Poslední článek na blogu

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
 

Možnosti rozšíření

Marketing

Název modulu
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Glami.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Pokud prodáváte módní oblečení, rozšiřte své prodejní kanály o Glami.cz, virtuální obchodní galerii. Tahle internetová služba umožňuje vytvářet a sdílet vlastní sety a kolekce, vytváří tak vhodné místo k propagaci vašich produktů.

Co získáte?

  • xml feed připravený speciálně pro potřeby tohoto portálu
  • možnost zvolit si, které kategorie se mají do feedu zahrnout
Google.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Buďte pořádně vidět v největším vyhledávači na světě a sledujte, co přesně vám to přináší.

Co získáte?

  • Propojení s Google Adwords. Vaše inzeráty se budou zobrazovat všem, vy ale firmě Google zaplatíte jenom za to, když někdo na reklamu klikne. Navíc si díky téhle funkci můžete rovnou změřit, jaký má vaše reklama efekt. Tedy kolik lidí si prohlédlo zboží ve vašem e-shopu a kolik jich opravdu nakoupilo.
  • Napojení na Google Analytics. Tady si všechna nasbíraná data přehledně prohlédnete. Ať už je to návštěvnost e-shopu, hodnoty objednávek a jejich zdroje, nebo chování zákazníků.
  • Export produktů do služby Google Nákupy. Inzerujte své produkty ve speciálním zbožovém vyhledávači.
  • Propojení se službou Google Webmasteři. Zjistíte, jak si váš web vede ve vyhledávačích, a odhalíte případné chyby na stránkách, které vám brání dostat se výš.
  • Napojení na Google Tag manager. S tímhle nástrojem můžete na webu měřit všechno, co vás napadne. Umožňuje vám totiž vkládat nejrůznější kódy a skripty a díky tomu získat přesná data o vašich kampaních, pohybu návštěvníků i samotném prodeji.
Heureka.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Své zboží vystavujete jen jednou, ale prodáváte dvakrát. Jednou ve vlastním e-shopu, podruhé na největším srovnávači zboží v Česku.

A to přesně ve formě, kterou Heureka po prodejcích vyžaduje. Jsme totiž jedním z výhradních partnerů, takže víme, jak na to.
Nejde ale jen o samotný prodej. Na tomto portálu nasbíráte postupně i pozitivní hodnocení, díky kterým se stanete ověřeným obchodem. Právě to vám pomůže v další propagaci.

Co získáte?

  • napojení na všechny služby největšího českého porovnávače zboží
  • propojení se službou Ověřeno zákazníky
  • měření konverzí,
  • rozšířený a dostupnostní XML soubor,
  • podpora HeurekaPointu,
  • plnou integraci Heureka Košíku,
  • párování kategorií v e-shopu na Heureka kategorie.
HledejCeny.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Máte zboží, u kterého dokážete soutěžit cenou? Propojte svůj e-shop s oblíbeným portálem Hledejceny.cz, což je jeden z nejoblíbenějších zbožových srovnávačů v Česku, a získejte tak nové zákazníky.

Co získáte?

  • propojení s portálem HledejCeny.cz
  • zobrazování Hledejceny certifikátu Nejlevnější produkt a Výhodný obchod na vašem e-shopu
  • měření konverzí pro tuhle službu
Základní SEO Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Váš e-shop už jsme optimalizovali tak, aby se ve vyhledávačích zobrazoval co nejlíp. Pokud ale chcete některé části nastavení upravit ručně, můžete to díky téhle funkci udělat. O své pozice tím nepřijdete.

Navíc si můžete zvolit i vlastní strukturu URL adres nebo migrovat starý e-shop na nový systém, aniž byste přitom ztratili své pozice. Nebo máte víc domén? Stačí je jednoduše nasměrovat přes administraci e-shopu třeba na hlavní stránku obchodu.

Co získáte?

  • možnost nastavit si logiku, jak se bude skládat url vašich produktů, kategorií, článků a rubrik
  • nastavit si můžete i pravidla generování meta tagu title a description u jednotlivých typů stránek
  • budete si moct nastavovat přesměrování jednotlivých stránek tak, aby nevznikly žádné SEO škody při úpravách produktů
  • zároveň si nastavíte, jestli se má jednat o dočasné, nebo trvalé přesměrování
  • adresy pro import si budete moct i hromadně naimportovat
  • přesměrovávat budete moct i samotné domény
Seznam.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Inzerujte v reklamní síti Sklik.cz a prodávejte na Zboží.cz. Díky téhle funkci si všechno pohodlně propojíte s vlastním e-shopem a budete moct přesně měřit, co vám jak funguje. Tedy kolik lidí vám reklama přivedla a kolik jich opravdu nakoupilo.

Brzy tak poznáte, jak velké výdaje na kampaň pro vás mají smysl.

Co získáte?

  • měření konverzí (objednávek a registrací) pro službu Sklik.cz
  • nastavení retargetingu
  • speciální xml feed pro Zboží.cz
  • párování s kategoriemi Zboží.cz a možnost definovat které kategorie se exportovat nemají
  • zjednodušenou registraci do téhle služby
  • měření konverzí, objednávek do Zboží.cz
Srovname.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Propojte svůj e-shop s portálem Srovnáme.cz a prodávejte tak automaticky i na třetím největším portálu v Česku.

Díky statistikám, které jsou součástí téhle funkce, brzy uvidíte, jak se vám to vyplácí.

Co získáte?

  • Propojení s oblíbeným vyhledávačem zboží
  • měření konverzí (objednávek a registrací) a následné statistiky
Aukro.cz Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Nečekejte, až k vám přijdou zákazníci, a běžte rovnou tam, kde už jsou. Na největší aukční portál v Česku.

Aukro propojíte s vlastním e-shopem snadno. Stačí do administrace vložit kód, který dostanete od Aukra e-mailem, a můžete začít vystavovat. Podobně jednoduše si pak nastavíte i všechno ostatní pro své aukce. Cenu, množství, kategorii, ve které chcete prodávat, nebo třeba způsob platby a dopravy.

Co získáte?

  • jednoduché propojení s největším aukčním portálem v ČR
  • možnost expedovat jednotlivé produkty do téhle služby
  • možnost nastavovat speciální ceny produktů
  • nastavování vlastních cen a druhů doprav a plateb
  • sledování stavu probíhajících nabídek
  • snadné převedení úspěšně dokončeného obchodu k vám do objednávek e-shopu
Anketa Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Chcete vědět, co si vaši zákazníci myslí? Tak se jich zeptejte. S touto funkcí vytvoříte anketu na webu za pár minut.

Rychle tak zjistíte, které produkty klientům v nabídce chybí, jak se jim váš web ovládá nebo které zboží si pochvalují. Pozitivní reference pak můžete využít například v detailu produktu nebo na sociálních sítích či v e-mailingových kampaních.

Co získáte?

  • možnost sbírat zpětnou vazbu od vašich návštěvníků
  • neomezené množství anket
  • zpětné editovaní obsahu a počtu hlasů v anketách
Smartsupp.cz Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Určitě to znáte. Prohlížíte si nový telefon nebo třeba tablet a napadne vás k tomu pár otázek. Volat do prodejny se vám ale nechce, tak to raději celé pustíte z hlavy. A přesně tohle už se u vás v e-shopu nestane.

Pokaždé, když budete u počítače, budou mít vaši zákazníci k dispozici online chat a vy všechny jejich nejasnosti neboi obavy rychle vyřídíte.

Co získáte?

  • snadnou integraci e-shopu s oblíbenou chatovací službou
  • na chatu uvidíte, jestli se bavíte s vašim stávajícím zákazníkem
  • můžete si nastavit množství automatických odpovědí podle toho, kde se zrovna návštěvník na vašich stránkách nachází
  • chování zákazníka na stránkách si můžete i nahrávat a zpětně vyhodnocovat
Sociální sítě Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Vyberte si své oblíbené sociální sítě a propojte je s e-shopem. Ať už je to Facebook, Twitter, Google+ nebo Pinterest. Získáte tak víc fanoušků, které vaše firma zajímá, a vybudujete si své publikum.

Tenhle modul toho ale umí mnohem víc! Součástí je totiž i nastavení pro reklamy na Facebooku. Nastavte si propojení tak, abyste svým návštěvníkům ukazovali reklamu přesně na tělo. Třeba na produkty, které si před časem prohlíželi, nebo na podobné zboží, co by se jim mohlo líbit. Takové reklamy fungují jako magnet.

Co získáte?

  • maximální propojení funkcí služeb Facebook, Twitter, Google+ a Pinterest s vašim obchodem
  • všechna sdílecí tlačítka jednotlivých sociálních sítí
  • přihlašování do e-shopu přes sociální sítě
  • měření konverzí
  • pokročilé funkce remarketingu
  • widgety sloužící k propagaci vašich profilů na sociálních sítích (pages)
  • xml feed pro zobrazení vašeho zboží ve Facebook reklamách
Opuštěný košík Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Bylo by skvělé vědět o všech zákaznících, kteří si naskládali zboží do košíku, ale objednávku nedokončili. A vy ji máte! No ano, s modulem Opuštěný košík získáte nejen informaci o všech takových zákaznících, ale navíc budete přesně vědět, v jakém kroku košík opustili, a co v něm nechali. Pak už zbývá jen chytnout příležitost za pačesy - klienta kontaktovat a pobídnout ho k dokončení nákupu, nebo mu rozhodování usnadnit nějakou zajímavou nabídkou.

Co získáte?

  • přehled o všech nedokončených objednávkách svých registrovaných a přihlášených zákazníků
  • uvidíte hodnotu a obsah opuštěné objednávky
  • zjistíte, ve kterém kroku košíku zákazník objednávku opustil
  • zobrazí se vám hodnota kupónu, pokud nějaký použil
  • nakupujícího můžete obratem pobídnout k dokončení objednávky, zboží bude mít pořád v košíku
Rozšířená objednávka Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Znáte to - už máte všechno, co potřebujete, ale najednou zjistíte, že stačí přikoupit něco za 150 Kč a dopravu máte zdarma. Takže něco přihodíte. A přesně tohle teď bude umět i váš e-shop.

Zákazníci navíc rovnou uvidí, co konkrétně můžou do košíku přidat. Vy totiž v administraci jednoduše nastavíte tzv. související zboží – tedy například šátek k brýlím, a dost pravděpodobně tak najednou prodáte obojí.

Co získáte?

  • možnost nastavit si, aby se po vložení do košíku zobrazilo speciální okno
  • tady nakupující uvidí, co si vložil do košíku
  • kolik mu zbývá do získání dopravy zdarma
  • jakou další slevu by mohl ještě získat
  • informaci, jaké zboží by si ještě mohl přiobjednat
Hodnocení zákazníků Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Kdo chce uspět v konkurenčním boji, musí o své zákazníky umět pečovat. Jsou totiž dva typy zákazníků - věrní a ti ostatní. A v maloobchodě platí, že když u vás zákazník nakoupí 3krát a bude spokojený, dost pravděpodobně se z něj stane věrný zákazník a příště už k vám přijde bez váhání.

Navíc teď máte možnost ještě líp využít příležitost, která vám dřív možná unikala. Získat o svých zákaznících dokonalý přehled a v pravou chvíli je překvapit nebo potěšit.

Co získáte?

  • rychlý přehled typů vašich zákazníků při přijetí objednávky
  • automatické označení zákazníků, kteří vám generují největší obrat, a zároveň i označení "problémových" klientů
  • možnost automaticky stornovat objednávky od určitých klientů
  • automatické přesouvání zajímavých klientů do speciálních zákaznických skupin
  • přehled o hodnotě objednávek a počtu případných storno objednávek
  • ruční vkládání poznámek ke klientům
E-shop na Facebooku Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Máte firemní profil na Facebooku? Tak odteď na něm můžete mít i celý svůj e-shop. Tahle funkce vám ho tam automaticky nahraje.

Lidé tak budou moct vaše produkty prohlížet a vy díky tomu budete na Facebooku víc vidět, aniž byste platili za reklamu. Kromě toho se vás tu vaši fanoušci můžou zeptat na to, co je zajímá. A právě to je často ta chvíle, kdy se z nich začínají stávat vaši zákazníci.

Co získáte?

  • možnost prezentovat své produkty i na Facebooku
  • jednoduché zkopírování vybraných produktů včetně jejich ceny, popisků a fotografií do Facebook e-shopu
  • z detailu Facebook e-shopu proklik přímo na váš e-shop a zboží, o které má prohlížející zájem
  • jeden Facebook e-shop se může zobrazovat na neomezeném množství Facebook stránek
Množstevní slevy Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Máte plné sklady a potřebujete podpořit prodej? Zkuste množstevní slevy.

Je to jednoduché. Do systému jen zadáte, že například při nákupu tří triček dáváte slevu 10 % a při nákupu čtyr triček 15 %. Všechno ostatní už za vás ohlídá systém.

Můžete přitom klidně rozlišovat mezi koncovými zákazníky a velkoodběrateli, nebo slevy kdykoli zrušit. Stačí jedno kliknutí.

Co získáte?

  • možnost nastavit si, od jakého počtu kusů produktů v objednávce se má uplatnit jaká sleva
  • slevové úrovně se můžou definovat pro různé zákaznické skupiny zvlášť
  • na úrovni zákaznické skupiny můžete definovat maximální kumulovanou slevu, která se může uplatnit
SizeID.com Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano
Zákazníci často nedokončí nákup, protože neví, jakou velikost oblečení a bot si vybrat. Neví, jak pracovat s tabulkami velikostí, nebo jim celý proces přijde zdlouhavý a riskantní. SizeID je služba, která zákazníkovi vytváří vlastní velikostní standard a tím mu pomáhá vybrat tu správnou velikost. Rychle, jednoduše a neomylně.

Co získáte?

  • možnost přiřadit ke každému vašemu produktu univerzální spojovatel s velikostmi v SizeID službě
  • nakupující si vytvoří na SizeID profil (je možné používat i bez registrace) a tam vloží své míry
  • speciální tlačítko v detailu vašich produktů mu pak pomůže doporučit tu správnou velikost z vašeho katalogu
  • vy si díky tomu přivedete nové zákazníky a zvýšíte konverze
  • snížíte počet vráceného zboží a výměn
  • snížíte administrativní zátěž a náklady na zákaznickou podporu
  • zvýšíte zákaznickou spokojenost s nákupem ve vašem e-shopu
SMS upozornění Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Už prostě nestačí informovat zákazníky o jejich objednávce pouhým e-mailem. Zákazník chce mít dokonalý přehled, a to v reálném čase a neustále.

Díky modulu SMS upozornění můžete zvýšit komfort svých zákazníků, kteří čekají na svůj balíček. Stačí si vytvořit šablony zpráv, které budete chtít posílat, a pak už jen z detailu objednávky jednoduše odeslat konkrétní SMS. Třeba o tom, že jste balíček právě odeslali a že už putuje za nimi.

Všechny odeslané SMS zprávy se ukládají do historie konkrétní objednávky. Budete tak mít dokonalý přehled, které informace už jste odeslali.

Samozřejmostí je, že vám modul současně pohlídá i stav kreditu.

Co získáte?

  • možnost automatizovat rozesílání SMS s různým sdělením pro různé stavy objednávek
  • přehled o odeslaných SMS v historii objednávky
  • průběžnou kontrolu o zbývajícím kreditu
Slevové kupóny Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.       Ano Ano

Chcete podpořit prodej speciální akcí nebo sezonní slevou? S touhle funkcí vám to půjde jako po másle.

Zvolíte si, jestli dáte slevu formou procent, nebo jako pevnou částku. Pak si vyberete, kdy se kupón odešle (buď automaticky po objednávce, nebo podle vašeho uvážení), a nastavíte termín platnosti. Protože když váš zákazník ví, že sleva platí už jen pár dní, nákup se mu bude hůř odkládat.

Co získáte?

  • mocný nástroj na tvorbu slevových kupónů
  • možnost definovat si, pro jaké zákaznické skupiny, výrobce a kategorie zboží se bude kupón moct dát uplatnit
  • definovat, jestli jde o fixní, nebo procentuální slevu
  • od kdy a do kdy se může kupón uplatnit
  • jestli půjde o jednorázové, nebo opakované použití
  • jestli se má kupón generovat automaticky po dokončení objednávky
Věrnostní slevy Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano

Stačí, když si rozmyslíte, jestli chcete své zákazníky odměňovat už za registraci, nebo až po nákupu za určitou částku. Pak si nastavíte výši věrnostní slevy pro jednotlivé úrovně nákupů včetně případného stropu a je to. Všechno ostatní už spravuje váš e-shop sám.

Co získáte?

  • možnost nastavit si odměny a slevy pro své věrné zákazníky na základě obratu, který u vás historicky udělají
  • můžete nastavit, aby se slevy počítaly jen z opravdu zaplacených objednávek
  • věrnostní sleva se vypočítá jen z objednávek, které nejsou starší než vámi zvolený počet měsíců
  • slevové úrovně se můžou definovat pro různé zákaznické skupiny zvlášť
  • na úrovni zákaznické skupiny můžete definovat maximální kumulovanou slevu, která se může uplatnit
MailChimp.com Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano

Nejdřív si vyberete design svého newsletteru, pak přidáte fotky a texty, a za chvíli už sledujete, kolik lidí si vaši zprávu otevřelo a na co přesně klikli.

Při přípravě dalšího mailingu tak už budete mít mnohem lepší představu o tom, co vaše zákazníky zajímá, a čím naopak nemá cenu ztrácet čas. Navíc můžete všechna tahle data propojit i se statistikami, které už máte z vlastního e-shopu.

Co získáte?

  • propojení s nejoblíbenější službou na zasílání newsletterů
  • přenos kontaktů vašich zákazníků z nových objednávek a registrací
  • synchronizace obsahu objednávek vašich klientů (služba Ecommerce 360)
  • možnost líp cílit a tvořit obsah vašich e-mailů přesně podle zájmů vašich nakupujících
Hromadné rozesílání emailů Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano

Už vám někdy jógové studio popřálo k svátku, nebo vám oblíbená restaurace poděkovala za jubilejní rezervaci? Přesně tohle teď může dělat i váš e-shop. Jednou si zákazníky roztřídíte do skupin a pak už jen jednoduše oslovujete ty, které zrovna potřebujete.

Co získáte?

  • Možnost odesílat hromadnou poštu svým klientům
  • používání různých distribučních seznamů
  • export distribučních seznamů
  • sběr e-mailů od vašich zákazníků na vašem e-shopu
Objemové slevy Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano

Je to jednoduché. Rozhodnete se, že od určité výše objednávky poskytujete slevy - jednou je zadáte a pak už se o nic nestaráte.

Zároveň je můžete kdykoli změnit nebo zrušit. A taky samozřejmě rozlišovat mezi velkoodběrem a běžným nákupem.

Co získáte?

  • možnost nastavit si různé slevové hladiny podle celkové hodnoty zboží vloženého do košíku
  • slevové úrovně se můžou definovat pro různé zákaznické skupiny zvlášť
  • můžete si nastavit, jestli se má sleva uplatňovat na cenu s nebo bez DPH
  • na úrovni zákaznické skupiny můžete definovat maximální kumulovanou slevu, která se může uplatnit
Pokročilé SEO Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.         Ano

Chcete se pustit do pokročilejšího SEO? Tahle funkce vám to umožní. Pomůže vám totiž vytvořit nové optimalizované kategorie z kombinací parametrů zboží. Díky tomu můžou snadno vzniknout stovky a tisíce nových stránek se specifickou kombinací klíčových slov, což je přesně to, co vyhledávače oceňují.

Pro příklad: Prodáváte fialové bavlněné tričko velikosti M, které je řazené v kategorii „oblečení“ a zahrnuje parametry „barva, tkanina, velikost“. V téhle kategorii si můžete vytvořit novou parametrickou kategorii, která se zobrazí jen pokud si zákazník zvolí tyto 3 parametry (roboty vyhledávačů ale vidí tyto parametrické kategorie všechny hned). Zobrazí se tak nová kategorie s unikátním popiskem, nadpisem a titulkem.

Zákazníci, kteří hledají například „Fialové bavlněné tričko velikost M“, si tak snáz najdou vaši stránku, přestože tuhle kombinaci slov v běžných kategoriích vloženou nemáte.

Bonusem tohoto rozšíření je možnost nastavit si automatické přesměrování adres produktů v případě jejich změn.

Co získáte?

  • možnost vytvořit si v e-shopu pomocí parametrů produktů stovky a tisíce "virtuálních" parametrických kategorií
  • těmto kategoriím můžete přiřadit unikátní nadpis, popis, url a meta tagy title a description
  • můžete nastavit, jestli mají na tyhle parametrické kategorie vést odkazy z normálních kategorií nebo z detailu produktů, které do nich spadají
  • všechny takto vytvořené parametrické kategorie se budou automaticky zobrazovat robotům vyhledávačů
  • navíc si budete moct nastavit automatické přesměrování při změně url produktů a kategorií
AffilBox.cz Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.         Ano

Nechte ostatní, aby vám přiváděli do e-shopu zákazníky! Stačí nastavit propojení se službou AffilBox.cz, která je zajímavým provizním systémem. Díky němu získáte nové zákazníky bez vlastního přičinění. Jak to funguje?

Říká se tomu affiliate program a jde o oboustranně výhodnou spolupráce. Vám rostou prodeje a vaši partneři získávají za každý z nich předem dohodnutou odměnu.

O nic se přitom nestaráte. Tohle propojení e-shopu se službou AffilBox.cz sbírá všechny potřebné informace samo. Vy pak jen sledujete, kolik jste už díky affiliate programu prodali, kolik vaši partneři přivedli do e-shopu nových zákazníků a kolik jim za to máte vyplatit. Správa je taky velmi jednoduchá - jedním kliknutím můžete objednávku schválit, nebo zamítnout.

Co získáte?

  • jednoduchou integraci služby AffilBox do vašeho e-shopu
  • možnost spárovat nastavení s aktivní kampaní na AffilBoxu
Provizní systém Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.         Ano

Můžete se začít těšit na nové zákazníky. Jestli nastavíte zajímavý provizní systém, začnou k vám proudit z řady webů nebo blogů, které zatím ani neznáte.

Říká se tomu affiliate program a jde o oboustranně výhodnou spolupráci. Vám rostou prodeje a vaši partneři za každý z nich získávají předem dohodnutou odměnu.

O nic se přitom nestaráte. Tahle funkce spravuje celý provizní systém za vás a vy jen sledujete, kolik už jste díky affiliate programu prodali, který partner se při propagaci vašeho e-shopu jak snaží, a kolik mu za to máte vyplatit.

Co získáte?

  • vlastní provizní systém, kdy motivujete majitele webových stránek, aby u sebe zobrazovali vaše reklamní sdělení
  • možnost nastavit si výši a platnost provizí
  • nastavení automatického schvalování partnerů
  • přehled o všech vyplacených a nevyplacených provizích
  • přehled o stavu a efektivitě provizních programů
  • statistiku přístupů přes své provizní partnery
  • automatické generování speciálních url pro propagaci svých stránek
  • klientské centrum pro své provizní partnery
Dárky k objednávce Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.         Ano

Chcete čas od času překvapit své zákazníky malým dárkem? Teď už vám ta chvíle neuteče. Tahle funkce ji totiž bude hlídat za vás.

Stačí v systému nastavit, při jak velkém nákupu a čím přesně chcete své zákazníky odměnit. Dárek zdarma se jim pak automaticky zobrazí a oni na váš e-shop jen tak nezapomenou.

Co získáte?

  • možnost motivovat zákazníky pomocí dárku k větší útratě
  • řazení druhů dárků podle hodnoty objednávky
  • volbu, jestli se má kontrolovat aktuální počet dárků na vašem skladě
Zopim.com Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.          

Tahle funkce vám pomůže dotáhnout řadu rozjetých nákupů do konce. Umožní vám totiž odpovídat v online chatu na všechny otázky vašich zákazníků přímo v e-shopu.

Stačí, když budete zrovna vy nebo někdo z vašich kolegů na příjmu, a už vám nic neuteče.

Co získáte?

  • snadnou integraci e-shopu s oblíbenou chatovací službou
  • můžete si nastavit množství automatických odpovědí podle toho, kde se zrovna návštěvník na vašich stránkách nachází
  • chování zákazníka na stránkách si můžete i nahrávat a zpětně vyhodnocovat

Zboží

Název modulu
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Akční cena produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Znáte to, když vám do schránky dorazí letáky a za chvíli už vybíráte něco, co jste doteď vůbec nepotřebovali? Podobně silně teď může nákupní chování ovlivnit i váš e-shop.

Stačí, když vytvoříte akci. A je celkem jedno, jestli na zboží, které je horkou novinkou, nebo na něco, čeho máte zrovna plný sklad.  

Pak už si jen nastavíte výši slevy, délku trvání a způsob zobrazení celé akce. Tedy jestli chcete na produkt lákat přímo z hlavní stránky, nebo jen v konkrétní kategorii.

Co získáte?

  • možnost nastavit si akční cenu a dobu, po kterou se má zobrazovat
  • po uplynutí doby se cena automaticky přepne na běžnou
  • v e-shopu se zobrazí rozdíl (i procentuální) mezi běžnou a akční cenou
XML export pro vyhledávače produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

S touhle funkcí můžete jednoduše prodávat ve všech srovnávačích i vyhledávačích zboží.

Žádnou další práci s tím ale nemáte. Popisky vašich produktů, ceny nebo třeba fotky se totiž díky exportu do databáze vašich partnerů přenesou automaticky.

Co získáte?

  • automatickou tvorbu potřebných xml souborů pro všechny vyhledávače zboží a služby, které s nimi pracují
  • takhle budete mít u těchto služeb vždy aktuální informace o vašem zboží
  • strukturu souborů si budete moct upravovat i ručně
Varianty produktů Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Je u vás v obchodě na výběr? Tak se tím pochlubte a nabídněte všechny varianty produktu najednou.

Protože když už si lidé nějaký detail rozklikli, dost možná je bude zajímat i další.

Co získáte?

  • možnost vytvořit si neomezený počet variant ke každému produktu
  • každé variantě můžete nastavit vlastní obrázek, ceny a vůbec všechny položky, které můžete nastavit hlavnímu produktu
  • sami si budete moct navolit, jakým způsobem se mají varianty v e-shopu prezentovat
  • při přepnutí varianty v e-shopu se u produktu automaticky přepne i hlavní fotka na fotku varianty
  • hodnoty jednotlivých parametrů variant se budou moct použít i při filtraci produktů v kategorii
Uloženka.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Vy objednáte dopravu pohodlně rovnou z administrace a vaši zákazníci se zastaví přesně tam, kde se jim to hodí.

Uloženka.cz totiž nabízí řadu výdejních míst v celém Česku a zákazníkům formou SMS nebo e-mailem dává vědět hned, jakmile je zásilka v jednom z nich.

Co získáte?

  • propojení se sítí výdejních míst Uloženka.cz
  • ve svém e-shopu můžete tato výdejní místa nabízet jako typ dopravy
  • klient si sám zvolí nejbližší pobočku
  • máte plnou kontrolu nad tím, které pobočky budete nabízet
  • automaticky se budou aktualizovat i vypínat v případě nedostupnosti
Zásilkovna.cz Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Přes 1100 výdejních míst, sledování zásilek online nebo třeba SMS upozornění pro vaše zákazníky zdarma.

Služby Zásilkovny už využívá zhruba 14 000 e-shopů. A to jak pro dopravu v rámci Česka, tak pro tu zahraniční. Chcete se k nim přidat? S touhle funkcí to zvládnete přímo z vlastní administrace.

Co získáte?

  • propojení se sítí výdejních míst Zasilkovna.cz
  • na svém e-shopu budete moct tyto výdejní místa nabízet jako typ dopravy
  • klient si sám zvolí nejbližší pobočku
  • máte plnou kontrolu nad tím, které pobočky budete nabízet
  • automaticky se budou aktualizovat i vypínat v případě nedostupnosti
Pokladní systém Vysvětlivka nelze 200 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Propojte svůj e-shop s kamennou prodejnou (nebo jakýmkoliv jiným osobním způsobem prodeje) a spravujte všechno v jediném systému.

Co získáte?

  • Budete mít neustále jednotný přehled o celkových tržbách, všech objednávkách i skladových zásobách jak v e-shopu, tak při osobním prodeji.
  • Nebudete potřebovat žádný speciální přístroj. Stačí obyčejný počítač, notebook, mobil nebo případně čtečka čárkových kódů a tiskárna na účtenky.
  • Systém za vás v kamenné prodejně hlídá všechno to, co v e-shopu. Poradí vám například, komu dát slevu, nebo jaké související zboží konkrétnímu zákazníkovi nabídnout.
  • Budete si moct vést kasy pro jednotlivé prodavače a hlídat tak jejich obrat a závěrky.
  • Získáte přehledné statistiky prodeje.
  • V pokladně budete mít možnost vidět podrobné informace a historii nákupů vašich zákazníků.
  • Daňový doklad můžete jak vytisknout, tak jednoduše poslat zákazníkovi na email.
  • Objednávku z e-shopu můžete "překlopit" do pokladny.
  • A hlavně - budete pracovat jen v jedné administraci.
Export pro Českou poštu Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Potřebujete přeposlat vaše objednávky do systému České pošty? S touhle funkcí to půjde opravdu rychle.

Všechna potřebná data si totiž vyexportujete najednou ve formátu CSV, v Excelu nebo je prostě jen nasdílíte online.

Co získáte?

  • systémové exportní soubory se všemi požadavky, které potřebuje Česká pošta
  • exporty si můžete i ručně nadefinovat podle vlastních potřeb a exportovat je do 3 různých formátů (xml, xlsx a csv)
  • vy si budete kontrolovat, kdo má k feedu přístup (je případně dosažitelný i na konkretní zaheslované adrese)
  • exportovat můžete jen nové, nebo všechny objednávky
  • v logu vidíte, kdo a kdy s vašimi daty pracoval
Hromadné importy a exporty dat Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Ať máte jakkoli velký e-shop, s touhle funkcí pro vás bude jeho správa hračka.

Vkládat nová data a získávat ta stávající totiž můžete doslova jedním kliknutím.

Co získáte?

  • export a import všech vašich dat z objednávek, produktů a zákazníků
  • jednoduchý způsob, jak naimportovat své zboží při přechodu k Shoptetu
  • export dat, jejich následná úprava v Excelu a zpětný import vám zajistí možnost jednoduché hromadné úpravy všech vašich dat
  • můžete si volit časový rozsah výběru dat a další různá specifika, která vám pomůžou upřesnit data, se kterými chcete pracovat
  • s daty můžete pracovat ve třech formátech – XML, CSV nebo XLS
Balík na poštu Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Co mají zákazníci nejmíň rádi na nákupech po internetu? Cesty na poštu. S touhle funkcí jim je ale můžete maximálně zpříjemnit.

Umožníte jim totiž vybrat si hned při objednávce pobočku, kterou mají přes den nejvíc po ruce. A pak taky sledování balíčku online a upozornění SMS.

Co získáte?

  • speciální druh dopravy, který vašim zákazníkům umožní, aby si v objednávacím procesu jednoduše vybrali, na jakou poštu chtějí zásilku poslat
  • vy získáte potřebný export pro objednávky, který pak můžete naimportovat do České pošty
Export pro PPL Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Patří mezi vaše dopravce PPL? V tom případě vám tahle funkce ušetří spoustu času.

Objednávky totiž PPL nahrajete hromadně přímo z vlastního e-shopu a za chvíli už můžete čekat na svoz. Zkuste si to.

Co získáte?

  • speciální exportní soubor sloužící pro nahraní dat o vašich objednávkách do služby PPL a Parcel Shop
Filtry výrobců a značek Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Víte, co mají lidé rádi na klasických prodejnách? Prodavačky s přehledem, které poradí, do kterého regálu nakouknout. Teď může tuhle službu poskytovat i váš e-shop.

Stačí si nastavit tyhle filtry, díky kterým si u vás zákazníci jednoduše vyberou jen ty výrobce a značky, které je zajímají. Takže už se nikdy neztratí mezi 20 stránkami s nekonečnou řadou položek.

Co získáte?

  • možnost nadefinovat si neomezené množství jednotlivých výrobců zboží nebo značek
  • tyto informace můžete zobrazovat v produktových filtrech v kategoriích
  • můžete definovat také to, jestli se mají výrobci zobrazovat jak v menu e-shopu, tak v samotném seznamu výrobců
Parametrické filtry Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Že máte nekonečně širokou nabídku ještě neznamená, že v ní musí vaši zákazníci bloudit.

Váš e-shop jim může rovnou ukazovat přesně to, co je zajímá.

Stačí si nastavit tyhle filtry, ve kterých si každý jednoduše zaškrtne, který typ, barvu, velikost nebo třeba technické parametry hledá. A pak už jen nakoupí.

Co získáte?

  • možnost vkládat k produktům neomezené množství parametrů pro filtrování
  • z nich pak u konkrétních kategorií sestavovat parametrické filtry, které nakupujícím pomůžou zpřehlednit výběr produktů
  • pořadí jednotlivých parametrů si můžete nastavovat podle vlastních potřeb
Hodnocení produktů Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Restaurace na to přišly už ve 20. letech, e-shopy to objevují dnes. Víc než slovům chvály lidé věří hvězdičkám.

Začněte je proto sbírat i vy, a to rovnou pod každým produktem.

Co získáte?

  • moderní způsob, jak získat zpětnou vazbu od svých klientů
  • možnost nastavit, kdo může vkládat hodnocení k vašim produktům
  • všechny příspěvky můžete před zveřejněním schvalovat
  • vkládání hodnocení můžete umožnit jen registrovaným uživatelům
  • pokud máte na svém profilu u Heuréky ke svým produktům už napsaná nějaká hodnocení, můžete si je snadno importovat
  • samotné hodnocení můžete editovat a mazat
Související soubory Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Máte k některým produktům podrobný manuál? Tak ho sem namísto opisování rovnou celý nahrajte. Na výběr máte z několika formátů včetně možnosti vložit URL adresu.

Co získáte?

  • ke každému produktu budete moct přiložit neomezené množství souvisejících souborů,
    ty se pak ukážou u karty každého produktu na e-shopu
Související produkty Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

K plavkám se hodí opalovací krém, k zimní čepici zase rukavice. A přesně takhle chytře teď bude zboží kombinovat i váš e-shop. Nejdřív v galerii produktů a pak i v samotném košíku.

Stačí, když jednou v systému své produkty správně spárujete, a dál už se o nic nestaráte.

Co získáte?

  • ke každému produktu budete moct nastavit související produkty, tedy ty, které hlavní produkt logicky doplňují
  • ty se pak zobrazí v kartě produktu v e-shopu
  • související produkty se budou navzájem párovat, stačí je tedy nastavit jen u jednoho z nich
Skladové hospodářství Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Ať už máte v e-shopu jakkoli perný den, vždycky díky téhle funkci přesně víte, kolik máte ve skladu zboží a kolik vám v něm leží peněz. A co víc – skladové zásoby budou znát i vaši zákazníci. Počet kusů se jim totiž ukazuje na webu, což umí pěkně zrychlit jejich rozhodování.

Starosti ale nebudete mít ani s tím, když něco zrovna dojde. Produkt se buď dočasně skryje, nebo se u něj rozsvítí záložka „Vyprodáno“. Buď s pozastaveným prodejem, nebo s možností objednávat do minusu. Je to jen na vás.

A až přijde čas inventury, nebudete se ho muset bát. Inventurní soupis totiž připravíte raz dva.

Co získáte?

  • možnost nastavovat a sledovat u každého produktu jeho skladové zásoby
  • evidovat jeho skladovou kartu
  • nastavovat inteligentní chování zboží při jeho vyprodání a nedostupnosti
  • tvorbu inventur, včetně jejich archivací, nebo okamžitých úprav skladových zásob
  • hromadné naskladňování produktů pomocí čtečky čárových kódů
  • možnost nastavit si víc skladů
Top 10 nejprodávanější v obchodě Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Řekněte lidem, že se něco prodává, a začnou to chtít taky. Proto jsou tak populární nejrůznější žebříčky, top výběry a doporučení.

Teď je můžete mít i ve svém e-shopu. A to nejen ty automatické, které vznikají na základě skutečných nákupů, ale i ty ručně nastavitelné.

Díky tomu můžete pořadí ovlivnit podle toho, které produkty právě potřebujete zviditelnit.

Co získáte?

  • možnost zobrazit nerozhodným nakupujícím, co se na vašem e-shopu nejvíc prodává
  • pořadí a obsah seznamu můžete individuálně upravovat
  • ke každému produktu v seznamu můžete nastavit i jeho obrázek
Podobné produkty Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano

S touhle funkcí vám už zákazník uteče jen těžko. V detailu každého zboží totiž uvidí několik dalších podobných produktů, což se může hodit minimálně dvakrát.

Jednou, když si není jistý, co přesně chce. A podruhé, když je nějaký produkt vyprodaný.

Vám to přitom moc práce nepřidá. Takzvané podobné zboží nastavíte jenom jednou a pak už všechno běží samo.

Co získáte?

  • ke každému produktu můžete nastavit tzv. podobné produkty - tedy produkty, které se podobají tomu, který si návštěvník právě prohlíží
  • tím tak můžete zvýšit šanci na dokončení objednávky v případě, že se mu právě prohlížené zboží nelíbí
  • samozřejmostí je i reciproční párování - pokud zvolíte jeden produkt, například stan, jako související k jinému produktu, například stanovým kolíkům, i ty pak budou označené jako související zboží ke stanu
Diskuse k produktům Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano

Co udělá většina lidí ještě před tím, než na internetu nakoupí? Začne skákat ze stránky na stránku a zjišťovat, jestli je nákup dobrý nápad.

Přesně tenhle krok teď ale můžete svým zákazníkům ušetřit a naservírovat jim zkušenosti druhých přímo pod produkty. Nemusíte se ale bát, příspěvky do diskuse uvidíte vždycky jako první. Ostatním se zobrazí až po vašem schválení.

Co získáte?

  • pod vašimi produkty v e-shopu vznikne místo pro diskuse uživatelů produktu
  • nad diskusí máte plnou kontrolu - můžete schvalovat uživatele, mazat a editovat jejich příspěvky
  • můžete nastavit, aby se příspěvky zobrazovaly až po vašem schválení
  • nastavení, že odpovídat na příspěvky můžete pouze vy
Sady produktů Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano
Sada vypadá stejně jako produkt a můžete jí nastavit stejné náležitosti (fotografii, popisy).

Po zakoupení sady se u každého produktu, který je součástí, sníží skladová dostupnost o daný počet. Nemusíte tedy manuálně kontrolovat, jestli máte všechny produkty sady dostupné. Pokud se jeden z produktů vyprodá, bude v daný moment nedostupná i celá sada.

Co získáte?

  • budete si moct u produktu nastavit vlastnost "sadový produkt", tzn. produkt, který se na vašem skladu skládá z několika samostatných produktů
  • k sadovému produktu pak můžete nastavit související produkty, ze kterých se sada skládá
  • automaticky budeme hlídat stav skladu sadového produktu a pokud se některá z položek sad vyprodá, nepůjde nakoupit ani samotná sada
  • vy budete mít v administraci neustále přehled o tom, kolik kusů na skladě mají jednotlivé části sady
  • samozřejmostí jsou i hromadné úpravy přes importy a exporty produktů
Top nejprodávanější v kategorii Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.       Ano Ano

Tahle funkce vás bude bavit. Na jedné straně vám ukáže, co se ve které kategorii zboží jak prodává. A na druhé vám dává možnost do pořadí ručně zasáhnout a upozornit na to, co zrovna potřebujete.

Ať už je to novinka nebo třeba něco, čeho máte zrovna plný sklad.

Co získáte?

  • možnost zobrazit nerozhodným nakupujícím, co se v konkrétní kategorii nejvíc prodává
  • pořadí a obsah seznamu můžete individuálně upravovat
  • ke každému produktu v seznamu můžete nastavit i jeho obrázek
Min&Max objednatelné množství Vysvětlivka 490 Kč 50 Kč / měs.         Ano

Chcete, aby si vaše akční ceny užilo víc zákazníků, než jen ti první nejrychlejší? S touhle funkcí to zařídíte jednoduše. Nastavíte si totiž maximální odběr při jednom nákupu.

Zároveň tu můžete určit minimální odběr, protože pokud prodáváte například hřebíky, dost možná je nechcete rozesílat po jednom.

Co získáte?

  • možnost nastavit si maximální a minimální odběr produktů
  • nakupující bude o povoleném množství produktů pokaždé informován přímo v e-shopu
Automatický import produktů Vysvětlivka 5 990 Kč 400 Kč / měs.         Ano

Propojit e-shop s dodavatelem, nebo vzájemně propojit své e-shopy, je hračka. Zvládnete to sami přímo ve své administraci.

Stačí získat z e-shopu, který chcete propojit, validní XML feed a ten nahrát do své administrace. Systém už se pak sám postará o to, aby bylo zboží každý den ve vašem e-shopu neustále aktualizované. Už nebudete muset sledovat, jestli dodavatelský e-shop přidal nebo odebral nějaké zboží, ani kolik ho má aktuálně skladem.

Součástí rozšíření je propojení na službu Dropshipping.cz, která zajišťuje jednoduché napojení vašeho e-shopu na nejlepší dodavatele v ČR. Ti zboží pošlou přímo vašim zákazníkům vaším jménem. Bez nutnosti mít zboží skladem u vás.

Co získáte?

  • Automatický import produktů z externích zdrojů.
  • Možnost vybrat si jen některé parametry, které se mají importovat. Díky tomu můžete např. psát k produktům od dodavatele vlastní unikátní texty a nebudete se muset bát, že vám je automatický import přemaže.
  • Můžete automaticky navyšovat cenu o zvolený koeficient.
  • Možnost nastavit si, jak se ve vašem e-shopu chová zboží, které dodavatel zruší.
  • Propojení se službou Dropshipping.cz, která zajišťuje jednoduché napojení vašeho e-shopu na dodavatele zboží.
Velkoobchod Vysvětlivka 4 490 Kč 300 Kč / měs.         Ano

S touto funkcí to pro vás nebude žádný problém. Modul velkoobchod dokáže vytvářet a spravovat různé ceníky a ty zobrazovat podle toho, do které skupiny daný zákazník patří.

Vy je na začátku jen roztřídíte a pak už se o nic nestaráte. Ať jde o běžný prodej, akce nebo slevy. Váš maloobchod i velkoobchod běží automaticky.

Co získáte?

  • neomezené množství ceníků, které můžete nastavit různým zákaznickým skupinám a odlišit tak jednotlivé velkoodběratele
  • po přihlášení do e-shopu uvidí váš velkobchodní odběratel jen své ceny
  • velkoobchodním dodavatelům můžete nastavovat vlastní druhy a ceny doprav a platebních metod
  • v objednávacím procesu budete moct tyto objednávky jednoduše identifikovat
  • samozřejmostí je i filtrace velkobchodních objednávek ve statistikách

Online platby

Název modulu
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Cofidis Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Plánujete prodávat i zákazníkům, kteří platí postupně? Zkuste systém Cofidis. Ten jim umožní rozložit cenu nákupu do pravidelných měsíčních splátek.

Kromě toho už ale rovnou během nákupu prověří, komu tak zvanou úvěrovou peněženku otevřít a komu radši ne.

Co získáte?

  • jednoduchou integraci se splátkovou službou Cofidis
  • umožníte tak svým zákazníkům snadno nakupovat na splátky
  • v detailu produktu uvidí, jaká by byla minimální výše splátky
  • následně si budou moct zobrazit podrobnější kalkulačku
  • samotný proces schvalování úvěru je jeden z nejrychlejších a nejjednodušších na trhu
Automatické párování plateb Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Procházet denně svůj bankovní účet a ručně přiřazovat každou jednotlivou platbu k objednávkám, to chce nejen hodně času, ale i pozornosti. Tuhle práci si můžete do velké míry ulehčit díky modulu detekce plateb a své přijaté platby kontrolovat hromadně. A hlavně - jediným kliknutím. Stačí, aby vaše banka podporovala automatické výpisy z účtu. Vy si nastavíte automatické párování plateb a pak v přehledu svých objednávek jedním kliknutím spárujete svoje platby z účtu ke svým objednávkám. Zároveň tím rovnou označíte objednávku za zaplacenou a změníte její stav.

Automatickou detekci plateb aktuálně podporujeme s FIO bankou. Ruční pak přes všechny ostatní banky přes standardní ABO formát.

Co získáte?

  • možnost nastavit si automatické párování plateb z FIO banky, nebo ruční ze všech ostatních do vašeho e-shopu
  • po zaplacení platby si můžete automaticky označovat i samotné vaše objednávky jako zaplacené
  • pro jednotlivé druhy plateb (dobírka, převodem, kartou atd.) si můžete nastavit různé stavy, na které se má objednávka při přijetí přepnout
GoPay Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Jestli vám mají zákazníci zaplatit, nesmí jim to dát moc práce. A přesně to tahle funkce splňuje – nejoblíbenější platební metody na jedno kliknutí.

Vy přitom nemusíte vyjednávat s žádnými bankami, ani jim platit provize. Všechno řešíte jen s firmou GoPay. A protože jste náš klient, vyjednali jsme vám u GoPay mnohem výhodnější podmínky.

Co získáte?

  • propojení se platební bránou GoPay.cz
  • jednoduše tak získáte všechny myslitelné platební metody a bankovní tlačítka
  • budete si moct nastavit, na jaký stav se má objednávka po zaplacení přepnout a automatizovat tak celý výdejní proces a ušetřit čas
  • všichni Shoptet klienti mají u téhle služby výhodnější ceny za provoz
Twisto Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.     Ano Ano Ano

Tohle potěší jak vás, tak vaše zákazníky. Společnost Twisto, kterou založili Češi po vzoru Švédů, za ně totiž zaplatí celý nákup. A to hned.

Peníze bude chtít zpátky až za 14 dnů, kdy si lidé všechno v klidu vyzkouší a prohlédnou.

U vás tak dost možná nakoupí i ti, kteří by jinak váhali.

Co získáte?

  • propojení se službou Twisto
  • vaši zákazníci budou moct samotnou platbu oddálit o 14 dnů, vy ale peníze za objednávku získáte okamžitě
  • v rámci nastavení modulu si budete moct automaticky označovat objednávky jako zaplacené a přepínat na speciální stavy
PayPal Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.         Ano

Že se lidé bojí uvádět číslo své karty, neznamená, že u vás nemůžou nakoupit.

Začněte používat PayPal a nabídněte jim tak systém online peněženky, kterou si můžou sami postupně dobíjet.

Co získáte?

  • jednoduché propojení s platební službou PayPal
  • vaši klienti budou moct platit jak platební kartou, tak PayPal peněženkou
  • budete moct nastavit, na jaký stav se má po uhrazení objednávka přepnoutplus jestli se pak má i označit jako zaplacená

Ostatní

Název modulu
Odkup Vysvětlivka Pronájem Vysvětlivka Free Basic Business Profi Enterprise
Uživatelé administrace Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

S touto funkcí budete mít e-shop pod kontrolou, i když má víc správců.

Můžete totiž přesně nastavit, na které úpravy má kdo právo, a do jaké sekce administrace se dostane. Předejdete tak případnému chaosu a chybám.

Všechny přístupy do systému a provedené změny navíc sledujete v přehledné tabulce.

Co získáte?

  • možnost nastavovat svým zaměstnancům a všem, co do obchodu přistupují, různé rozsahy pravomocí toho, co můžou v obchodu dělat a vidět
  • v seznamu přihlašování přesně uvidíte, kdo a kdy se do obchodu přihlásil
Elektronická Evidence Tržeb (EET) Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Nechte povinnost elektronicky evidovat své tržby (EET) na systému, který se o všechno postará, a svůj čas radši věnujte na správu e-shopu. EET znamená umístit na každou účtenku unikátní kód, který vám pro každou transakci udělí Finanční správa. A přesně to pro vás modul EET zajistí.

Jediné, co je pro aktivaci propojení třeba, je získat od Finanční správy autorizační kód a ten vložit do své administrace. To je všechno. Veškerá následná komunikace mezi Pokladnou a Finanční správou pak automaticky probíhá sama. Nemusíte se tak starat o to, jakou tržbu hlásit, nebo kam umístit unikátní kód transakce. Jednoduše budete prodávat a o vše ostatní se modul Pokladna spolu s propojením na EET postará sama.

Co získáte?

  • možnost maximálně si zjednodušit celou zákonnou povinnost
  • v případě, že budou daňové doklady podléhat evidenci, je systém automaticky odešle na portál finanční správy
  • podpora je jak pro e-shop, tak pro osobní prodej
  • samotnou evidenci si budete moct kdykoliv vypnout
  • neustále budete mít přehled o tom, jaké doklady do evidence se odeslaly a jestli doklad, který si právě prohlížíte, do evidence spadá
Zabezpečená komunikace (HTTPS) Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Asi byste nebyli rádi, kdyby si někdo prohlížel informace, o které se s vámi dělí vaši zákazníci, a které máte v e-shopu, že? To se dít může, například v nedůvěryhodných sítích - typicky třeba v internetových kavárnách. Asi si umíte představit, jak moc by vás mohlo bolet dát konkurenci informace o svých zákaznících, skladových zásobách, prodejích nebo maržích. A proto je dobré, aby vaše komunikace se zákazníkem, stejně jako všechna data a informace, zůstaly jen mezi vámi.

Jak toho docílit? Stačí komunikaci zašifrovat. HTTPS certifikátem. Vaše komunikace a posílaná data pak budou chráněna a nikdo zvenčí už se k nim nenabourá.

A kromě toho, že to zvládnete aktivovat raz dva, máme ještě jednu dobrou zprávu. Google vás za to bude mít rád! Dokonce radši než všechny ostatní e-shopy, které tento bezpečnostní certifikát nemají. Jak je poznáte? Mají před svou WWW adresou pouze HTTP. Ale vy už můžete mít za pár vteřin HTTPS!

Co získáte?

  • zadarmo a na jeden klik si vystavíte a automaticky nastavíte zabezpečené propojení přes HTTPS protokol
  • zásadně tak zvýšíte bezpečnost vás a vašich zákazníků
  • při přechodu z nezabezpečeného propojení si budete moct vybrat z několika druhů přesměrování
Fakturace Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Víc času na vlastní e-shop, míň na tu práci kolem, která vás možná nebaví.

S tohle funkcí už nevytváříte žádné zálohové faktury, daňové doklady ani dodací listy v jiném systému. Všechno zvládnete přímo v administraci e-shopu.

Váš e-shop je odteď bude generovat sám u každé objednávky. Vy je jenom jednoduše vytisknete a uložíte do účetnictví nebo přiložíte k automatickému e-mailu pro zákazníka a odešlete. Nebo je potřebujete stáhnout pro jiné účely? Stačí je jednoduše vyexportovat.

Co získáte?

  • plnohodnotný fakturační systém, ve kterém můžete vystavovat daňové doklady, zálohové faktury a dobropisy
  • budete je moct klasicky vytisknout, nebo si je vygenerovat do pdf formátu
  • doklady budete moct automaticky tvořit a posílat klientům přes e-mail
  • ke stažení je budou mít i ve svém zákaznickém centru v e-shopu hromadně je budete moct exportovat do různých formátů, s různými filtry
  • budete si moct nastavit speciální číselnou řadu zvlášť pro e-shop a zvlášť pro Pokladnu
  • variabilní symbol dokladu můžete spárovat s číslem objednávky
  • číslu dokladu můžete nastavit náhodné číslo
  • na fakturu vám vygenerujeme tzv. QR kód pro jednodušší placení
Nové události Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Teď už vám nic neuteče. Připravili jsme pro vás funkci, která vás při každé návštěvě e-shopu upozorní na všechny objednávky, vyprodané produkty nebo třeba na nové příspěvky v diskuzi a v hodnocení zboží.

Stačí, když kliknete na malý zvoneček, který vidíte vždy na své horní liště v administraci.

Co získáte?

  • v liště prohlížeče nebo přímo v administraci e-shopu uvidíte, pokud se v něm stalo něco zásadního
  • upozornění dostanete na novou objednávku, vyprodaný produkt, nového registrovaného zákazníka, nový příspěvek v diskuzích nebo hodnocení u produktů
Statistiky Vysvětlivka ZDARMA ZDARMA Ano Ano Ano Ano Ano

Kolik lidí nakoupilo, odkud k vám přesně přišli a jak dlouho se ve které sekci zdrželi? S touhle funkcí získáte všechny potřebné statistiky v kontextu.

Plánování kampaní, volbu hlavních klíčových slov a třeba i kanálů pro další propagaci už tak nebudete muset vybírat jenom podle sebe, ale podle skutečného chování zákazníků.

Co získáte?

  • propojení vašeho e-shopu s daty z Google Analytics
  • přímo v rozhraní svého projektu uvidíte statistiky návštěvnosti, objednávek a obratů (na e-shopu i Pokladně), stránek, zboží, jaké fráze se u vás hledají, data o vašich zákaznících a klíčových slovech
  • na úvodní stránce obchodu uvidíte hlavní ukazatele přehledně zobrazené v několika časových rámcích
  • to všechno vám pomůže líp analyzovat chování vašich návštěvníku a zvyšovat konverze
Balíkobot.cz Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.   Ano Ano Ano Ano

Že máte několik různých dopravců, neznamená, že musíte několikrát nahrávat objednávky, tisknout štítky a objednávat svozy.
S touhle funkcí data exportujete jenom jednou, všechny další kroky už Balíkobot.cz dělá za vás.

Spolupracuje přitom s PPL, Českou poštou, Zásilkovnou, Uloženkou, DPD nebo firmou Geis.

Co získáte?

  • možnost jednoduše expedovat vaše zásilky pomocí služby Balíkobot, a to přes různé dopravce za zvýhodněné ceny
  • samotný proces přenosu objednávek a tisk štítků
  • stavy jednotlivých zásilek budete moct jednoduše sledovat
Sledování stavu a historie objednávky Vysvětlivka 1 490 Kč 100 Kč / měs.       Ano Ano

Nakupují u vás lidé pořád stejné věci? Pak je tahle funkce určitě potěší. Svůj minulý nákup si díky ní do košíku jednoduše vloží znovu. Stačí jim na to jedno kliknutí.

Kromě toho ve svém klientském centru uvidí přehledně všechny svoje věrnostní nebo osobní slevy i účetní doklady a komentáře v diskuzích.

Co získáte?

  • stavy vašich objednávek se budou promítat i do zákaznického centra ve vašich e-shopech, které vidí zákaznici po přihlášení
  • odpadne vám tak nadbytečná komunikace ohledně stavu jednotlivých zásilek
  • opakované objednávky si zákazníci budou moct jednoduše znovu vložit do košíku
  • v přehledu uvidí i všechna svá hodnocení a diskuze u produktů, popř. své zákaznické slevy
Účetní systém Pohoda Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.       Ano Ano

Máte stav skladů v účetním systému Pohoda a objednávky v e-shopu? Pak jsme tuhle funkci navrhli přesně pro vás.

Díky ní se vám totiž budou data mezi oběma databázemi přenášet přesně tak, jak potřebujete. A to vám ušetří opravdu hodně času.

Co získáte?

  • plnohodnotnou synchronizaci s účetním softwarem Pohoda
  • budete moct kopírovat jak produkty, tak skladové zásoby, objednávky a zákazníky
  • budete si moct exportovat do Pohody i daňové doklady, zálohové faktury a dobropisy
Cizí měny Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.         Ano

Prodáváte na Slovensku? Tak své zákazníky nenuťte přepočítávat z korun na eura a zobrazte jim jejich ceny u zboží rovnou.

S touhle funkcí s tím nebudete mít žádnou práci. Automaticky totiž přepočte všechny ceny, slevy nebo akce, které zadáte v korunách. Jen si zvolíte, jestli bude váš kurz pevný, nebo navázaný na Českou národní banku.

Co získáte?

  • neomezené množství různých zahraničních měn, které můžete svým nakupujícím nabídnout
  • automatickou aktualizaci kurzů podle ČNB
  • přepočet na jednotlivé měny proběhne automaticky při přepnutí ikonky v e-shopu
  • ke každé měně budete moct nastavit vlastní číslo účtu, IBAN a SWIFT kód, které se budou následně propisovat do emailů pro zákazníky
Slovník pojmů Vysvětlivka 2 990 Kč 200 Kč / měs.         Ano

I když se snažíte psát maximálně jasně, v popisu produktů určitě zůstává pár slov, které si zaslouží vysvětlit. A přesně to tahle funkce umí.

Stačí, když v administraci zadáte, které pojmy to jsou, a jaká nápověda se u nich má zobrazit. Pak už se o nic nestaráte. Stane se to automaticky všude, kde se daný výraz vyskytne. Vaši zákazníci už tak nebudou muset zbytečně opouštět e-shop, aby zjistili, co jim vlastně přesně prodáváte.

Co získáte?

  • možnost vytvářet si speciální vysvětlivky k pojmům v textech v e-shopu
  • zvýšením informovanosti návštěvníku podpoříte SEO svého e-shopu a posílíte jeho pozice ve vyhledávání
  • popisky budete moct vkládat jak k produktům, tak i k diskuzím, článkům a novinkám

  Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Doplňkové služby

Registrace do vyhledávačů zboží

Registrace do vyhledávačů zboží (např. Zboží.cz, Heureka.cz apod.) je jedním z prvních kroků po uvedení e-shopu do ostrého provozu, který byste neměli vynechat. Vyhledávače zboží dokáží velmi zajímavým způsobem přivést na Vaše stránky zákazníky, kteří jsou již rozhodnuti ke koupi zboží a hledají pouze vhodný e-shop, na kterém tak učiní. Pro většinu e-shopů jsou vyhledávače zboží zdrojem až 40% nových objednávek.

Cena
Registrace obchodu do 10 českých vyhledávačů zboží
Registrace obchodu do 10 slovenských vyhledávačů zboží Vysvětlivka

  Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21%.