Poslední článek na blogu

TOP 5 nejlepších přednášek Social restartu 2018

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Rozšiřující doplňky

Produkty

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
XML export pro vyhledávače produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Prodávejte ve všech srovnávačích i vyhledávačích zboží bez větší námahy. Popisky vašich produktů, jejich ceny nebo třeba fotky se díky exportu přenesou do vyhledávačů automaticky. Pokud ale chcete, strukturu souborů si můžete upravit taky ručně – přímo v tomto XML souboru.

Varianty produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Nabídněte zákazníkům všechny varianty produktu najednou. Například nemusíte nabízet zvlášť zelené, oranžové, modré a fialové tričko ve velikosti S, M, L a mít tak spoustu produktových stránek. Místo toho doporučujeme pouze jednu „tričkovou“ stránku, kde si zákazník vybere, po jaké barevné variantě a velikosti touží.

Pokladní systém Vysvětlivka nelze 200 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Propojte svůj e-shop s kamennou prodejnou. Stačí obyčejný počítač, notebook, mobil nebo čtečka čárkových kódů a tiskárna na účtenky. Systém za vás v kamenné prodejně hlídá všechno to, co v e-shopu. Poradí vám, komu dát slevu nebo jaké zboží zákazníkovi nabídnout.

Hromadné importy a exporty dat Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Vkládejte nová data a získávejte ta současná doslova jedním kliknutím. Usnadněte si správu e-shopu a práci s daty z objednávek. Hromadně upravit produkty bude hračka, stejně jako pracovat s údaji, která jste získali od zákazníků. S daty můžete pracovat ve třech formátech – XML, CSV nebo XLS.

Filtry výrobců a značek Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Víte, co mají lidé rádi na klasických prodejnách? Ochotné prodavačky, které poradí, do kterého regálu nakouknout. Teď může tuhle službu poskytovat i váš e-shop. Nastavte si filtry, díky kterým si u vás zákazníci jednoduše vyberou jen ty výrobce a značky, které je zajímají. Takže už se nikdy neztratí mezi 20 stránkami s nekonečnou řadou položek.

Parametrické filtry Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Mít širokou nabídku je super, ale vždycky musíte myslet na to, aby se v ní zákazníkům dobře orientovalo. Pomůžou vám v tom parametrické filtry, kde si každý jednoduše zaškrtne, který typ, barvu, velikost nebo jiné parametry hledá. Nebo si může vyfiltrovat zboží v akci, novinky a podobně. A pak už jen nakoupí.

Hodnocení produktů a obchodu Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Víc než slovům chvály lidé často věří hvězdičkám. Navíc hned vidí, jak moc jsou ostatní zákazníci spokojení, a nemusí pročítat všechna slovní hodnocení. Začněte hvězdičky sbírat a to rovnou pod každým produktem i pro celý e-shop. Stačí vám k tomu tato funkce.

Související soubory Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Máte k některým produktům podrobný manuál? Tak ho sem namísto opisování rovnou celý nahrajte. Na výběr máte z několika formátů včetně možnosti vložit URL adresu.

Související produkty Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Uvažujete nad otázkou, jak navyšovat hodnotu objednávky? Pokud ano, pak jste tady správně a jedním z řešení pro vás je doplněk Související produkty. Díky němu dokážete na detailu produktu, v mezikroku nákupu (rozšířená objednávka) a v prvním kroku objednávky správně doporučit takové produkty, které spolu opravdu souvisí. Například na detailu modrého trička Nike můžete doporučit modré tenisky a kraťasy Nike, aby si to mohl návštěvník ihned párovat k sobě a vytvořit si sadu oblečení, díky čemuž máte větší pravděpodobnost, že u vás udělají větší objednávku.

Základní vlastnosti Souvisejících produktů

Výpis souvisejících produktů na detailu produktu

Na detailu produktu si můžete aktivovat výpis souvisejících produktů a ty si pak jednoduše párujete mezi sebou, aby to dávalo smysl. Dejte si ale pozor na to, jak produkty párujete, aby na detailu trička nebyla v souvisejících produktech zase trička. K tomu slouží modul Podobné produkty. Snažte se párovat produkty podle toho, co se k sobě opravdu hodí a váš zákazník to nejspíše společně bude potřebovat nebo to v něm tuto potřebu vyvolá. 

Výpis souvisejících produktů v mezikroku nákupu

Druhým místem, kde se související produkty zobrazují, je mezikrok nákupu. Ten najednou získá úplně jinou hodnotu, jelikož ještě před vstupem do košíku návštěvník vidí další produkty, které jej mohou inspirovat k dalšímu nákupu. Proč je mezikrok nákupu tak důležitý? Protože né každý návštěvník e-shopu bude na detailu produktu scrollovat úplně dolů na stránce, ale může provést nákup ihned, aniž by vidět jakékoliv související produkty a zde v mezikroku nákupu se mu pak vhodně připomeneme. Opět si dejte pozor na to, co k sobě párujete, aby to dávalo smysl.

Výpis souvisejících produktů v prvním kroku košíku

Poslední místo, kde můžete související produkty zobrazit, je první krok košíku.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Všichni se snažíme přivést na e-shop co nejvíce relevantních návštěvníků, abychom je mohli přeměnit na zákazníky, což nás stojí hodně úsilí a peněz. Dále bychom se měli naučit, jak z tohoto jednoho zákazníka dostat maximum a navýšit tak hodnotu objednávky, což je něco, čemu už se moc majitelů e-shopů nevěnuje. Díky tomuto doplňku získáte další nástroj, jak mít vyšší průměrnou hodnotu objednávky a budete díky tomu více vydělávat.

Pro koho je doplněk určen?

Tento doplněk není určen jen pro módu, jak si někteří mohou myslet. Využijí jej všichni, v jejichž sortimentu se kupují nebo párují určité kategorie produktů k sobě a je potřeba návštěvníkovi e-shopu ukázat, že toto vše vy máte v nabídce a že mu dokážete vhodně poradit, co k danému produktu má přikoupit. Pár příkladů pro vás:

  • K modrému triku Nike můžeme doporučit modré kraťasy a body Nike
  • K mobilnímu telefonu můžeme doporučit obal nebo ochrannou fólii, které na něj přímo sedí
  • K velké vanilkové svíčce můžeme doporučit malé vanilkové svíčky pro celkovou atmosféru
  • K notebooku můžeme doporučit myš, klávesnici nebo vhodný obal
  • K proteinu můžeme doporučit vhodný shaker

Nejčastější chyby

Chceme, aby vám tento doplněk fungoval co nejlépe, proto jsme pro vás sepsali nejčastější chyby, se kterými se setkáváme:

  • Párujete zde stejné produkty, na jakém se právě nacházíte. K tomu slouží část Podobné produkty, nikoli Související produkty.
  • Nesnažte se párovat příliš drahé produkty k sobě, tedy například na detailu sportovních ponožek nedávejte do souvisejících produktů sportovní tenisky, ale spíše potítko, trenky, čelenku nebo podobně drahé produkty.
  • Příliš velká odlišnost produktů. Bohužel i to se stává a někdy se snažíme vymýšlet věci, které poté nefungují. Například na detailu badmintonové rakety nedoporučujte tenisové míčky, ale míčky na badminton. Snažte se vždy myslet na to, co je nejlepší doplněk k danému hlavnímu produktu.
Skladové hospodářství Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Mějte přehled, kolik máte ve skladu zboží a kolik vám v něm leží peněz. Skladové zásoby budou znát i vaši zákazníci. Počet kusů se totiž ukazuje přímo na e-shopu, takže si pospíší nakoupit, pokud už se produkt vyprodává.

Podobné produkty Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Nabídněte zákazníkům další varianty zboží, které právě hledá. Možná, že se mu nelíbí nějaký detail, ale právě vaše alternativa ho nadchne. Anebo je třeba produkt právě vyprodaný. Ne však jeho náhrada! S touhle funkcí vám už zákazník uteče jen těžko.

Diskuse k produktům Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Naservírujte váhajícím zákazníkům zkušenosti druhých do diskuse přímo pod produkty. Nebudou tak muset odcházet z vašeho e-shopu a hledat hodnocení a odpovědi na dotazy na konkurenčních stránkách.

Měrné jednotky a ceny Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc       Ano Ano

Zobrazujte u produktu i měrnou cenu za definovanou jednotku (např. cenu za 100 g u produktu který váží 750 g). Dostojíte tak zákonné povinosti a zároveň umožníte svým zákazníkům lépe porovnávat cenu vašeho zboží.

Sady produktů Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Vytvářejte různé atraktivní sady produktů. S touto funkcí to jde lehce a nemusíte se bát, že si tím rozházíte skladové hospodářství. Můžete vymýšlet různé módní kombinace, sady souvisejících produktů nebo dárkové sety. A dalšímu využití se meze nekladou, záleží pouze na vaší fantazii. Sada vypadá stejně jako produkt a můžete jí nastavit stejné náležitosti (fotky, popisy).

Hlídací pes Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Pohlídejte pro své zákazníky dostupnost produktů, o které mají zájem. Pokud se cena sníží na požadovanou úroveň nebo se nedostupný produkt naskladní, zákazníkovi přistane v e-mailové schránce automatický e-mail, že může začít nakupovat. Dejte zákazníkům důvod, aby se k vám vrátili.

Min&Max objednatelné množství Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc         Ano

Chcete, aby si vaše akční produkty užilo co nejvíc zákazníků a ne aby ho hned někdo hromadně vykoupil? S touhle funkcí to zařídíte jednoduše. Nastavíte si totiž maximální odběr při jednom nákupu. Zároveň tu můžete určit minimální odběr, protože pokud prodáváte například hřebíky, dost možná je nechcete rozesílat po jednom.

Automatický import produktů Vysvětlivka 7 990 Kč 400 Kč / měsíc         Ano

Propojte svůj e-shop s dodavatelem a ušetřete si práci. Už nebudete muset sledovat, jestli dodavatelský e-shop přidal nebo odebral nějaké zboží, ani kolik ho má aktuálně skladem. Propojit můžete taky svoje e-shopy navzájem, pokud jich máte víc.

Velkoobchod Vysvětlivka 5 990 Kč 300 Kč / měsíc         Ano

Chtěli byste mít pro své velkoodběratele nastavené výhodnější ceny a jiné podmínky než pro běžné zákazníky? Využijte tuto funkci a vytvořte si různé ceníky a ty zobrazujte podle toho, do které skupiny daný zákazník patří. Vy je na začátku jen roztřídíte a pak už se o nic nestaráte. Ať jde o běžný prodej, akce nebo slevy, Váš maloobchod i velkoobchod běží automaticky.

Marketing

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Akční cena produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Slovíčka jako Akce, Sleva nebo Výhodná nabídka působí na zákazníky jako magnet. Dočasně zlevnit můžete horké novinky, ale i zboží, kterého máte na skladě příliš. Všechno funguje automaticky, stačí nastavit výši slevy, délku trvání a způsob zobrazení celé akce. Tedy jestli chcete na produkt lákat přímo z hlavní stránky, nebo jen v konkrétní kategorii.

Glami Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Glami je virtuální obchodní galerie, kde si zákazníci vyhledávají trendy oblečení. Stovky fashion e-shopů tu vystavují svou značkovou módu. Pokud prodáváte oblečení, využijte šanci oslovit některé z tisíců nakupujících. Propagujte své produkty například vytvářením a sdílením vlastních setů a kolekcí.

Google Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Buďte pořádně vidět v největším vyhledávači na světě a využívejte všechny marketingové nástroje, které nabízí. Může vám to ve vašem e-shopovém podnikání opravdu hodně pomoci.

Heureka Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte své produkty na největším srovnávači zboží v Česku. Dostávejte od zákazníků pozitivní hodnocení a získávejte si jejich důvěru. Heureka nabízí i další zajímavé doplňkové služby pro e-shopaře, které stojí za to využít.

HledejCeny Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte své produkty na českém srovnávači zboží, který se specializuje na cenově výhodné zboží. Pokud máte levné produkty, je to pro vás ideální vyhledávač zboží, ze kterého k vám mohou proudit nakupující.

Základní SEO Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Optimalizujte svůj e-shop, aby se zobrazoval ve vyhledávačích na co nejvyšších pozicích. Zákazníci vás tak snadněji najdou a díky tomu k vám bude proudit mnohem více objednávek.

Seznam Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte svůj e-shop a produkty pomocí PPC inzerátů na nejčtenějších webech. Buďte dobře vidět ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz. Zároveň můžete své produkty nabízet skrze oblíbený český vyhledávač Zboží.cz.

Srovname Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte své produkty na třetím největším českém vyhledávači zboží a přetáhněte k sobě nakupující, kteří hledají nejlepší cenu.

Anketa Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Chcete vědět, co si vaši zákazníci myslí? Tak se jich zeptejte. Můžete třeba zjistit, které produkty jim v nabídce chybí nebo jak se jim váš e-shop ovládá. Pozitivní reference pak můžete využít například v detailu produktu nebo na sociálních sítích či v e-mailingových kampaních.

Sociální sítě Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Propojte se svým e-shopem všechny sociální sítě, které pro vás mohou být důležité. Sdílejte zajímavý, užitečný nebo zábavný obsah. Získávejte fanoušky, komunikujte s nimi, budujte svoji značku a více prodávejte. Na Facebooku navíc můžete tvořit reklamu jeho uživatelům přímo na tělo díky širokým možnostem cílení.

Rozšířená objednávka Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Dejte zákazníkům v procesu objednávky vědět, jaké zboží a v jaké hodnotě jim stačí přidat do košíku k tomu, aby získali dopravu zdarma (nebo nějakou slevu). Díky tomu často nakoupí víc, než měli původně v plánu. Parádní vychytávka pro váš e-shop.

Aukro Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Nečekejte, až k vám přijdou zákazníci, a běžte rovnou tam, kde už jsou. Na největší aukční portál v Česku. Ceny si můžete nastavit speciální nebo stejné, jako máte na e-shopu. Úspěšně uzavřené obchody se z Aukra snadno převedou přímo do administrace e-shopu, ať to máte všechno přehledně na jednom místě.

E-shop na Facebooku Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Máte firemní profil na Facebooku? Tak odteď na něm můžete mít i celý svůj e-shop. Lidé si budou moct vaše produkty prohlížet a vy díky tomu budete na Facebooku víc vidět, aniž byste platili za reklamu. Kromě toho se vás lidé můžou zeptat na to, co je zajímá. A právě to je často ta chvíle, kdy se z nich začínají stávat vaši zákazníci.

Množstevní slevy Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Máte plné sklady a potřebujete podpořit prodej? Zkuste množstevní slevy. Do systému jen zadáte, že například při nákupu tří triček dáváte slevu 10 % a při nákupu čtyr triček 15 %. Všechno ostatní už za vás ohlídá systém. Můžete přitom klidně rozlišovat mezi koncovými zákazníky a velkoodběrateli, nebo slevy kdykoli zrušit. Stačí jedno kliknutí.

SizeID Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Prodáváte oblečení? Pak určitě využijte tento modul, který usnadní zákazníkům výběr správné velikosti. Nakupující si vytvoří na SizeID profil (jde to i bez registrace) a tam vloží své míry. Speciální tlačítko v detailu vašich produktů mu pak pomůže doporučit tu správnou velikost oblečení.

SMS upozornění Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Zvyšte komfort zákazníků, kteří čekají na svůj balíček. Stačí si vytvořit šablony zpráv, a pak už jen z detailu objednávky jednoduše odeslat konkrétní SMS. Třeba o tom, že jste balíček právě odeslali a že už putuje za nimi. Všechny odeslané SMS se ukládají do historie konkrétní objednávky, máte tedy dokonalý přehled, které informace už jste odeslali.

Top 10 nejprodávanější v obchodě Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Řekněte lidem, že se něco prodává, že se něco líbí ostatním, a začnou to chtít taky. Proto jsou tak populární nejrůznější žebříčky, top výběry a doporučení. Teď je můžete mít i ve svém e-shopu.

Opuštěný košík Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc       Ano Ano

Mějte přehled o všech zákaznících, kteří si naskládali zboží do košíku, ale objednávku nedokončili. Zjistěte, v jakém kroku košík opustili a co v něm nechali. Pak už zbývá jen chytnout příležitost za pačesy. Klienta kontaktujte a pobídněte ho k dokončení nákupu. Rozhodování mu můžete usnadnit nějakou zajímavou nabídkou.

Slevové kupóny Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc       Ano Ano

Podpořte prodej speciální akcí nebo sezonní slevou. Zvolíte si, jestli dáte slevu formou procent nebo jako pevnou částku. Pak si vyberete, kdy se kupón odešle (buď automaticky po objednávce nebo podle vašeho uvážení), a nastavíte termín platnosti. Protože když zákazník ví, že sleva platí jen pár dní, tím spíš nabídky využije a nezapomene na ni.

Věrnostní slevy Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Věrní zákazníci jsou to nejcennější, co můžete získat. Odměňte je a motivujte je k dalšímu utrácení na vašem e-shopu – za výhodnější ceny. Stačí nastavit systém slev včetně toho, jestli se mají slevy počítat jen z opravdu zaplacených objednávek a od jaké výše. Váš e-shop pak už bude všechno hlídat sám.

Top nejprodávanější v kategorii Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc       Ano Ano

Tahle funkce vás bude bavit. Na jedné straně vám ukáže, co se ve které kategorii zboží jak prodává. A na druhé vám dává možnost do pořadí ručně zasáhnout a upozornit na to, co zrovna potřebujete. Ať už je to novinka nebo třeba něco, čeho máte zrovna plný sklad.

Objemové slevy Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Nastavte cenově výhodné podmínky pro zákazníky, kteří od vás nakupují ve větším množství. Rozhodněte si, od jaké výše objednávky poskytnete slevy – jednou je zadáte, a pak už se o nic nestaráte. Zároveň je můžete kdykoli změnit nebo zrušit. A taky samozřejmě rozlišovat mezi velkoodběrem a běžným nákupem.

Pokročilé SEO Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Vyždímejte více ze SEO možností svého e-shopu. Vytvořte nové optimalizované kategorie z kombinací parametrů jednotlivých produktů. Díky tomu můžou snadno vzniknout stovky a tisíce nových stránek se specifickou kombinací klíčových slov, což je přesně to, co vyhledávače – a zákazníci oceňují.

Pro příklad: Prodáváte fialové bavlněné tričko velikosti M, které je řazené v kategorii „oblečení“ a zahrnuje parametry „barva, tkanina, velikost“. V téhle kategorii si můžete vytvořit novou parametrickou kategorii, která se zobrazí, jen pokud si zákazník zvolí tyto 3 parametry (roboty vyhledávačů ale vidí tyto parametrické kategorie všechny hned). Zobrazí se tak nová kategorie s unikátním popiskem, nadpisem a titulkem. Zákazníci, kteří hledají například „Fialové bavlněné tričko velikost M“, si tak snáz najdou vaši stránku, přestože tuhle kombinaci slov v běžných kategoriích vloženou nemáte.

AffilBox Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc         Ano

Nechte ostatní, ať vám do e-shopu přivádějí zákazníky díky zajímavému proviznímu systému. Při této oboustranně výhodné spolupráci vám porostou prodeje, za které platíte předem určenou provizi.

Provizní systém Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Nastavte si provizní systém, díky kterému k vám budou proudit návštěvníci z blogů a webů, které zatím ani neznáte. Motivujte zajímavým provizním programem provozovatele různých webových stránek, aby na nich zobrazovali vaše reklamy.

Dárky k objednávce Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc         Ano

Chcete, aby vás zákazníci milovali a rádi u vás nakupovali? Nadchněte je překvapením v podobě dárku. Ten potěší vždycky. Díky funkci Dárky k objednávce už v procesu objednávky uvidí, co jste jim připravili k nákupu zdarma jako odměnu.

Platby

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Cofidis Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Plánujete prodávat i zákazníkům, kteří platí postupně? Zkuste systém Cofidis. Ten jim umožní rozložit cenu nákupu do pravidelných měsíčních splátek.

Kromě toho už ale rovnou během nákupu prověří, komu tak zvanou úvěrovou peněženku otevřít a komu radši ne.

Automatické párování plateb Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Procházet denně svůj bankovní účet a ručně přiřazovat každou jednotlivou platbu k objednávkám, to chce nejen hodně času, ale i pozornosti. Tuhle práci si můžete do velké míry ulehčit díky modulu detekce plateb a své přijaté platby kontrolovat hromadně. A hlavně jediným kliknutím. Stačí, aby vaše banka podporovala automatické výpisy z účtu. Vy si nastavíte automatické párování plateb, a pak v přehledu svých objednávek jedním kliknutím spárujete svoje platby z účtu ke svým objednávkám. Zároveň tím rovnou označíte objednávku za zaplacenou a změníte její stav.

Automatickou detekci plateb aktuálně podporujeme s FIO bankou. Ruční pak přes všechny ostatní banky přes standardní ABO formát.

GoPay Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Jestli vám mají zákazníci zaplatit, nesmí jim to dát moc práce. A přesně to tahle funkce splňuje – nejoblíbenější platební metody na jedno kliknutí.

Vy přitom nemusíte vyjednávat s žádnými bankami, ani jim platit provize. Všechno řešíte jen s firmou GoPay. A protože jste náš klient, vyjednali jsme vám u GoPay mnohem výhodnější podmínky.

Twisto Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Tohle potěší jak vás, tak vaše zákazníky. Společnost Twisto, kterou založili Češi po vzoru Švédů, za ně totiž zaplatí celý nákup. A to hned.

Peníze bude chtít zpátky až za 14 dnů, kdy si lidé všechno v klidu vyzkouší a prohlédnou.

U vás tak dost možná nakoupí i ti, kteří by jinak váhali.

Cizí měny Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Prodáváte na Slovensku? Tak své zákazníky nenuťte přepočítávat z korun na eura a zobrazte jim jejich ceny u zboží rovnou. S touhle funkcí s tím nebudete mít žádnou práci. Automaticky totiž přepočte všechny ceny, slevy nebo akce, které zadáte v korunách. Jen si zvolíte, jestli bude váš kurz pevný, nebo navázaný na Českou národní banku.

PayPal Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc         Ano

Že se lidé bojí uvádět číslo své karty, neznamená, že u vás nemůžou nakoupit.
Začněte používat PayPal a nabídněte jim tak systém online peněženky, kterou si můžou sami postupně dobíjet.

Dopravy

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Uloženka Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Využijte služeb Uloženky, která nabízí stovky výdejních míst po celém Česku. Zákazníci si tak mohou pohodlně vyzvednout svou objednávku tam, kde se jim to nejvíc hodí nebo kam to mají nejblíž. Uloženka sama dává zákazníkům SMSkou nebo e-mailem vědět hned, jakmile je pro ně zásilka připravena.

Zásilkovna Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Rozšiřte své možnosti dopravy o Zásilkovnu, která se pyšní více než 1200 výdejními místy v Česku. Nabídněte zákazníkům pohodlí při vyzvednutí své zásilky. O tom, že je pro ně zboží připraveno, je Zásilkovna informuje SMSkou nebo e-mailem. Zákazníci navíc mohou cestu zásilky sledovat online při přepravě.

Balíkobot Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Akce Balíkobot

Společně s Balíkobotem jsme připravili akci, kdy získate založení Balíkobotu zdarma. Stačí se registrovat přes tento odkaz.

Nekomplikujte si to. Balíkobot není další dopravce, ale služba, která pomáhá automatizovat expedici zásilek, a to přímo z administrace e-shopu. Odpadává zdlouhavé přihlašování do systémů jednotlivých dopravců, vše zvládnete prakticky na jeden klik přímo z Shoptet administrace. Nasmlouvané ceny dopravy vám zůstanou takové, jaké máte. Momentálně Balíkobot podporuje již 18 přepravních služeb včetně České pošty, PPL, Zásilkovny, DPD, Geis a dalších.

Webinář: Jak využít Balíkobot na maximum

 

Export pro Českou poštu Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Usnadněte si odbavování zásilek, které si zákazníci přejí dostat klasickou poštou. Údaje o vašich zásilkách můžete jednoduše přeposlat do České pošty pomocí systémového exportního souboru v CSV, Excellu nebo online a už nemusíte vše ručně vypisovat v jejich systému.

Balík na poštu Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Nabídněte zákazníkům možnost přepravy jejich zásilky na pobočku České pošty, kterou mají poblíž práce, supermarketu atd. Ve svých poštovních schránkách už nebudou nacházet lístek o nezastižení, ale rovnou si mohou dojít na poštu, jakmile jim ČP dá vědět SMSkou nebo e-mailem, že je pro ně jejich zásilka připravena.

Export pro PPL Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Odesíláte zákazníkům jejich objednávky prostřednictvím služby PPL a Parcel Shop? V tom případě vám tahle funkce ušetří spoustu času. Adresu a další potřebné údaje totiž už do systému PPL nemusíte zadávat ručně, ale můžete je tam hromadně nahrát přímo z vlastního e-shopu.

Zákazníci

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Smartsupp Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Raďte a pomáhejte svým zákazníkům na chatu přímo na e-shopu a v reálném čase. Dívejte se, co dělají, komunikujte s nimi a dejte jim vědět, že vám na nich záleží.

Hodnocení zákazníků Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Možná si vybavíte několik málo svých nejvěrnějších zákazníků nebo naopak pár těch, se kterými máte zkušenosti velmi špatné. Ale co „zbytek“ nakupujících? Pokud máte vše uložené jen v paměti, nemůžete se dobře orientovat. Jak by se vám líbilo mít v zákaznících perfektní přehled a díky tomu moci pracovat s různými odměnami, věrnostními programy, nebo naopak blokováním dalších objednávek?

Právě doplněk Hodnocení zákazníků vám pomůže si v zákaznících udělat systém. Na první pohled uvidíte, které zákazníky si máte obzvlášť předcházet a kterým se vyhnout obloukem. 

Základní vlastnosti Hodnocení zákazníků

Přehled zákazníků

V Přehledu zákazníků si u každého nakupujícího můžete zobrazit statistiku o jeho nákupech. Uvidíte, kolik u vás celkem utratil, kolikrát si na e-shopu objednal a kdy tak udělal naposledy. U nakupujících, kteří mají tato čísla vysoká, se automaticky zobrazí hodnocení: zelený usměvavý smajlík. Na první pohled tak zjistíte, které zákazníky si hýčkat. Červený smutný smajlík vás upozorní například na zákazníky, u kterých objednávky často skončí stornem.

Ke každému nakupujícímu si můžete vložit vlastní poznámku. Tuto interní poznámku uvidíte jen v administraci, pro zákazníka je neviditelná a nikde se mu nezobrazí. Nakupující si můžete rozdělit do různých skupin, klasicky to bývá koncový zákazník nebo velkoobchodní odběratel, ale nic vám nebrání si vytvořit jiné skupiny.

Přehled objednávek

Někdy pro vás může být relevantnější se na hodnocení zákazníků podívat přes Přehled objednávek. Místo do skupin podle toho, o jakého nakupujícího se jedná, se zde hodnocení řadí podle objednávek. Konkrétně si tak můžete zobrazit přehledy pro různé stavy objednávek, od nevyřízené přes stornované až třeba po objednávky s nějakým vámi specifikovaným příznakem. 

Hodnocení zákazníků

 

Informace o objednávce na FB Messenger Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc       Ano Ano

Nabídněte svým zákazníkům zaslání rekapitulace objednávky také na Facebook Messenger. Pokud nechtějí, nemusejí se přitom na e-shopu registrovat, je to tedy vlastně taková vylepšená verze SMS upozornění.

Mailchimp Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Mailchimp.com je jedna z nejpoužívanějších služeb na rozesílání newsletterů a dalších e-mailů. Vyznačuje se hodně přívětivým prostředním, ve kterém se snadno zorientujete, a umí toho opravdu hodně. Můžete s ním posílat personalizované e-maily, segmentované, automatické, kampaně podle pohlaví, bydliště, dle uskutečněných nákupů, reaktivační e-maily a mnoho dalšího.

Obrovskou výhodou je základní tarif, který je zdarma do 2 000 kontaktů a do 12 000 rozeslaných e-mailů měsíčně.

Základní vlastnosti Mailchimpu

Pokud Mailchimp ještě neznáte a nemáte nástroj na rozesílání newsletterů, tak jej určitě vyzkoušejte. Pro začátek si vystačíte s výběrem šablon, které Mailchimp nabízí a na nich si jednoduše vyzkoušíte, jak aktivní vaše databáze kontaktů bude. Šablony si můžete sami upravovat v jednoduchém editoru a úprava šablony je doslova zábava. Najdete zde různé vzory od odeslání slevového kupónu až po narozeninová přání nebo přání ke svátku, tedy nemusíte vše vymýšlet od začátku.

Pokud už máte svou databázi kontaktů a hledáte vhodný nástroj, který vyzkoušet, tak i zde vám jde Mailchimp na ruku. Ihned po registraci můžete své kontakty jednoduše nahrát. Kontakty zde můžete pohodlně spravovat, vytvářet si různé seznamy a podle toho pak dále rozesílat e-maily na ně určené.

Další velkou výhodou jsou přehledné statistiky vašich rozesílek, kdy nemusíte být specialista na data, abyste je pochopili. Vidíte, kolik kontaktů si otevřelo váš e-mail, kolik z nich kliklo na aktivní prvky v e-mailu, který z nich byl nejúspěšnější a spoustu dalších statistik. Na jejich základě dokážete lépe připravit další newslettery a poučíte se z vlastních chyb.

U výběru nástroje pro rozesílání newsletterů byste se také měli zaměřit na jejich doručitelnost. Mailchimp je v tomto hodně dobrý a i když se jedná o mezinárodní produkt, tak pro české a slovenské poskytovatele e-mailových schránek doručitelnost není problém, stejně tak pro všechny zavedené jako Gmail a další.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Existuje opravdu hodně nástrojů pro rozesílání newsletterů a vybrat ten nejlepší není jednoduché, jelikož je to vždy ovlivněno hodně faktory, jako velikost databáze, trh na kterém působíte, četnost e-mailů, které rozesíláte atd. Mailchimp pro náš trh funguje perfektně co se týče doručitelnosti, je velice intuitivní na ovládání a především je finančně dostupný. Pokud ještě nerozesíláte newslettery, tak nevyužíváte jeden ze základních kanálů online marketingu a je potřeba to co nejdříve napravit.

Pro koho je doplněk určen?

O Mailchimpu se často říká, že je určen spíše pro začátečníky, ale není to pravda. Umí toho opravdu hodně, jak jsme si již popsali výše. Tento doplněk je určen především pro ty, co to s rozesíláním newsletterů myslí vážně a chtějí svůj e-mail marketing posunout více kupředu. E-mail marketing je stále jeden z nejvýdělečnějších kanálů, ale je potřeba e-maily rozesílat s rozumem. Pro začátek nebudete k ruce potřebovat specialistu na e-mail marketing, ale služba samotná vás prvními rozesílkami pohodlně provede.

Hromadné rozesílání e-mailů Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Tento modul vám bez námahy umožní rozesílat svým zákazníkům třeba přání k narozeninám nebo jubileu, informace o novinkách nebo slevách, newslettery. Prostě za vás obstará rozesílání velkých várek e-mailů nebo personalizovaných e-mailů.

Účetnictví

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Elektronická Evidence Tržeb (EET) Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Nechte povinnost elektronicky evidovat své tržby na systému, který se o všechno postará, a svůj čas radši věnujte na správu e-shopu. EET znamená umístit na každou účtenku unikátní kód, který vám pro každou transakci udělí Finanční správa. A přesně to pro vás modul EET zajistí. Jediné, co je pro aktivaci propojení třeba, je získat od Finanční správy autorizační kód a ten vložit do své administrace. To je všechno. Veškerá následná komunikace mezi Pokladnou a Finanční správou pak automaticky probíhá sama.

Shoptet fakturace Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Vystavování všech faktur, daňových dokladů i dobropisů nebo dodacích listů zvádnete přímo v administraci e-shopu a nepotřebujete žádný další externí program. Váš e-shop je odteď bude generovat sám u každé objednávky. Všechny doklady si můžete přizpůsobit podle svých potřeb.

Co získáte?

  • plnohodnotný fakturační systém pro vystavování potřebných dokladů
  • možnost tisku, uložení do pdf, přikládání do e-mailů pro zákazníky
  • možnost automatického párování variabilního symbolu a čísla objednávky
  • různé exporty podle nastavených parametrů
  • automatická generace QR kódu pro rychlou platbu
Pohoda Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc       Ano Ano

Zvykli jste si na tento účetní systém a jen neradi byste měnili? Pracuje vaše paní účetní jenom s tímto programem? Máme pro vás jeho propojení přímo s administrací vašeho e-shopu. Díky němu se vám budou data mezi oběma databázemi přenášet přesně tak, jak potřebujete. A to vám ušetří opravdu hodně času.

Reporting

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Pokročilé statistiky Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Najděte ve své nabídce všechny produkty, které jsou u vás hit, nebo naopak propadáky, které již nemá smysl přikupovat. Všechno zjistíte díky podrobným přehledům a statistikám. Mějte jasno o všech prodávaných kombinacích zboží a třeba i o značkách, které vám nejvíce fungují.

Nové události Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Máme pro vás „kouzelný“ zvoneček, který vás hned upozorní, když se přihodí něco nového. Mějte přehled o každé nové objednávce nebo o právě vyprodaných produktech. Funkce vám dá vědět i o nových příspěvcích v diskuzi a hodnocení zboží.

Statistiky Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Zajímá vás, kolik lidí nakoupilo, odkud k vám přesně přišli a jak dlouho se ve které sekci zdrželi? Rozhodně by mělo, pokud to se svým e-shopem myslíte vážně. Plánujte kampaně podle skutečného chování zákazníků a podle skutečných čísel.

Sledování stavu a historie objednávky Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Dejte svým zákazníkům možnost si rychle a snadno u vás objednat už minimálně jednou nakoupené zboží, které si oblíbili. Stačí, když se díky této funkci budou moci podívat do historie svých objednávek, tam si najít to svoje nej a rovnou opět vložit do košíku.

Ostatní

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Uživatelé administrace Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Předejděte chaosu a chybám, pokud má váš e-shop více správců. S touto funkcí je to hračka, protože můžete přesně nastavit, na které úpravy má kdo právo, a do jaké sekce administrace se dostane.

Zabezpečená komunikace (HTTPS) Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Chraňte veškerou svou komunikaci se zákazníky a data a nedovolte, aby třeba vaše konkurence získala informace o vašich zákaznících, skladových zásobách, prodejích nebo maržích. Stačí komunikaci zašifrovat HTTPS certifikátem. Vaše komunikace a posílaná data pak budou chráněna a nikdo zvenčí už se k nim nenabourá.

Slovník pojmů Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Vytvořte pro návštěvníky vašeho e-shopu slovníček, díky kterému nebudou muset dumat nad některými pojmy. I když se snažíte psát maximálně jasně, v popisu produktů určitě zůstává pár slov, které si zaslouží vysvětlit. A přesně to tahle funkce umí. Stačí, když v administraci zadáte, jaká nápověda se má u jakých slov zobrazit po najetí kurzorem na malý otazníček.

  Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Doplňkové služby

Registrace do vyhledávačů zboží

Registrace do vyhledávačů zboží (např. Zboží.cz, Heureka.cz apod.) je jedním z prvních kroků po uvedení e-shopu do ostrého provozu, který byste neměli vynechat. Vyhledávače zboží dokáží velmi zajímavým způsobem přivést na Vaše stránky zákazníky, kteří jsou již rozhodnuti ke koupi zboží a hledají pouze vhodný e-shop, na kterém tak učiní. Pro většinu e-shopů jsou vyhledávače zboží zdrojem až 40% nových objednávek.

Cena
Registrace obchodu do 10 českých vyhledávačů zboží
Registrace obchodu do 10 slovenských vyhledávačů zboží Vysvětlivka

  Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21%.