Poslední článek na blogu

By Myyna: Velká motivace je pro mě to, že můžu konkurovat běžným papírnictvím

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Rozšiřující doplňky

Produkty

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
XML export pro vyhledávače produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Prodávejte ve všech srovnávačích i vyhledávačích zboží bez větší námahy. Popisky vašich produktů, jejich ceny nebo třeba fotky se díky exportu přenesou do vyhledávačů automaticky. Pokud ale chcete, strukturu souborů si můžete upravit taky ručně – přímo v tomto XML souboru.

Varianty produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Nabídněte zákazníkům všechny varianty produktu najednou. Například nemusíte nabízet zvlášť zelené, oranžové, modré a fialové tričko ve velikosti S, M, L a mít tak spoustu produktových stránek. Místo toho doporučujeme pouze jednu „tričkovou“ stránku, kde si zákazník vybere, po jaké barevné variantě a velikosti touží.

Pokladní systém Vysvětlivka nelze 200 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Propojte svůj e-shop s kamennou prodejnou. Stačí obyčejný počítač, notebook, mobil nebo čtečka čárkových kódů a tiskárna na účtenky. Systém za vás v kamenné prodejně hlídá všechno to, co v e-shopu. Poradí vám, komu dát slevu nebo jaké zboží zákazníkovi nabídnout.

Hromadné importy a exporty dat Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Vkládejte nová data a získávejte ta současná doslova jedním kliknutím. Usnadněte si správu e-shopu a práci s daty z objednávek. Hromadně upravit produkty bude hračka, stejně jako pracovat s údaji, která jste získali od zákazníků. S daty můžete pracovat ve třech formátech – XML, CSV nebo XLS.

Filtry výrobců a značek Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Víte, co mají lidé rádi na klasických prodejnách? Ochotné prodavačky, které poradí, do kterého regálu nakouknout. Teď může tuhle službu poskytovat i váš e-shop. Nastavte si filtry, díky kterým si u vás zákazníci jednoduše vyberou jen ty výrobce a značky, které je zajímají. Takže už se nikdy neztratí mezi 20 stránkami s nekonečnou řadou položek.

Parametrické filtry Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Mít širokou nabídku je super, ale vždycky musíte myslet na to, aby se v ní zákazníkům dobře orientovalo. Pomůžou vám v tom parametrické filtry, kde si každý jednoduše zaškrtne, který typ, barvu, velikost nebo jiné parametry hledá. Nebo si může vyfiltrovat zboží v akci, novinky a podobně. A pak už jen nakoupí.

Hodnocení produktů a obchodu Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Víc než slovům chvály lidé často věří hvězdičkám. Navíc hned vidí, jak moc jsou ostatní zákazníci spokojení, a nemusí pročítat všechna slovní hodnocení. Začněte hvězdičky sbírat a to rovnou pod každým produktem i pro celý e-shop. Stačí vám k tomu tato funkce.

Související soubory Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Máte k některým produktům podrobný manuál? Tak ho sem namísto opisování rovnou celý nahrajte. Na výběr máte z několika formátů včetně možnosti vložit URL adresu.

Související produkty Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Uvažujete nad otázkou, jak navyšovat hodnotu objednávky? Pokud ano, pak jste tady správně a jedním z řešení pro vás je doplněk Související produkty. Díky němu dokážete na detailu produktu, v mezikroku nákupu (rozšířená objednávka) a v prvním kroku objednávky správně doporučit takové produkty, které spolu opravdu souvisí. Například na detailu modrého trička Nike můžete doporučit modré tenisky a kraťasy Nike, aby si to mohl návštěvník ihned párovat k sobě a vytvořit si sadu oblečení, díky čemuž máte větší pravděpodobnost, že u vás udělají větší objednávku.

Základní vlastnosti Souvisejících produktů

Výpis souvisejících produktů na detailu produktu

Na detailu produktu si můžete aktivovat výpis souvisejících produktů a ty si pak jednoduše párujete mezi sebou, aby to dávalo smysl. Dejte si ale pozor na to, jak produkty párujete, aby na detailu trička nebyla v souvisejících produktech zase trička. K tomu slouží modul Podobné produkty. Snažte se párovat produkty podle toho, co se k sobě opravdu hodí a váš zákazník to nejspíše společně bude potřebovat nebo to v něm tuto potřebu vyvolá. 

Výpis souvisejících produktů v mezikroku nákupu

Druhým místem, kde se související produkty zobrazují, je mezikrok nákupu. Ten najednou získá úplně jinou hodnotu, jelikož ještě před vstupem do košíku návštěvník vidí další produkty, které jej mohou inspirovat k dalšímu nákupu. Proč je mezikrok nákupu tak důležitý? Protože né každý návštěvník e-shopu bude na detailu produktu scrollovat úplně dolů na stránce, ale může provést nákup ihned, aniž by vidět jakékoliv související produkty a zde v mezikroku nákupu se mu pak vhodně připomeneme. Opět si dejte pozor na to, co k sobě párujete, aby to dávalo smysl.

Výpis souvisejících produktů v prvním kroku košíku

Poslední místo, kde můžete související produkty zobrazit, je první krok košíku.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Všichni se snažíme přivést na e-shop co nejvíce relevantních návštěvníků, abychom je mohli přeměnit na zákazníky, což nás stojí hodně úsilí a peněz. Dále bychom se měli naučit, jak z tohoto jednoho zákazníka dostat maximum a navýšit tak hodnotu objednávky, což je něco, čemu už se moc majitelů e-shopů nevěnuje. Díky tomuto doplňku získáte další nástroj, jak mít vyšší průměrnou hodnotu objednávky a budete díky tomu více vydělávat.

Pro koho je doplněk určen?

Tento doplněk není určen jen pro módu, jak si někteří mohou myslet. Využijí jej všichni, v jejichž sortimentu se kupují nebo párují určité kategorie produktů k sobě a je potřeba návštěvníkovi e-shopu ukázat, že toto vše vy máte v nabídce a že mu dokážete vhodně poradit, co k danému produktu má přikoupit. Pár příkladů pro vás:

  • K modrému triku Nike můžeme doporučit modré kraťasy a body Nike
  • K mobilnímu telefonu můžeme doporučit obal nebo ochrannou fólii, které na něj přímo sedí
  • K velké vanilkové svíčce můžeme doporučit malé vanilkové svíčky pro celkovou atmosféru
  • K notebooku můžeme doporučit myš, klávesnici nebo vhodný obal
  • K proteinu můžeme doporučit vhodný shaker

Nejčastější chyby

Chceme, aby vám tento doplněk fungoval co nejlépe, proto jsme pro vás sepsali nejčastější chyby, se kterými se setkáváme:

  • Párujete zde stejné produkty, na jakém se právě nacházíte. K tomu slouží část Podobné produkty, nikoli Související produkty.
  • Nesnažte se párovat příliš drahé produkty k sobě, tedy například na detailu sportovních ponožek nedávejte do souvisejících produktů sportovní tenisky, ale spíše potítko, trenky, čelenku nebo podobně drahé produkty.
  • Příliš velká odlišnost produktů. Bohužel i to se stává a někdy se snažíme vymýšlet věci, které poté nefungují. Například na detailu badmintonové rakety nedoporučujte tenisové míčky, ale míčky na badminton. Snažte se vždy myslet na to, co je nejlepší doplněk k danému hlavnímu produktu.
Skladové hospodářství Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Mějte perfektní přehled o svém skladu. Vždycky se vyplatí přesně vědět, kolik máte ve skladu zboží a také kolik vám v něm leží peněz. Díky tomu se budete moci lépe rozhodovat, které produkty potřebujete naskladnit, které by bylo dobré naopak vyprodat a co si pohlídat. Zboží můžete zároveň rychleji a hromadně naskladňovat pomocí čtečky čárových kódů. 

Skladové zásoby budou díky tomuto doplňku znát i vaši zákazníci. Počet kusů se totiž ukazuje přímo na e-shopu, takže si zájemci o zboží pospíší nakoupit, pokud se jimi vyhlédnutý produkt už vyprodává.

Základní vlastnosti Skladového hospodářství

Nastavení skladu

V doplňku Skladové hospodářství si můžete nastavit, jestli se má návštěvníkům vašeho e-shopu zobrazovat, kolik kusů produktu je na  skladě. Zároveň si určíte, co se má stát, když se produkt vyprodá. Chcete ho skrýt úplně nebo si zákazník bude moci zboží předobjednat? Nastavte si vše ohledně dostupnosti produktů a jejich viditelnosti pro zákazníky

Chcete dostávat upozornění pokaždé, když se nějaké zboží vyprodá? Pomůže vám v tom související doplněk Hlídání skladu, díky kterému tak budete mít – klidně každý den – přehled, co máte přiobjednat.

Skladové nároky

Velmi užitečnou funkcí doplňku Skladové hospodářství jsou Skladové nároky. Pomáhají evidovat, kolik kusů jakého zboží máte v rozpracovaných objednávkách. Tedy kolik kusů zboží je sice ještě na skladě, ale chystá se ho opustit a poputuje k zákazníkovi. Díky této funkci můžete provádět inventuru a dělat přehledné inventurní soupisy i v situaci, kdy existují rozpracované objednávky. Podrobnější info ke Skladovým nárokům najdete v naší nápovědě.

Sklady

Pro svůj e-shop si můžete nastavit i více skladů, pokud potřebujete nebo pokud prostě chcete mít lepší přehled. Zároveň budete moci zákazníkům nabídnout širší možnosti osobního odběru, jestliže jim dovolíte si vybrat mezi více výdejními místy (sklady s možností osobního vyzvednutí zboží). 

Skladové zásoby

Stav skladu si můžete ověřit rovnou i z přehledu Skladové zásoby produktů, kam se dostanete přes sekci Produkty. Přehledně zde vše vidíte v tabulce a můžete i přímo editovat, je-li potřeba. Zároveň si můžete zboží vyhledávat, filtrovat a seřazovat podle různých kritérií. 

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Hledáte-li přehledný nástroj pro správu skladu, právě jste našli. Ovládání není složité a doplněk Skladové hospodářství vám poskytuje spoustu možností pro administrativní organizaci skladových zásob. Nabízí přehledné skladové karty, tvorbu inventurních soupisů, nastavení skladu na úrovni produktů i hromadné, sledování pohybu skladových zásob a další užitečné funkce.

Pro koho je doplněk určen?

Doplněk Skladové hospodářství ocení všichni e-shopaři, kteří chtějí mít přehled o pohybu zboží na skladě přímo v administraci svého e-shopu.

Zároveň je to odrazový můstek pro doplněk Synchronizace skladů. Ten využijete, pokud plánujete expanzi do zahraničí nebo například chcete ze svého hlavního skladu dodávat do dalších e-shopů.

Podobné produkty Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Nabídněte zákazníkům další varianty zboží, které právě hledá. Možná, že se mu nelíbí nějaký detail, ale právě vaše alternativa ho nadchne. Anebo je třeba produkt právě vyprodaný. Ne však jeho náhrada! S touhle funkcí vám už zákazník uteče jen těžko.

Diskuse k produktům Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Naservírujte váhajícím zákazníkům zkušenosti druhých do diskuse přímo pod produkty. Nebudou tak muset odcházet z vašeho e-shopu a hledat hodnocení a odpovědi na dotazy na konkurenčních stránkách.

Měrné jednotky a ceny Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc       Ano Ano

Zobrazujte u produktu i měrnou cenu za definovanou jednotku (např. cenu za 100 g u produktu který váží 750 g). Dostojíte tak zákonné povinosti a zároveň umožníte svým zákazníkům lépe porovnávat cenu vašeho zboží.

Sady produktů Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Vytvářejte různé atraktivní sady produktů. S touto funkcí to jde lehce a nemusíte se bát, že si tím rozházíte skladové hospodářství. Můžete vymýšlet různé módní kombinace, sady souvisejících produktů nebo dárkové sety. A dalšímu využití se meze nekladou, záleží pouze na vaší fantazii. Sada vypadá stejně jako produkt a můžete jí nastavit stejné náležitosti (fotky, popisy).

Hlídací pes Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Pohlídejte pro své zákazníky dostupnost produktů, o které mají zájem. Pokud se cena sníží na požadovanou úroveň nebo se nedostupný produkt naskladní, zákazníkovi přistane v e-mailové schránce automatický e-mail, že může začít nakupovat. Dejte zákazníkům důvod, aby se k vám vrátili.

Min&Max objednatelné množství Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc         Ano

Chcete, aby si vaše akční produkty užilo co nejvíc zákazníků a ne aby ho hned někdo hromadně vykoupil? S touhle funkcí to zařídíte jednoduše. Nastavíte si totiž maximální odběr při jednom nákupu. Zároveň tu můžete určit minimální odběr, protože pokud prodáváte například hřebíky, dost možná je nechcete rozesílat po jednom.

Automatický import produktů Vysvětlivka 7 990 Kč 400 Kč / měsíc         Ano

Propojte svůj e-shop s dodavatelem a ušetřete si práci. Už nebudete muset sledovat, jestli dodavatelský e-shop přidal nebo odebral nějaké zboží, ani kolik ho má aktuálně skladem. Propojit můžete taky svoje e-shopy navzájem, pokud jich máte víc.

Velkoobchod Vysvětlivka 5 990 Kč 300 Kč / měsíc         Ano

Chtěli byste mít pro své velkoodběratele nastavené výhodnější ceny a jiné podmínky než pro běžné zákazníky? Využijte tuto funkci a vytvořte si různé ceníky a ty zobrazujte podle toho, do které skupiny daný zákazník patří. Vy je na začátku jen roztřídíte a pak už se o nic nestaráte. Ať jde o běžný prodej, akce nebo slevy, Váš maloobchod i velkoobchod běží automaticky.

Marketing

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Akční cena produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Slovíčko Akce působí na zákazníky jako magnet. Ti totiž po jeho zahlédnutí často začnou hodnotit, zda se jim produkt s akční cenou zrovna nehodí. Označte červenou ikonkou „Akce“ zboží, které nyní nabízíte za výhodnější cenu, a přitáhněte tak k němu pozornost svých zákazníků. Všechno funguje zcela automaticky, stačí u produktů jednotlivě nebo celkově nastavit výši slevy, délku trvání a způsob zobrazení celé akce.

Základní vlastnosti Akční ceny produktů

Zobrazení akce v produktu

Přímo na stránce produktu je jasně vidět, že probíhá cenová akce. Jednak se vlevo na náhledovém obrázku produktu objeví červený nápis Akce, jednak vpravo u ceny zákazníci vidí, kolik zboží stálo před slevou, kolik mohou ušetřit a samozřejmě kolik je akční cena. Všechno je patrné hned na první pohled a nakupující má okamžitě a přehledně jasno.

 

Ceny produktů v přehledu

V přehledu Ceny produktů si můžete akční ceny nastavovat velmi rychle a bez nutnosti rozklikávat jednotlivé produkty jeden po druhém. Do políčka „Akční cena“ jednoduše zadáte novou cenu a v políčcích „Akce od“ a „Akce do“ pak zase rozmezí, kdy má slevová akce platit. Mimo tuto dobu zákazníci zboží nakoupí zase za cenu původní. (Musíte ale zadat, do kdy akce platí, jinak poběží stále dál.) Vše stačí nastavit tady, akce se sama automaticky rozeběhne i ukončí.

 

Ceny produktů v konkrétním zboží

Pokud chcete, můžete akční ceny nastavovat přímo v administraci jednotlivých produktů (Hlavní údaje, příznak Akce). Zde se také zadávají ceny, jestliže má některé zboží více variant, jenom v sekci Ceník. Opět nezapomeňte uvést datum, do kterého má akce probíhat, jinak žádný konec mít nebude a poběží vesele dál.

 

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Na ovládání velmi jednoduchý doplněk vám pomůže s nastavováním slevových akcí. Akční zboží můžete navíc zobrazit na home page (úvodní stránce) vašeho e-shopu, a tak ho mít na jednom místě pěkně pohromadě – zákazníkům na očích. 

Pro koho je doplněk určen?

Doplněk Akční cena produktů se hodí všem e-shopařům, kteří mívají ve svém internetovém obchodě čas od času cenově zvýhodněné zboží. Užitečný nástroj usnadní správu všech slevových akcí díky své přehlednosti a jednoduchosti. Co do akce dáte, je u jen na vás. Dočasně zlevnit můžete horké novinky, a tím vzbudit ještě větší zájem zákazníků, ale i zboží, kterého máte na skladě už příliš, a tímto způsobem ho vyprodat.

Glami Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Máte e-shop s oblečením? Staňte se také součástí největšího online katalogu s módou. Propagujte tu své produkty a získejte tak pro svůj obchod nové zákazníky.

Představení Glami

Glami je virtuální obchodní galerie s módním oblečením a doplňky. Stovky fashion e-shopů tu vystavují své produkty. Na jednom místě můžete najít nepřeberné množství různých stylů a inspirativních looků od uznávaných módním značek z celého světa. Glami aktuálně působí v 7 zemích – vedle Česka je to Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Francie, Německo a Rusko.

V případě, že se rozhodnete na Glami inzerovat, počítejte s tím, že inzerce je placená a platí se za proklik. Alfou a omegou správného fungování reklamy jsou kvalitní obrázky a dobře zpracovaný XML feed.

glami

Glami pixel

Umožňuje přizpůsobovat výpisy produktů na Glami.cz podle zákazníkových kritérií – např. podle ceny, barvy, stylu i velikosti. Přednostně jsou zobrazeny e-shopy, se kterými byl zákazník v minulosti v nějaké interakci (= zná je) a je zde tedy vyšší pravděpodobnost, že by mohl nakoupit.

Glami pixel funguje na podobném principu jako pixel od Facebooku.

Glami pixel musí být umístěn na všech stránkách e-shopu včetně té po odeslání objednávky. Implementace Glami pixelu přes Shoptet doplněk je velmi jednoduchá. Vše nastavíte v administraci svého e-shopu.

glami-pixel

Co získáte implementací Glami pixelu:

  • zvýšení počtu objednávek
  • lepší viditelnost na Glami.cz
  • cílení na konkrétní vkus zákazníka
  • možnost cílení na look-a-like publika k těm, co už v minulosti nakoupili
Google Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Využívejte všechny marketingové nástroje od Googlu naplno. Spusťte reklamy ve vyhledávání i obsahové síti Google, buďte vidět v rámci Google nákupů. Měřte a následně vyhodnocujte výsledky svého online podnikání!

Pojďme si představit jednotlivé systémy a ukázat, s čím vám pomohou.

Google Ads (dříve Google Adwords)

Díky tomuto inzertnímu systému umístíte reklamu ve výsledcích vyhledávání Google, na partnerských webech i na YouTube. Svou reklamu můžete zobrazit nejen v ČR, ale také v zahraničí.

Pro svou propagaci můžete využít širokou škálu reklamních formátů. Od textů přes dynamické bannery napojené na produktový feed až po šestisekundové nepřeskočitelné spoty na YouTube.

Abyste mohli sledovat, jak úspěšné jsou vaše kampaně, je nutné do stránek implementovat konverzní kód. Tím získáte přehledy o výkonech jednotlivých kampaní a budete je moci efektivně optimalizovat.

V případě, kdy chcete znovu oslovit návštěvníky svého e-shopu, je důležité vložit na stránky Google remarketingový kód. Po jeho nasazení máte možnost vytvářet seznamy uživatelů, na které následně cílíte svojí reklamou (např. uživatelé z košíku, nakupující v minulosti atd.). Na tyto seznamy můžete cílit jak ve vyhledávání Google tak i v jeho obsahové síti a na YouTube.

Google Analytics

Analytický nástroj vám umožní získávat statistická data o uživatelích svého e-shopu: návštěvnost, chování, konverze, tržby atd..

Abyste mohli začít statistiky využívat, je nutné vložit na stránky e-shopu fragment měřícího kódu, který získáte ve svém účtu analytics. V momentě, kdy je kód nasazen, začínají se data do rozhraní analytics načítat.

V Shoptetu jsme se snažili, aby napojení na Google Analytics zvládl i laik, a tak je vše možné jednoduše přes administraci e-shopu. Podrobný postup najdete v naší nápovědě.

Google-analytics-shoptet

Google nákupy

Google nákupy je jeden z největších zbožových srovnávačů. Produkty se zobrazují primárně ve vyhledávání Google.

google-nakupy-screen
Zvyšte zásah svého e-shopu, nabídněte své zboží i na tomto portálu. Napojení na Google Merchant Centrum je díky doplňku velmi jednoduché!

Pokud už máte Google Merchant centrum založeno, stačí přes administraci e-shopu vložit ověřovací klíč, čímž potvrdíte, že jste majitelem internetového obchodu.

google-merchant-centrum-shoptet

V administraci máte už připravený XML feed se svými produkty. Jediné, co je třeba dodělat, je spárování výchozích kategorií s Google kategoriemi.

google-kategorie

Feed se aktualizuje automaticky a lze jej využít i pro Facebook kampaně.

V naší nápovědě jsme pro vás připravili podrobný návod, jak si nastavit Merchant centrum a následně jak ho propojit s Google Ads.

Google Search Console

Bezplatný nástroj pro analýzu a sledování výkonu vašich stránek ve vyhledávání Google. Pomocí něj snáze identifikujete a následně opravíte možné chyby. Zjistíte, jak vaše stránky vnímá Google a získáte tipy, jak můžete zlepšit výkon ve výsledcích vyhledávání.

google-search-console-shoptet

Google Tag Manager (GTM)

Nástroj pro správu měřících kódů na webu. Jeho velká výhoda spočívá v tom, že si na web vkládáte pouze jeden kód. Všechny další kódy z ostatních systémů už vkládáte přes rozhraní Google Tag Manageru. Tím se zrychluje nasazení měření a odpadá zahlcení zdrojového kódu stránky.

Přes GTM můžete elegantně vložit kódy z většiny reklamních a měřících systémů, např. Google Ads, Google Analytics, Sklik, Twitter, Facebook, Crazy Egg a další.

Heureka Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte své produkty na největším srovnávači zboží v Česku. Dostávejte od zákazníků pozitivní hodnocení a získávejte si jejich důvěru. Heureka nabízí i další zajímavé doplňkové služby pro e-shopaře, které stojí za to využít.

HledejCeny Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte své produkty na českém srovnávači zboží, který se specializuje na cenově výhodné zboží. Pokud máte levné produkty, je to pro vás ideální vyhledávač zboží, ze kterého k vám mohou proudit nakupující.

Základní SEO Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Chcete optimalizovat svůj e-shop pro vyhledávače jako Google a Seznam? Pomůže vám v tom doplněk Základní SEO, který je zdarma! Nastavte si složení URL adres, meta tagy pro všechny části e-shopu, přesměrování konkrétních stránek či celých domén. Jak pracovat s doplňkem se dozvíte v naší nápovědě.

Vlastnosti základního SEO

Meta tagy

Meta tagy jsou značky ve zdrojovém kódu obsahující základní informace o stránce. Tyto informace dokážou přečíst roboti vyhledávačů. Následně se zobrazí ve výsledcích vyhledávání či při sdílení stránky na sociálních sítích.

Jaké meta tagy si můžete vyplnit? V administraci e-shopu můžete nastavit titulek stránky (title) a popis (description) a to pro úvodní stránku, články, kategorie, produkty, výrobce produktů i rubriky. Doporučujeme si zpracovat analýzu klíčových slov, podle které si meta tagy vyplníte.

Meta tagy v doplňku Základní SEO

Struktura URL adres

URL adresa je v SEO jedním z klíčových On Page faktorů, který vyhledávače zohledňují. Nejde o to do URL promítnout všechna klíčová slova světa, ale musí dávat smysl a být relevantní k obsahu na webu. Proto si nastavte strukturu URL pro jednotlivé stránky produktu, kategorie, článků, rubrik i výrobců a s klíčovými slovy zacházejte uvážlivě.

Přesměrování URL adres

Nechcete, aby se návštěvníci vašeho webu dostávali na neexistující stránku (kód 404)? Na výběr máte ze dvou možností:

  • Dočasné přesměrování (kód 302) se využívá například u sezónně zveřejňovaných informací, údržby webu či vyprodání produktu. Původní stránku, ze které dočasně přesměrováváte, roboti vyhledávačů stále berou na vědomí. Kódem jim předáváte instrukci, že v indexu mají ponechat právě tuto stránku.
  • Trvalé přesměrování (kód 301) říká vyhledávačům, že stará URL adresa již není a nebude platná a mají si zapamatovat adresu novou. V ideálním případě by se mělo přesunout i hodnocení. Kdy se využívá? V případě, že máte dvě stránky se stejným či velmi podobným obsahem, jedná se o duplicitu. Ta je v rámci SEO problémem, který lze vyřešit právě kódem 301. Trvalé přesměrování dává smysl i v případě, že přecházíte z HTTP na HTTPS nebo převádíte e-shop z jedné domény na druhou.

Přesměrování URL se hodí v mnoha případech.

Přesměrování domén

Pokud máte více domén a chcete je vést na svůj e-shop na Shoptetu, můžete využít funkci doplňku Základní SEO, Přesměrování domén. Je potřeba ale splnit konkrétní podmínky a zvolit vhodné nastavení. Celý proces přesunu domény najdete v naší nápovědě.

Pro koho je doplněk určen?

Doplněk Základní SEO je určen pro všechny e-shopaře. Díky němu můžete optimalizovat svůj internetový obchod, aby se zobrazoval ve vyhledávačích na co nejvyšších pozicích. Zákazníci vás tak snadněji najdou a díky tomu k vám bude proudit mnohem více objednávek.

Seznam Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte v druhém nejpoužívanějším vyhledávači v Česku, Seznam.cz, ve srovnávači Zboží.cz a nebo v síti více než 3 000 obsahových webů. S doplňkem Seznam získáte snadné napojení na inzertní systémy, v nichž reklamu nastavíte. Při objednání e-shopu na Shoptetu získáte poukázku na 2 000,- Kč navíc na první nabití kreditu do Skliku.

Základní vlastnosti Skliku

Se systémem Sklik můžete inzerovat v druhém nejpoužívanějším vyhledávači Seznam.cz a také v síti více než 3 000 obsahových webů. Mezi tyto obsahové weby patří například domovská stránka Seznam.cz, Novinky, Ihned, iDnes a mnoho dalších deníků, magazínů, blogů a portálů.

Inzerce v Skliku je velmi flexibilní. Můžete pružně nastavovat rozpočet a upravovat ho libovolně podle výsledků, které reklama přináší. V Skliku navíc můžete platit jen tehdy, když někdo na vaši reklamu klikne. Jaký rozpočet do reklamy vložíte a jakou nejvyšší částku jste za proklik ochotni zaplatit, určujete tedy vy sami.

Vydávání inzerátů funguje na principu aukce, jejíž výsledky určují, jestli se váš inzerát zobrazí a kde se umístí. V aukci se nehodnotí jen nabídnutá cena za proklik, ale také faktory určující kvalitu reklamy. Díky tomu může váš inzerát umístit lépe než konkurenční a to i při nižší nabídnuté ceně za proklik. Velkým benefitem Skliku je také možnost měřit a sledovat objednávky a obraty získané přes reklamu. Při objednání e-shopu na Shoptetu navíc získáte poukázku na 2 000,- Kč navíc na první nabití kreditu do Skliku.

 

Měření

V rozhraní Skliku můžete přehledně sledovat, kolik reklama stála a kolik získala prokliků, objednávek a jaká byla jejich hodnota. Díky tomu lze reklamu postupně optimalizovat s cílem, aby se vyplácela a investice se vracela se ziskem. Pro získání údajů o počtech získaných objednávek (konverzí) a o jejich hodnotě je nutné nasadit na e-shop konverzní kód. Konverzní kód najdete v administraci Skliku a díky doplňku Seznam vložíte pouze ID tohoto kódu. Měření je nastavené. 

 

Inzeráty ve vyhledávání

Abyste ve vyhledávání na Seznam.cz měli svůj textový inzerát, budete potřebovat „klíčová slova“ – tedy slova, která mohou hledat vaši potenciální zákazníci. S inspirací pro hledání takových slov pomůže nástroj Návrh klíčových slov, kde najdete seznamy hledaných frází. Jak zvolit správná klíčová slova se dozvíte v tomto videu. Dalším krokem je tvorba kampaně. Sklik vás postupně provede jednotlivými kroky, takže základní tvorbu zvládnete intuitivně.

PPC inzeráty ve vyhledávání

Produktové inzeráty se naopak obejdou bez klíčových slov i bez textového inzerátu. Vydávají se z datového souboru s vašimi produkty (XML feedu) pro Zboží.cz. Samotná tvorba kampaně je v Skliku opět intuitivní. Jak nastavit kampaň krok za krokem najdete v článku nápovědy Sklik.

Reklamy v obsahové síti webů

V obsahové síti webů máte k dispozici více možností cílení a také různé formáty reklam.

Cílení se dá rozdělit do tří skupin:

  1. Cílení na uživatele, kteří vás ještě neznají, podle jejich zájmů, zájmů o koupi, pohlaví.
  2. Cílení na ty uživatele, kteří navštívili váš web, pomocí funkce retargeting. Pro aktivaci této funkce potřebujete na web vložit retargetingový kód. 
  3. Cílení na weby, kde se má reklama umístit, podle volby témat daného umístění, klíčových slov, kterých se má obsah umístění týkat nebo přímým zadáním webů, na kterých chcete reklamu zobrazovat.

V případě reklamy můžete využít tyto formáty:

  1. Klasické bannery, které do systému nahrajete.
  2. Kombinované reklamy, které sestavíte ze svého loga, z obrázku a z textu.
  3. Prémiový banner pojmenovaný „branding“, který orámuje celou stránku webu.

Samostatným typem reklamy je pak dynamický retargeting. Jedná se opět o reklamu zacílenou na návštěvníky vašeho e-shopu. V samotné reklamě jsou pak zobrazeny produkty, které si tito návštěvníci u vás prohlíželi. Nastavení zvládnete snadno s návodem v naší nápovědě.

Základní vlastnosti Zboží.cz

Zviditelněte svou nabídku ve srovnávači Zboží.cz a oslovte ty, kdo jsou ve finální fázi nákupního procesu. Na Zboží.cz platíte za proklik a rozpočet si určujete sami. V podrobných statistikách uvidíte, jaké výsledky reklama přinesla, kolik získala prokliků, objednávek a v jaké hodnotě. Inzerce je flexibilní a tak podle výsledků můžete měnit propagované produkty, nastavené nabídky za proklik i rozpočty.

Svou nabídku na Zboží.cz můžete zobrazovat nejen ve výsledcích hledání, ale také v detailu produktu, výpisu kategorie nebo v hledání v kategorii. Podrobné ukázky jednotlivých možností najdete v nápovědě Zboží.cz. Uživatele můžete informovat o službách obchodu.

Zboží

Na Zboží.cz také mohou váš obchod hodnotit uživatelé a zákazníci. Svému e-shopu tak můžete dodat na důveryhodnosti a více zviditelnit jeho služby. Na hodnocení lze reagovat a ukázat tak, že obchod vede aktivní komunikaci.

Proč si vybrat tento doplněk?

Doplněk Seznam vám pomůže s přenosem dat mezi obchodem a systémy Sklik a Zboží.cz.

Abyste v obou systémech měli přehled o výnosech z reklam, tedy počtech získaných objednávek (konverzí) a o jejich hodnotě, je nutné nasadit na e-shop konverzní kódy. Díky doplňku Seznam vložíte pouze ID do příslušného pole.

Datový soubor s produkty pro Zboží.cz, XML feed, využijete nejen pro tento systém. Potřebuje ho také Sklik, který díky XML feedu dovede vytvořit kampaň s produktovými inzeráty a dynamický retargeting. XML feed najdete v administraci v doplňku Seznam pod záložkou Zboží.cz.

Pokud účet na Zboží.cz ještě nemáte, díky doplňku Seznam se zde jedním tlačítkem zaregistrujete a přenesete potřebné údaje včetně adresy svého XML feedu.

Abyste mohli spustit retargetingové kampaně a zpětně připomenout návštěvníkům nabídku svého obchodu, potřebujete vložit na svůj e-shop retargetingový kód. Díky Shoptet doplňku Seznam stačí, když do administrace pouze vložíte ID tohoto kódu ze svého Sklik účtu. Kód na Shoptetu je pokročilý a odesílá i data nezbytná pro dynamický retargeting.

Srovname Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte své produkty na třetím největším českém vyhledávači zboží a přetáhněte k sobě nakupující, kteří hledají nejlepší cenu.

Anketa Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Chcete vědět, co si vaši zákazníci myslí? Tak se jich zeptejte. Můžete třeba zjistit, které produkty jim v nabídce chybí nebo jak se jim váš e-shop ovládá. Pozitivní reference pak můžete využít například v detailu produktu nebo na sociálních sítích či v e-mailingových kampaních.

Sociální sítě Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby. Najdete na nich lidi všech věkových kategorií, včetně svých zákazníků - těch stávajících i potenciálních. Využijte toho a “odchyťte” je tam. Právě sociální sítě jsou jedním z nejlepších kanálů pro budování vztahu se zákazníky i pro získávání zpětné vazby. A nejen to. Taky tu můžete dobře zviditelnit svůj e-shop a vesele prodávat.

Facebook má v Česku 5,1 milionu uživatelů a čím dál víc lidí používá i Instagram. Chcete ze sociálních sítí dostat maximum? S tím vám pomůže náš doplněk. Co všechno umí? Je toho spousta, pojďme si představit aspoň 5 hlavních vychytávek.

Sdílecí tlačítko

Jednou z nich je sdílecí tlačítko pro Facebook, Twitter a Pinterest, díky kterému budou moct vaši zákazníci jednoduše sdílet informace o vašem produktu mezi své přátele a zvyšovat tak návštěvnost a povědomí o vašem obchodu.

Přihlášení přes Facebook

Další funkce zase umožní vašim zákazníkům přihlásit se do e-shopu pomocí jejich Facebook účtu. Jde o čím dál oblíbenější funkci, která navíc zvýší i vaši šanci na získání registrovaných zákazníků.

Propojení s Messengerem

Facebook Messenger má ve svém smartphonu na 65 procent Čechů a používá ho polovina lidí nad 45 let. Škoda toho nevyužít, ne? Díky našemu propojení můžete na zákazníkův Facebook Messenger posílat informace o objednávkách. Ve zprávě uvidí jak všechny vybrané produkty, tak i formu dopravy a platbu. Získá tak rychlý přehled o stavu své objednávky a kdyby vznikl jakýkoliv problém, můžete ho pak jednoduše v další komunikaci vyřešit.

messenger

Facebook Pixel

Tenhle univerzální pixel vám umožní měřit konverze i další akce a sbírat remarketingová publika. Můžete díky němu optimalizovat a sestavovat okruhy uživatelů pro své reklamní kampaně a líp je vyhodnocovat.

Widget na e-shopu

Nezapomeňte si dát na svůj e-shop facebookový a instagramový widget. Budete tak mít daleko větší šanci získat nové fanoušky a zároveň zvýšíte informovanost o tom, co se na vašich sociálních sítích děje.

Rozšířená objednávka Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Dejte nakupujícím zákazníkům v procesu objednávky vědět, jaké zboží a v jaké hodnotě jim stačí přidat do košíku k tomu, aby získali dopravu zdarma. Zároveň jim pomocí souvisejících produktů viditelných hned pod infem o zbývající částce nabídněte pár nápadů, jaké zboží by se jim ještě mohlo líbit. Motivuje je to vybrat si ještě nějaké produkty a díky tomu často nakoupí víc, než měli původně v plánu, jenom aby nemuseli platit poštovné. Zkrátka parádní vychytávka pro váš e-shop.

Aukro Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Nečekejte, až k vám přijdou zákazníci, a běžte rovnou tam, kde už jsou. Na největší aukční portál v Česku. Ceny si můžete nastavit speciální nebo stejné, jako máte na e-shopu. Úspěšně uzavřené obchody se z Aukra snadno převedou přímo do administrace e-shopu, ať to máte všechno přehledně na jednom místě.

E-shop na Facebooku Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Máte firemní profil na Facebooku? Tak odteď na něm můžete mít i celý svůj e-shop. Lidé si budou moct vaše produkty prohlížet a vy díky tomu budete na Facebooku víc vidět, aniž byste platili za reklamu. Kromě toho se vás lidé můžou zeptat na to, co je zajímá. A právě to je často ta chvíle, kdy se z nich začínají stávat vaši zákazníci.

Množstevní slevy Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Máte plné sklady a potřebujete podpořit prodej? Doplněk Množstevní slevy vám pomůže s nastavením slev pro vaše zákazníky. Všechno zadáte v administraci, a pak už se zvýhodněné ceny budou automaticky samy počítat. Nemusíte se omezovat na jednu slevu pro všechny nakupující, naopak si určíte různou výši slev pro různé zákaznické skupiny (například jednorázový vs. věrný zákazník, přímý spotřebitel vs. velkoobchod atd.). A na vámi vybrané produkty můžete jakoukoli cenovou akci dokonce i zakázat.

Základní vlastnosti Množstevních slev

V administraci e-shopu zadáte, že například při nákupu tří kusů triček dáváte slevu 10 % a při nákupu čtyř triček 15 %. Všechno ostatní už za vás ohlídá systém. (Pokud byste raději dávali slevy podle celkové částky objednávky, vyzkoušejte doplněk Objemové slevy.)

 

V přehledu objednávek si můžete zkontrolovat, jaké druhy slev u vás konkrétní zákazník má a v jaké výši (viz následující obrázek).

 

Zákazník pak výši slevy, na kterou má nárok, uvidí započítanou přímo ve svém košíku.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Množstevní slevy jsou užitečný nástroj, jak si v administraci jednoduše nastavit různé úrovně slev podle objemu objednaného zboží. Pak se už o nic nestaráte a systém slevy včetně konečných cen počítá sám. Zároveň máte o všech slevách okamžitý přehled a vždy víte, co svým zákazníkům nabízíte.

Pro koho je doplněk určen?

Doplněk se bude hodit všem e-shopařům, kteří chtějí navazovat nové spolupráce a prodávat víc. Lákavými množstevními slevami můžete přivábit velkoobchodní zákazníky a motivovat je k tomu, aby zboží odebírali právě od vás. Ale vyzkoušejte tuto taktiku i pro koncové zákazníky a přímé spotřebitele. I oni někdy nakupují větší množství produktů, a tak to pro ně může být zajímavé. Nebo je k tomu můžete zkusit přesvědčit právě pomocí doplňku Množstevní slevy.

SizeID Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Prodáváte oblečení? Pak určitě využijte tento modul, který usnadní zákazníkům výběr správné velikosti. Nakupující si vytvoří na SizeID profil (jde to i bez registrace) a tam vloží své míry. Speciální tlačítko v detailu vašich produktů mu pak pomůže doporučit tu správnou velikost oblečení.

SMS upozornění Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Zvyšte komfort zákazníků, kteří čekají na svůj balíček. Stačí si vytvořit šablony zpráv, a pak už jen z detailu objednávky jednoduše odeslat konkrétní SMS. Třeba o tom, že jste balíček právě odeslali a že už putuje za nimi. Všechny odeslané SMS se ukládají do historie konkrétní objednávky, máte tedy dokonalý přehled, které informace už jste odeslali.

Top 10 nejprodávanější v obchodě Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Řekněte lidem, že se něco prodává, že se něco líbí ostatním, a začnou to chtít taky. Proto jsou tak populární nejrůznější žebříčky, top výběry a doporučení. Teď je můžete mít i ve svém e-shopu.

Opuštěný košík Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc       Ano Ano

Mějte přehled o všech zákaznících, kteří si naskládali zboží do košíku, ale objednávku nedokončili. Zjistěte, v jakém kroku košík opustili a co v něm nechali. Pak už zbývá jen chytnout příležitost za pačesy. Klienta kontaktujte a pobídněte ho k dokončení nákupu. Rozhodování mu můžete usnadnit nějakou zajímavou nabídkou.

Slevové kupóny Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc       Ano Ano

Podpořte prodej speciální akcí nebo sezonní slevou. Zvolíte si, jestli dáte slevu formou procent nebo jako pevnou částku. Pak nastavíte termín platnosti. Protože když zákazník ví, že sleva platí jen pár dní, tím spíš nabídky využije a nezapomene na ni.

Věrnostní slevy Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Věrní zákazníci jsou to nejcennější, co můžete získat. Odměňte je a motivujte je k dalšímu utrácení na vašem e-shopu – za výhodnější ceny. Stačí nastavit systém slev včetně toho, jestli se mají slevy počítat jen z opravdu zaplacených objednávek a od jaké výše. Váš e-shop pak už bude všechno hlídat sám.

Top nejprodávanější v kategorii Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc       Ano Ano

Tahle funkce vás bude bavit. Na jedné straně vám ukáže, co se ve které kategorii zboží jak prodává. A na druhé vám dává možnost do pořadí ručně zasáhnout a upozornit na to, co zrovna potřebujete. Ať už je to novinka nebo třeba něco, čeho máte zrovna plný sklad.

Objemové slevy Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Nastavte cenově výhodné podmínky pro zákazníky, kteří od vás nakupují často a za vysoké částky. Rozhodněte si, od jaké výše objednávky poskytnete slevy – jednou je zadáte, a pak už se o nic nestaráte. Zároveň je ale samozřejmě můžete kdykoli změnit nebo zrušit podle potřeby. A taky třeba rozlišovat mezi velkoodběrem a běžným nákupem.

Základní vlastnosti Objemových slev

V administraci e-shopu zadáte, že například při objednávce nad 2 000 Kč dáváte slevu 10 % a při nákupu nad 5 000 Kč už větší slevu, třeba 20 %. Všechno ostatní už za vás ohlídá systém. Výši slev můžete nastavit různou pro různé zákaznické skupiny, a tak odlišit třeba přímé spotřebitele od velkoobchodních partnerů, neregistrované zákazníky od VIP zákazníků a podobně. (Pokud byste raději dávali slevy podle počtu zakoupených kusů produktu, vyzkoušejte doplněk Množstevní slevy.)

U každého zákazníka máte přehled, jaké slevy může od vás dostat. Hned tak máte jasno, jaké výhody na vašem e-shopu má.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Objemové slevy jsou výborný nástroj pro nastavení různých úrovní slev podle výše objednávky, který ovládáte přímo v administraci. Po zadání se už o nic nestaráte a systém všechny slevy včetně konečných cen počítá sám. Zároveň máte o všech slevách vždy přehled a okamžitě víte, co svým zákazníkům nabízíte.

Pro koho je doplněk určen?

Doplněk se šikne všem e-shopařům, kteří chtějí prodávat víc. Zajímavými slevami podle výše objednávky můžete nejen přilákat, ale i udržet jak velkoobchodní, tak maloobchodní rentabilní zákazníky a motivovat je k tomu, aby si zboží zakoupili právě od vás.

Pokročilé SEO Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Chcete navýšit organickou návštěvnost potenciálních zákazníků? Chcete být více vidět ve vyhledávačích? V tom vám pomůže doplněk Pokročilé SEO. Vytvořte nové optimalizované kategorie z kombinací parametrů jednotlivých produktů. Díky tomu můžou snadno vzniknout stovky a tisíce vstupních stránek se specifickou kombinací klíčových slov.

Základní vlastnosti Pokročilého SEO

Parametrické kategorie

Z existujících parametrů variant a parametrů pro filtrování si můžete vytvořit unikátní parametrické kategorie. Díky nim posunete filtraci na vašem e-shopu o krok dále. Zvolte různé kombinace parametrů, vytvořte jim unikátní meta title, description, nadpis, popis kategorie i URL adresu. Když pak návštěvník zaškrtne odpovídající kombinaci filtrů, dostane se na vámi optimalizovanou kategorii. Parametrická kategorie může a nemusí být viditelná pro návštěvníky v menu kategorií. Vždy je ale součástí souboru Sitemap.xml, takže je viditelná pro roboty vyhledávačů.

Pro příklad: Prodáváte fialové bavlněné tričko velikosti M, které je řazené v kategorii „oblečení“ a zahrnuje parametry „barva, tkanina, velikost“. V téhle kategorii si můžete vytvořit novou parametrickou kategorii, která se zobrazí, jen pokud si zákazník zvolí tyto 3 parametry (roboty vyhledávačů ale vidí tyto parametrické kategorie všechny hned). Zobrazí se tak nová kategorie s unikátním popiskem, nadpisem a meta titulkem. Zákazníci, kteří hledají například „Fialové bavlněné tričko velikost M“, si tak snáz najdou vaši stránku, přestože tuhle kombinaci slov v běžných kategoriích vloženou nemáte.

Pokročilé SEO

Automatické přesměrování

Díky této funkci zamezíte tomu, že se po změně URL adresy kategorie či produktu bude návštěvníkům zobrazovat neexistující stránka (Error 404). V nastavení doplňku Pokročilé SEO můžete jednoduše zaškrtnout možnost automatického přesměrování při změně URL adresy produktu a kategorie. O žádného potenciálního zákazníka tak nepřijdete.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Všichni chceme, aby náš e-shop byl ve vyhledávačích dohledatelný dle největšího možného počtu klíčových slov. Aby tomu tak bylo, je potřeba nabídnout vyhledávačům vhodně optimalizované vstupní stránky, které budou přesně odpovídat dotazům zákazníků. Díky doplňku Pokročilé SEO si na pár kliků vytvoříte vstupní stránky na méně i více hledané dotazy a získáte tak konkurenční výhodu oproti podobně zaměřeným webům.

Pokročilé SEO - přesměrování

Pro koho je doplněk určen?

Doplněk Pokročilé SEO je určen pro všechny provozovatele e-shopů, u kterých dává filtrace zboží smysl. Může to být namátkou móda, sběratelské předměty či nářadí. Pokud například zákazníci hledají třeba „Bílé tričko velikost M“, máte možnost na tento dotaz snáz vytvořit a optimalizovat konkrétní vstupní stránku, přestože tuhle kombinaci slov v běžných kategoriích vloženou nemáte. Obdobně můžete optimalizovat vstupní stránku na dotaz „Aku vrtačka Bosch“, pokud se zabýváte prodejem nářadí.

Nejčastější chyby

Chceme, aby vám tento doplněk fungoval co nejlépe, proto jsme pro vás sepsali nejčastější chyby, se kterými se setkáváme:

  • Tvoříte kategorie produktů místo optimalizované filtrace. Setkáváme se s tím, že parametrická kategorie, například s meta title i nadpisem „Pánské“, Obsahuje všechna pánská trička na e-shopu. Při tvorbě optimalizovaných kategorií se zaměřte na konkrétní kombinaci filtrů.
  • Nedostatečně optimalizujete vytvořené parametrické kategorie. Při tvorbě parametrických kategorií opomíjíte některé důležité filtry, případně nesprávně vyplňujete meta title, description, nadpis či URL adresu kategorie. Doporučujeme si zpracovat analýzu klíčových slov, podle které můžete lépe optimalizovat obsah na vašem e-shopu.
AffilBox Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc         Ano

Nechte ostatní, ať vám do e-shopu přivádějí zákazníky díky zajímavému proviznímu systému. Při této oboustranně výhodné spolupráci vám porostou prodeje, za které platíte předem určenou provizi.

Provizní systém Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Nastavte si provizní systém, díky kterému k vám budou proudit návštěvníci z blogů a webů, které zatím ani neznáte. Motivujte zajímavým provizním programem provozovatele různých webových stránek, aby na nich zobrazovali vaše reklamy.

Dárky k objednávce Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc         Ano

Chcete, aby vás zákazníci milovali a rádi u vás nakupovali? Nadchněte je překvapením v podobě dárku. Ten potěší vždycky. Díky doplňku Dárky k objednávce nakupující už v procesu objednávky uvidí, co jste jim připravili k nákupu zdarma jako odměnu. Pokud nastavíte dárků víc, mohou si z nich zákazníci dokonce vybrat. Doplněk je velmi jednoduchý na ovládání a může vám přinést spoustu užitku, protože co je víc než spokojení zákazníci, kteří váš e-shop doporučují známým na základě své pozitivní zkušenosti.

Základní vlastnosti Dárků k objednávce

Zobrazení v nákupním košíku

Zákazník přímo v nákupním košíku uvidí, jaký dárek k objednávce dostane. Může to být přímo jeden z vašich produktů, který lze jinak u vás i koupit, nebo něco, co slouží pouze jako dárek, třeba nějaký reklamní předmět nebo nějaká specialita. Když si s dárky pohrajete, můžete u zákazníka „získat extra body“ za kreativitu. Vtipným, užitečným nebo zajímavým dárkem podpoříte svůj brand a nakupující si vás pravděpodobněji zapamatuje.

Nastavení Dárků k objednávce

Díky doplňku si snadno a přehledně určíte, co přesně a od jaké hodnoty objednávky zákazník dostane zdarma jako dárek. K jedné cenové hladině můžete nastavit i dárků více a nakupující si tak bude moci mezi nimi vybrat, který se mu více hodí.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Je to jednoduchý nástroj pro motivaci zákazníků nakoupit právě u vás. O tom, že k objednávkám dáváte zdarma dárky, návštěvníky vašeho e-shopu informujte už třeba v banneru, v informačním proužku nahoře na stránce nebo vymyslete svůj vlastní způsob. Dárek k objednávce může být právě ten poslední impulz, který zákazník potřebuje, aby se rozhodl své peníze utratit právě u vás. Proto ho takovou příjemnou věc, že od vás dostane jen tak něco navíc, nenechávejte zjistit teprve až v nákupním košíku.

Pro koho je doplněk určený?

Doplněk Dárky k objednávce se hodí úplně všem e-shopařům, ať už je váš e-shop malý nebo velký a s jakýmkoli sortimentem. Pokud vidíte smysl v tom, dávat vašim zákazníkům dárek navíc, je pro vás tento doplněk jako dělaný.

Platby

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Cofidis Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Plánujete prodávat i zákazníkům, kteří platí postupně? Zkuste systém Cofidis. Ten jim umožní rozložit cenu nákupu do pravidelných měsíčních splátek.

Kromě toho už ale rovnou během nákupu prověří, komu tak zvanou úvěrovou peněženku otevřít a komu radši ne.

Automatické párování plateb Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Procházet denně svůj bankovní účet a ručně přiřazovat každou jednotlivou platbu k objednávkám, to chce nejen hodně času, ale i pozornosti. Tuhle práci si můžete do velké míry ulehčit díky modulu detekce plateb a své přijaté platby kontrolovat hromadně. A hlavně jediným kliknutím. Stačí, aby vaše banka podporovala automatické výpisy z účtu. Vy si nastavíte automatické párování plateb, a pak v přehledu svých objednávek jedním kliknutím spárujete svoje platby z účtu ke svým objednávkám. Zároveň tím rovnou označíte objednávku za zaplacenou a změníte její stav.

Automatickou detekci plateb aktuálně podporujeme s FIO bankou. Ruční pak přes všechny ostatní banky přes standardní ABO formát.

GoPay Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Jestli vám mají zákazníci zaplatit, nesmí jim to dát moc práce. A přesně to tahle funkce splňuje – nejoblíbenější platební metody na jedno kliknutí.

Vy přitom nemusíte vyjednávat s žádnými bankami, ani jim platit provize. Všechno řešíte jen s firmou GoPay. A protože jste náš klient, vyjednali jsme vám u GoPay mnohem výhodnější podmínky.

Twisto Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Tohle potěší jak vás, tak vaše zákazníky. Společnost Twisto, kterou založili Češi po vzoru Švédů, za ně totiž zaplatí celý nákup. A to hned.

Peníze bude chtít zpátky až za 14 dnů, kdy si lidé všechno v klidu vyzkouší a prohlédnou.

U vás tak dost možná nakoupí i ti, kteří by jinak váhali.

Cizí měny Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Prodáváte na Slovensku? Tak své zákazníky nenuťte přepočítávat z korun na eura a zobrazte jim jejich ceny u zboží rovnou. S touhle funkcí s tím nebudete mít žádnou práci. Automaticky totiž přepočte všechny ceny, slevy nebo akce, které zadáte v korunách. Jen si zvolíte, jestli bude váš kurz pevný, nebo navázaný na Českou národní banku.

PayPal Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc         Ano

Že se lidé bojí uvádět číslo své karty, neznamená, že u vás nemůžou nakoupit.
Začněte používat PayPal a nabídněte jim tak systém online peněženky, kterou si můžou sami postupně dobíjet.

Dopravy

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Uloženka Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Využijte služeb Uloženky, která nabízí stovky výdejních míst po celém Česku. Zákazníci si tak mohou pohodlně vyzvednout svou objednávku tam, kde se jim to nejvíc hodí nebo kam to mají nejblíž. Uloženka sama dává zákazníkům SMSkou nebo e-mailem vědět hned, jakmile je pro ně zásilka připravena.

Zásilkovna Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Rozšiřte své možnosti dopravy o Zásilkovnu, která se pyšní více než 1200 výdejními místy v Česku. Nabídněte zákazníkům pohodlí při vyzvednutí své zásilky. O tom, že je pro ně zboží připraveno, je Zásilkovna informuje SMSkou nebo e-mailem. Zákazníci navíc mohou cestu zásilky sledovat online při přepravě.

Balíkobot Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Akce Balíkobot

Společně s Balíkobotem jsme připravili akci, kdy získate založení Balíkobotu zdarma. Stačí se registrovat přes tento odkaz.

Nekomplikujte si to. Balíkobot není další dopravce, ale služba, která pomáhá automatizovat expedici zásilek, a to přímo z administrace e-shopu. Odpadává zdlouhavé přihlašování do systémů jednotlivých dopravců, vše zvládnete prakticky na jeden klik přímo z Shoptet administrace. Nasmlouvané ceny dopravy vám zůstanou takové, jaké máte. Momentálně Balíkobot podporuje již 18 přepravních služeb včetně České pošty, PPL, Zásilkovny, DPD, Geis a dalších.

Webinář: Jak využít Balíkobot na maximum

 

Export pro Českou poštu Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Usnadněte si odbavování zásilek, které si zákazníci přejí dostat klasickou poštou. Údaje o vašich zásilkách můžete jednoduše přeposlat do České pošty pomocí systémového exportního souboru v CSV, Excellu nebo online a už nemusíte vše ručně vypisovat v jejich systému.

Balík na poštu Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Nabídněte zákazníkům možnost přepravy jejich zásilky na pobočku České pošty, kterou mají poblíž práce, supermarketu atd. Ve svých poštovních schránkách už nebudou nacházet lístek o nezastižení, ale rovnou si mohou dojít na poštu, jakmile jim ČP dá vědět SMSkou nebo e-mailem, že je pro ně jejich zásilka připravena.

Export pro PPL Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Odesíláte zákazníkům jejich objednávky prostřednictvím služby PPL a Parcel Shop? V tom případě vám tahle funkce ušetří spoustu času. Adresu a další potřebné údaje totiž už do systému PPL nemusíte zadávat ručně, ale můžete je tam hromadně nahrát přímo z vlastního e-shopu.

Zákazníci

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Smartsupp Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc   Ano Ano Ano Ano

Raďte a pomáhejte svým zákazníkům na chatu přímo na e-shopu a v reálném čase. Dívejte se, co dělají, komunikujte s nimi a dejte jim vědět, že vám na nich záleží.

Hodnocení zákazníků Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc     Ano Ano Ano

Možná si vybavíte několik málo svých nejvěrnějších zákazníků nebo naopak pár těch, se kterými máte zkušenosti velmi špatné. Ale co „zbytek“ nakupujících? Pokud máte vše uložené jen v paměti, nemůžete se dobře orientovat. Jak by se vám líbilo mít v zákaznících perfektní přehled a díky tomu moci pracovat s různými odměnami, věrnostními programy, nebo naopak blokováním dalších objednávek?

Právě doplněk Hodnocení zákazníků vám pomůže si v zákaznících udělat systém. Na první pohled uvidíte, které zákazníky si máte obzvlášť předcházet a kterým se vyhnout obloukem. 

Základní vlastnosti Hodnocení zákazníků

Přehled zákazníků

V Přehledu zákazníků si u každého nakupujícího můžete zobrazit statistiku o jeho nákupech. Uvidíte, kolik u vás celkem utratil, kolikrát si na e-shopu objednal a kdy tak udělal naposledy. U nakupujících, kteří mají tato čísla vysoká, se automaticky zobrazí hodnocení: zelený usměvavý smajlík. Na první pohled tak zjistíte, které zákazníky si hýčkat. Červený smutný smajlík vás upozorní například na zákazníky, u kterých objednávky často skončí stornem.

Ke každému nakupujícímu si můžete vložit vlastní poznámku. Tuto interní poznámku uvidíte jen v administraci, pro zákazníka je neviditelná a nikde se mu nezobrazí. Nakupující si můžete rozdělit do různých skupin, klasicky to bývá koncový zákazník nebo velkoobchodní odběratel, ale nic vám nebrání si vytvořit jiné skupiny.

Přehled objednávek

Někdy pro vás může být relevantnější se na hodnocení zákazníků podívat přes Přehled objednávek. Místo do skupin podle toho, o jakého nakupujícího se jedná, se zde hodnocení řadí podle objednávek. Konkrétně si tak můžete zobrazit přehledy pro různé stavy objednávek, od nevyřízené přes stornované až třeba po objednávky s nějakým vámi specifikovaným příznakem. 

Hodnocení zákazníků

V doplňku si můžete sami nastavit, kdy se má jaký smajlík zobrazovat a další kritéria pro pozitivní nebo negativní hodnocení. Přizpůsobte si Hodnocení zákazníků podle sebe, protože vy nejlépe víte, jaké hodnoty jsou pro vás relevantní.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Díky Hodnocení zákazníků nemusíte nic složitě vyhledávat. V seznamu zákazníků díky ikonkovému zobrazení hodnocení (zelený vs. červený smajlík) hned vidíte, jestli se u konkrétního nakupujícího objevilo něco extra, ať už pozitivního nebo negativního. Jednotlivé zákazníky nemusíte rozklikávat, stačí najet myší a hned máte orientační přehled o tom, jak moc u vás utrácejí. Hodnocení zákazníků můžete vidět i rovnou z objednávek.

Pro koho je doplněk určen?

Hodnocení zákazníků ocení všichni, kteří to se svými zákazníky myslí vážně. Loajálních zákazníků není nikdy málo, a tak bychom si jich měli opravdu vážit a skoro pro ně snést i to modré z nebe. Zároveň tento doplněk oceníte, pokud nechcete mít poznámky o svých zákaznících tzv. po papírcích nebo v excellové tabulce. Hodnocení zákazníků je ideální doplněk pro e-shopaře, kteří chtějí mít o svých nakupujících přehled.

Informace o objednávce na FB Messenger Vysvětlivka 990 Kč 50 Kč / měsíc       Ano Ano

Nabídněte svým zákazníkům zaslání rekapitulace objednávky také na Facebook Messenger. Pokud nechtějí, nemusejí se přitom na e-shopu registrovat, je to tedy vlastně taková vylepšená verze SMS upozornění.

Mailchimp Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Mailchimp.com je jedna z nejpoužívanějších služeb na rozesílání newsletterů a dalších e-mailů. Vyznačuje se hodně přívětivým prostředním, ve kterém se snadno zorientujete, a umí toho opravdu hodně. Můžete s ním posílat personalizované e-maily, segmentované, automatické, kampaně podle pohlaví, bydliště, dle uskutečněných nákupů, reaktivační e-maily a mnoho dalšího.

Obrovskou výhodou je základní tarif, který je zdarma do 2 000 kontaktů a do 12 000 rozeslaných e-mailů měsíčně.

Základní vlastnosti Mailchimpu

Pokud Mailchimp ještě neznáte a nemáte nástroj na rozesílání newsletterů, tak jej určitě vyzkoušejte. Pro začátek si vystačíte s výběrem šablon, které Mailchimp nabízí a na nich si jednoduše vyzkoušíte, jak aktivní vaše databáze kontaktů bude. Šablony si můžete sami upravovat v jednoduchém editoru a úprava šablony je doslova zábava. Najdete zde různé vzory od odeslání slevového kupónu až po narozeninová přání nebo přání ke svátku, tedy nemusíte vše vymýšlet od začátku.

Pokud už máte svou databázi kontaktů a hledáte vhodný nástroj, který vyzkoušet, tak i zde vám jde Mailchimp na ruku. Ihned po registraci můžete své kontakty jednoduše nahrát. Kontakty zde můžete pohodlně spravovat, vytvářet si různé seznamy a podle toho pak dále rozesílat e-maily na ně určené.

Další velkou výhodou jsou přehledné statistiky vašich rozesílek, kdy nemusíte být specialista na data, abyste je pochopili. Vidíte, kolik kontaktů si otevřelo váš e-mail, kolik z nich kliklo na aktivní prvky v e-mailu, který z nich byl nejúspěšnější a spoustu dalších statistik. Na jejich základě dokážete lépe připravit další newslettery a poučíte se z vlastních chyb.

U výběru nástroje pro rozesílání newsletterů byste se také měli zaměřit na jejich doručitelnost. Mailchimp je v tomto hodně dobrý a i když se jedná o mezinárodní produkt, tak pro české a slovenské poskytovatele e-mailových schránek doručitelnost není problém, stejně tak pro všechny zavedené jako Gmail a další.

Proč si vybrat právě tento doplněk?

Existuje opravdu hodně nástrojů pro rozesílání newsletterů a vybrat ten nejlepší není jednoduché, jelikož je to vždy ovlivněno hodně faktory, jako velikost databáze, trh na kterém působíte, četnost e-mailů, které rozesíláte atd. Mailchimp pro náš trh funguje perfektně co se týče doručitelnosti, je velice intuitivní na ovládání a především je finančně dostupný. Pokud ještě nerozesíláte newslettery, tak nevyužíváte jeden ze základních kanálů online marketingu a je potřeba to co nejdříve napravit.

Pro koho je doplněk určen?

O Mailchimpu se často říká, že je určen spíše pro začátečníky, ale není to pravda. Umí toho opravdu hodně, jak jsme si již popsali výše. Tento doplněk je určen především pro ty, co to s rozesíláním newsletterů myslí vážně a chtějí svůj e-mail marketing posunout více kupředu. E-mail marketing je stále jeden z nejvýdělečnějších kanálů, ale je potřeba e-maily rozesílat s rozumem. Pro začátek nebudete k ruce potřebovat specialistu na e-mail marketing, ale služba samotná vás prvními rozesílkami pohodlně provede.

Hromadné rozesílání e-mailů Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Tento modul vám bez námahy umožní rozesílat svým zákazníkům třeba přání k narozeninám nebo jubileu, informace o novinkách nebo slevách, newslettery. Prostě za vás obstará rozesílání velkých várek e-mailů nebo personalizovaných e-mailů.

Účetnictví

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Elektronická Evidence Tržeb (EET) Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Nechte povinnost elektronicky evidovat své tržby na systému, který se o všechno postará, a svůj čas radši věnujte na správu e-shopu. EET znamená umístit na každou účtenku unikátní kód, který vám pro každou transakci udělí Finanční správa. A přesně to pro vás modul EET zajistí. Jediné, co je pro aktivaci propojení třeba, je získat od Finanční správy autorizační kód a ten vložit do své administrace. To je všechno. Veškerá následná komunikace mezi Pokladnou a Finanční správou pak automaticky probíhá sama.

Shoptet fakturace Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Vystavování všech faktur, daňových dokladů i dobropisů nebo dodacích listů zvádnete přímo v administraci e-shopu a nepotřebujete žádný další externí program. Váš e-shop je odteď bude generovat sám u každé objednávky. Všechny doklady si můžete přizpůsobit podle svých potřeb.

Co získáte?

  • plnohodnotný fakturační systém pro vystavování potřebných dokladů
  • možnost tisku, uložení do pdf, přikládání do e-mailů pro zákazníky
  • možnost automatického párování variabilního symbolu a čísla objednávky
  • různé exporty podle nastavených parametrů
  • automatická generace QR kódu pro rychlou platbu
Pohoda Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc       Ano Ano

Zvykli jste si na tento účetní systém a jen neradi byste měnili? Pracuje vaše paní účetní jenom s tímto programem? Máme pro vás jeho propojení přímo s administrací vašeho e-shopu. Díky němu se vám budou data mezi oběma databázemi přenášet přesně tak, jak potřebujete. A to vám ušetří opravdu hodně času.

Reporting

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Pokročilé statistiky Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Najděte ve své nabídce všechny produkty, které jsou u vás hit, nebo naopak propadáky, které již nemá smysl přikupovat. Všechno zjistíte díky podrobným přehledům a statistikám. Mějte jasno o všech prodávaných kombinacích zboží a třeba i o značkách, které vám nejvíce fungují.

Nové události Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Máme pro vás „kouzelný“ zvoneček, který vás hned upozorní, když se přihodí něco nového. Mějte přehled o každé nové objednávce nebo o právě vyprodaných produktech. Funkce vám dá vědět i o nových příspěvcích v diskuzi a hodnocení zboží.

Statistiky Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Zajímá vás, kolik lidí nakoupilo, odkud k vám přesně přišli a jak dlouho se ve které sekci zdrželi? Rozhodně by mělo, pokud to se svým e-shopem myslíte vážně. Plánujte kampaně podle skutečného chování zákazníků a podle skutečných čísel.

Sledování stavu a historie objednávky Vysvětlivka 1 990 Kč 100 Kč / měsíc       Ano Ano

Dejte svým zákazníkům možnost si rychle a snadno u vás objednat už minimálně jednou nakoupené zboží, které si oblíbili. Stačí, když se díky této funkci budou moci podívat do historie svých objednávek, tam si najít to svoje nej a rovnou opět vložit do košíku.

Ostatní

Doplněk
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Uživatelé administrace Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Předejděte chaosu a chybám, pokud má váš e-shop více správců. S touto funkcí je to hračka, protože můžete přesně nastavit, na které úpravy má kdo právo, a do jaké sekce administrace se dostane.

Zabezpečená komunikace (HTTPS) Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Chraňte svá data i data svých zákazníků a nedovolte, aby došlo ke zneužití. Stačí komunikaci zašifrovat HTTPS certifikátem. Váš obchod nebude vzbuzovat nedůvěru, vyměňovaná data pak budou chráněna a nikdo zvenčí už se k nim nenabourá.


Komunikace zašifrovaná pomocí HTTPS certifikátu se postupně stala normou a prohlížeče uživatele upozorňují, jestli je web bezpečný nebo ne. Upozornění na nezabezpečené weby jsou poměrně výrazná a pochopitelně mohou vzbuzovat nedůvěru.

 

Treatment_of_HTTP_Pages_with_User_Input

Upozornění prohlížeče Google Chrome u webů bez HTTPS certifikátu. Zdroj: https://www.blog.google/products/chrome/milestone-chrome-security-marking-http-not-secure/

 

Slovník pojmů Vysvětlivka 3 990 Kč 200 Kč / měsíc         Ano

Vytvořte pro návštěvníky vašeho e-shopu slovníček, díky kterému nebudou muset dumat nad některými pojmy. I když se snažíte psát maximálně jasně, v popisu produktů určitě zůstává pár slov, které si zaslouží vysvětlit. A přesně to tahle funkce umí. Stačí, když v administraci zadáte, jaká nápověda se má u jakých slov zobrazit po najetí kurzorem na malý otazníček.

  Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Doplňkové služby

Registrace do vyhledávačů zboží

Registrace do vyhledávačů zboží (např. Zboží.cz, Heureka.cz apod.) je jedním z prvních kroků po uvedení e-shopu do ostrého provozu, který byste neměli vynechat. Vyhledávače zboží dokáží velmi zajímavým způsobem přivést na Vaše stránky zákazníky, kteří jsou již rozhodnuti ke koupi zboží a hledají pouze vhodný e-shop, na kterém tak učiní. Pro většinu e-shopů jsou vyhledávače zboží zdrojem až 40% nových objednávek.

Cena
Registrace obchodu do 5 českých vyhledávačů zboží
Registrace obchodu do 5 slovenských vyhledávačů zboží Vysvětlivka

  Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21%.