Poslední článek na blogu

Jak odjet na dovolenou a (ne)udělat PPC fuckup

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
 

Tiskové zprávy

Lidé se nákupům přes internet nevyhýbají ani v létě. Nejvíce „frčí“ vybavení na zahradu a do domácnosti
2. srpen 2017

Praha, 2. srpna 2017 – Přestože se během letních měsíců většina lidí snaží vyrazit mimo domov a vydat se vstříc novým zážitkům, neznamená to, že by polevili v nakupování. I dovolenou totiž mnoho Čechů tráví zvelebováním bytu, zahrady či chalupy, právě proto zboží z této kategorie patří v létě mezi nejprodávanější a tvoří více než čtvrtinu (26,5 %) objednávek z e-shopů. Další skupinou produktů, které během prázdnin zákazníci nejvíce kupují, je sportovní vybavení (11 %). Uvedené výsledky pocházejí z dat cenového srovnávače Zboží.cz a společnosti Shoptet, která je největším pronajímatelem e-shopo...

Zobrazit více

Mobil nebo počítač? Prostřednictvím čeho se nakupuje na internetu
28. červenec 2017

Praha, 27. července 2017 – Přestože si přes 60 % lidí primárně prohlíží a rozhoduje o nákupu zboží v e-shopu na mobilu nebo tabletu, tak objednávku v drtivé většině případů dokončí na počítači. Proč si takto komplikují pohodlné a rychlé nakupování, když podle posledních údajů[1] má 41 % dospělých Čechů má ve svém mobilu internet a mobilní telefon stále při ruce, takže může nakupovat takřka odkudkoliv a kdekoliv? Protože řada provozovatelů e-shopů zanedbává mobilní aplikace a uživatelsky přívětivý mobilní přístup do svých obchodů. Zákazníkům pak nezbývá, než své nákupy v 85 % dokončit na počíta...

Zobrazit více

Malé a střední e-shopy šlapou na paty velkým konkurentům, až 80 % z nich zvládne dodat zboží od druhého dne
21. červen 2017

Praha, 21. června 2017 – Majitelé menších e-shopů musí o své místo na slunci hodně bojovat, aby se vyrovnali velkým obchodům známých jmen. Aby svým zákazníkům poskytli stejný komfort jako konkurence, snaží se neustále zdokonalovat své služby, ať už se jedná o komunikaci se zákazníkem, rozšiřování platebních možností nebo třeba rychlou expedici zboží. Doručit zásilku už do druhého dne od objednání umí celé čtyři pětiny z nich. Jak vyplynulo z několika posledních výzkumů týkajících se e-commerce, již dávno neplatí, že nejlacinější = nejoblíbenější. Nízkou cenu za hlavní výhodu internetových obc...

Zobrazit více

Nevyzvednuté objednávky trápí e-shopy
15. červen 2017

Praha, 14. června 2017 – Ročně zůstane u přepravců nevyzvednuté objednané zboží v hodnotě 4,3 – 6 mld. Kč a e–shopy tak na dopravě, balném a práci tratí 460–650 mil. Kč. Lidé na své zásilky zapomínají hlavně během klidnějších měsíců, naopak procento nevyzvednutých balíčků klesá s blížícími se Vánocemi, kdy chce mít každý doma dárky pro své blízké včas. Běžně e-shopaři počítají s tím, že takovýchto zásilek je kolem 3–5 %. Pokud je jich více, může to mít negativní dopad na chod e-shopu. Všichni e-shopaři se pravidelně setkávají s tím, že lidé si objednané zboží jednoduše nevyzvednou. Náklady sp...

Zobrazit více

Dropshipping – ideální cesta k jednoduššímu online podnikání
17. květen 2017

Praha, 17. května 2017 – Podnikání v online prostředí stále láká, založení e-shopu je totiž v současné době již otázkou několika málo kliknutí. Další operace spojené s vedením e-shopu však mohou zabrat více času, než se na první pohled zdá. Proto se stále více obchodníků uchyluje k nové strategii a využívá metodu dropshippingu. V současnosti  tento obchodní model využívá asi 8 % e-shopařů, jedná se o 10% nárůst oproti minulému roku. I v případě, že internetový obchod funguje na platformě se zautomatizovanými procesy a mnoho věcí tak zvládne bez zásahu lidského faktoru, existuje spousta aktiv...

Zobrazit více

Nákupy na internetu ovlivňuje roční období i počasí
5. květen 2017

Praha, 4. května 2017 – Mohlo by se zdát, že nákupy v e-shopech, které jsou otevřené 24 hodin denně a sedm dní v týdnu, nemůže ovlivnit počasí ani roční období. Opak je pravdou. Lidé nakupují on-line nejvíce za nepříznivého počasí, a to o více než 20 % než slunečného počasí. V létě musí e-shopaři vynaložit větší úsilí, aby své zboží dobře prodali, v této době využívají zákazníci o cca 15 % častěji než je roční průměr možnost nákupů přes mobilní zařízení. Obecně platí, že většina objednávek přichází v dopoledních hodinách, tedy během pracovní doby.   Rozložení nákupů během celého roku funguje...

Zobrazit více

E-shopy musí zpřísnit ochranu osobních dat. Při nedodržení pravidel jim hrozí pokuta až 20 000 000 euro
19. duben 2017

Praha, 19. dubna 2017 – Ani po zavedení EET nebudou mít e-shopaři klid. Příští rok totiž vstoupí v platnost nové nařízení o ochraně osobních údajů GDPR (General Data Protection Regulation), které bude mnohem přísnější než dosavadní předpisy, a sankce za jeho nedodržování by mohlo být pro mnoho společností likvidační. Nařízení se bude týkat všech firem a institucí, ale i jednotlivců a online služeb v rámci celé EU, které shromažďují nebo zpracovávají osobní údaje, tedy i všech českých e-shopů. GDPR začne platit od 25. května 2018. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů bylo schváleno 27. dub...

Zobrazit více

Dobrý e-shop = dobrá komunikace. Zákazníci chtějí zpětnou vazbu a férové jednání
11. duben 2017

Praha, 11. dubna 2017 – Celá třetina zákazníků není spokojena s rychlostí a kvalitou komunikace e-shopů. Přitom právě komunikace patří mezi základní faktory, podle kterých v současné době lidé posuzují důvěryhodnost e-shopů. Zásadní roli hrají také pravdivé informace o dodání zboží a přehledné obchodní podmínky. Přestože mnoho zákazníků stále řeší, že si nemůže zboží z e-shopu osahat, přesto nakonec přes internet nakoupí, vědí totiž, že mají možnost objednávku vrátit či reklamovat. Nejčastěji lidé z internetového obchodu odcházejí s prázdnou kvůli tomu, že nevzbuzuje dostatečnou důvěru. Svou ...

Zobrazit více

E-shopy se vzpamatovávají z příchodu EET, rušení on-line plateb se nekoná
23. březen 2017

Praha, 23. března 2017 – E-shopaři se s EET vyrovnali každý po svém. Lze říci, že v této sféře nedošlo k žádnému hromadnému ukončování podnikání kvůli neznalosti práce s počítačem nebo absenci internetového připojení, jak tomu bylo u drobných obchodníků. Část e-shopů se vyhnula povinnosti evidence tržeb tak, že zrušila možnost on-line plateb, nicméně se jednalo pouze o 5 % z těch, které tuto službu nabízely. Ze všech internetových obchodů, na které se nutnost EET vztahuje, má v současné době již více než 90 % nějaké řešení, k 1. březnu přitom mělo elektronickou evidenci vyřešeno pouze 50 % z n...

Zobrazit více

Rok 2016 byl pro Shoptet úspěšný
9. březen 2017

Praha, 9. března 2017 – Rok 2016 byl pro společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení a pokladních systémů, opět velmi úspěšný. Obrat vzrostl o 73 %, což v reálu znamená nárůst o 20,5 mil. Kč. V současné době má Shoptet pod svými křídly čtvrtinu všech e-shopů v ČR a do dvou let plánuje ovládnout 50 % trhu. Firma v současnosti spravuje více než 10 300 e-shopů, což představuje přibližně čtvrtinu všech internetových obchodů na českém trhu a o 4000 e-shopů více než na konci roku 2015. Obrat společnosti v minulém roce dosáhl 48,2 milionů Kč s DPH, což znamená meziroční ...

Zobrazit více

Stránka 1 z 11 - 108 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss