Poslední článek na blogu

Červnové novinky

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Doplněk od Shoptetu pomůže českým eshopům expandovat do zahraničí
19. červen 2019

České e-shopy mohou nově snadněji expandovat na evropský trh. Shoptet jakožto největší česká eshopová platforma připravil ve spolupráci s firmou Expando doplněk, který zjednodušuje prodávání na evropském Amazonu. Amazon má přes 300 milionů aktivních uživatelů a každý rok na něj vstupuje 700 000 nových prodejců. “Ale jen 5 % se uchytí. Velké množství prodejců se zasekne na prvních krocích. Založení účtu na Amazonu se sice může zdát složité, ale nápověda je zpracovaná kvalitně a případně vám také může pomoci partner jako Expando,” vysvětluje Miroslav Uďan  ředitel Shoptetu, na jehož platfo...

Zobrazit více

V českých e-shopech nejvíce porostou potraviny, drogerie a zdraví
1. květen 2019

Zatímco v poslední dekádě rostly v oblasti e-commerce zejména tradiční kategorie jako oblečení, bytové doplňky či sportovní vybavení. Tu následujících poznamená růst úžeji specializovaných obchodů. Zejména v těch oblastech, která byla doposud pro kamenné obchody tolik typická - tedy potraviny, drogerie a výživové doplňky a věci spojené s péčí o zdraví. Jen letos posílí o desítky procent meziročně. “To je přitom zboží, které doposud zákazníci chodili nakupovat očima, tedy zejména čerstvé. Případně si byli zvyklí dojít pro radu nebo konzultaci. Jako je tomu právě v drogistickém zboží nebo s pří...

Zobrazit více

Češi vrátí každý desátý nákup z e-shopu, nejnáročnější jsou v módě
20. březen 2019

PRAHA - V průměru každý desátý online nákup Češi vrátí. V období kolem Vánoc je to pak dokonce 16 % veškerého zakoupeného zboží v rámci tuzemské e-commerce. Nejnáročnější jsou zákazníci v oblasti módy. Obchodníkům s oblečením se v průměru za rok vrátí každý pátý nákup, o Vánocích pak dokonce každý třetí. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet. Ta slouží jako platforma pro online prodej pro více než 16 tisíc obchodníků v ČR. “Každý obchodník musí počítat s tím, že část zboží zákazníci po zakoupení vrátí. To jim umožňuje zákon. Mezi nejčastější důvody vrácení zboží je nespokojenost s daným...

Zobrazit více

Valentýn v praxi: ženy nakupují nejvíce v erotických obchodech, muži naopak květiny
6. únor 2019

Erotické pomůcky patří mezi časté dárky na svátek všech zamilovaných. Překvapivě je však nejvíce nakupují ženy. Ty tvoří třikrát více zákazníků, než kolik je nakupujících mužů v českých online sex shopech. Pánové zas dominují při nakupování v květinářství. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží již 16 tisíc e-shopů v ČR. “V lednu a únoru se online obchodům s erotickým zbožím zvyšuje obrat oproti běžnému měsíci o 61 %. Na Valentýna tam nejčastěji nakupují ženy v poměru 3:1 k mužům,” přibližuje ředitel Shoptetu Miroslav Uďan s tím, že mezi nejúspěšnější obchodníky tohoto ...

Zobrazit více

Češi letos utratili online 140 miliard korun
29. prosinec 2018

Přes téměř 43 tisíc českých e-shopů letos proteklo celkem 139,8 miliardy korun. Navíc poprvé v historii českého internetu utratili zákazníci během jednoho jediného dne více než 1,1 miliardy korun. Taková je rekordní bilance tuzemské e-commerce. Upozorňuje na to Shoptet, na jehož platformě letos běží již skoro 16 tisíc e-shopů. “Česká e-commerce rostla letos dvouciferným tempem, v průměru si polepšila o 18,5 % meziročně. Zejména silné předvánoční období dopomohlo k tomu, že online obchodníci měli lepší než původně očekávané výsledky,” komentoval ředitel Shoptetu Miroslav Uďan s tím, že i nadál...

Zobrazit více

Českými obchody poprvé proteče během jediného dne více než miliarda korun
11. prosinec 2018

Letošní 11. prosinec je vůbec nejvytíženějším dnem v roce pro tuzemské online obchodníky. Na české e-commerce vůbec poprvé během jednoho dne utratí Češi více než jednu miliardu korun, konkrétně se očekává, že to bude 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která poskytuje eshopové řešení pro více než 15 tisíc českých eshopů. Podle ní podobné tempo růstu vydrží i příští rok. Celé odvětví zatím nevykazuje ani nejmenší náznaky krize. Dosavadní tempo útrat napovídá, že Češi letos utratí online celkem 139,8 miliardy korun. To je v meziročním srovnání o 18,5 % více. “Alespoň jed...

Zobrazit více

Podvodníci se vydávají za zaměstnance Shoptetu
23. listopad 2018

Společnost Shoptet upozorňuje na podvodné emaily, které jsou rozesílány jejím jménem. Jedná se o klasický podvod, který lze poměrně snadno a rychle rozeznat. Email po klientech žádá zaplacení za údržby platformy. Tyto poplatky společnost Shoptet nikdy nevybírala ani o ně nežádala. Všechny e-maily od společnosti Shoptet chodí z domény Shoptet.cz a všechny faktury jsou vždy v administraci vašeho e-shopu Dále je v emailovém podpisu uveden kontakt na Miroslava Kubáta, přičemž email je rozesílán z podezřelé adresy Miroslavkubat24@gmail.com. Pokud podobný email obdržíte, nic neplaťte. Na tento př...

Zobrazit více

Black Friday v Česku žene marketing, malým e-shopům se nevyplatí
22. listopad 2018

Přestože by se ze všudypřítomných reklam mohlo zdát, že všichni nakupují před Vánoci ve slevách, efekt takzvaného výprodejového dne Black Friday je ve skutečnosti menší. Ze statistik společnosti Shoptet vyplývá, že velké e-shopy reálně zlevnění v průměru o 34 %, ale již staré modely zboží. „Přestože reklamní masáž na Black Friday v posledních letech stoupá, táhnou ji převážně největší online prodejci na trhu. Menším obchodníkům se nevyplatí. Na ně také připadá v průměru sleva kolem 15 %. Nicméně malé e-shopy se často nezapojují vůbec, protože na to nemají připravenou žádnou marketingovou kamp...

Zobrazit více

Shoptet dosáhne letos na 120milionový obrat a 16 000 provozovaných e-shopů
5. listopad 2018

Počet Čechů podnikajících na internetu zrychlil své tempo. Shoptet, tedy největší česká platforma pro e-shopy, očekává za letošní rok lepší výsledky, než byly původně plánované. Zatímco loni využívalo služeb firmy 10 000 podnikatelů, odhad na letošek  očekával nárůst na 15 tisíc obchodníků. Aktuální tempo růstu ukazuje, že to bude dokonce o jeden tisíc více, tedy celkem 16 000 eshopů.  “Česko je dlouhodobě zemí, kde je nejvíce eshopů v přepočtu na obyvatele. Současná ekonomická situace silnému růstu dále nahrává. Dostatek času i financí na rozjezd podnikání na internetu má stále více lidí. Mo...

Zobrazit více

Shoptet: malé e-shopy mají srovnatelný obrat jako největší hráči na trhu
15. říjen 2018

Malé specializované e-shopy drží na celkovém e-commerce trhu 50procentní podíl. Čeští zákazníci totiž u nich utratí stejně množství peněz jako u největších hráčů na trhu. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která se v rámci online prodejů zaměřuje na malé a středně velké obchodníky. “Přestože v posledních letech narostlo jen několik jednotek e-shopů na miliardové obraty, celkově je na trhu aktivních 42 tisíc e-shopů. Přes ně utratí zákazníci stejné množství peněz jako u největších a nejdominantnějších hráčů, tedy přibližně 70 miliard korun,” přibližuje Miroslav Uďan ředitel společnosti Sh...

Zobrazit více

Stránka 1 z 14 - 135 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss