Chcete si přivydělat nebo rozšířit svou působnost? Založte si e-shop
Praha, 28. července 2015 – Pro studenty, lidi na rodičovské dovolené nebo ty, kteří chtějí mít další příjem, může být e-shop tou správnou volbou. Prodejní kanál, který není omezen na jedno město, ocení zase majitelé kamenných obchodů. Díky pronájmu e-shopových řešení není potřeba mít velký kapitál a ani být IT odborníkem. Dokonce není třeba ani předchozí zkušenost.
Internetové obchodování je populární napříč generacemi. Lidé tímto způsobem nakupují téměř vše, od oblečení, kosmetiku, elektroniku až po potraviny. „Přestože tato oblast v České republice posiluje (přibližně 15% v roce 2014), stále tvoří pouze 8 % všech maloobchodních tržeb. E-komerce má tedy kam růst a není třeba se bát, že trh je nasycen,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Všichni, kdo přemýšlí o tom, jak si přivydělat, mohou zkusit online podnikání. Založit e-shop je více než jednoduché, stačí si za pár stokorun měsíčně pronajmout e-shop. Výhodou je, že tak odpadá starost o technické věci kolem. Vzhledem k časové flexibilitě, je internetový obchod ideální pro studenty, lidi na rodičovské nebo jako vedlejší činnost k zaměstnání. Pro začátek to chce mít především jasnou vizi a plán, jak se odlišit od ostatních.
V dnešní době, začíná pomalu platit pravidlo, že kdo není na internetu, jako by nebyl. Platí to i pro obchodníky. Díky e-shopu se také rozšiřuje pole působení, protože majitel obchodu není omezen geograficky. Další výhodou je to, že zákazníci si mohou on-line ověřit, zda požadované zboží má, dříve než se osobně vydají do kamenné prodejny. To ocení především mladší generace a časově vytížení lidé.
„Přestože se může zdát, že e-shopů je v České Republice mnoho a rozjet úspěšný e-shop je nemožné, opak je pravdou. Více než 80 % e-shopařů stále neví jak na to a zapomínají na základní pravidla internetového podnikání. Pokud budete se zákazníky komunikovat, nabídněte jim nějakou přidanou hodnotu, kde bude jasně vidět, že věci, které prodáváte, znáte a máte rádi a budete mít vyhráno,“ vysvětluje Miroslav Uďan.
Rad jak provozovat e-shop je na internetu hodně. Uceleným přehledem je například portál MujPrvniEshop.cz.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 5 500 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.
Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
- Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
- Češi před Vánoci utratili v e-shopech téměř 70 miliard korun, na jednoho obyvatele připadají tři objednávky
- Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
- Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
- Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
Poslední články z blogu
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic
- Únorové novinky
- Vydělat milion za rok? Když se člověk snaží, nemá to limit
- Nová architektura a expanze? Výzvy, kdy určujeme směr na roky dopředu, říká CTO Filip Kopecký
- Proč si Josef Hojdar svůj e-shop s doplňky z mramoru vytesal na Shoptetu a jak mu pomáhá v podnikání?
- Platební metody a platební brány v roce 2021
- Migrace e-shopu s prémiovým kuchyňským nádobím na Shoptet řešení – případová studie
- Stone Imperial: Více než placená reklama se mi dosud osvědčilo doporučování spokojenými klienty
- Vlastní výroba potravin: jak založit živnost a provozovnu – 1. díl
- Lednové novinky