Tiskové zprávy
10. září 2024
PRAHA - Online podnikatelé ušetří za marketing, zároveň si jednoduše poradí s reklamou. Česká e-shopová jednička společnost Shoptet totiž představila nový nástroj zvaný Kampaně. Díky němu e-shopaři ušetří náklady, které by vynaložili za externí marketingové agentury nebo externí specialisty. “Shoptet Kampaně umožní propagovat produkty e-shopařů pomocí automatizované online reklamy na Googlu přímo z administrace e-shopu. Není nutné studovat reklamní systémy a jejich nastavení – vše proběhne na několik kliknutí ve známém prostředí administrace e-shopu. Zároveň platí, že využívání tohoto nástroj...
6. května 2024
Praha - Češi stále častěji investují do diet a doplňků stravy jako jsou vitaminy či proteiny. Tento segment roste stabilně již několik let dvouciferným tempem, jak vyplývá ze statistik české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost eviduje v online prodejích nárůst za letošní první kvartál v meziročním srovnání o celých 29 %. „Zatímco v roce 2017 jsme evidovali v tomto segmentu jen 45 online obchodů, letos jich jsou již skoro čtyři stovky. Objem prodejů tak v tomto období vzrostl celkově desetinásobně,” vypočítává Samuel Huba, ředitel společnosti Shoptet. Rozmach prodejů doplňků stravy a...
7. března 2024
Praha – Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %. „Ekonomická krize vždy ukáže, kdo je dobře připravený. Vždy se totiž najdou tací, kteří z ní dokážou vyjít ještě silnější. A to platí i o e-commerce. Přestože trh jako celek padal, mnohým našim podnikatelům narostl tržní podíl. V průběhu let vidíme, jak ...
23. února 2024
Prodeje sladkostí s látkou HHC raketově rostou. Ještě před úplným zákazem tohoto zboží se Češi snaží předzásobit. Mnozí obchodníci jsou tak vyprodaní. Podle údajů společnosti Shoptet prodeje v tomto segmentu vzrostly za poslední týden o více než stovky procent. „Zákazníci se snaží předzásobit. Už jsme vyprodali 90 % skladových zásob a plánujeme představit nové produkty, které HHC obsahovat nebudou,” sdělil Lukáš Vaníček, jenž vlastní internetový obchod hhcpoint.cz. Podle něj došlo po vyhlášení zákazu došlo k prudkému zvýšení prodeje o 200 %. Výprodejové kampaně výrazně ovlivnily tržby ...
15. února 2024
První sklad měl ve skříni, dnes je Vojtěch Sláma s firmou YOO.cz mezi předními hráči na trhu s erotickými pomůckami. E-shop YOO.cz, zaměřený na ženy a odvážné muže, si během krátké doby od svého spuštění v roce 2020 získal srdce tisíců zákazníků a nyní stabilně roste. S obratem přesahujícím 32 milionů korun a meziročním nárůstem tržeb o 34 % se YOO.cz stává lídrem na českém trhu s erotickými pomůckami. Začátky podnikání sahají až do studentských let zakladatele, kdy si při programování erotických seznamovacích webů poprvé uvědomil potenciál trhu s erotickými pomůckami. „Překvapilo mě, ž...
7. února 2024
Umělá inteligence mění pravidla hry v e-commerce světě. Provozovatelé e-shopů mohou nyní těžit z řady výhod, které AI nabízí, ale měli by také být obezřetní z hlediska ochrany dat. Pokud máte e-shop a chcete AI efektivně využívat, tyhle informace by vám neměly uniknout. „AI přináší změnu do trhu e-commerce. E-shopům nabízí řadu výhod, jako je analýza dat, poradenství na základě marketingových dat nebo třeba i samotné generování popisků k produktům. Má schopnost optimalizovat logistiku, prodejní procesy a cenovou strategii. Největší přínos spatřuji ve zefektivnění procesů a snížení nákladů. Vy...
11. ledna 2024
Přestože se český e-commerce trh potýkal s dvouletým poklesem, Shoptet, (největší provozovatel internetových obchodů s 37 000 českých, slovenských a maďarských zákazníků), hlásí za uplynulý rok pozitivní výsledky. V roce 2023 e-shopy dosáhly celkového obratu 66 miliard korun, což je o 16 % více, než tomu bylo v roce 2022, a jejich podíl na trhu v Česku stouplna 31 %. V posledních dvou letech se situace na trhu e-commerce potýkala s celkovým poklesem. To se však dle Shoptetu netýkalo malých a středních podnikatelů. „Výsledky loňského roku opět ukázaly, že malí a středně velcí obchodníci ...
7. prosince 2023
V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu. „S Veronikou jsme obě vycházely z rozhodnutí, že chceme dělat něco, co dává smysl. Věnovat svůj čas projektu, který lidem pomůže, ukáže možnosti a naučí je klást ty sp...
29. listopadu 2023
Black Friday se stává opravdovým svátkem pro milovníky slev a výhodných nákupů. Letošní rok nebyl výjimkou. Oproti loňskému roku zaznamenaly malé a středně velké obchody nárůst prodeje o 10 %, což svědčí o stále rostoucí popularitě nakupování z pohodlí domova. Obrat všech českých e-shopů, provozovaných na platformě Shoptet, dosáhl během jediného dne přibližně 300 milionů korun. Největší zájem měli Češi o volnočasové aktivity a kosmetiku. Navzdory celkovému poklesu trhu e-commerce, který je primárně vedený velkými internetovými obchody, přichází Shoptet s pozitivními zprávami. Jako nejvě...
20. listopadu 2023
E-shopy se připravují na největší nákupní akce roku – Black Friday a Vánoce. Zákazníci se mohou těšit na rychlé, pohodlné a většinou cenově výhodnější nakupování. Online nákupy znamenají nejen pohodlí domova, ale také příležitost porovnat ceny a vybírat z mnohem širší nabídky zboží, než jakou nabízí kamenné obchody. I přesto je dobré při nakupování na internetu dodržovat několik základních pravidel. Bezpečné a pohodlné nakupování na internetu – jak na to U většiny českých e-shopů si dnes už snadno a rychle ověříte, zda na něm nakupování bude bezpečné. Vybrali jste si ale zboží na zahra...
Stránka 1 z 24 - 236 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Jak si AppleTop.cz plní databázi pro e-mail marketing pomocí sítě e-shopů Děkovačka
- Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?
- Shoptet je partnerem Akademie online podnikání, kterou spouští #HolkyzByznysu
- Bezpečnost plateb na špičkové úrovni: Shoptet Pay jako první v Česku získává členství v Merchant Risk Council
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?
- Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
- Jak naplno využít doplněk Základní SEO?