Tiskové zprávy, Strana 18
14. srpen 2013
Česká republika je e-shopovou velmocí a obliba tohoto způsobu prodeje stále roste. Proč jsou některé e-shopy úspěšné a jiné naopak skomírají? Rady a tipy, jak začít, a co všechno provozování e-shopu obnáší, je nově možné nalézt v praktickém online průvodci MujPrvniEshop.cz. Praha, 14. srpna 2013 – Nový projekt MujPrvniEshop.cz společnosti Shoptet si klade za cíl pomoci začínajícím i stávajícím provozovatelům e-shopů rozvíjet jejich byznys. Na jednom místě je tak nově možné nalézt návod, který každého krok po kroku povede k úspěšnému online byznysu. Celý proces je rozdělený do tří fází – pl...
11. červen 2013
Praha 11. června 2013 – Jsou e-shopy doménou mužů nebo žen? Je internetové podnikání hlavním či vedlejším zdrojem příjmu pro jeho majitele? Jsou majitelé e-shopů spíše z mladší, střední či starší generace? Odpovědi na tyto a další otázky hledal průzkum, realizovaný společností Shoptet.cz. „V roce 2012 jsme realizovali průzkum „Stav e-commerce v ČR v roce 2012“, který potvrdil, že Česká republika je v rámci Evropy e-shopovou velmocí. Tentokrát jsme se pustili více do hloubky a chtěli jsme zjistit, kdo za e-shopy vlastně stojí? Ženy? Muži? Mladí? Staří? Jedná se spíše o podnikání typu selfmadema...
17. září 2012
Praha, 17. září 2012 – Sociální síť Pinterest se těší stále větší oblibě marketérů. Ačkoliv se počet českých uživatelů odhaduje na zhruba 15 tisíc, jde o jednu z nejpopulárnějších sociálních sítí. Průměrně na ni zavítá přes 4 miliony návštěvníků denně*, kteří zde stráví přibližně více než 14 minut. Především majitelé internetových obchodů začínají novou sociální síť a její marketingové možnosti pozvolna objevovat. „Pinterest je nástroj, se kterým lze v rámci internetového marketingu a podpory značky i prodeje velmi dobře pracovat,“ říká Miroslav Uďan, výkonný ředitel projektu Shoptet.cz, kte...
6. červen 2012
Praha, 6. června 2012 – Češi nakupují na internetu hodně a rádi, navíc jsou mistři v zakládání nových e-shopů. Jak vyplynulo z průzkumu Stav e-commerce v České republice v roce 2012, největší zájem je o oblečení, elektroniku a knihy. A právě nejoblíbenější položka v našem internetovém nákupu – móda – se stala inspirací pro další marketingový průzkum. Tentokrát na téma E-commerce a móda v České republice v roce 2012, který zpracoval tým projektu Shoptet.cz ve spolupráci s výzkumnou agenturou NMS Market Research. Z průzkumu vychází, že nejčastěji nakupujeme trička, mikiny a batohy a při výběr...
9. březen 2012
Praha, 9. března 2012 – Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“. Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba 1800 korun. Nejčastěji pak na českém internetu nakupujeme oblečení, elektroniku a knihy, přičemž nejoblíbenější platební metodou nadále zůstává platba na dobírk...
Stránka 18 z 18 - 175 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
- Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
- Češi před Vánoci utratili v e-shopech téměř 70 miliard korun, na jednoho obyvatele připadají tři objednávky
- Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
- Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
- Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
- Během Black Friday útraty v e-commerce poprvé přesáhnou miliardu korun, podle odhadů o čtvrtinu převýší ty loňské
- Na splátky budou Češi v e-shopech před Vánoci kupovat hlavně elektroniku, na oblíbenosti získávají odložené platby
- Druhou vlnu zažívají i e-shopy, poptávka po nových obchodech je o 60 % větší než obvykle
- E-shopy zbrojí na Vánoce více než loni, podle lídrů české e-commerce očekávají kvůli covidu rekordní online prodeje
Poslední články z blogu
- Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?
- Windsurfing Karlín: Vracející se zákazníci jsou pro nás základ. Přizpůsobujeme tomu celý marketing
- O’black: E-shop jsme brali spíše jako doplňkový, ale pak jsme se poučili, že i tak je pro nás důležitý
- E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?
- Skláři z Preciosy pokračují ve staleté tradici a ručně vyrábí šperky z českého křišťálu
- 12 let bojovali o přežití. Dnes má rodina Žufánků alkoholový lovebrand a jejich láhve potkáte v barech po celém světě
- Windsurfing Karlín: Víme, že díky Shoptetu nám neujede vlak
- Odmítli zahodit roky zkušeností v práci s klienty a začali šít obleky na míru pod vlastní značkou O’black
- Budujeme platformu pro vývoj e-shopů na míru
- Novinky za prosinec i celý rok 2020