8 let a více než 11 000 e-shopů – Shoptet oslavil další narozeniny
Praha, 22. srpna 2017 – Společnost Shoptet, která se zabývá pronájmem e-shopových řešení a pokladních systémů, oslavila na začátku srpna své osmé narozeniny. Za osm let své existence se stala jednou z největších platforem svého druhu, v současné době díky Shoptetu funguje skoro třetina českých e-shopů a desítky dalších denně přibývají.
Z původní dvojice zakladatelů se během let tým Shoptetu rozrostl na úctyhodných 55 spolupracovníků, jen za poslední rok přitom přibylo více než dvacet z nich. Shoptet ale roste nejen interně, ale především co se počtu spokojených zákazníků týče. Při oslavě sedmých narozenin měl Shoptet pod taktovkou přes 8 000 e-shopů, letos v lednu jich bylo už více než 10 000, díky čemuž získal majoritní pozici na českém trhu. Do konce roku se přitom ještě počítá s dalším nárůstem, rok 2018 by tak Shoptet mohl vítat s 12 500 obchody na kontě.
„Denně zaregistrujeme zhruba 15 nových e-shopů. Klienti se pro nás rozhodují například kvůli jednoduchému a intuitivnímu ovládání v prostředí našich šablon. Kromě toho pokrýváme všechny zákonné požadavky v rámci EET, což přináší klientům minimum starostí a práce z jejich strany. Není ani potřeba utrácet za speciální hardware, díky našemu softwarovému nastavení může každý svůj e-shop spravovat v podstatě odkudkoliv bez ohledu na zařízení nebo operační systém,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Každý den proběhne v průměru 117 156 objednávek s obratem 47 331 024 Kč. Většina zákazníků nakupujících na internetu si zboží prohlíží na tabletu či chytrém telefonu, přičemž zhruba pětina transakcí realizovaných v letních měsících je prováděna zákazníky na dovolené přímo z těchto přístrojů. Shoptet poskytuje i v tomto směru nadstandardní služby. Oproti většině konkurenčních poskytovatelů mobilních verzí e-shopů nabízejí jeho propracované šablony navržené pro konkrétní platformy dokonalé přizpůsobení jakémukoliv zařízení.
„Díky aktualizacím a zaváděním dalších vylepšení jdou naše e-shopy vždy s trendy e-commerce. V loňském roce pro nás byl nejžhavějším tématem nástup EET, v současné době se nejvíce zaměřujeme na zavedení GDPR (General Data Protection Regulation). Toto nařízení zpřísňující pravidla pro ochranu osobních dat vstoupí v účinnost sice až během května příštího roku, my se ale už nyní intenzivně na tyto změny připravujeme a počítáme s nimi v rámci všech našich modulů,“ komentuje Uďan.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu přes 11 250 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému včetně řešení pro EET. Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na www.shoptet.cz.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Aplikovat GDPR přišlo Shoptet na tři čtvrtě miliónu korun
- Ženy na mateřské si přivydělávají na vlastním e-shopu
- Český Valentýn? Pár stovek za kytici, ale i tisíce za zájezd
- Vratky jsou největší po Vánocích
- Dát zákazníkům vědět přes Messenger? Se Shoptetem to jde!
- Novinky na Shoptetu: Katalog dodavatelů a Shoptet.TV
- Jedinečný přehled o českém elektronickém obchodu dává nový portál Ceska-ecommerce.cz
- Dárky nakoupíme online a včas, plánuje většina Čechů
- Přes internet dnes nakupuje 94 % Čechů
- V e-shopech nakupujeme hlavně v pracovní době
Poslední články z blogu
- Rozšířený elektronický obchod #2 Sledujte chování nakupujících
- Vaše nejčastější otázky k GDPR
- DATA restart 2018
- Linkbuilding v roce 2018: Jděte zákazníkovi naproti a myslete jako on
- Prodej, nakup, investuj, půjč si – na Eshopiste.cz
- Poslanci rozhodli: E-shopy budou o svátcích zavřené
- Vylepšené měření Google Analytics
- Jak na GDPR? Nejčastější otázky i šikovný checklist
- Špatné popisky produktů i chaotická homepage. 7 nejčastějších problémů e-shopů
- Jak se Shoptet připravuje na GDPR? A co čeká majitele e-shopů?