Poslední článek na blogu

Novinky z vývoje: Automatické generování dokladů

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
 

„Shop“ kam se podíváš – Shoptet + ShopSys = ShopCamp 2014

12. říjen 2014
 

Praha, 7. října 2014 – Již příští sobotu 18. října se prostorách ČVUT odehraje ShopCamp, který pomůže rozšířit znalosti v oblasti e-commerce, a stane se tak historicky první BarCamp konferencí v České republice zaměřenou výhradně na e-shopy a internetové podnikání. Dva konkurenti Shoptet a ShopSys tak uvedou hvězdy jako je Jan Řezáč, který přes deset let dává pevný řád webdesignu či Jana Tichého provozující úspěšnou vývojářskou a poradenskou společnost Medio Interactive.

shopcamp-cz

ShopCamp zahrne široké spektrum témat začínajících na „e“ jako je e-commerce, e-marketing, e-shop, e-správa a další nezbytné aktivity, které se vztahují k podnikání na internetu. „Podnikání na internetu je dnes běžnou záležitostí. S tím se pojí i rychlý nárůst e-shopů, kterých je v současné době něco přes 40 tisíc. Založit e-shop je ale jen začátek. Jak prodávat, jak propagovat a další důležitosti jsou zásadním klíčem k tomu, aby váš e-shop nezanikl hned v začátku. Proto je tu ShopCamp.“ sděluje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

BarCamp konference zaměřená na e-shopy je určena primárně pro majitele e-shopů, jejich zaměstnance a marketingové poradce, zúčastnit se ale mohou i všichni ostatní, kteří se zajímají o problematiku e-commerce. Mezi hlavní témata budou patřit internetový marketing, webová analytika, uživatelská přívětivost e-shopů a případové studie.

„Jsme nadšeni, že se během velmi krátké doby na ShopCamp přihlásilo přes 500 účastníků. Jsme přesvědčeni, že tomu pomohla i přislíbená účast významných jmen, jako jsou Jan Řezáč či Jan Tichý. Lidé se tak mohou dozvědět, proč je důležité webové poradenství a že analytika hraje velkou roli. Jan Řezáč zase promluví o webdesignu, který, jak on sám říká, mění chaos webů v pevný řád. Určitě je na co se těšit,“ říká Petr Svoboda, CEO společnosti ShopSys.

shopcamp-2014-program

Na ShopCamp se bylo možné přihlásit nejen jako posluchač, ale také jako přednášející. V hlavním sále s kapacitou 350 osob proběhne celkem devět přednášek. Souběžně bude možné navštívit devět různých workshopů. Samotný program ShopCampu si účastníci odhlasovali sami, a zde je výsledek:

Více přímo na: www.shopcamp.cz a na sociálních sítích pod hashtagem: #shopcampcz.

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss