Čtvrtina českých e-shopů je od Shoptetu
Na platformě společnosti Shoptet běží od středy 11. ledna přes 10 000 e-shopů. V zemi, kde je 38 500 e-shopů to v praxi znamená, že každý čtvrtý internetový obchod pochází z dílny této firmy. Shoptet na trhu působí osmým rokem a během té doby získal majoritní pozici na českém trhu.
E-shopy od Shoptetu jsou populární pro jednoduché intuitivní ovládání, moderní svěží design a především po technologické stránce jdou takříkajíc s dobou. Neustále přináší nějaké „vychytávky“ a novinky, které usnadňují provozovatelům internetových obchodů práci. Nedílnou součástí e-shopů je také plnohodnotný pokladní systém Pokladna, který je připraven na EET a který je unikátní v tom, že umožňuje správu on-line a off-line obchodu v rámci jednoho systému. Poslední zmiňované uvítala přibližně třetina e-shopů. Pokladna je vhodná pro všechny obchodníky, kterých se zavedení povinnost EET týká.
„V posledních letech se nám opravdu daří. Posouváme naše služby dál, což oceňují naši zákazníci a nás to nesmírně baví. Potřebám našich e-shopařů pečlivě nasloucháme a snažíme se plnit jejich přání ještě dříve, než je vysloví. Příkladem je naše Pokladna, kterou nyní využívá 35 % našich zákazníků. Nejvíce si asi vážím toho, že přibližně 2/3 nových klientů přichází na doporučení,“ bilancuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení
- Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů?
- Popisky vytvořené umělou inteligencí? Je to tu!
- Jak pomohla integrace se Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %