Poslední článek na blogu

Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
22. únor 2021

Páteční vyhlášení nových pravidel pro nošení ochranných pomůcek v MHD nebo obchodech výrazně zvýšilo poptávku po respirátorech. Podle společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy, hledalo přes víkend respirátory na internetu téměř 600 tisíc lidí, přičemž jejich hledanost neklesá ani dnes. Největší zájem je o balení po pěti a deseti kusech. Průměrná cena respirátorů FFP2 v e-shopech činí 22 korun za kus, u respirátorů třídy FFP3 potom 68 korun za kus. Hledanost nanoroušek se zvýšila čtrnáctkrát. Víkendová hledanost respirátorů na internetu se i navzdory svému výraznému nárůstu nevyr...

Zobrazit více

Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
12. únor 2021

České internetové obchody ve dvou týdnech předcházejících svátku svatého Valentýna zaznamenaly výrazně zvýšenou poptávku po erotických deskových hrách. Podle společnosti Shoptet, největší tuzemské e-shopové platformy, byla o 60 % vyšší než v běžném období. Oproti předchozím rokům také o valentýnském víkendu podle odhadů až šestinásobně stoupne poptávka po rozvozu jídla z restaurací, útraty za online nákupy květin vzrostou až o třetinu. Hlavní letošní změnou je potom nemožnost objednávat oblíbené valentýnské večeře a pobyty. Letošní oslavy svátku zamilovaných nabídnou vzhledem k aktuální ...

Zobrazit více

Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
1. únor 2021

V Česku v současné době funguje zhruba 46 tisíc e-shopů, v přepočtu na počet obyvatel nejvíce v Evropě. Loni se jejich počet meziročně navýšil přibližně o osm tisíc. Jedním z důvodů prudkého nárůstu byl i přechod řady podnikatelů do online prostředí, které jim během mimořádných opatření umožnilo pokračovat v jejich činnosti. Začínající e-shopaři využívající největší českou e-shopovou platformu Shoptet se mohou nově zapojit do vzdělávacího projektu Shoptet Univerzita. Díky lektorům z řad předních odborníků z oboru budou moci zvýšit svou konkurenceschopnost na novém trhu. Česká e-commerce ...

Zobrazit více

E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
25. leden 2021

Celkový obrat e-shopů využívajících platformu společnosti Shoptet se meziročně zvýšil o 50 % na 36 miliard korun. Řešení české e-shopové jedničky aktuálně využívá zhruba 24 tisíc internetových obchodů, tedy přibližně o pět tisíc e-shopů více než před rokem. Sám Shoptet svůj obrat meziročně navýšil na přibližně 200 milionů korun. Na platformě společnosti Shoptet během loňského roku přibylo zhruba pět tisíc nových internetových obchodů. Celkem jich tak její řešení aktuálně využívá zhruba 24 tisíc, přičemž jejich celkový obrat v roce 2020 dosáhl úrovně 36 miliard korun. „E-shopům využívajícím na...

Zobrazit více

Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
12. leden 2021

Povinnost bank nově zajistit při online platbě bezpečné ověření totožnosti dvěma ze tří možných faktorů může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech. Tuto platební metodu v současnosti využívá zhruba 36 % Čechů, podle společnosti Shoptet by však její podíl mohl na několik týdnů až měsíců klesnout až na 26 %. Důvodem bude hlavně pozvolnější adaptace na nový způsob potvrzení plateb. České banky mají od prvního ledna povinnost zajistit ověření každé platby kartou dvěma ze tří faktorů. Těmi jsou speciální kód ePIN, biometrické údaje jako otisk prstu nebo sken obličeje, a také mobilní kl...

Zobrazit více

Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
6. leden 2021

České e-shopy zaznamenaly za loňský rok až o třetinu vyšší obraty než v roce 2019. Zákazníci v nich totiž utratili meziročně o 62 miliard korun více, celkem tak Češi loni v internetových obchodech nakoupili za 217 miliard korun. Mezi nejprodávanější kategorie zboží patřila elektronika, domácí potřeby i oblečení. Meziročně o 42 % vzrostl také zájem o nákup potravin online. Údaje vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, jehož platformu využívá více než polovina českých e-shopů. Rostoucí trend online nakupování v loňském roce vlivem protiepidemických opatření ještě více zrychlil. Češi tak v...

Zobrazit více

Češi před Vánoci utratili v e-shopech téměř 70 miliard korun, na jednoho obyvatele připadají tři objednávky
21. prosinec 2020

České internetové obchody dosáhly v listopadu a prosinci, tedy v hlavní nákupní sezoně, obratu ve výši přibližně 68 miliard korun. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu e-shopů. Obchody podle ní v tomto období odbavily zhruba 30 milionů objednávek, v přepočtu na obyvatele tedy tři objednávky na jednoho člověka. Online prodeje před Vánoci nezpomalilo ani opětovné otevření kamenných obchodů. Online nákupy v posledních dvou měsících letošního roku dosahují podle společnosti Shoptet objemu téměř 70 miliard korun. Předvánoční nákupy už prakticky ...

Zobrazit více

Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
14. prosinec 2020

Mezi nejprodávanější zboží z e-shopů patří před letošními Vánoci zejména chytré hodinky, domácí reproduktory, sluchátka, robotické vysavače, ale i dárkové poukazy do kadeřnictví nebo na masáže. Online prodeje tohoto zboží totiž meziročně vzrostly až trojnásobně, vyplývá z údajů společnosti Shoptet. Návštěvníci e-shopů také několikanásobně častěji vyhledávají produkty vhodné pro domácí aktivity, jako jsou výtvarné sady nebo deskové hry. Průměrný vánoční dárek bude stát téměř dva tisíce korun, více než polovinu z nich (56 %) zákazníci kupují z mobilních zařízení. Vůbec nejvíce vánočních dárků p...

Zobrazit více

Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
10. prosinec 2020

Češi ve středu 9. prosince nakoupili v internetových obchodech zboží za zhruba jeden a půl miliardy korun, a to převážně v odpoledních hodinách. Překonali tak loňské denní maximum předvánočních nákupů, které v e-shopech dosáhlo objemu 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z monitoringu objemu online nákupů v reálném čase společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy. Vrcholný nákupní den sezony tak přišel o den dříve než loni. Hlavní důvodem jsou obavy zákazníků o včasné doručení vánočních dárků kvůli přetíženým přepravním službám. Včerejší rekord v celkové hodnotě nákupů v e-shopech v jed...

Zobrazit více

Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
27. listopad 2020

Během „nákupního svátku“ Black Friday, který české obchody přebírají po vzoru těch amerických, se průměrné slevy ve velkých e-shopech letos dostanou na úroveň 35 %. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet, tuzemského lídra v oblasti řešení pro tvorbu a správu internetových obchodů. U menších e-shopů budou podle ní slevy činit v průměru 15 %. V obou případech se však budou týkat zejména staršího výprodejového zboží. Do nakupování nejen vánočních dárků v českých e-shopech se letos na Black Friday podle společnosti Shoptet zapojí více než půl milionu spotřebitelů. V případě nákupů ve velkých...

Zobrazit více

Stránka 1 z 18 - 179 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss