Tiskové zprávy, Strana 20
27. dubna 2015
Praha, 23. dubna 2015 – Společnost Shoptet představila novou službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systému. Propojuje on-line a off-line prodej a ulehčuje tak jejich provozování. Prodejce i zákazník získávají výhody obou světů. Služba „Pokladna“, která patří na českém trhu mezi první svého druhu, umožňuje jednotnou správu internetového i kamenného obchodu. Jednoduchost a vše na jednom místě ocení především provozovatelé, kteří dosud museli mít dva na sobě nezávislé systémy, tzn. dva nepropojené sklady, databáze zákazníků apod. „Pro majitele kamenných prode...
10. dubna 2015
Více než 5 000 aktivních e-shopů běží na platformě společnosti Shoptet, což představuje asi 14 % komerčních řešení na českém trhu. Tohoto čísla firma dosáhla během svého pětiletého působení. Za tu dobu bylo založeno téměř 55 000 testovacích e-shopů. Průměrný denní obrat „shoptetích“ on-line obchodů je 3 888 Kč. Společnost Shoptet se specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Mezi jejími klienty jsou jak ti, kdo vnímají e-shop jako vedlejší přivýdělek, tak i e-shopaři na plný úvazek. Pro nenáročné je tu možnost provozování i...
12. března 2015
Praha, 12. března 2015: Společnost Shoptet, zabývající se pronájmem e-shopů, se už po téměř šest let své existence stále rozvíjí. K dnešnímu dni zajišťuje fungování 4 825 e-shopů a jejich počet neustále stoupá, měsíčně přibyde do portfolia firmy průměrně 185 internetových obchodů. Nejčastějšími oblastmi, na které se Shoptetem pronajímané e-shopy zaměřují, jsou oblečení, dům a zahrada, auto-moto, sport, elektro a dětské zboží.
13. února 2015
Praha, 13. února 2015 – Na svátek sv. Valentýna kupuje své polovičce dárek zhruba 60 % žen a 26 % mužů, ukázal průzkum společnosti Shoptet. Obvyklá částka, kterou lidé utratí, se pohybuje kolem 500 Kč. Mezi nejoblíbenější dárky patří jednoznačně ty s erotickým nádechem, bonboniéry a květiny. Přesto by však téměř 80 % mužů valentýnské oslavy zcela zrušilo. Naopak až 70 % žen by svátek pravidelně slavilo
30. ledna 2015
Praha, 30. ledna 2015 – Pro více než 60 % majitelů e-shopů je provoz virtuálního obchodu vedlejším příjmem. Na dráhu internetového obchodníka se vydávají jak lidé, kteří již nějakou zkušenost s podnikáním měli (34,9 %), případně již v minulosti přímo provozovali e-shop (27,8 %), tak lidé, pro něž je e-shop jejich prvním podnikatelským počinem (37,3 %). To a mnohé další vyplynulo z ankety, kterou uspořádala společnost Shoptet mezi majiteli svých e-shopů. Více než dvě třetiny e-shopů (71 %) si pronajímají muži. Co se věkového rozpětí týče, nejaktivnější jsou v podnikání přes internet lidé od 2...
21. ledna 2015
Praha, 21. ledna 2015: Společnost Shoptet uvedla v lednu zbrusu nový spot s názvem „Shoptet pomáhá plnit sny tisícům z Vás!“. Za půlminutovým animovaným videem stojí Motion House. Jeho cílem je upozornit, jak jednoduché je založit si e-shop prostřednictvím Shoptetu. Imaginárního panáčka „Shoptetrixe“ mluví představitel Dr. House – herec Martin Stránský. Shoptet na českém trhu působí víc než pět let, pronajímá přes 4 500 e-shopů a tím zaobírá celkem 10 % celkového trhu v pronájmu e-shopů.
29. prosince 2014
Praha, 29. prosince 2015 – Přes 38 % Čechů letos utratilo za vánoční dárky mezi 4 - 8 tisíci Kč, to je v průměru o 2000 Kč více než v loňském roce. Z průzkumu také vyšlo najevo, že téměř 70 % Čechů nakupuje na e-shopech pravidelně po celý rok a ne pouze v období Vánoc.
22. listopadu 2014
Praha 21. listopadu 2014 - Videa z konference Shopcamp 2014 jsou kompletně online, na konferenci se tak mohou podívat i ti, kdo se nemohli osobně zúčastnit. Pomohou jim i prezentace účastníků, které jsou již déle k dispozici na službě SlideShare.
9. listopadu 2014
Praha, 7. listopadu 2014 – Nakupování přes internet se stalo již běžnou součástí života většiny lidí. Alespoň jednou přes e-shop nakoupilo 96 % Čechů, pravidelně pak možnost objednat si vybrané zboží online využívá skoro polovina nich. Průměrná cena jedné objednávky je 1 712 korun a lidé nejčastěji využívají jako způsob platby bankovní převod a dobírku, a to v 32 resp. 27 % případů. Nákupy přes internet jsou oblíbené především díky úspoře času a snadnému srovnání cen. Podle předběžných prognóz bude obrat všech českých e-shopů v roce 2014 celkem činit asi 80 miliard korun.
22. října 2014
Praha, 22. října 2014 – Ondřej Tomek opět rozšiřuje své investice, tentokrát zakoupil necelých 70 % podílu ve společnosti Shoptet, která se zaměřuje na poskytování e-shopových řešení. Cena byla odvozena od hodnoty společnosti, která se odhaduje na 3 miliony USD. Někdejší spoluzakladatel Centrum.cz se dnes soustředí zejména na mladé, dynamické firmy s velkým potenciálem. Shoptet se tak zařadí mezi další společnosti, kde má Tomek podíl.
Stránka 20 z 24 - 235 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
Poslední články z blogu
- „České e-shopy jsou stále odvážnější, expanze je díky technologiím dostupná i těm menším,“ říká Jiří Neužil z NK Expand
- Jak vést e-shop? Zeptejte se 8 zkušených CEOs a zakladatelů na Reshoperu
- Jak na doklady v Shoptetu? Zodpovídáme nejčastější dotazy
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty