Více funkcí, větší hodnota! Od 1. 9. 2025 měníme ceník. Více informací zde

Sklik

Sklik je ryze český PPC systém vytvořený společností Seznam. Pokud chcete mít reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz, využijete k tomu právě tento systém. Inzerce funguje na stejném principu jako v Google Ads jen s tím rozdílem, že jste omezeni pouze na Českou republiku.

Za reklamu v Skliku můžete platit dvěma způsoby - cenou za proklik (CPC) nebo cenou za tisíc zobrazení (CPT), přičemž CPT je dostupná jen v rámci obsahové sítě.

Jak na Sklik

Přes Sklik umístíte reklamu:

1. Do vyhledávání na Seznam.cz a na jeho partnerských webech

2. Do obsahové sítě, kam spadají i velké informační portály, jakými jsou Novinky.cz, iDNES.cz, Super.cz, Sport, Blesk.cz a další. Přes obsahovou síť můžete reklamou zasáhnout až 95 % české internetové populace.

V rámci inzerce a svého marketingového mixu můžete vybírat z řady reklamních formátů:

1. Vyhledávací síť - zde jsou to klasické textové reklamy a produktové reklamy. Produktové reklamy jsou k dispozici pouze po propojení Sklik účtu s účtem zboží.cz.

2. Obsahová síť - bannery, kombinované reklamy, branding a video

V Skliku je možné využívat různé způsoby cílení - od geografického, přes cílení na zájmy a témata, až po cílení na vlastní publika (retargeting).

Příbuzná témata: Google Ads, Online Marketing