Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
Ve společnosti Shoptet, českém lídrovi v oblasti řešení tvorby a správy e-shopů, dochází k výměně na pozici CEO. Současného šéfa a zakladatele Shoptetu Miroslava Uďana v dubnu vystřídal Samuel Huba, který ve společnosti doposud zastával pozici provozního ředitele. Ve své nové roli se bude soustředit především na nové rozvojové projekty, zahraniční expanzi a také na nárůst počtu klientů a zaměstnanců. Miroslav Uďan ve společnosti nadále zůstává, přesouvá se však do strategické role mimo její přímé řízení.
Nový CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018, zastával pozici provozního ředitele (COO). V nové vedoucí pozici se bude soustředit především na růst společnosti v Česku a zdárné provedení expanze do Evropy. „Česko je vyspělá e-commerce velmoc a náročný trh. Shoptet si zde dokázal vybudovat pozici jedničky, což nám dává silné základy pro zahraniční expanzi. Přípravy pro budování naší pozice na nových trzích jsme spustili již v loňském roce, naše ambice pro nadcházející období jsou ale mnohem větší,“ uvádí Samuel Huba. Dosavadní CEO Shoptetu Miroslav Uďan, který společnost před dvanácti lety založil, v ní bude působit i nadále, přesouvá se do strategické role mimo její přímé řízení.
Samuel Huba se také plánuje zaměřit na samostatnou značku Shoptet Premium i na rozvoj dalších strategických projektů. Mezi jeho cíle bude rovněž patřit nárůst počtu klientů, a to nejen v souvislosti s plánovanou expanzí, ale také s ohledem na rychlý rozvoj společnosti na českém trhu. „V Shoptetu odstraňujeme bariéry pro rozjezd online byznysu a mažeme rozdíly v nakupování na velkých a menších e-shopech. Věřím, že budoucnost e-commerce spočívá v různorodosti, a proto je naším cílem pomoct co nejvíce lidem v nastartování a růstu vlastního podnikání. To je důvod, proč budeme v následujících letech přinášet Shoptet na další trhy a pracovat na produktových vylepšeních, které našim zákazníkům na této cestě pomohou,“ doplňuje Samuel Huba.
Růst počtu klientů i zaměstnanců
Na platformě Shoptet jen během loňského roku přibylo více než šest a půl tisíce nových e-shopů, aktuálně ji využívá zhruba 27 000 internetových obchodů. Celkový obrat e-shopů na Shoptetu se v roce 2020 téměř zdvojnásobil a dosáhl úrovně přibližně 36 miliard korun, tedy více než kolik utrží další největší čeští online prodejci. V roce 2020 se společnost umístila mezi padesáti nejrychleji rostoucími firmami v České republice dle žebříčku Deloitte Technology Fast 50. Rok 2021 by měl být v tomto ohledu podobný. I z tohoto důvodu patří mezi klíčové letošní cíle nového CEO zvládnutí růstu i rozšíření týmu o desítky nových zaměstnanců.
„S růstem počtu klientů i našimi ambicemi se pojí také růst počtu zaměstnanců. Letos i v dalších letech plánujeme otevřít desítky pozic především ve vývoji, produktu a v péči o naše klienty. Nalezení nových talentů bude jednou z klíčových složek a také mých cílů. V Shoptetu se snažíme nabírat ty nejlepší kandidáty z technologických firem. To se nám daří i v dnešní konkurenci, která mezi nimi panuje,“ dodává Samuel Huba.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o devět procent. Nebýt války, mohl být růst dvojciferný, uvádí Shoptet
- Češi reagují na Ukrajinu. Zájem o zboží na humanitární účely vzrostl o stovky procent, zároveň se sami připravují na krizi
- Láska prochází žaludkem. Hitem letošního Valentýna je čokoláda
- Shoptet posiluje svůj tým. Do firmy nastupuje Jiří Vaško, který je zodpovědný za rozvoj Shoptet Premium
- Nejrychleji rostoucí e-commerce kategorií bylo v roce 2021 sběratelství. Zaznamenalo nárůst o 165 procent
- Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů
- Shoptet hlásí rekordní obrat přes 300 milionů. Za minulý rok vzrostl o zhruba 50 %
- Reshoper mění majitele. Shoptet kupuje známý český e-commerce veletrh
- Letošní tržby e-shopů během Black Friday budou atakovat 4 miliardy korun. Zákazníci se bojí nedostatku zboží v adventním období
- Shoptet rozšiřuje partnerství s Balikobot.cz a pomáhá e-shopům s expanzí
Poslední články z blogu
- Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii
- REDFIR: Našli díru na trhu a představili české kožené opasky bez dírek
- Zvýšit konverzní poměr o 34 %? E-shopu šperkyskalimar.cz pomohlo Notifikuj
- Co nejvíce řeší e-shopy v roce 2022? Ptáme se poradců z Reshoperu
- Květnové novinky
- Shoptetím e-shopem číslo 30 000 je BeaverCraft! Získali od nás 30 000 hodin provozu zdarma
- Měřte lépe své konverze díky Facebook Conversions API
- Jak se připravoval Reshoper: Pohled do zákulisí s pořadatelkami Adrianou a Veronikou
- Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas
- „Naši zákazníci jsou doslova jako v bavlnce,“ říká Eliška Dobiášová z Breberek