Čtvrtina českých e-shopů je od Shoptetu
Na platformě společnosti Shoptet běží od středy 11. ledna přes 10 000 e-shopů. V zemi, kde je 38 500 e-shopů to v praxi znamená, že každý čtvrtý internetový obchod pochází z dílny této firmy. Shoptet na trhu působí osmým rokem a během té doby získal majoritní pozici na českém trhu.
E-shopy od Shoptetu jsou populární pro jednoduché intuitivní ovládání, moderní svěží design a především po technologické stránce jdou takříkajíc s dobou. Neustále přináší nějaké „vychytávky“ a novinky, které usnadňují provozovatelům internetových obchodů práci. Nedílnou součástí e-shopů je také plnohodnotný pokladní systém Pokladna, který je připraven na EET a který je unikátní v tom, že umožňuje správu on-line a off-line obchodu v rámci jednoho systému. Poslední zmiňované uvítala přibližně třetina e-shopů. Pokladna je vhodná pro všechny obchodníky, kterých se zavedení povinnost EET týká.
„V posledních letech se nám opravdu daří. Posouváme naše služby dál, což oceňují naši zákazníci a nás to nesmírně baví. Potřebám našich e-shopařů pečlivě nasloucháme a snažíme se plnit jejich přání ještě dříve, než je vysloví. Příkladem je naše Pokladna, kterou nyní využívá 35 % našich zákazníků. Nejvíce si asi vážím toho, že přibližně 2/3 nových klientů přichází na doporučení,“ bilancuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet se pouští do nového byznysu, zjednoduší přepravu zásilek
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
Poslední články z blogu
- Plátce DPH čekají od ledna 2025 změny v registraci k dani
- Nákupní chování v e-shopu. Kde pomůže psychologie v marketingu?
- Nedokončené platby? AI operátor JARABOT zachránil za měsíc 510 objednávek za 528 085 Kč
- Jak v e-shopu pracovat se slevami? Co ukázala studie mezi e-shopaři
- Jednodušší expedice zásilek? Jsou tu Shoptet Balíky
- Jak na DPH u dárků, vzorků, slev či dárkových poukazů, které na e-shopu nabízíte
- Připravte své Shoptet Kampaně, ať vám vytěží Black Friday
- Zákulisí Shoptet Marketplace: Jak funguje vývoj a správa doplňků?
- Black Friday a Vánoce: Jak z e-mailingu během sezóny dostat maximum
- Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?