Češi se předzásobují medvídky HHC
Prodeje sladkostí s látkou HHC raketově rostou. Ještě před úplným zákazem tohoto zboží se Češi snaží předzásobit. Mnozí obchodníci jsou tak vyprodaní. Podle údajů společnosti Shoptet prodeje v tomto segmentu vzrostly za poslední týden o více než stovky procent.
„Zákazníci se snaží předzásobit. Už jsme vyprodali 90 % skladových zásob a plánujeme představit nové produkty, které HHC obsahovat nebudou,” sdělil Lukáš Vaníček, jenž vlastní internetový obchod hhcpoint.cz. Podle něj došlo po vyhlášení zákazu došlo k prudkému zvýšení prodeje o 200 %.
Výprodejové kampaně výrazně ovlivnily tržby také e-shopu bongemia.cz, jehož majitel Štěpán Kafoněk. „Poptávka se od vládního nařízení zvýšila extrémně. Všechno zboží musíme zlikvidovat, a tak jsme spustili výprodejové kampaně, které naše tržby výrazně ovlivnily,” říká Kafoněk. “Naštěstí nejsme e-shop, který má živnost postavenou čistě na produktech s HHC, obchod bude pokračovat jako dříve, pouze vynecháme kontroverzní látku. Myslím si, že dlouhodobě nám tato nenadálá změna spíše pomůže,” dodal podnikatel.
Situace kolem zákazů a prodejů cukrovinek s látkou HHC ukazuje, jak je e-commerce prostředí proměnlivé. “Obchodníci se rychle přizpůsobují nové legislativě a obchodním příležitostem. Česká e-commerce je velmi dynamická. To platí obzvláště u malých a středně velkých obchodníků, kteří vynikají svou schopností rychle reagovat na nové výzvy,” uzavírá Samuel Huba, ředitel společnosti Shoptet.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?
- Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
- Jak naplno využít doplněk Základní SEO?
- Jak poznat, že je sales práce pro mě? Vyzpovídali jsme zkušeného obchodníka
- AI v zákaznické péči. Na co si dát pozor při použití umělé inteligence
- Doklad k přijaté platbě, WebP nebo cookie lišta. Přehled Shoptet novinek za první pololetí 2024
- Propagujte jednodušší platby na svém e-shopu a vyhrajte v soutěži s Visa Click to Pay