Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
V Česku v současné době funguje zhruba 46 tisíc e-shopů, v přepočtu na počet obyvatel nejvíce v Evropě. Loni se jejich počet meziročně navýšil přibližně o osm tisíc. Jedním z důvodů prudkého nárůstu byl i přechod řady podnikatelů do online prostředí, které jim během mimořádných opatření umožnilo pokračovat v jejich činnosti. Začínající e-shopaři využívající největší českou e-shopovou platformu Shoptet se mohou nově zapojit do vzdělávacího projektu Shoptet Univerzita. Díky lektorům z řad předních odborníků z oboru budou moci zvýšit svou konkurenceschopnost na novém trhu.
Česká e-commerce v loňském roce zaznamenala rekordní celkový obrat dosahující zhruba 217 miliard korun. Zároveň na trhu přibylo přibližně osm tisíc nových internetových obchodů. V reakci na prudký nárůst e-shopů plánuje společnost Shoptet posílit a zkvalitnit segment menších, a zejména nových obchodů vzdělávacím projektem Shoptet Univerzita. „Situace v loňském roce donutila řadu subjektů přenést své podnikání do online prostředí, které nepodléhá omezením jako kamenné obchody. Ze strany těchto podnikatelů zároveň cítíme potřebu uceleného vzdělání, díky kterému budou moci začít naplno, a hlavně rychle fungovat v novém prostředí,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Přední odborníci z e-commerce
Provozovatelé e-shopů na platformě Shoptet mohou od ledna využít přístup k lekcím zaměřeným na základní nastavení e-shopu, marketing, cenotvorbu, logistiku nebo například legislativu. Mezi lektory jednotlivých částí patří přední čeští odborníci z e-commerce. „Podařilo se nám sestavit tým špičkových odborníků z různých oblastí. Jedná se o buď přímo o partnery Shoptetu, jako je Jan Kvasnička, anebo třeba zástupce Alza.cz jako Ondřej Sláma. Na projektu spolupracuje také specialista na SEO a online marketing Pavel Ungr, anebo expert na zákaznickou péči Mário Roženský. V mnoha případech se jedná o přednášející z projektů jako Marketing Festival nebo Digisemestr,“ vysvětluje Miroslav Uďan.
Pomoc pro začínající e-shopaře
Zájem o komplexní školení v jednotlivých oblastech provozu internetového obchodu vyplynul z interních rozhovorů Shoptetu se svými zákazníky. Ti tak mají nově přístup ke vzdělávacím lekcím v podobě odborných článků přímo v administrátorském rozhraní svého e-shopu. „Zájemci mohou zdarma absolvovat celou Shoptet Univerzitu, anebo si vybrat jen ty části, ve kterých potřebují zvýšit svou odbornost. Součástí některých z nich jsou také webináře s odborníky na vybraná témata. Do projektu jsme zapojili i samotné e-shopaře, kteří spolu s námi tvoří obsah některých lekcí. Hlavním cílem Shoptet Univerzity je usnadnit podnikatelům orientaci v e-shopovém prostředí a pomoci jim k úspěchu,“ dodává Miroslav Uďan.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení
- Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů?
- Popisky vytvořené umělou inteligencí? Je to tu!