Poslední článek na blogu

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Chcete si přivydělat nebo rozšířit svou působnost? Založte si e-shop

28. červenec 2015
 
<p>Praha, 28. července 2015 – Pro studenty, lidi na rodičovské dovolené nebo ty, kteří chtějí mít další příjem, může být e-shop tou správnou volbou. Prodejní kanál, který není omezen na jedno město, ocení zase majitelé kamenných obchodů. Díky pronájmu e-shopových řešení není potřeba mít velký kapitál a ani být IT odborníkem. Dokonce není třeba ani předchozí zkušenost.</p> <p>Internetové obchodování je populární napříč generacemi. Lidé tímto způsobem nakupují téměř vše, od oblečení, kosmetiku, elektroniku až po potraviny. „<em>Přestože tato oblast v České republice posiluje (přibližně 15% v roce 2014), stále tvoří pouze 8 % všech maloobchodních tržeb. E-komerce má tedy kam růst a není třeba se bát, že trh je nasycen,</em>“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.</p> <p>Všichni, kdo přemýšlí o tom, jak si přivydělat, mohou zkusit online podnikání. Založit e-shop je více než jednoduché, stačí si za pár stokorun měsíčně pronajmout e-shop. Výhodou je, že tak odpadá starost o technické věci kolem. Vzhledem k časové flexibilitě, je internetový obchod ideální pro studenty, lidi na rodičovské nebo jako vedlejší činnost k zaměstnání. Pro začátek to chce mít především jasnou vizi a plán, jak se odlišit od ostatních.</p> <p>V dnešní době, začíná pomalu platit pravidlo, že kdo není na internetu, jako by nebyl. Platí to i pro obchodníky. Díky e-shopu se také rozšiřuje pole působení, protože majitel obchodu není omezen geograficky. Další výhodou je to, že zákazníci si mohou on-line ověřit, zda požadované zboží má, dříve než se osobně vydají do kamenné prodejny. To ocení především mladší generace a časově vytížení lidé.</p> <p>„<em>Přestože se může zdát, že e-shopů je v České Republice mnoho a rozjet úspěšný e-shop je nemožné, opak je pravdou. Více než 80 % e-shopařů stále neví jak na to a zapomínají na základní pravidla internetového podnikání. Pokud budete se zákazníky komunikovat, nabídněte jim nějakou přidanou hodnotu, kde bude jasně vidět, že věci, které prodáváte, znáte a máte rádi a budete mít vyhráno,</em>“ vysvětluje Miroslav Uďan.</p> <p>Rad jak provozovat e-shop je na internetu hodně. Uceleným přehledem je například portál <a href="http://www.MujPrvniEshop.cz" target="_blank" rel="noopener noreferrer">MujPrvniEshop.cz</a>.</p> <h4>O společnosti Shoptet</h4> <p>Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 5 500 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.</p> <p>Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na <a href="/">www.shoptet.cz</a></p>

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss