Zájem o platební bránu Shoptet Pay rychle roste. Během prvního kvartálu od spuštění získala 2 000 e-shopů
Platební brána Shoptet Pay se těší velké oblibě. Za první tři měsíce svého fungování získala 2 000 e-shopů, na kterých proběhlo zhruba 100 000 transakcí. Shoptet tak navazuje na aktuální trend komplexních platebních řešení, které majitelům e-shopů umožní řešit vše v jednom rozhraní.
Výsledky Shoptet Pay za první tři měsíce fungování předčily veškerá očekávání. Platební bránu používá již 2 000 e-shopů. Podle šéfa Shoptet Pay Ondřeje Bubna se jiná platební řešení dostávají na taková čísla i několika let.
„Nám se to povedlo během tří měsíců, za což jsme velice rádi. Chtěli jsme našim klientům co nejvíce ulehčit prodeje a jejich zákazníkům zase zprostředkovat pohodlné nakupování. Z prvních kvartálních výsledků vidíme, že je platební brána pro naše zákazníky zajímavým nástrojem, který jim může usnadnit podnikání, a to díky zaměření na maximalizaci konverze objednávek, kdy Shoptet Pay mělo v posledním měsíci nejvyšší podíl zaplacených objednávek na Shoptetu,“ dodává Buben.
Velkou výhodou Shoptet Pay je i fakt, že je dostupná všem zákazníkům Shoptetu bez ohledu na jejich velikost. A to zdarma. „Neřešíme, zda už mají stovky transakcí či snad včera založili e-shop a chtějí svým zákazníkům nabídnout kvalitní službu s možností zaplatit kartou hned od samého začátku. Do druhého dne od objednání Shoptet Pay mohou zpravidla přijímat platby kartou a být plně připraveni na svého prvního zákazníka,“ dodává Buben.
Nástup nového trendu i obliba plateb kartou
Platební brány jsou třetí nejoblíbenější platební metodou mezi e-shopy fungující na Shoptetu. Aktuálně je využívá 18 % zákazníků. Řadí se tak ihned za platbu v hotovosti, kterou využívá 35 % klientů a převod částky na účet (30 %). I to byl jeden z důvodů, proč se firma rozhodla následovat vzrůstající trend komplexních platebních řešení a integrovat vlastní platební bránu do všech e-shopů, které běží na její platformě.
„Začali jsme pozorovat trend velkých e-commerce hráčů na českém trhu, pro které už lokální poskytovatelé přestávají být dostateční, zvlášť při expanzi. Malé e-shopy si ale nemůžou dovolit jednat s nadnárodními firmami a ani není možné vytvoření pouhého doplňku, který by jejím zákazníkům platbu kartou umožnil. Jediná možnost, jak dát našim e-shopařům kvalitní řešení, bylo zaintegrovat vlastní platební bránu na míru přímo do e-shopů našimi vlastními silami,“ vysvětluje Buben.
Shoptet se rozhodl nic nepodcenit a na vývoji si dal opravdu záležet. S cílem splnit ty nejnáročnější požadavky svých uživatelů se například firma spojila s nizozemskou společností Adyen, která je v tomto oboru považována za lídra na globálním trhu. Pro potřeby Shoptet Pay navíc vznikl speciální interní tým, který se zaměřuje na rozvoj a neustálé zlepšování této unikátní služby.
Úspěch zákazníků je pro Shoptet důležitý
Cílem drtivé většiny podnikatelů je zvyšování prodeje. Ten může zásadně ovlivnit i nabídka platebních metod.
„Zákazník se může rozhodnout, že na e-shopu nenakoupí, když nebude mít k dispozici preferovanou transakční službu. Tomu jsme chtěli zabránit. V oblasti platebních bran jsme pak také naráželi na limity – například standardní doba spuštění bývá týden až 14 dnů, u nás je na pár kliknutí online do druhého dne. Dál pracujeme na tom, abychom více rozvolnili možnosti, za které zboží jde platit, tedy i problematické položky jako třeba CBD produkty, které jsme rozvolnili právě tento týden. Tyto limity se nám spuštěním nového nástroje daří odstraňovať,“ uzavírá Buben.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Jak vést e-shop? Zeptejte se 8 zkušených CEOs a zakladatelů na Reshoperu
- Jak na doklady v Shoptetu? Zodpovídáme nejčastější dotazy
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?