Poslední článek na blogu

Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu 

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Optimalizace pro vyhledávače

S tímto slovním spojením se můžeme setkat velmi často i ve formě zkratky SEO (Search Engine Optimization). Optimalizace pro vyhledávače popisuje proces úpravy webu nebo e-shopu, který má zajistit umístění ve vyhledávání na předních příčkách.

Pravidla optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače se skládá z dvou základních oblastí. První oblast jsou off-page faktory, kde se optimalizace zaměřuje dovnitř optimalizovaného webu, tzn. vhodné texty, validní kód, správně zvolená klíčová slova, přehledná struktura, alternativní texty k obrázkům, další. Druhá oblast se nazývá off-page faktory. Zde se pracuje s faktory mimo optimalizovaný web. Nejdůležitějším příkladem i optimalizace pomocí linkbuildingu. Celkově je důležité vyvarovat se různých nepovolených praktik jako je napojení na link farmy nebo podsouvání jiného obsahu vyhledávačům a jiného návštěvníkům.