10 rad, jak mohou být e-shopy ekologičtější
30. prosince 2019
Začátek nového roku je skvělá příležitost, kdy mohou e-shopy zavést nová či vylepšená pravidla svého fungování. Jejich provozovatelé tak mohou nejen zlepšit své podnikání, ale zároveň udělat něco i pro naši planetu. Pomůže jim k tomu jednoduché desatero, které sestavila společnost Shoptet, největší český poskytovatel řešení pro komplexní správu e-shopů.
Jaké jsou tedy rady pro e-shopy na rok 2020?
- K balení objednávek využívejte co nejvíce recyklovatelných materiálů, zredukujte například množství použitého igelitu.
- Při přípravě a balení zásilek využijte i použité krabice a výplň.
- Nepoužívejte nadměrné obaly. Ať už budete balit cokoliv, přizpůsobujte velikost obalů rozměrům baleného zboží.
- Pokud to půjde, spolupracujte s přepravci balíků, kteří mají ekologické programy.
- Nepřidávejte do balíků nevyžádané papírové letáky.
- Netiskněte zbytečně faktury a recyklujte veškeré nepotřebné papíry.
- Evidujte maximum svého účetnictví elektronicky.
- Upřednostňujte opravitelné zboží, ke kterému jsou k dispozici náhradní díly.
- Motivujte zákazníky k rozvážnému nakupování bez zbytečného vracení zboží.
- Pokud je to možné, snažte se upřednostňovat zboží od českých výrobců, abyste minimalizovali množství emisí z dálkové přepravy.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?
- „Zákazníky jsme získávali i v době, kdy ceny rostly.” LAVONIO během dvou let úspěšně rozjelo tři e-shopy
- Jak si AppleTop.cz plní databázi pro e-mail marketing pomocí sítě e-shopů Děkovačka
- Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?
- Shoptet je partnerem Akademie online podnikání, kterou spouští #HolkyzByznysu
- Bezpečnost plateb na špičkové úrovni: Shoptet Pay jako první v Česku získává členství v Merchant Risk Council
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?