Poslední článek na blogu

Outsourcing v praxi: Jak poznat dobrého copywritera?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Upcyklace dobývá českou e-commerce. V oblíbenosti vedou repasované notebooky a telefony, ale i použité oblečení
29. září 2020

Trh s repasovanými produkty má v České republice podle společnosti Shoptet hodnotu přesahující 300 milionů korun. Mezi nejoblíbenější produkty patří notebooky a mobilní telefony značky Apple. Obliba recyklovaných výrobků je na vzestupu také u oblečení. Na situaci, kdy průměrný Čech ročně vyprodukuje až 16 kilogramů textilního odpadu, se snaží reagovat velké koncerny i tuzemské značky. Vzniká dokonce i nový trend pronájmu oblečení. Pro budování udržitelného byznysu se ideálním nástrojem stává e-commerce. Obliba recyklovaných a repasovaných produktů stoupá, a společně s ní přibývá také internet...

Zobrazit více

Shoptet expanduje do Maďarska, českým e-shopům chce usnadnit vstup na tamní trh a stát se jeho jedničkou
24. srpen 2020

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet zahájil expanzi do Maďarska. Jeho cílem je otevřít českým internetovým obchodům cestu na tamní trh e-commerce a stát se na něm do pěti let dominantním hráčem. Za tímto účelem Shoptet aktuálně buduje nové týmy v Budapešti i Praze. Na expanzi společnost plánuje vynaložit desítky milionů korun z vlastních zdrojů. Jedním z cílů zahraniční expanze Shoptetu je usnadnit e-shopům využívajících jeho platformu, kterých je aktuálně přes 21 tisíc, vstup na maďarský trh e-commerce. Společnost se na něm chce zároveň do tří až pěti let stát jedničkou. „...

Zobrazit více

V online prodejích sportovních potřeb vedou hoverboardy a paddleboardy, daří se i elektrickým kolům a koloběžkám
11. srpen 2020

Češi trávící léto aktivně sledují nové trendy – podle statistik největší české e-shopové platformy Shoptet totiž meziročně zhruba dvojnásobně vzrostly online prodeje hoverboardů a paddleboardů. Roste také zájem o elektrokoloběžky a elektrokola, u obou kategorií meziročně zhruba o 50 %. Zatímco v prvním letošním kvartálu se podle Shoptetu prodeje sportovních potřeb propadly o třetinu, ve třetím kvartálu zatím meziročně stouply o pětinu. Zrychlily i prodeje hobby a zahradnických potřeb, například prodeje křovinořezů vzrostly meziročně o 250 %. Největší meziroční nárůst prodejů sportov...

Zobrazit více

Pololetní obrat české e-commerce se meziročně zvýšil o třetinu na 83 miliard korun, největší podíl patří prodejům elektroniky
14. červenec 2020

Obrat české e-commerce se v letošním prvním pololetí meziročně zvýšil o 31 % na 83 miliard korun. Vyplývá to ze statistik největšího českého poskytovatele e-shopových řešení Shoptet, poměrově přepočtených dle jeho vlastního podílu na trhu. Mezi kategoriemi zboží se nejvíce dařilo elektronice s podílem 32 % na celkovém obratu. Největší meziroční nárůst online prodejů, zejména vlivem koronavirové pandemie, zaznamenala v prvním pololetí kategorie jídla a pití (o 120 %). Online platby kartou s podílem 32 % podle Shoptetu překonaly dobírku (31 %) a více než polovina objednávek (53 %) přišla z ...

Zobrazit více

Dvě jedničky v e-commerce se spojují: 21 tisíc e-shopů ze Shoptetu může nově prodávat přes Alzu
16. červen 2020

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet svým zákazníkům nově poskytuje možnost prodávat zboží přes největší český internetový obchod Alza.cz. Napojit se na tzv. Alza Dropshipment mohou díky doplňku Alza Expando. Alza pro ně zajistí kompletní zpracování objednávky, zákaznický servis, vratky či reklamace, nabízí ale také IT podporu. Alza ročně eviduje 185 milionů návštěv a obrat ve výši 29 miliard korun. Plaftormu Shoptet využívá 21 tisíc e-shopů s ročním obratem 28 miliard. Shoptet jako česká jednička mezi e-shopovými řešeními a Alza jakožto největší internetový obchod začátkem ...

Zobrazit více

Shoptet posiluje tým o Petera Topora z Footshopu, přichází také Filip Kopecký z Letiště Praha
11. červen 2020

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet posiluje svůj tým o dva nové manažery. Řízení nových projektů včetně značky Shoptet Premium bude mít nově na starosti Peter Topor, který uplynulé tři roky působil v obchodu s obuví Footshop. Novým technickým ředitelem se stal Filip Kopecký, dosavadní ředitel rozvoje technologií na Letišti Praha, který předtím zastával vedoucí pozice i ve společnosti Zoot. Peter Topor přechází do Shoptetu ze společnosti Footshop, která provozuje e-shop a kamenné prodejny s prémiovými teniskami v mnoha zemích EU. Během svého tříletého působení zde zastával ...

Zobrazit více

Shoptet mění trh s e-shopy na míru, individualizovaná řešení za miliony nabídne i desetkrát levněji
27. květen 2020

Společnost Shoptet vstupuje po deseti letech na trhu standardizovaných e-shopových řešení také do segmentu e-shopů na míru. A to díky nově vznikající samostatné značce Shoptet Premium. Chce tak změnit zaběhnutý způsob jejich tvorby, který oproti výrazně dostupnějším „krabicovým“ řešením obnáší investice v řádu milionů korun. Nový koncept sníží náklady na vývoj e-shopu na míru až na desetinu. V rámci jedné ceny totiž nabízí podobné výhody jako u standardizovaných řešení, například pravidelné aktualizace, nové funkce a odpovídající technologie. Prémiové e-shopy poskytnou jejich provozovatelům vo...

Zobrazit více

Výrobci mění způsob distribuce zboží, na přímý prodej v e-shopech přecházejí i lihovary nebo nábytkáři
21. květen 2020

Výrobci z různých odvětví začali v posledních měsících výrazněji nahrazovat klasický model distribuce zboží prostřednictvím velkoobchodů a maloobchodních poboček online prodejem v e-shopech. Nový internetový obchod si podle poskytovatele e-shopových řešení Shoptet jen v dubnu zprovoznilo 210 takových podniků. Patří mezi ně například výrobci lihovin, hraček nebo nábytku. Hlavním důvodem je vytvoření jednoduchého prodejního kanálu, který může fungovat za jakékoliv situace. Největší česká platforma pro e-shopová řešení Shoptet zaznamenala během dubna výrazný nárůst internetových obchodů mezi výr...

Zobrazit více

Cukráři, vinárny i fotografové začali v krizi fungovat online, e-shop si chce většina z nich ponechat i po ní
19. květen 2020

Poskytovatel e-shopových řešení Shoptet zaznamenal během karantény prudký nárůst nových e-shopů z řad poskytovatelů lokálních služeb. Během posledních dvou měsíců na platformě vzniklo přes 420 internetových obchodů, které nahradily provoz dočasně uzavřených kamenných poboček. Patří mezi ně kavárny, cukrárny či vinárny, ale také třeba kadeřnictví nebo fotografické ateliéry. Online prodej voucherů nebo rozvoz jídla na objednávku pro tyto podniky často představoval jedinou možnost, jak pokračovat v podnikání. Více než 70 % z nich si ale svůj e-shop plánuje ponechat i nadále. Povinné uzavření pro...

Zobrazit více

První máj letos Češi oslaví doma, místo zážitků kupují hlavně květiny, čokoládu a víno
29. duben 2020

Letošní svátek zamilovaných stráví Češi vzhledem k aktuální situaci většinou v pohodlí domova. Nasvědčují tomu i nákupy v internetových obchodech. Zatímco loni v tomto období výrazně stoupl zájem o zážitkové dary jako wellness pobyty nebo večeře, letošní dárky budou konzervativnější. V e-shopech se oproti jiným měsícům o 350 % zvýšily prodeje květin. Spotřebitelé také nakupují více čokolád (nárůst o 220 %) nebo vína (o 150 % více), přičemž jeden nákup v průměru vychází na 420 korun. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, největší české platformy pro e-shopy. Před Prvním májem, tradičním č...

Zobrazit více

Stránka 1 z 17 - 165 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss