Poslední článek na blogu

Kateřina Vacková: Nadace Loono zachránila život 45 lidem. Už od toho prvního se neptám, proč rakovina potkala zrovna mě

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tvorba e-shopů na míru

Následovat trendy a nálady svých zákazníků není v podnikání jednoduché. V oblasti internetového podnikání to platí dvojnásob. Aby obchod mohl splňovat veškeré požadavky majitele, je vhodné zvolit e‑shop na míru. Tvorba e-shopu potom bude moci již od základů směřovat k požadovanému výsledku. Určeny jsou především pro obchodníky, kteří znají svůj obchod i obor, ve kterém podnikají, a vědí, co chtějí. Jaké jsou výhody a nevýhody řešení na míru?

Tvorba e-shopu na míru
 

Proč je pronájem e-shopu od Shoptetu nejlepší? Vyzkoušejte si nás!

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Výhodou internetového obchodu na míru je, že přesně odpovídá představě obchodníka. Už na začátku tvorby e-shopu může specifikovat funkcionalitu, kterou požaduje. Na rozdíl od pronájmu krabicového řešení tak vznikne unikátní systém, který bude přesně splňovat potřeby zadavatele.

To ale stojí nemalé peníze… Tvorba obchodu vyžaduje tým programátorů, grafiků, webdesignerů či kvalitních copywriterů. V neposlední řadě i odborníky z oblasti SEO, PPC, sociálních sítí a dalších oborů. A ty všechny je potřeba zaplatit. E-shop na míru se tak vyplatí spíše u velkých hráčů, kteří mají dostatek peněz na takovou investici.

Co dál? Internetový obchod na míru je potřeba neustále vylepšovat a reagovat na zvyšující se nároky zákazníků. Technické novinky se objevují ve stále kratších intervalech. Vytvoření unikátní funkcionality je vždy o něco obtížnější než implementace osvědčených řešení.

Proč si založit e-shop u Shoptetu?

  • Nízká vstupní investice
  • Pravidelné aktualizace a vylepšení
  • Desítky užitečných doplňků
  • Profesionální podpora
  • Intuitivní administrace
  • Moderní a responzivní design

Vyděláváme vám miliony denně. Doslova

  • 18 738
    Obchodů na Shoptetu
  • 196 936
    Objednávek každý den
  • 79 956 016
    Denní obrat v Kč

Svěřte svůj e-shop důvěryhodné firmě

Podnikání na internetu se však netýká pouze provozu e-shopu. Neméně důležitou součástí je i sebeprezentace jednotlivců nebo firem. Tvorba shopu je tedy první krok k úspěchu. Dále je nutné e-shop propagovat. Ideálním nástrojem je vytvoření webové stránky, která bude internetový obchod doplňovat.

Tvorba webu se musí, stejně jako tvorba e-shopu, řídit základními podmínkami a zákonitostmi přístupnosti. Webové stránky mohou být buď statické, které fungují spíše jako vizitka, nebo dynamické, jako je například blog. U obou variant je důležité, aby majitel nebo správce mohl jednoduše editovat obsah. K tomu slouží stejně jako v případě e-shopu administrace. Tvorba webových stránek s administrací je proto již standard.