Poslední článek na blogu

SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 17

Výsledky e-commerce za rok 2015
23. března 2016

Výsledky e-commerce za rok 2015 – obliba nakupování přes internet stále stoupá Praha, 23. března 2016 – Češi si nákupy přes internet zamilovali. Dokazuje to nejen neustále narůstající počet online obchodů, kterých je v současné době zhruba 38 000, ale také jejich výdělky. Celkový obrat českých e-shopů za rok 2015 byl 81 miliard Kč, což je o celých 20 % více než v roce 2014. Přesto e-shopy stále tvoří pouhých 8 % z celkových maloobchodních prodejů a možnost pro další růst je tak i nadále obrovská. Podrobný průzkum stavu e-commerce za rok 2015 připravila společnost Shoptet ve spolupráci se srov...

Zobrazit více

Jaro je ideální pro založení e-shopu
15. března 2016

Praha, 15. března 2016 – Po vánočních nákupech a novoročních výprodejích se může zdát, že si e-shopaři konečně budou moci vzít delší dovolenou. Pravdou ale je, že v těchto dnech se pilně připravují na další rok a svůj obchod vylepšují. Pro začínající je právě tato doba vhodná pro založení e-shopu, mají tak dostatek času se etablovat na trhu před hlavní nákupní sezónou. Lidé v e-shopech nakupují po celý rok, ale stejně jako v kamenných obchodech nejvíce utratí během předvánočních nákupů a novoročních výprodejů. Dalo by se tedy říci, že pak pro provozovatele internetových obchodů nastává klidov...

Zobrazit více

Tipy, jak získat loajálního zákazníka
24. února 2016

Praha, 24. února 2016 – Téměř každý e-shopař ví, že získat nového zákazníka je podstatně náročnější a dražší než si udržet toho stávajícího. Jak si ale „vychovat“ loajálního zákazníka, který se bude stále vracet? Kromě kvalitního zboží a služeb je potřeba nabídnout i něco navíc. „Zkušení provozovatelé internetových obchodů toto pravidlo znají a dělají vše pro to, aby je spokojený zákazník navštěvoval znovu a znovu. Konkurence mezi e-shopy je v Česku veliká, a tak už opravdu nestačí odbavit objednávku včas a bez chyb. Alfou a omegou je vybudovat si se zákazníkem fungující vztah. Vzhledem k tom...

Zobrazit více

V e-shopech se v lednu nakupovalo o sto šest
15. února 2016

Praha, 15. února 2016 – Předvánoční nákupní horečka zdaleka neskončila Štědrým dnem. Lidé využili lednové výprodeje, což v praxi znamenalo, že počet objednávek klesl oproti prosinci pouze o 9 %. Průměrná cena objednávky se v lednu pohybovala kolem 1650 Kč, což je jen o 8 % méně než během vánočních nákupů.  V lednu lidé využili slev a výprodejových akcích a v e-shopech nakupovali skoro stejně jako před Vánoci. Oproti prosinci počet objednávek klesl pouze o 9 %. Je to téměř o 16 % více, než je celoroční průměr. „I přes to, že nejvíce lidé pořizovali právě zlevněné zboží, tak hodnota jedné obje...

Zobrazit více

Projeví se Valentýn v českých e-shopech?
11. února 2016

Svátek svatého Valentýna slaví v Česku přibližně 60 % lidí, a to spíše ženy než muži. Ti jsou ve většině případů k oslavám „donuceni“ svými partnerkami. Mezi dárky pak převládají drobnosti, jako jsou květiny, sladkosti či šperky v hodnotě kolem 600 Kč. Tyto pozornosti zatím pořizuje více než 70 % dotázaných na poslední chvíli, a to především v kamenných obchodech. V e-shopech nakoupilo nebo plánovalo nakoupit téměř čtvrtina respondentů. Vzhledem k tomu, že letos svátek připadá na neděli, využije možnost donášky květin nebo bonboniéry jen málokdo. Tuto možnost využije nebo o ní uvažuje pouze 1...

Zobrazit více

Co všechno musí umět dobrý e-shop?
26. ledna 2016

První čtvrtletí je ideální čas pro založení nového e-shopu nebo up-grade toho stávajícího. Během roku se stačí etablovat a připravit se na tu hlavní nákupní sezonu. Přinášíme rady, co všechno by měl internetový obchod umět a na co si dát pozor. E-shop by měl v prvé řadě mít intuitivní a snadno ovladatelnou administraci, tak aby jej provozovatel mohl spravovat bez znalostí programování a nebyl odkázaný na technickou podporu. Ideálně by měl mít všechny potřebné funkce, jako například skladové hospodářství nebo možnost vytvářet a evidovat nutné doklady, protože nákup dalších programů a jejich pr...

Zobrazit více

Shoptet rostl nejrychleji ve svém oboru
21. ledna 2016

Pro společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení, byl rok 2015 více než úspěšný. Obrat firmy za minulý rok vzrostl o 51 %, tj. o 7,9 milionů Kč. Shoptet se tak stala nejrychleji rostoucí firmou ve svém oboru. Společnost Shoptet v minulém roce posílila své postavení na trhu. V prosinci 2015 běželo na její platformě 6600 e-shopů, což je o 2100 více než v předešlém roce. V současnosti tak „shoptetí“ internetové obchody představují více než 20 % komerčních řešení. Vedle toho od dubna nabízí unikátní službu, kterou je pokladní systém umožňující jednotnou správu on-line ...

Zobrazit více

V e-shopech loni nejvíce nakupovali Pražané
12. ledna 2016

Mezi městy, kde se v minulém roce nejvíce nakupovalo on-line vévodí Praha. Přes 16 % všech on-line objednávek putovalo právě do hlavního města. Moravskoslezský kraj pak vykazuje menší zájem o e-shopy než ostatní regiony. Přehled 30 top měst je součástí této zprávy. Z celkových 81 miliard Kč, které lidé minulý rok utratili v e-shopech, putovalo přes 16 % z kapes Pražanů. Nepochybně svou roli tu hraje i samotný počet obyvatel, z celkového počtu tu žije 12 %. E-shopy hojně využívají i přes fakt, že v hlavním městě se dá v kamenných obchodech koupit prakticky cokoli a jsou lehce dosažitelné. „Li...

Zobrazit více

Jak se nakupovalo před Vánoci na e-shopech
28. prosince 2015

Vánoční nákupy se z velké části přesunuly do on-line světa a vzhledem k nutnosti dopravy začaly o něco dříve než v kamenných prodejnách. Hlavní špička pak nastala na začátku prosince a vyvrcholila 14. prosince. Mezi akcemi, které zákazníky přiměly k nákupu, patřil letos Den dopravy zdarma. Naopak během tzv. černého pátku nezaznamenali prodávající žádné velké změny. Lidé nakupují v e-shopech převážně během pracovního týdne, největší propady byly pravidelně v sobotu. Vánoční sezóna začíná pro e-shopaře často již na přelomu září a října. „S blížícím se Štědrým dnem pak počet objednávek rostl. Ne...

Zobrazit více

Platit kartou on-line je „in“
22. prosince 2015

Platit v České republice při on-line nákupech kartou je bezpečnější než v zahraničí. Je to dáno tím, že platba probíhá přes platební bránu zabezpečenou technologií 3D Secure a obchodník nikdy nemá konkrétní informace k platební kartě. I když se lidé pomalu přestávají bát platit kartou, stále hraje prim platba dobírkou. Během vánočních nákupů mnoho lidí objednává dárky pro své blízké na internetu na poslední chvíli. Často pro urychlení celého procesu volí možnost on-line platby kartou. „Za běžné situace by to asi neudělali, protože stále přetrvává jistá nedůvěra. Přitom je to zcela bezpečné. S...

Zobrazit více

Stránka 17 z 24 - 232 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss