017 – E-shopaři se s EET vyrovnali každý po svém. Lze říci, že v této sféře nedošlo k žádnému hromadnému ukončování podnikání kvůli neznalosti práce s počítačem nebo absenci internetového připojení, jak tomu bylo u drobných obchodníků. Část e-shopů se vyhnula povinnosti evidence tržeb tak, že zrušila možnost on-line plateb, nicméně se jednalo pouze o 5 % z těch, které tuto službu nabízely. Ze všech internetových obchodů, na které se nutnost EET vztahuje, má v současné době již více než 90 % nějaké řešení, k 1. březnu přitom mělo elektronickou evidenci vyřešeno pouze 50 % z n...

Zobrazit více

Rok 2016 byl pro Shoptet úspěšný
9. března 2017

Praha, 9. března 2017 – Rok 2016 byl pro společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení a pokladních systémů, opět velmi úspěšný. Obrat vzrostl o 73 %, což v reálu znamená nárůst o 20,5 mil. Kč. V současné době má Shoptet pod svými křídly čtvrtinu všech e-shopů v ČR a do dvou let plánuje ovládnout 50 % trhu. Firma v současnosti spravuje více než 10 300 e-shopů, což představuje přibližně čtvrtinu všech internetových obchodů na českém trhu a o 4000 e-shopů více než na konci roku 2015. Obrat společnosti v minulém roce dosáhl 48,2 milionů Kč s DPH, což znamená meziroční ...

Zobrazit více

E-shopy založené v první polovině roku mají větší šanci na úspěch
21. února 2017

Praha 21. února 2017 – Až 40 % e-shopů je ročně založeno na jaře, druhá vlna pak přichází na podzim (35 %). Ti, kdo si e-shop pořídí v první polovině roku, jsou úspěšnější a životnost jejich obchodu je třikrát větší. Díky tomu, že se mohou dobře připravit na hlavní nákupní sezónu, vánoční nákupy a novoroční výprodeje, mohou mít zisk hned během prvního roku. Mohlo by se zdát, že jaro je pro e-shopy a e-shopaře do jisté míry klidové období. Opak je pravdou. V této době se toho v zákulisí děje nejvíc. Zakládají se nové internetové obchody (40 %), stávající e-shopaři mají čas inovovat a modernizo...

Zobrazit více

Druhá vlna EET se blíží, majitelé e-shopů se o možnosti jejího vedení začínají zajímat až nyní
13. února 2017

Praha, 13. února 2017 – Už jen dva týdny zbývají do okamžiku, kdy vejde v platnost povinnost vedení EET pro malé i velké obchodníky, tedy i pro majitele e-shopů. Ti se ale dosud vzpamatovávali z povánočních výprodejů a jejich zájem o elektronickou evidenci narůstá až v posledních dnech, a to zhruba o 30 % oproti předchozímu měsíci. Počítá se s tím, že tento zájem se bude i nadále zvyšovat, proto je vhodné vybrat optimální řešení co nejdříve.  Majitelé e-shopů budou elektronickou evidenci řešit různými způsoby, záviset bude především na tom, na jaké platformě daný e-shop funguje. „Pokud prode...

Zobrazit více

Termín spuštění 2. vlny EET není pro obchodníky výhodný
25. ledna 2017

Praha, 25. ledna 2017 – Druhá vlna zavedení povinnosti EET pro obchodníky přichází prakticky ihned po skončení vánočních prodejů a novoročních výprodejů. Na přípravu mají tedy druhou polovinu ledna a únor. Více než 75 % e-shopařů a 85 % majitelů kamenných obchodů není na elektronickou evidenci tržeb ještě připraveno. Nejkratší měsíc pro ně bude místo odpočinku znamenat mnoho práce. Důležité je vybrat si vhodný produkt. Obchodníci se od podzimu prakticky nezastavili. Nejprve se museli připravit a vypořádat s obdobím vánočních nákupů, poté je čekaly výměny nevhodných dárků a novoroční výprodeje...

Zobrazit více

Čtvrtina českých e-shopů je od Shoptetu
17. ledna 2017

Na platformě společnosti Shoptet běží od středy 11. ledna přes 10 000 e-shopů. V zemi, kde je 38 500 e-shopů to v praxi znamená, že každý čtvrtý internetový obchod pochází z dílny této firmy.  Shoptet na trhu působí osmým rokem a během té doby získal majoritní pozici na českém trhu. E-shopy od Shoptetu jsou populární pro jednoduché intuitivní ovládání, moderní svěží design a především po technologické stránce jdou takříkajíc s dobou. Neustále přináší nějaké „vychytávky“ a novinky, které usnadňují provozovatelům internetových obchodů práci. Nedílnou součástí e-shopů je také plnohodnotný poklad...

Zobrazit více

Povánoční výprodeje na e-shopech
12. ledna 2017

Praha, 12. ledna 2017 – Hlavní prodejní sezóna, která letos odstartovala začátkem října, pro obchodníky ještě neskončila. První týdny povánočních výprodejů zatím ukazují, že lidé nakupují stejně jako před Vánoci (pokles pouze o 8 %). I když se mnoho nakupujících domnívá, že povánoční výprodeje jsou výhodnější, míra slev je stejná jako v posledních týdnech před Vánoci. Nákupní nálada pokračuje téměř beze změn i po Vánocích. V on-line světě povánoční výprodeje odstartovaly téměř ihned po Štědrém dnu a obchodníci nezaznamenali skoro žádný pokles. Oproti období před Vánoci jsou prodeje jen o 8 % ...

Zobrazit více

Češi v e-shopech poprvé utratili více než 100 miliard Kč
29. prosince 2016

Někteří lidé se nakupování přes internet stále obávají, stále více Čechů ale internetové obchody využívá běžně a pořizuje v nich vše, od elektroniky přes hračky až po zboží denní potřeby. Díky tomu čemu český trh e-commerce stále strmě roste, což dokazují i výsledky za rok 2016. Letos se totiž poprvé přehoupnul celkový obrat tuzemských e-shopů přes magickou hranici 100 miliard Kč, v roce 2015 přitom činil „pouhých“ 81 miliard. Toto a další zajímavá zjištění přinesl průzkum společnosti Shoptet a srovnávače Zboží.cz. „Celosvětový obrat e-commerce za rok 2016 byl více než 1,9 bilionu amerických ...

Zobrazit více

Stránka 14 z 24 - 232 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss