Poslední článek na blogu

By Myyna: Velká motivace je pro mě to, že můžu konkurovat běžným papírnictvím

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Českými obchody poprvé proteče během jediného dne více než miliarda korun
11. prosinec 2018

Letošní 11. prosinec je vůbec nejvytíženějším dnem v roce pro tuzemské online obchodníky. Na české e-commerce vůbec poprvé během jednoho dne utratí Češi více než jednu miliardu korun, konkrétně se očekává, že to bude 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která poskytuje eshopové řešení pro více než 15 tisíc českých eshopů. Podle ní podobné tempo růstu vydrží i příští rok. Celé odvětví zatím nevykazuje ani nejmenší náznaky krize. Dosavadní tempo útrat napovídá, že Češi letos utratí online celkem 139,8 miliardy korun. To je v meziročním srovnání o 18,5 % více. “Alespoň jed...

Zobrazit více

Podvodníci se vydávají za zaměstnance Shoptetu
23. listopad 2018

Společnost Shoptet upozorňuje na podvodné emaily, které jsou rozesílány jejím jménem. Jedná se o klasický podvod, který lze poměrně snadno a rychle rozeznat. Email po klientech žádá zaplacení za údržby platformy. Tyto poplatky společnost Shoptet nikdy nevybírala ani o ně nežádala. Všechny e-maily od společnosti Shoptet chodí z domény Shoptet.cz a všechny faktury jsou vždy v administraci vašeho e-shopu Dále je v emailovém podpisu uveden kontakt na Miroslava Kubáta, přičemž email je rozesílán z podezřelé adresy Miroslavkubat24@gmail.com. Pokud podobný email obdržíte, nic neplaťte. Na tento př...

Zobrazit více

Black Friday v Česku žene marketing, malým e-shopům se nevyplatí
22. listopad 2018

Přestože by se ze všudypřítomných reklam mohlo zdát, že všichni nakupují před Vánoci ve slevách, efekt takzvaného výprodejového dne Black Friday je ve skutečnosti menší. Ze statistik společnosti Shoptet vyplývá, že velké e-shopy reálně zlevnění v průměru o 34 %, ale již staré modely zboží. „Přestože reklamní masáž na Black Friday v posledních letech stoupá, táhnou ji převážně největší online prodejci na trhu. Menším obchodníkům se nevyplatí. Na ně také připadá v průměru sleva kolem 15 %. Nicméně malé e-shopy se často nezapojují vůbec, protože na to nemají připravenou žádnou marketingovou kamp...

Zobrazit více

Shoptet dosáhne letos na 120milionový obrat a 16 000 provozovaných e-shopů
5. listopad 2018

Počet Čechů podnikajících na internetu zrychlil své tempo. Shoptet, tedy největší česká platforma pro e-shopy, očekává za letošní rok lepší výsledky, než byly původně plánované. Zatímco loni využívalo služeb firmy 10 000 podnikatelů, odhad na letošek  očekával nárůst na 15 tisíc obchodníků. Aktuální tempo růstu ukazuje, že to bude dokonce o jeden tisíc více, tedy celkem 16 000 eshopů.  “Česko je dlouhodobě zemí, kde je nejvíce eshopů v přepočtu na obyvatele. Současná ekonomická situace silnému růstu dále nahrává. Dostatek času i financí na rozjezd podnikání na internetu má stále více lidí. Mo...

Zobrazit více

Shoptet: malé e-shopy mají srovnatelný obrat jako největší hráči na trhu
15. říjen 2018

Malé specializované e-shopy drží na celkovém e-commerce trhu 50procentní podíl. Čeští zákazníci totiž u nich utratí stejně množství peněz jako u největších hráčů na trhu. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která se v rámci online prodejů zaměřuje na malé a středně velké obchodníky. “Přestože v posledních letech narostlo jen několik jednotek e-shopů na miliardové obraty, celkově je na trhu aktivních 42 tisíc e-shopů. Přes ně utratí zákazníci stejné množství peněz jako u největších a nejdominantnějších hráčů, tedy přibližně 70 miliard korun,” přibližuje Miroslav Uďan ředitel společnosti Sh...

Zobrazit více

Až 70 % e-shopů se připravuje na Vánoce v létě, letos nabídnou méně slev
20. srpen 2018

Přestože léto bývá označováno za takzvanou okurkovou sezónu, pro e-shopy to  neplatí. Drtivá většina z nich finišuje přípravy na Vánoce. Jen zhruba 30 % obchodníků řeší zásobení a novinky v samotném předvánočním období. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která je největším tuzemským poskytovatelem eshopových řešení. “Zásobení obchodníků, domlouvání nových nabídek, možností a důraz na dotažení procesů v zákaznickém servisu probíhá právě v létě. Kdo to nestihne do konce prázdnin, hrozí, že mu ujede vlak. Proto jsou již nyní skoro tři čtvrtiny obchodníků připraveny,” upozornil ředitel Shopt...

Zobrazit více

Online nákupy sportovního vybavená táhnou proteiny, o plavky zájem není
30. červenec 2018

Za jaké sportovní aktivity Češi nejvíce utrácejí v létě? Online nákupům vévodí zboží v kategorii fitness, doplňky stravy, cyklistika a outdoor. Vůbec největším tahounem jsou výživové doplňky. Těch se co do počtu kusů prodá nejvíce. Naopak překvapivě plavky v pomyslném žebříčku vůbec nejsou. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, na jejíž platformě funguje v ČR přes 13 tisíc e-shopů. Trend zdravého životního styly a životosprávy, který je již několik let v tuzemsku na vzestupu, se výrazně promítl do žebříčku nejprodávanějšího sportovního vybevaní a zboží. Tomu totiž dominují kategorie fitness...

Zobrazit více

Aplikovat GDPR přišlo Shoptet na tři čtvrtě miliónu korun
4. duben 2018

Implementace evropské směrnice o ochranně osobních údajů, tedy zkráceně známé jako GDPR, přijde velké firmy řádově až na stovky tisíc korun. Například společnost Shoptet, která se specializuje na servis eshopových řešení, vyčíslila náklad na zhruba 750 tisíc korun. „Kvůli GDPR jsme vyčlenili menší tým čtyř lidí, přičemž při ruce jsme měli i právníka. Doposud se na implementaci směrnice pracovalo zhruba tři měsíce, takže náklady se vyšplhaly na tři čtvrtě miliónu korun,“ vysvětlil ředitel Shoptetu Miroslav Uďan. Podle něj směrnice jako taková je poměrně obecně pojatá a její uplatnění záleží n...

Zobrazit více

Ženy na mateřské si přivydělávají na vlastním e-shopu
5. březen 2018

V průměru každý šestý nový e-shop v Česku připadá na ženu, respektive jeho majitelkou je žena, která si hledá přivýdělek na mateřské dovolené. Potvrzují to i čísla růst dětského segmentu. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet, na jejíž platformě funguje v Česku již 12,5 tisíce e-shopů. Proč se do online podnikání vrhají právě ženy? “Faktorů je hned několik. Předně ženy hledají kromě mateřství další uplatnění a také přivýdělek. Dále dětský segment zažívá značnou poptávku, ženy chtějí často obchodovat s dětským zbožím, protože je to jedna z věcí, kterou řeší na denní bázi, případně jim v ...

Zobrazit více

Český Valentýn? Pár stovek za kytici, ale i tisíce za zájezd
12. únor 2018

Svátek sv. Valentýna se do jisté míry usídlil i v české kotlině. V posledních letech si u nás 14. února potvrzují svou lásku až dvě třetiny lidí. Kromě zamilovaných si této nové tradice na mírném nárůstu tržeb všímají i internetoví obchodníci, ačkoli zdaleka ne všichni. Jaké dárky se kupují nejčastěji a kolik peněz Češi na Valentýna utratí? Období Valentýna nejvíce pociťují prodejci květin, u kterých si kytici pro svou partnerku koupí 70 % mužů, případně si ji nechávají doručit až domů. Že jsou květiny při svátku zamilovaných nepostradatelné, potvrzuje fakt, že pánové investují do pugétu až 5...

Zobrazit více

Stránka 1 z 13 - 130 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss