Poslední článek na blogu

Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

7. prosince 2023
 

V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu.

„S Veronikou jsme obě vycházely z rozhodnutí, že chceme dělat něco, co dává smysl. Věnovat svůj čas projektu, který lidem pomůže, ukáže možnosti a naučí je klást ty správné otázky. Nebylo to jen o dovozu nových značek, šlo a stále jde o životní styl, který jsme chtěly sdílet s našimi zákazníky. A obrovsky nás motivovalo, když se čím dál více lidí obracelo k přírodní kosmetice, uvědomovali si její benefity a nacházeli u nás odpovědi na otázky, které konvenční kosmetika neuměla zodpovědět. A to je směr, který nás motivuje i nadále,” popisuje Klára začátky společného podnikání. 

Přírodní dekorativní kosmetika na českém trhu chyběla

Vznik Líčírny byl podnícen nejen nedostatkem značek nabízejících přírodní dekorativní kosmetiku, ale i touhou poskytovat zákazníkům nadstandardní servis. „Úspěšně jsme přivedli prvotřídní značky a získali jsme ohromující zpětnou vazbu od zákazníků, kteří nás nyní považují za spolehlivého průvodce ve výběru nejlepší, čisté kosmetiky. Naše začátky byly plné krásy, dobrodružství a někdy i naivity, ale vždy jsme obě byly plné vášně pro naši vizi. Nezastavila nás ani nutnost pracovat non-stop, protože sledovat, jak naše podnikání roste, nám přinášelo radost,” vzpomíná Klára.

Spuštění e-shopu na Slovensku 

V průběhu letošního roku dosáhla společnost Líčírna významného úspěchu otevřením svého samostatného slovenského e-shopu – licirna.sk. „Mezi naše letošní úspěchy patří i spuštění samostatného e-shopu pro naše slovenské zákazníky. Využití služby Shoptet, kterou již aplikujeme v našem českém e-shopu, nám usnadnilo  a zefektivnilo provoz našeho obchodu na sousedním trhu," popisuje Klára rozšíření jejich podnikání. Líčírna má nyní zákazníky také v Chorvatsku, Německu a dalších zemích.

Shoptet, platforma pro e-commerce, je dostupná nejen v České republice, ale i v Maďarsku a na Slovensku. „Naším cílem je pomoci každému klientovi zvládnout jakékoli výzvy v oblasti e-commerce, včetně expanze na evropské trhy, tedy i Slovenska a Maďarska, kde mohou naši klienti využít naší lokální podpory,” to jsou slova  Štěpána Krocha, CSO společnosti Shoptet.

Otevření luxusního kosmetického salonu

Klára považuje za nejvýznamnější událost roku otevření prvního vlastního kosmetického salonu s prostorem pro výuku.  „V letošním roce jsme našli ideální prostor, a navíc jsme spolupracovali s talentovanými designéry, kteří nám významně pomohli realizovat náš koncept. Jsem velmi vděčná za to, že se vše podařilo podle plánů, a za náš fantastický tým, který s námi roste a sdílí naši vizi Líčírny," vyjadřuje Klára své poděkování.

Salon svým klientům poskytuje kosmetické procedury s produkty značek, které jsou v sortimentu Líčírny, například Dafna´s Skincare. Kromě toho bude brzy nabízet prostor pro workshopy a školení určené jak pro individuální zákazníky, tak pro firemní klientelu. „Trh s přírodní kosmetikou neustále roste a značky představují produkty, které mohou směle konkurovat etablovaným luxusním jménům. Stojíme na prahu nové éry s novými možnostmi, kam směřujeme. V salonu chceme poskytnout zákazníkům nejen prvotřídní služby a zážitky, ale i luxusní kosmetické procedury a specializované kurzy zaměřené na přírodní kosmetiku," shrnuje Klára.

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss