Poslední článek na blogu

Jak efektivně řešit chybové stránky 404? 

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 21

Shoptet má nyní silného partnera v Brazílii
29. září 2014

Praha, 29. září 2014 – Společnost Shoptet, uznávaný hráč na trhu s e-shopy, expandoval na brazilský trh. Nyní nově navázala spolupráci s HCS Tecnologia da Informação Ltda, která se zaměřuje na vývoj speciálních informačních systémů. Propojení s touto místní společností má Shoptetu zajistit stabilní postavení na trhu a důvěru nových klientů. Kromě České republiky a Slovenska se tak Brazílie zařadila mezi další zemi, kde Shoptet působí. 

Zobrazit více

Díky košíku v e-shopech Shoptet nezapomenete přání k loňským Vánocům
19. září 2014

Praha, 19. září 2014 – Nakupování v e-shopech má své nesporné výhody, ale také svá úskalí. Jedním z velkých problémů mnoha internetových obchodů je nákupní košík a doba uchování vybraných produktů v něm. V e-shopech zřízených na platformě společnosti Shoptet nyní zákazníci své zboží naleznou v košíku i po více než roce od vložení. Jednoduše tak můžete zjistit, co jste si přáli třeba k minulým Vánocům a sny si dodatečně splnit.

Zobrazit více

Nová šablona Shoptet dostane zákazníka na první pohled
9. září 2014

Praha, 9. září 2014 – Společnost Shoptet pro své uživatele připravila novou moderní šablonu, která má usnadnit orientaci a pohyb v e-shopu nejen jeho majitelům, ale také zákazníkům. Šablona nabízí intuitivní ovládání a rychlejší načítání stránek. Responzivní design e-shopu pak zajistí pohodlné prohlížení stránek i na tabletu či mobilním telefonu.  Vzhled e-shopu vypovídá o mnohém. Často se stane, že pokud zákazníka e-shop nezaujme na první pohled, o druhé šanci nemůžeme mluvit. Shoptet si je toho vědom a proto pro své zákazníky připravil zbrusu novou šablonu – a to zcela zdarma. Šablona je ur...

Zobrazit více

ShopCamp 2014 pomůže rozšířit znalosti o e-commerce
3. září 2014

Praha, 3. září 2014 – Internetové podnikání je na vzestupu, a proto se Shoptet a ShopSys, dva lídři na českém trhu ve svém oboru, rozhodli, že společnými silami pomohou široké veřejnosti rozšířit obzory v oblasti e-commerce.  ShopCamp 2014, který proběhne v sobotu 18. října od 9 hodin na fakultě ČVUT v Praze, bude vůbec první BarCamp konferencí v České republice zaměřenou výhradně na e-shopya další témata, která s internetovým podnikáním úzce souvisejí. „E-shopů každým rokem přibývá, v současné době jich existuje něco kolem 40 tisíc. Velké množství z nich však nepřežije ani první rok od založ...

Zobrazit více

ShopCamp jde na dračku – 200 lístků zmizelo za tři hodiny
27. srpna 2014

Praha, 27. srpna 2014 – Shoptet a ShopSys, dvě největší společnosti zabývající se tvorbou a pronájmem e-shopů na českém trhu, se spojily za účelem organizace BarCamp konference s názvem Shopcamp 2014, speciální konferenci věnovanou e-commerce. Konference proběhne v sobotu 18. října od 9:00 v prostorách ČVUT v Praze.  Při první registraci, která byla spuštěna v úterý 26. srpna, bylo všech 200 míst zaplněno během několika hodin. Druhá vlna registrací, kdy bude k dispozici zbylých 150 míst, proběhne 8. září od 10:30 hodin, přičemž všechny vstupenky jsou zdarma. ShopCamp je určen pro majitele ...

Zobrazit více

Novinky na Shoptet.cz – pokročilé SEO a zjednodušení objednávkového procesu
26. srpna 2014

Praha 26. srpna 2014 – Během prázdnin lidé nakupují, ať již v kamenných prodejnách nebo přes Internet, daleko méně než v ostatních ročních obdobích. A právě majitelé e-shopů tak mají jedinečnou příležitost vylepšit či zjednodušit své obchody. Společnost Shoptet také nelenila, a pro své uživatele připravila dvě novinky, díky kterým bude jednodušší nejen nakupování pro zákazníky, ale také celá správa e-shopů pro jejich majitele.  První novinkou je modul „Pokročilé SEO – Parametrické kategorie“, který vzniknul ve spolupráci s předními českými SEO specialisty. Nastavením různých parametrů u nabíz...

Zobrazit více

Shoptet.cz má pět let, aneb co jste o nás možná nevěděli
14. srpna 2014

Praha 14. srpna 2014 – Včera jsme tak hodně oslavovali naše kulaté výročí, že jsme se úplně zapomněli pochlubit světu. Je nám už pět let! Přinášíme vám informace, které jste o nás možná ani netušili. Shoptet.cz se hrdě zapsal do obchodního rejstříku 13. srpna 2009. Dnes je nás celkem sedmnáct, 11 mužů a 6 žen. Všichni jsme mladí a plní elánu, v průměru je nám 30,2 let a jakkoliv aktuálně máme v týmu nejvíce Kateřin, své četné zastoupení tu v průběhu času měla i další jména, jako například Tomáš, Jakub, Martin nebo Bára. A teď pár faktických čísel. Máme přes 2 800 aktivních e-shopů a předpo...

Zobrazit více

Společnost Shoptet se přestěhovala do nových prostor
17. července 2014

Na začátku července společnost Shoptet změnila své sídlo, z původních prostor v Praze-Břevnově se přestěhovala do nových, modernějších kanceláří na pražské Vinohrady na adresu: Francouzská 28, Praha 2. „Když jsem před pár měsíci přibíral nového kolegu, uvědomil jsem si, že stávající prostory již nejsou dostačující, a že budu muset přistoupit k tomu, čemu jsem se dlouho vyhýbal – stěhování,“ říká Miroslav Uďan, CEO ve společnosti Shoptet.cz, a dodává: „Nyní, když už je vše za námi, jsem za tuto změnu velmi rád. Naše nové kanceláře jsou prostornější, světlejší, příjemnější. A protože jsme téměř...

Zobrazit více

Jak nenaletět při koupi dovolené přes internet
19. června 2014

Praha, 19. června 2014 – Dovolenou si na internetu vybírá čím dál tím více lidí. Stoupá i počet těch, kteří si tímto způsobem zájezd koupí. Přesto přetrvává požadavek osobní konzultace a mnoho ryze online prodejců si zařizuje kamenné pobočky. Z celkového objemu je přes internet pořízena přibližně jedna pětina dovolených. Výhodou při koupi dovolené přes internet je především úspora času. Lidé si mohou v klidu svého domova prohlédnout nabídky a porovnat jednotlivé zájezdy od různých cestovních kanceláří. Této možnosti využívá většina lidí, i když si ve finále dovolenou koupí v kamenné pobočce. ...

Zobrazit více

Deset kroků jak pohřbít e-shop
26. května 2014

Praha, 26. května 2014 – Provozovatelé e-shopů dělají stále stejné chyby. Společnost Shoptet připravila 10 nejběžnějších, které zaručeně každý internetový obchod položí na lopatky. Čeho se vyvarovat a jak nepohřbít svůj e-shop. „Ačkoli je Česká republika v počtu internetových obchodů na počet obyvatel e-shopovou velmocí, více než 80 % provozovatelů se dopouští základních chyb. Stále u lidí přetrvává názor, že stačí si obchod založit a že si zákazník svou cestu najde sám. Navíc český zákazník je díky silnému konkurenčnímu prostředí zhýčkán a očekává bezchybné služby. Na to by měli pamatovat vš...

Zobrazit více

Stránka 21 z 24 - 232 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss