Poslední článek na blogu

Jsem člověk, který zvládne provozovat e-shop?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 14

České e-shopy – vedlejší příjem pro muže ve věku 26 – 35 let
11. červen 2013

Praha 11. června 2013 – Jsou e-shopy doménou mužů nebo žen? Je internetové podnikání hlavním či vedlejším zdrojem příjmu pro jeho majitele? Jsou majitelé e-shopů spíše z mladší, střední či starší generace? Odpovědi na tyto a další otázky hledal průzkum, realizovaný společností Shoptet.cz. „V roce 2012 jsme realizovali průzkum „Stav e-commerce v ČR v roce 2012“, který potvrdil, že Česká republika je v rámci Evropy e-shopovou velmocí. Tentokrát jsme se pustili více do hloubky a chtěli jsme zjistit, kdo za e-shopy vlastně stojí? Ženy? Muži? Mladí? Staří? Jedná se spíše o podnikání typu selfmadema...

Zobrazit více

Jak využít Pinterest pro marketing internetového obchodu
17. září 2012

Praha, 17. září 2012 – Sociální síť Pinterest se těší stále větší oblibě marketérů. Ačkoliv se počet českých uživatelů odhaduje na zhruba 15 tisíc, jde o jednu z nejpopulárnějších sociálních sítí. Průměrně na ni zavítá přes 4 miliony návštěvníků denně*, kteří zde stráví přibližně více než 14 minut. Především majitelé internetových obchodů začínají novou sociální síť a její marketingové možnosti pozvolna objevovat.  „Pinterest je nástroj, se kterým lze v rámci internetového marketingu a podpory značky i prodeje velmi dobře pracovat,“ říká Miroslav Uďan, výkonný ředitel projektu Shoptet.cz, kte...

Zobrazit více

Průzkum: Jak nakupujeme módu na internetu
6. červen 2012

Praha, 6. června 2012 – Češi nakupují na internetu hodně a rádi, navíc jsou mistři v zakládání nových e-shopů.  Jak vyplynulo z průzkumu Stav e-commerce v České republice v roce 2012, největší zájem je o oblečení, elektroniku a knihy.  A právě nejoblíbenější položka v našem internetovém nákupu – móda – se stala inspirací pro další marketingový průzkum. Tentokrát na téma E-commerce a móda v České republice v roce 2012, který zpracoval tým projektu Shoptet.cz ve spolupráci s výzkumnou agenturou NMS Market Research. Z průzkumu vychází, že nejčastěji nakupujeme trička, mikiny a batohy a při výběr...

Zobrazit více

Česká republika je e-shopovou velmocí
9. březen 2012

Praha, 9. března 2012 – Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“.  Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba 1800 korun. Nejčastěji pak na českém internetu nakupujeme oblečení, elektroniku a knihy, přičemž nejoblíbenější platební metodou nadále zůstává platba na dobírk...

Zobrazit více

Stránka 14 z 14 - 134 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss