Tiskové zprávy, Strana 24
14. srpna 2013
Česká republika je e-shopovou velmocí a obliba tohoto způsobu prodeje stále roste. Proč jsou některé e-shopy úspěšné a jiné naopak skomírají? Rady a tipy, jak začít, a co všechno provozování e-shopu obnáší, je nově možné nalézt v praktickém online průvodci MujPrvniEshop.cz. Praha, 14. srpna 2013 – Nový projekt MujPrvniEshop.cz společnosti Shoptet si klade za cíl pomoci začínajícím i stávajícím provozovatelům e-shopů rozvíjet jejich byznys. Na jednom místě je tak nově možné nalézt návod, který každého krok po kroku povede k úspěšnému online byznysu. Celý proces je rozdělený do tří fází – pl...
11. června 2013
Praha 11. června 2013 – Jsou e-shopy doménou mužů nebo žen? Je internetové podnikání hlavním či vedlejším zdrojem příjmu pro jeho majitele? Jsou majitelé e-shopů spíše z mladší, střední či starší generace? Odpovědi na tyto a další otázky hledal průzkum, realizovaný společností Shoptet.cz. „V roce 2012 jsme realizovali průzkum „Stav e-commerce v ČR v roce 2012“, který potvrdil, že Česká republika je v rámci Evropy e-shopovou velmocí. Tentokrát jsme se pustili více do hloubky a chtěli jsme zjistit, kdo za e-shopy vlastně stojí? Ženy? Muži? Mladí? Staří? Jedná se spíše o podnikání typu selfmadema...
17. září 2012
Praha, 17. září 2012 – Sociální síť Pinterest se těší stále větší oblibě marketérů. Ačkoliv se počet českých uživatelů odhaduje na zhruba 15 tisíc, jde o jednu z nejpopulárnějších sociálních sítí. Průměrně na ni zavítá přes 4 miliony návštěvníků denně*, kteří zde stráví přibližně více než 14 minut. Především majitelé internetových obchodů začínají novou sociální síť a její marketingové možnosti pozvolna objevovat. „Pinterest je nástroj, se kterým lze v rámci internetového marketingu a podpory značky i prodeje velmi dobře pracovat,“ říká Miroslav Uďan, výkonný ředitel projektu Shoptet.cz, kte...
6. června 2012
Praha, 6. června 2012 – Češi nakupují na internetu hodně a rádi, navíc jsou mistři v zakládání nových e-shopů. Jak vyplynulo z průzkumu Stav e-commerce v České republice v roce 2012, největší zájem je o oblečení, elektroniku a knihy. A právě nejoblíbenější položka v našem internetovém nákupu – móda – se stala inspirací pro další marketingový průzkum. Tentokrát na téma E-commerce a móda v České republice v roce 2012, který zpracoval tým projektu Shoptet.cz ve spolupráci s výzkumnou agenturou NMS Market Research. Z průzkumu vychází, že nejčastěji nakupujeme trička, mikiny a batohy a při výběr...
9. března 2012
Praha, 9. března 2012 – Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“. Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba 1800 korun. Nejčastěji pak na českém internetu nakupujeme oblečení, elektroniku a knihy, přičemž nejoblíbenější platební metodou nadále zůstává platba na dobírk...
Stránka 24 z 24 - 235 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
Poslední články z blogu
- „České e-shopy jsou stále odvážnější, expanze je díky technologiím dostupná i těm menším,“ říká Jiří Neužil z NK Expand
- Jak vést e-shop? Zeptejte se 8 zkušených CEOs a zakladatelů na Reshoperu
- Jak na doklady v Shoptetu? Zodpovídáme nejčastější dotazy
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty