Poslední článek na blogu

„České e-shopy jsou stále odvážnější, expanze je díky technologiím dostupná i těm menším,“ říká Jiří Neužil z NK Expand

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Landing Page

Pro anglický výraz Landing Page se obvykle používá český ekvivalent cílová stránka. Landing Page je stránka, která má za úkol změnit návštěvníka na zákazníka a proto by měla dosahovat co nejvyššího konverzního poměru v rámci celého webu nebo internetového obchodu.

Druhy Landing Page

Můžeme rozlišit mezi dvěma druhy Landig Page. První je druh se nazývá referenční cílová stránka (Reference Landing Page). Tento druh není zaměřen přímo na konverzi v zákazníka, ale na další reklamní a marketingové operace. Měla by tedy nabídnout především obsah, kvůli kterému návštěvník tuto stránku navštívil. Referenční cílové stránky se také často nachází na webech veřejné správy. Druhým typem je transakční cílová stránka (Transactional Landing Page). U té se jedná o klasickou Landig Page, která má za úkol změnit návštěvníka na zákazníka, tedy dospět ke konverzi.