Tiskové zprávy, Strana 16
17. srpna 2016
Praha, 17. srpna 2016 – Léto se pomalu ale jistě chýlí ke konci. Dětem končí prázdniny, novinářům okurková sezóna a naopak obchodníkům se začíná opět blýskat na lepší časy. Velké změny zaznamenávají především e-shopy. Po letních měsících, které bývají z pohledu prodeje statisticky ty nejslabší, nastupuje podzim a předvánoční čas, kdy se lidé do internetových obchodů vracejí a objednávky a tržby několikanásobně narůstají. Proto je potřeba nepodcenit přípravy a nachystat se na náročné období předem. Ačkoli největší nápor zákazníků přichází zhruba týden před Vánoci, mnoho lidí se chce vyvarovat ...
10. srpna 2016
Praha, 10. srpna 2016 – Na konci března letošního roku byl schválen zákon o zavedení elektronické evidence tržeb. Velká část obchodníků a řemeslníků, pro něž povinnost vést EET začne platit v průběhu roku 2017, se této změny velmi obává. Práci by však mohl značně zjednodušit výběr správného pokladního systému, který si s EET poradí. Malí i velcí obchodníci se obávají, že jim s nástupem EET přibude i spousta – pro někoho zbytečné – práce. Především živnostníci, řemeslníci a ostatní menší podnikatelé se také bojí rizika zneužití osobních dat a vysokých výdajů, které se pojí s nákupem nových zař...
26. července 2016
Praha, 26. července 2016 – Při nákupech v e-shopu hodnotní lidé stále více kritérií, už to není jen cena a doručení zboží v pořádku. Vzhledem k velké konkurenci si mohou zákazníci vybrat, kde své peníze utratí. Zásadním problémem českých e-shopů je dle 29,5 % dotázaných špatná a nepružná komunikace. Nemoderní design pak uvedlo 22 % a nedostatečně popsané a nekvalitně vyfocené zboží 18,5 %. Jistým hendikepem e-shopu je skutečnost, že zákazník nestojí tváří v tvář prodavači, který ihned odpovídá na jeho dotazy. „Proto je důležité kvalitně komunikovat všemi možnými kanály. To bohužel stále velké...
12. července 2016
Praha, 12. července 2016 – V e-shopech mohou lidé nakupovat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, přesto se v prodejích odráží různá roční období. Tradičně nejsilnější je období kolem Vánoc, naopak léto je nejslabší, a to o 9 % v porovnání s průměrným měsícem. Nicméně stoupající poměr nákupů přes mobilní zařízení tento mírný propad pomalu snižuje. Během léta také dochází k tomu, že si někteří lidé pletou obchody a e-shopy s půjčovnami, což umožňuje možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Léto je vzhledem k dovoleným a pěknému počasí do jisté míry obdobím, kdy mají e-shopy nejnižší tržby. „Častějš...
27. června 2016
Společnost Shoptet převedla všechny své aktivity pod křídla VSHostingu. Vše proběhlo za plného provozu více než 8 000 e-shopů, které na „shoptetím“ systému v dané době fungovaly. Průměrná doba nedostupnosti e-shopu při přenášení on the fly byla 24 sekund. Příprava celého procesu trvala 60 dní a samotný přesun pak 4 dny. Na celém procesu pracovalo přes desítku lidí pod vedením Ondřeje Brablce, CTO. „Ačkoli jsme se k tomuto náročnému kroku dlouho odhodlávali, jsem rád, že jsme to nakonec udělali. Bez perfektní spolupráce e-shopařů by to neproběhlo tak hladce. Po měsíci fungovaní na novém ser...
15. června 2016
Třetina e-shopařů již zjistila, že je pro jejich byznys dobré mít také kamennou prodejnu. To samé platí i obráceně. V dnešním světě je prakticky nezbytností provozovat k obchodu také e-shop. Propojení obou způsobů prodeje je trendem dnešní doby. Přináší to výhody pro obchodníky i zákazníky. Obrat českých e-shopů každoročně roste a letos by se měl přiblížit 100 miliardám korun. Internetové obchody se v roce 2015, kdy byl jejich obrat 81 mld. Kč, na celkové maloobchodu podílely zhruba 8 %. Prostor pro nové e-shopy tu rozhodně je. Majitelé kamenných obchodů si musí uvědomit, že existence e-shop...
26. května 2016
V roce 2013 by se průměrný majitel e-shopu dal popsat jako muž ve věku 26–35 let, pro kterého je online prodej „vedlejšákem“ a jednoduchým způsobem, jak přinést do rodinného rozpočtu nějakou tu korunu navíc. To platí víceméně i nadále, nicméně se za tři roky událo mnoho změn, které mohou tento obraz brzy změnit. Ačkoli e-shopařů-mužů je stále většina, ženy se nenechávají zahanbit a také se stále více noří to tajů internetového prodeje, v současné době již 36,7 % e-shopů vlastní ženy, přičemž v roce 2013 to bylo pouhých 29,2 %. „Ženy se dříve více obávaly, že kvůli nedostatečným technickým zna...
17. května 2016
Praha, 17. května 2016 – Z průzkumu společnosti Shoptet vyplynulo, že o vlastním podnikání někdy touží až 82 % dotázaných, 65 % vidí provozování e-shopu, jako ten nejméně nákladný a nejjednodušší způsob. Internetový obchod často vnímají jako ideální možnost, jak si při stávajícím zaměstnání přivydělat. Mít svůj byznys, vzít svůj osud do vlastních rukou nebo pracovat „na svém“ je stále v Česku snem mnoha lidí. Konkrétně 82 % dotázaných přemýšlí o vlastním podnikání. V 65 % pak uvedli, že e-shop vnímají jako nejjednodušší začátek podnikání. Následuje pohostinství, služby a řemeslo. Pro 46 % je ...
21. dubna 2016
Praha, 21. dubna 2016 – Elektronická evidence tržeb bude zavedena pro obchodníky v druhé vlně. Pokud půjde vše dle plánu, jde o začátek března 2017. Většina, konkrétně 76 % z nich, se toho ale obává. Jde především o pořízení technického zařízení a internetového připojení potřebného pro EET, čas a práci navíc. Největší strach mají malé obchody (92 %) na méně frekventovaných místech. Z dotázaných majitelů obchodů má 76 % obavy ze zavedení EET. Dle jejich názoru bude mít tato povinnost negativní dopad na jejich podnikání. „Část z nich (6 %) to vnímá jako konec jejich byznysu. Jedná se o malé obch...
12. dubna 2016
Praha, 12. dubna 2016 – I přesto, že v České republice funguje více než 38 000 e-shopů, nepřestává ubývat lidí, které by lákalo vlastnit internetový obchod. Řada z nich ovšem svůj nápad nedotáhne do finále, případně velmi záhy s vedením e-shopu skončí, a to často kvůli některému ze šesti mýtů, které podnikání přes internet tajemně obestírají. Představy lidí o fungování e-shopu jsou často velmi zkreslené a od reality se výrazně liší. Jak to tedy ve skutečnosti je? E-shop si může pořídit jen člověk, který rozumí IT Před lety, kdy internet byl výsadou horních deseti tisíc a pro „obyče...
Stránka 16 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti