10 rad, jak mohou být e-shopy ekologičtější
30. prosince 2019
Začátek nového roku je skvělá příležitost, kdy mohou e-shopy zavést nová či vylepšená pravidla svého fungování. Jejich provozovatelé tak mohou nejen zlepšit své podnikání, ale zároveň udělat něco i pro naši planetu. Pomůže jim k tomu jednoduché desatero, které sestavila společnost Shoptet, největší český poskytovatel řešení pro komplexní správu e-shopů.
Jaké jsou tedy rady pro e-shopy na rok 2020?
- K balení objednávek využívejte co nejvíce recyklovatelných materiálů, zredukujte například množství použitého igelitu.
- Při přípravě a balení zásilek využijte i použité krabice a výplň.
- Nepoužívejte nadměrné obaly. Ať už budete balit cokoliv, přizpůsobujte velikost obalů rozměrům baleného zboží.
- Pokud to půjde, spolupracujte s přepravci balíků, kteří mají ekologické programy.
- Nepřidávejte do balíků nevyžádané papírové letáky.
- Netiskněte zbytečně faktury a recyklujte veškeré nepotřebné papíry.
- Evidujte maximum svého účetnictví elektronicky.
- Upřednostňujte opravitelné zboží, ke kterému jsou k dispozici náhradní díly.
- Motivujte zákazníky k rozvážnému nakupování bez zbytečného vracení zboží.
- Pokud je to možné, snažte se upřednostňovat zboží od českých výrobců, abyste minimalizovali množství emisí z dálkové přepravy.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení
- Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů?
- Popisky vytvořené umělou inteligencí? Je to tu!