Poslední článek na blogu

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Dát zákazníkům vědět přes Messenger? Se Shoptetem to jde!

21. prosinec 2017
 
<p><strong>Praha 19. prosince – Udržovat dobrou komunikaci se zákazníky je zásadní. Shoptet zareagoval na rostoucí oblibu sociálních sítí a rozšířil možnosti oznámení o objednávce. To zákazníkovi nemusí přijít formou SMS, ale nově také přes Facebook Messenger, což je jedinečná novinka v oblasti předpřipravených e-shopových řešení na českém trhu. Výhody tato novinka přitom přináší všem – provozovatel e-shopu ušetří, pro zákazníka je kontakt s obchodem jednodušší a pro obě strany se stává komunikace přímočařejší.</strong></p> <p>Čím dál více lidí si zvyklo na komunikaci přes Facebook Messenger. Právě takoví zákazníci uvítají možnost, aby jim jejich e-shop odesílal oznámení právě přes něj. Provozovatelé e-shopů si díky novince od Shoptetu mohou tuto funkci nastavit a nechat na zákaznících, kterou formu oznámení upřednostní. Zda klasickou SMS, nebo zda preferují Facebook Messenger. </p> <p>Zatímco před pěti lety lidé kontaktovali e-shop v první řadě telefonicky, poté e-mailem a až jako poslední možnost volili sociální sítě, dnes je situace přesně opačná. Prim hraje především Facebook. Lidé si zvykli oslovovat nejen své přátele, ale i různé instituce a obchody přes jejich facebookové stránky. </p> <p><em>„Ukazuje se, že e-shop, který si zřídí facebookový profil, svůj obrat v některých případech až zdvojnásobí. To je dáno nejen lepší možností e-shopů pro upselling a plánování remarketingových kampaní na sociálních sítích, ale i těsnějším vztahem se zákazníkem. Zákazníci totiž využívají Facebook též jako help desk a pokud e-shop dokáže dobře a rychle reagovat, získají k němu větší důvěru,“</em> dodává ke vztahu sociálních sítí a e-shopů Miroslav Uďan, CEO společnosti <a href="/">Shoptet</a>.</p> <p>Možnost interakce s e-shopech prostřednictvím Facebooku oceňují zejména mladší zákazníci ve věku 15–30 let. Proto by Facebook do svého působení měly zahrnout hlavně ty internetové obchody, které cílí právě na tuto věkovou kategorii. </p> <p>Na českém Facebooku je 4,8 milionů uživatelů. Navíc se drží tato sociální síť dlouhodobě na prvních místech ve frekvenci pravidelných návštěv ve srovnání s ostatními internetovými službami a sociálními sítěmi. Přesto se rozmáhá trend neztrácet na Facebooku až tolik času jako v minulosti a řešit na něm zejména to podstatné. Tomu napomáhá právě Facebook Messenger, díky kterému mezi sebou uživatelé komunikují, aniž by museli navštívit stránku jako takovou.</p> <p>Shoptet zároveň inovuje prostředí českého elektronického obchodu i portálem <a href="http://www.ceska-ecommerce.cz/">Ceska-ecommerce.cz</a>, který v reálném čase monitoruje různé ekonomické ukazatele. Informuje například o počtu online obchodníků, o celkových obratech, nejprodávanějším zboží či o vývoji preferovaných způsobů platby, čímž je unikátní nejen v českém, ale i v mezinárodním měřítku.</p> <p><strong>O společnosti Shoptet</strong></p> <p>Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu přes 12 200 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému včetně řešení pro EET. Ve spolupráci se Zboží.cz provozuje portál <a href="https://www.ceska-ecommerce.cz/">Ceska-ecommerce.cz</a>, který v reálném čase monitoruje ekonomické ukazatele českého elektronického obchodu.   Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na<a href="/"> www.shoptet.cz</a>. </p> <p> </p>

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss