Chcete si přivydělat nebo rozšířit svou působnost? Založte si e-shop
Praha, 28. července 2015 – Pro studenty, lidi na rodičovské dovolené nebo ty, kteří chtějí mít další příjem, může být e-shop tou správnou volbou. Prodejní kanál, který není omezen na jedno město, ocení zase majitelé kamenných obchodů. Díky pronájmu e-shopových řešení není potřeba mít velký kapitál a ani být IT odborníkem. Dokonce není třeba ani předchozí zkušenost.
Internetové obchodování je populární napříč generacemi. Lidé tímto způsobem nakupují téměř vše, od oblečení, kosmetiku, elektroniku až po potraviny. „Přestože tato oblast v České republice posiluje (přibližně 15% v roce 2014), stále tvoří pouze 8 % všech maloobchodních tržeb. E-komerce má tedy kam růst a není třeba se bát, že trh je nasycen,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Všichni, kdo přemýšlí o tom, jak si přivydělat, mohou zkusit online podnikání. Založit e-shop je více než jednoduché, stačí si za pár stokorun měsíčně pronajmout e-shop. Výhodou je, že tak odpadá starost o technické věci kolem. Vzhledem k časové flexibilitě, je internetový obchod ideální pro studenty, lidi na rodičovské nebo jako vedlejší činnost k zaměstnání. Pro začátek to chce mít především jasnou vizi a plán, jak se odlišit od ostatních.
V dnešní době, začíná pomalu platit pravidlo, že kdo není na internetu, jako by nebyl. Platí to i pro obchodníky. Díky e-shopu se také rozšiřuje pole působení, protože majitel obchodu není omezen geograficky. Další výhodou je to, že zákazníci si mohou on-line ověřit, zda požadované zboží má, dříve než se osobně vydají do kamenné prodejny. To ocení především mladší generace a časově vytížení lidé.
„Přestože se může zdát, že e-shopů je v České Republice mnoho a rozjet úspěšný e-shop je nemožné, opak je pravdou. Více než 80 % e-shopařů stále neví jak na to a zapomínají na základní pravidla internetového podnikání. Pokud budete se zákazníky komunikovat, nabídněte jim nějakou přidanou hodnotu, kde bude jasně vidět, že věci, které prodáváte, znáte a máte rádi a budete mít vyhráno,“ vysvětluje Miroslav Uďan.
Rad jak provozovat e-shop je na internetu hodně. Uceleným přehledem je například portál MujPrvniEshop.cz.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 5 500 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.
Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?