Poslední článek na blogu

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
25. září 2023

Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost   Největší český poskytovatel e-shopového řešení Shoptet přichází s meziročním srovnáním prodeje zboží přes e-shop. Mezi nejvíce rostoucí segmenty patří kosmetika. Zájem Čechů o kosmetické přípravky vzrostl oproti stejnému období loňského roku v průměru o 18 %, některé firmy hlásí dokonce až o 50 %. Zákazníci nakupují zejména kvalitní kosmetiku v péči o pleť. Trendem je udržitelnost a lokální výroba.   Společnost Shoptet ohlásila stoupající prodej kosmetiky za pokračující trend posledních pěti let...

Zobrazit více

Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
2. srpna 2023

Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší    Trh e-commerce loni poprvé v české historii zpomalil. Majitelé e-shopů čelí obrovské konkurenci, vysoké inflaci a s tím související krizi životních nákladů. To vše mění způsob, jakým lidé nakupují. Zásadní se pro ně stává značka a cena. Nový výzkum Ogilvy Consulting a Shoptetu mezi téměř 600 českými a slovenskými e-shopy ukazuje, jaké strategie v boji s aktuálními výzvami majitelé internetových obchodů volí a jak jim v tom může pomoci silná značka.   Přestože e-commerce trh jako celek zpo...

Zobrazit více

Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
15. července 2023

Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy Největší poskytovatel e-shopové platformy v České republice Shoptet hlásí vzrůstající trend oblíbenosti nákupů  v malých a středně velkých českých e-shopech. Za druhý kvartál letošního roku dosáhl souhrnný obrat e-shopů na platformě Shoptet v České republice výše 14 mld. korun. E-shopy na platformě Shoptet tak přesáhly čtvrtinový podíl na celkovém obratu e-commerce u nás. V současnosti tak je přes malé a střední e-shopy utracena každá čtvrtá koruna v internetových obchodech. Obra...

Zobrazit více

Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
3. července 2023

Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay Shoptet vstupuje do offline světa – rozšiřuje nabídku služeb o platební terminály Shoptet Pay. Obchodníci díky tomu mohou snadno propojit svůj klasický byznys s online prostředím. Již během prvních dnů po spuštění si jich platební terminál Shoptet Pay objednala více než stovka.   Většina obchodníků nejen v době pandemie pocítila, že provozování byznysu  pouze v kamenném obchodě bez e-shopu není dlouhodobě udržitelné. Shoptet proto přichází s jednotným platebním ekosystémem, který si klade za cíl jednak ušetřit obchodníkům čas, je...

Zobrazit více

Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
24. června 2023

  Novinky z e-commerce, konference nabitá špičkovými hosty a networking s profesionály v oboru, to vše jste mohli zažít 17. května 2023, kdy v PVA Expo Letňany v Praze proběhl již tradičně největší veletrh a konference v oblasti e-commerce. Reshoper navštívilo více než 3500 majitelů e-shopů, marketérů a networkujících návštěvníků. Celodenní unikátní konference, která je velice oblíbenou součástí Reshoperu, se zúčastnilo 500 zájemců, a vyprodali tak její kapacitu. Veletrh propojující majitele e-shopů a dodavatele e-commerce služeb a nástrojů ovládlo 120 vystavovatelů z Česka a zahraničí.&...

Zobrazit více

Shoptet, Seyfor a Optimio vydávají know-how nabitého Průvodce úspěšného e-shopaře
22. června 2023

  Hledáte způsob, jak proniknout a uspět ve světě e-commerce? Přední  odborníci na e-commerce ze společnosti Shoptet, největšího poskytovatele e-shopové platformy v Česku a na Slovensku, ve spojení s českou technologickou společností Seyfor a digitální marketingovou agenturou Optimio právě vytvořili jedinečný e-book, který vás provede  na cestě online podnikáním. E-book je dostupný online a ke stažení zdarma. Češi jsou podle dat Eurostatu v rámci Evropské unie pátým nejaktivnějším národem v nakupování online. Zájem podnikatelů o sféru e-commerce je tak enormní. K lednu 2023 by...

Zobrazit více

E-shopy i letos stále rostou. Češi navzdory krizi investují do svého volného času
6. června 2023

Platforma Shoptet hlásí za první kvartál letošního roku obrat e-shopů ve výši 15 mld. Kč, z toho 13 mld. Kč v Česku a téměř 2 mld. Kč na Slovensku. V porovnání s loňským rokem jde v součtu o nárůst o více než dvě miliardy korun, tedy zhruba o 17 %. Nejvýrazněji se zvedl prodej mobilních zařízení, a to až o 87 %. Celkem e-shopy v obou zemích obsloužily o 19 % zásilek více než loni. Vůbec největší nárůst v počtu objednávek – až o 118 % – hlásí segment erotických pomůcek. Populární jsou ale i sběratelské předměty nebo kosmetika. Z meziročního srovnání...

Zobrazit více

Shoptet má nového ředitele marketingu
13. března 2023

E-shopová platforma Shoptet má nového CMO. Radka Hudáka, který odešel jako konzultant na volnou nohu, střídá Ivo Mrena. Ten v Shoptetu působil již poslední dva roky. Nastupoval jako Produkt marketing manager pro Slovensko a Shoptet Premium. Poté se posunul do pozice Country Managera pro slovenský trh. “Moji aktuální misí je posunout marketing firmy od lokálního ke globálnímu hráči. K tomu nám pomůže jak změna strategie, facelift značky, tak interně i nové nastavení celého globálního týmu,” přibližuje Ivo Mrena. Během své dosavadní kariéry nasbíral bohaté zkušenosti v marketingu a e-commerce....

Zobrazit více

Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
7. března 2023

Češi patří v Evropě i ve světě mezi technologické premianty. Alespoň co se moderních způsobů placení v obchodech týče. Ve využití bezkontaktních platebních karet se ČR pohybuje v Evropě na 3. místě, ve světě pak na 4. pozici. Při nakupování na internetu rovněž drží jistý prim. Je jím oblíbenost dobírky, která však postupně klesá na významu a u obchodníků je silně neoblíbená. „Český trh patří k těm nejvyspělejším na světě. Do nedávna jsme byli 1. v Evropě a 2. na světě v podílu bezkontaktních plateb kartami, nyní jsme asi na 3. nebo 4. místě. Obdobně tomu bylo s uvedením Apple Pay na tuzemském...

Zobrazit více

Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
2. února 2023

PRAHA – I přes náročné ekonomické podmínky uzavřela společnost Shoptet loňský rok významným růstem. Více než 32,5 tisícům podnikatelů využívajících služeb firmy vzrostl celkový obrat z předloňských 50 na loňských 59 miliard korun. Dařilo se i společnosti samotné. Shoptet navýšil meziročně své tržby o necelých 100 milionů korun na 414,9 milionů korun. “Výsledky obchodníků pravděpodobně z části kopírují inflaci, nicméně potvrzují nastolený trend, že Češi stále častěji podporují malé a středně velké podnikatele. Díky tomu tito obchodníci zvyšují svůj podíl na celkovém e-commerce trhu. Aktuálně s...

Zobrazit více

Stránka 1 z 23 - 223 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss