Tiskové zprávy, Strana 15
22. prosince 2016
Praha, 22. prosince 2016 – Období vánočních nákupů je možné z pohledu většiny e-shopů již uzavřít. Oproti minulým rokům začaly vzhledem k počasí o něco později, nicméně o to výrazněji. Nejvíce objednávek se uskutečnilo 12. prosince. Akce jako Den dopravy zdarma nebo tzv. černý pátek nakupující ocenili. Letos vánoční nákupy na internetu odstartovaly o něco později. „V předchozích letech jsme mohli sledovat nárůst nákupů již v druhé polovině září. Letos to bylo až na začátku října, což bylo do určité míry dáno i počasím v září, kdy teploty dosahovaly ke 30°C. V říjnu pak došlo k nárůst objedná...
14. prosince 2016
Letošní období vánočních nákupů míří k cílové rovince, neztrácí však nic na své rychlosti. Poslední objednávky v e-shopech je třeba učinit minimálně tři pracovní dny před Štědrým dnem. Oproti minulému roku vzroste obrat e-shopů o cca 24 %. Obchodníci a e-shopaři nevyjímaje mají od října plné ruce práce a počet objednávek s blížícími se Vánoci roste. „Dle našich zkušeností mohou internetové obchody očekávat největší nápor tento týden, konkrétně 14. a 15. prosince. Pokud lidé volí pro nákup dárků e-shopy a chtějí mít jistotu, že dorazí včas, je nutné objednat zboží, které je skladem nejpozději ...
23. listopadu 2016
Elektronickou evidenci tržeb vnímá většina podnikatelů negativně, přesto je možné se na tuto povinnost podívat i z jiného úhlu. Díky kvalitnímu systému si mnozí mohou svou práci zjednodušit a často ještě ušetřit náklady spojené s používáním zastaralých softwarů. Proto je více než důležité si správně vybrat a zvolit pokladní systém, který nabídne i něco navíc. Ideální je nenechávat vše na poslední chvíli, přesto více než 80 % obchodníků, kterých se týká druhá vlna, bude EET řešit až po novoročních výprodejích. Mnoho obchodníků se strachuje, že elektronickou evidenci tržeb nezvládne například k...
16. listopadu 2016
Hlavní nápor v souvislosti s vánočními nákupy e-shopy zaznamenaly začátkem listopadu, kdy došlo k nárůstu objednávek o 26 %. Alespoň část dárků bude letos v internetových obchodech pořizovat téměř 96 % on-line dotázaných1. Téměř dvě třetiny nakupujících nebude experimentovat a využijí služeb e-shopů, se kterými mají již předchozí dobrou zkušenost. Jen 18 % respondentů má již pořízenou většinu dárků. „První vlna vánočních nákupů na e-shopech většinou začíná v polovině září. Letos sice tento nárůst přišel o něco později, ale o to výrazněji. Začátkem října stoupl počet objednávek o 16 %. Určitou...
15. listopadu 2016
Dobrý den, s blížícím se termínem zavedení povinnosti EET pro část podnikatelů, rozšířila společnost Shoptet svůj pokladní systém Pokladna také pro ubytovací služby. nových zařízení. Intuitivní systém je velmi jednoduché ovládat odkudkoli a z jakéhokoli zařízení, včetně mobilů a tabletů, tudíž odpadá nutnost pořizování nových zařízení nebo jiného pokladního softwaru. Shoptet Pokladna není pouze software pro EET, ale nabízí plnohodnotný pokladní systém, který lze propojit s účetním systémem. Statistiky a přehledy umožňují mít neustálou kontrolu nad stavem svého podnikání. Cena za měsíc začíná ...
25. října 2016
Praha, 25. října 2016 – Je konec října, na pultech supermarketů se pomalu objevují první čokoládové kolekce a čím dál více obchodů začínají zdobit vánoční dekorace. Opravdová předvánoční horečka, která vypukne již zhruba za měsíc, se totiž nezadržitelně blíží, a je proto nyní optimální doba vychytat poslední nedostatky, aby nejen kamenné, ale především internetové obchody nápor zákazníků ve zdraví přežily. „Konec léta byl ideálním časem na celkovou analýzu předvánočního období loňského roku, jeho vyhodnocení a nastavení plánu na letošek. Nyní by už měli majitelé e-shopů mít představu, jak blí...
18. října 2016
Praha, 18. října 2016 – Ačkoli se první vlna zavedení elektronické evidence tržeb kvapem blíží, e-shopů se tato povinnost začne týkat až od 1. března 2017. Již nyní se ale mnoho majitelů internetových obchodů obává, jaký bude mít EET na jejich podnikání dopad. Jako velký problém se může jevit i pouhé rozdělení, které typy plateb podléhají elektronické evidenci tržeb a které nikoliv. Mezi prvně jmenované patří platba v hotovosti či kartou při osobním převzetí, kartou online, využití platebních metod typu PayPal nebo platba na dobírku, kdy prodejce inkasuje peníze od přepravce v hotovosti. V tě...
27. září 2016
Praha, 27. září 2016 - Rychlý a spolehlivý partner, který zboží doručí včas a v pořádku, je pro e-shopy zcela zásadní. V uplynulých dvou letech vzrostl podíl menších dopravců, velcí giganti si udrželi svou pozici. Nejčastěji lidé volí Českou poštu, která v současné době ukrajuje přes 42 % z pomyslného koláče. Na druhém místě se již několik let drží PPL s 15 %. Česká pošta hraje, díky své husté síti poboček a tradici, od začátku mezi dopravci prim. Dalo by se předpokládat, že vzhledem k narůstající konkurenci bude její pozice klesat. Naopak za poslední dva roky došlo k mírnému nárůstu. „V roce...
20. září 2016
Praha 19. září 2016 – Letošní ShopCamp proběhl v pátek 16. září v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Pořadateli konference, které se zúčastnilo přes 600 lidí, byly stejně jako v minulých letech společnosti ShopSys a Shoptet. Podařilo se připravit 22 přednášek a 8 workshopů, díky partnerům byl pro registrované účastníky vstup na akci zdarma. Jedním z hlavních témat, kterému se věnovalo hned několik mluvčích, byla expanze do zahraničí. Konferenci tradičně zahájil Tomáš Braverman z Heureky, který seznámil přítomné s letošním čísly a trendy v oblasti e-commerce. V roce 2016 zažívají ne...
31. srpna 2016
V pátek 16. září 2016 se v Praze uskuteční třetí ročník konference ShopCamp. Opět nabídne zajímavý pohled na českou e-commerce a trendy, které lze v této oblasti očekávat. V rámci konference letos proběhne 18 přednášek a 10 workshopů, které bude moci zhlédnout na 600 účastníků. Pro registrované je vstup tradičně zdarma. „Když jsme před dvěma lety spolu se kolegy ze ShopSys připravovali první ShopCamp, tak jsme si přáli, aby naše konference byla místem, kde se budou lidé z e-commerce rádi setkávat. Oproti minulým ročníkům jsme vzhledem k tomu, že loni byla všechna místa obsazena za dvě minuty,...
Stránka 15 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?