Poslední článek na blogu

„Nikdo se nás ještě nesnažil zkopírovat,“ říká o panácích Samurai Shot Martin Solnička

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Do Shoptetu přichází Ondřej Buben. Zajistí rozvoj nové platební brány Shoptet Pay
9. září 2021

Největší český poskytovatel e-shopové platformy Shoptet získal do svých řad novou posilu. Do vedení nově vznikajícího týmu, jehož cílem je rozvoj platební brány Shoptet Pay, přichází Ondřej Buben. Nový projekt Shoptet Pay získal od září letošního roku svého šéfa. O rozvoj platební brány se postará Ondřej Buben, který do Shoptetu přichází z ČSOB, kde měl na starosti sekci zabývající se akceptací platebních karet. Své zkušenosti by měl nyní uplatnit při sestavování vlastního týmu a zdokonalování Shoptet Pay, jejímž cílem je zefektivnění podnikání více než 28 000 tisícům malých a stře...

Zobrazit více

Svět platebních bran se rozrůstá o silného hráče. Na trh vstupuje Shoptet Pay
1. září 2021

Největší český poskytovatel e-shopové platformy Shoptet představuje velkou novinku. Pro svých více než 28 000 klientů spouští unikátní platební bránu Shoptet Pay. Ta má zefektivnit jejich podnikání a pomoci růst malým a středním e-shopům. Jednoduché ovládání, podpora rozvoje byznysu a zjednodušení prodeje patří mezi klíčové faktory, které e-shopaři nejčastěji řeší při výběru vhodné platební brány. Chtějí ušetřit čas a nezaobírat se složitostmi, které jim ztěžují či dokonce znemožňují co nejefektivněji podnikat. Společnost Shoptet, která je největším českým poskytovatelem e-shopové platfo...

Zobrazit více

Majitelé e-shopů se další covidové vlny nebojí. Téměř polovina z nich se na případný lockdown nepřipravuje
23. srpen 2021

Vlastníci e-shopů nemají strach z případných podzimních pandemických restrikcí. Téměř 50 % z nich se na další potenciální lockdown nijak speciálně nepřipravuje. Vyplývá to z interního průzkumu společnosti Shoptet, který proběhl na přelomu července a srpna letošního roku. Oblast ecommerce v České republice zažila během pandemie rekordní časy. Jen ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl celkový obrat 50,45 miliard korun, což je v meziročním srovnání více než desetiprocentní nárůst. I z tohoto důvodu nemají majitelé e-shopů strach z případných dalších omezení...

Zobrazit více

Česká e-commerce zažila rekordní druhý kvartál. Obrat tuzemských e-shopů přesáhl 50 miliard
8. srpen 2021

Obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl 50,45 miliard, což je v meziročním srovnání nárůst o více než deset procent. Rekordní druhý kvartál podtrhuje i nárůst 3 144 nových e-shopů v tomto období. Podle dat společnosti Shoptet jich aktuálně v České republice funguje 41 639. Přesně 50,45 miliard, takový byl obrat české e-commerce scény v druhém kvartálu letošního roku. Meziročně se jedná o nárůst 5,5 miliardy, v roce 2020 byl za stejné období obrat 44,98 miliard. „Meziroční srovnání výsledků potvrzuje, že oblast e-commerce zaznamenala b...

Zobrazit více

Z Googlu do Shoptetu. Petra Krištof je novou ředitelkou partnerské sítě
7. červenec 2021

Společnost Shoptet, která je českým lídrem v pronájmu e-shopových řešení, rozšiřuje svůj tým o novou posilu. Stává se jí Petra Krištof, která má na starosti rozvoj partnerské sítě a poskytovatelů služeb z oblasti dopravy, platebních bran nebo účetnictví. Více než dva roky pracovala v Googlu, kde pomáhala rozvíjet české e-commerce firmy.  Poté hledala nové výzvy a nejvíce ji zaujala společnost Shoptet, největší poskytovatel e-shopových řešení v České republice. „Při pohovorech jsem zjistila, že firemní kultura Shoptetu je mi ze všech společností, se kterými jsem byla...

Zobrazit více

Prodej her na PlayStation 5 vzrostl v červnu o 172 procent. Důvodem je vysvědčení i dodávka předobjednaných konzolí
30. červen 2021

Druhým nejhledanějším zbožím na českých e-shopech se v červnu letošního roku staly hry na PlayStation 5. Podle společnosti Shoptet, která je největší českou e-shopovou platformou, jejich prodej meziměsíčně vzrostl o 172 procent. Celkově dosáhly e-shopy z kategorie počítače a hry v červnu obratu více než 44 milionů korun. Důvodem je vysvědčení, kdy rodiče kupují odměny pro své ratolesti. Jako odměnu za vysvědčení dostanou žáci v letošním roce nejčastěji elektroniku. S koncem školního roku, který se z velké části odehrával distančně, vzrostl zájem o zboží z ka...

Zobrazit více

Obrat e-shopů byl v letošním prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než v loňském, e-shopy Shoptetu v růstu překonaly průměr trhu
19. duben 2021

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí loňského roku prodaly e-shopy zboží za zhruba 21 miliard korun, v tom letošním za přibližně 37 miliard. Hlavním důvodem je rostoucí obliba online nákupů, které se stále častěji týkají jídla z restaurací, potravin i věcí denní spotřeby. E-shopy na platformě Shoptet meziročně zaznamenaly prudký růst – s nárůstem obratu o 51 % výrazně převýšily tržní průměr. Během prvních tří měsíců roku na platformě vzniklo zhruba čtyři tisíce nových e-shopů,...

Zobrazit více

Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
13. duben 2021

Ve společnosti Shoptet, českém lídrovi v oblasti řešení tvorby a správy e-shopů, dochází k výměně na pozici CEO. Současného šéfa a zakladatele Shoptetu Miroslava Uďana v dubnu vystřídal Samuel Huba, který ve společnosti doposud zastával pozici provozního ředitele. Ve své nové roli se bude soustředit především na nové rozvojové projekty, zahraniční expanzi a také na nárůst počtu klientů a zaměstnanců. Miroslav Uďan ve společnosti nadále zůstává, přesouvá se však do strategické role mimo její přímé řízení. Nový CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018, zastával pozici provozn...

Zobrazit více

Češi si v pandemii zvykli na nákupy v e-shopech, čtyři z deseti lidí budou nakupovat převážně online i po návratu k normálu
31. březen 2021

Pandemie a s ní související opatření včetně uzavření kamenných obchodů výrazně posílily online nákupy. Podle průzkumu společnosti Shoptet si na ně ale Češi natolik zvykli, že u čtyř z deseti z nich (38,1 %) budou nákupy v e-shopech převažovat i po jejich odeznění. Naproti tomu kamenné obchody plánuje jednoznačně více využívat jen čtvrtina Čechů (26,1 %). Většině lidí (81,3 %) také v nabídce internetových obchodů nic nechybí, a pokud ano, nejčastěji jde o možnost si zboží – především oblečení – osobně vyzkoušet. Nejraději už vždy jen online zase Češi chtějí nakupovat zejména elektroniku, ale na...

Zobrazit více

Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium
15. březen 2021

Marketingový tým největšího českého poskytovatele e-shopových řešení Shoptet posílil nový manažer Ivo Mrena. Ten bude mít nově na starosti značku Shoptet Premium pro individualizované e-shopové řešení, a především komunikaci na slovenském trhu, kde Shoptet cílí na pozici jedničky. Ivo Mrena uplynulé dva roky působil v digitální agentuře Peppermint Digital, kde zodpovídal za digitální komunikaci automobilky Škoda Auto. Ivo Mrena přechází do Shoptetu z agentury Peppermint Digital, kde vedl digitální kampaně a dlouhodobou komunikaci české automobilky na sociálních sítích. Během svého více n...

Zobrazit více

Stránka 1 z 19 - 190 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss