Elektronický marketing
Elektronický marketing je marketing, který probíhá v elektronickém prostředí. Patří sem například internetový marketing, mobilní marketing a online TV, či virální marketing. Nejvíce zastoupeným je v této skupině internetový marketing.
Co je elektornický marketing?
Elektronický marketing ve svém základu zahrnuje reklamní kampaně, bannerové kampaně, SEO – optimalizace stránek pro vyhledavače, SEM, PPC reklamy (Pay Per Click), dále velmi populární advergaming či advertainment, soutěže, věrnostní programy, e-mailing a další nástroje umožňující přesné cílení, plánování a vyhodnocování kampaní.
Kdy je elektronický marketing efektivní?
Vzhledem k rychlosti, s jakou se on-line trh vyvíjí, je třeba velmi dobré znalosti technologií, postupů a technologických principů, aby bylo docíleno efektivního e-marketingu. Na principy e-marketingu nesmějí zapomínat ani ani tvůrci e-shopů, kteří spoustu moderních technologií integrují přímo do e-shopových řešení.