Poslední článek na blogu

Novinky z vývoje: Feed pro Glami.cz a další

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
 

Už od vás neodejdou

Protože si je rozmazlíte speciálními službami. Koho? Vlastní zákazníky.

Nastavení speciálních cen, slev a dárků pro zákazníky

Speciální výhodné ceny, časově omezené akce i dárky za nákupy, to jsou postupy, které vaše zákazníky potěší a díky kterým se k Vám budou vždy rádi vracet. Možností, jak pracovat s cenou, je několik.

 

Hromadné rozesílání e-mailů (Newslettery)

Hojně využívaný marketingový nástroj. Díky němu můžete snadno rozesílat e-maily svým zákazníkům a informovat je tak například o nových produktech, aktualitách z oboru apod. V rámci tohoto modulu můžete měsíčně odeslat až 20.000 newsletterů!

 

Online chat

Jak udělat z návštěvníka zákazníka? Buďte s ním, když to potřebuje. Pomozte mu s výběrem, zodpovězte mu jeho dotazy. A hlavně ho nenechte čekat. Díky live chatu komunikujete v reálném čase. A návštěvník, který nemusí čekat na odpověď, pak nebude otálet ani s nákupem. Na výběr máte ze dvou možností – Zopim Chat, nebo jeho českou variantu Smartsupp.

 

Množstevní slevy

Zvyšte svoje obraty už jen tím, že nabídnete lepší cenu při nákupu více kusů daného produktu. Jednoduše nastavte hladiny slev v návaznosti na počty zakoupených kusů, rozlište tyto hladiny pro koncové zákazníky i pro své velkoobchodní odběratele, a začněte prodávat. Zákazník bude motivovaný vidinou úspory a vám narostou zisky.

 

Věrnostní program pro stálé zákazníky

Umožněte svým zákazníkům, aby byli po útratě konkrétní částky za své realizované nákupy odměněni určitou slevou na další nákupy. Můžete je přidělovat buď ručně jen k některým zákazníkům, nebo na základě Vámi nastavených parametrů automaticky všem zákazníkům.

 

Objemové slevy

Zvyšte hodnotu objednávek – stačí namotivovat zákazníky k hodnotnějším nákupům. Jak? Díky objemovým slevám! Vaši zákazníci díky nim totiž získají slevu při konkrétní výši své objednávky. Stačí v administraci jednoduše nastavit, že při nákupu např. za 1 000 Kč je sleva třeba 5%, do nákupu např. za 3 000 Kč je sleva 12% apod. Těchto hladin můžete nastavit dle libosti neomezeně.

 

Slevové kupony

Slevy vládnou nákupům – jakpak by ne, když na ně zákazníci tak dobře a rádi slyší. Proto využijte jejich síly a získejte si náklonnost svých zákazníků. Posílejte jim slevový kupón (poukaz) na příští nákup. Posílejte je automaticky po prvním nákupu, nebo i jednorázově výjimečným zákazníkům. Vytvářet je můžete dle libosti – s procentuální slevou, nebo na konkrétní částku, pro jednorázové použití, nebo i opakovaně. Omezit můžete počet jejich použití, dobu platnosti, stejně jako zvolit, na kterou kategorii zboží může být použitý.

 

Dárky k objednávce

Chcete čas od času překvapit své zákazníky malým dárkem? Tak teď už vám ta chvíle neuteče. Tahle funkce ji totiž bude hlídat za vás. Stačí jen v systému nastavit, při jak velkém nákupu chcete potěšit a jaké dárky k nákupu nabídnete. Zákazníci si totiž mezi dárky můžou i vybírat! Dárky zdarma se pak vašim zákazníkům automaticky zobrazí a oni na váš e-shop jen tak nezapomenou.

 

Velkoobchodní prodej

Proč prodávat v malém, když můžete mít ve svém e-shopu také velkoobchod? S touto funkcí to pro vás nebude žádný problém. S modulem Velkoobchod můžete jednoduše vytvářet a spravovat různé ceníky a ty zákazníkům zobrazovat podle toho, do které skupiny daný zákazník patří. Stačí jen na začátku zákazníky roztřídit do jednotlivých skupin a pak už se o nic nestaráte. Ať jde o běžný prodej nebo akce či slevy. Váš maloobchod i velkoobchod běží automaticky.

 

Sledování stavu a historie objednávky zákazníkem

Mít přehled o svých předchozích objednávkách, jejich stavech a dokladech a možnost každou objednávku jednoduše celou zopakovat - to je komfort, který každý váš zákazník ocení. I taková služba může výrazně přispět k tomu, že se k vám zákazníci budou rádi vracet.

 

Filtrování v kategorii

Máte u svého zboží nastavené parametry (například materiál, vzor atd.)? Umožněte k běžným filtrům (cenový, zboží v akci, skladem, dle výrobce) filtrovat i podle parametrů zboží. Lidé si totiž rádi vybírají. Nabídněte jim všechny možné filtry a dáte jim přesně to zboží, které hledají. A vám mohou objednávky vzrůst až o 30%.