Dynamický remarketing

Dynamický remarketing je vylepšenou formou klasického remarketingu od Google Ads, která cílí na zákazníka či návštěvníka prostřednictvím produktů, které si zákazník prohlížel na daném eshopu někdy v minulosti.

Co je dynamický remarketing

Dynamický remarketing umožňuje zobrazovat dřívějším návštěvníkům či zákazníkům reklamy přizpůsobení podle toho, jaké produkty si na e-shopu prohlíželi. Tyto reklamy jsou zobrazovány formou banneru a prezentují právě ty produkty, které si prohlížel. Reklama je tak velmi konkrétní, relevantní a velmi účinná.

Co je pro dynamický remarketing potřeba?

Abyste funkci dynamického remarketingu mohli na svém internetovém obchodě využívat, je potřeba mít aktivní účet na Google Ads (dříve AdWords) a současně ve službě Google Merchant Center (Google Nákupy). Zde pak správně zadanou adresu produktového xml feedu. Následně se příslušná data pro dynamický remarketing posílají z e-shopu do Google Ads automaticky.

  • aktivní účet na Google Ads
  • aktivní účet na Google Merchant Center (Google Nákupy) propojený s účtem Google Ads (vkládá se Číslo zákazníka ve službě Ads)
  • produktový xml feed uložený v Google Merchant Center (v administraci e-shopů Shoptet.cz je produktový feed připravený v sekci Propojení / XML feedy)

Kdy začne dynamický remarketing fungovat?

Reklamní bannery dynamického remarketingu začnou fungovat ihned po nastavení propojení


Příbuzná témata: Banner, Google nákupy.