Tiskové zprávy, Strana 18
16. prosince 2015
Dostali jste pod stromeček oblečení, které vám nepadne, jednu věc několikrát nebo něco úplně nevhodného? Jak postupovat, když dárek připutoval z e-shopu? Podle čeho se vrácení, výměna nebo reklamace řídí? Vrácení vánočních dárků zakoupených přes e-shop je odstoupením od smlouvy jako každé jiné a řídí se Občanským zákoníkem (novelizovaným k 1. 1. 2014). Na vrácení nebo výměnu zboží má zákazník 14 dní od převzetí zboží. Tuto informaci je e-shopař povinen sdělit (většinou je ve smluvních podmínkách). Pokud není nikde tato doba uvedena, pak se lhůta prodlužuje na 1 rok a 14 dní. O možnosti odstou...
1. prosince 2015
Praha, 1. prosince 2015 – Až devadesát procent dotázaných (výsledky jsou na základě on-line průzkumu společnosti Shoptet) letos nakoupí část dárků pro své blízké na internetu. Z toho větší třetina pak zde pořídí více než 75 % dárků a utratí přes 8 000 Kč. On-line obchod volí z důvodu většího výběru (31 %) a možnosti nakoupit z pohodlí svého domova (24 %). Rychlost doručení a cena jsou těmi rozhodujícími faktory, proč lidé nakoupí v daném e-shopu. Při vánočních nákupech se pak lidé nejvíce obávají poškozeného zboží a včasného doručení. Vánoční nákupy jsou pro maloobchodníky tou hlavní sezónou,...
24. listopadu 2015
Praha 23. listopadu 2015 – Společnost Shoptet, lídr v oblasti pronájmu e-shopů na českém trhu, nově nabízí jednoproduktovou šablonu pro všechny nabízené tarify, včetně tarifu Free. Díky němu můžou mít on-line obchodníci provoz e-shopu úplně zdarma. Šablona Echo je přehledná, moderní, čistá a samozřejmě responzivní. Nejvíce ji ocení majitelé e-shopů, kteří prodávají jen omezený počet produktů. „Novou šablonu Echo jsme připravili především pro e-shopaře, kteří prodávají málo produktů a chtějí své zboží jednoduše a moderně představit svým zákazníkům. Vše se zobrazí na hlavní stránce, takže od...
11. listopadu 2015
Praha, 11. listopadu 2015 – Stejně jako v minulých letech nakoupí i letos mnoho lidí vánoční dárky na e-shopech. Je to často příjemnější cesta než se prodírat davy lidí a hledat marně tu pravou věc, která blízké potěší. Nákupy na internetu jsou bezpečné, přesto je třeba si dát na některé věci pozor. Například při nákupech na poslední chvíli by si lidé měli ověřit, zda dárky dorazí včas. Také je potřeba si internetový obchod, kde nakupují poprvé, prověřit. Neméně důležité je vědět, jaké jsou možnosti vrácení nebo výměny zboží. Každoročně více a více lidí nakoupí vánoční dárky pro své blízké na...
27. října 2015
Praha, 27. října 2015 – Vánoční nákupy jsou tím nejdůležitějším obdobím pro maloobchodní prodejce, ať už se jedná o kamenné nebo on-line obchody. Pro e-shopy začíná vánoční prodej o něco dříve, často již na konci září a vrcholí pak v první třetině prosince, kolem 15. až 17. prosince. Přinášíme několik tipů, jak podpořit vánoční prodej. „Ideální je, když se provozovatelé e-shopů připraví na vánoční nápor již během letních měsíců, což ale mnozí podceňují. Také si málokdo analyzuje chyby z minulého roku a tak je opakují stále dokola,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet a dodává: „I...
19. října 2015
Praha, 19. října 2015 – Pod taktovkou společností ShopSys a Shoptet, předních hráčů na českém trhu v oblasti pronájmu a tvorby e-shopů, se v sobotu 17. října uskutečnil druhý ročník konference ShopCamp. Přednáškový sál Fakulty architektury ČVUT byl obsazen do posledního místa. Během 9 přednášek a 5 workshopů získali účastníci cenné rady, jak na e-shop a také zajímavé informace o české e-commerce. V úvodní přednášce Tomáše Bravemana z Heureka.cz se přítomní dozvěděli, že odvětví, které nejvíce v minulém roce on-line posílilo, je prodej drogerie, a to o 106 %. Navíc tento segment neovládají v...
29. září 2015
Praha, 29. září 2015 – Společnosti Shoptet a ShopSys, přední hráči na českém trhu v oblasti pronájmu a tvorby e-shopů, pořádají v sobotu 17. října 2015 druhý ročník konference ShopCamp. Mezi přednášejícími nebudou ani letos chybět zajímavé osobnosti z oblasti internetového podnikání. O konferenci byl velký zájem, jen dvě minuty po spuštění registrace byla všechny místa obsazena. ShopCamp 2015 je určen pro provozovatele a zaměstnance internetových obchodu, poradce v oblasti on-line marketingu a všechny, kdo mají co dočinění s e-shopy. Konference se stejně jako minulý ročník odehraje v prosto...
21. září 2015
Praha, 21. září 2015 – Téměř polovina nákupů v e-shopech se odehraje mezi 9 a 15 hodinou, konkrétně se jedná 48 %. Je to přesně v době, kdy jsou lidé v práci. Průměrná cena jedné objednávky je 1609 Kč. Mezi nakupujícími stále převládají muži. Internetové obchody mají otevřeno doslova 24 hodin, přesto nejvíce nákupů se uskuteční během pracovní doby. Mezi 9.00 a 15.00, tedy za 7 hodin, proběhne 48 % všech nákupů. „Pro lidi zaměstnané v kanceláři s přístupem k internetu, je to ideální doba pro vyhledání, porovnání a nákup požadovaného zboží. Pokud si vyčlení čas, tak mají klid a nejsou rušeni dě...
14. září 2015
Praha, 14. září 2015 – Absolventi či studenti se mohou díky provozování e-shopu naučit základy podnikání a rozjet prosperující byznys. On-line svět je pro tuto generaci domovem a není potřeba velkého vstupního kapitálu. Marketing lze zvládnout pomocí sociální sítí, které velmi dobře znají. Cenné zkušenosti pak ocení i případní zaměstnavatelé. Současně lze internetový obchod mít při studiu nebo práci. Pro absolventy, kteří chtějí mít vlastní byznys nebo se jim nedaří získat vysnění zaměstnání, je provozování e-shopu jednou z možností, jak se postavit na vlastní nohy. Díky možnosti pronájmu e-s...
28. srpna 2015
Praha, 28. srpna 2015 – Zboží, které si lidé nakoupí v e-shopech, chtějí mít doručeno do tří dnů, a proto si většinou vybírají zboží skladem. Tomuto se samozřejmě přizpůsobili i samotní provozovatelé internetových obchodů, kteří mají více než 73 % nabízených produktů ihned k dispozici a expedují je do druhého dne. Hrozí, že pokud vybraný produkt nebude na skladě, tak jej zákazník v 74 procentech případů objedná jinde. Rychlost doručení je jedním z aspektů, který lidé při online nákupech sledují. Pro 27 % zákazníků je to po ceně a předchozí dobré zkušenosti rozhodující faktor, proč právě nakou...
Stránka 18 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti