Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
Ve společnosti Shoptet, českém lídrovi v oblasti řešení tvorby a správy e-shopů, dochází k výměně na pozici CEO. Současného šéfa a zakladatele Shoptetu Miroslava Uďana v dubnu vystřídal Samuel Huba, který ve společnosti doposud zastával pozici provozního ředitele. Ve své nové roli se bude soustředit především na nové rozvojové projekty, zahraniční expanzi a také na nárůst počtu klientů a zaměstnanců. Miroslav Uďan ve společnosti nadále zůstává, přesouvá se však do strategické role mimo její přímé řízení.
Nový CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018, zastával pozici provozního ředitele (COO). V nové vedoucí pozici se bude soustředit především na růst společnosti v Česku a zdárné provedení expanze do Evropy. „Česko je vyspělá e-commerce velmoc a náročný trh. Shoptet si zde dokázal vybudovat pozici jedničky, což nám dává silné základy pro zahraniční expanzi. Přípravy pro budování naší pozice na nových trzích jsme spustili již v loňském roce, naše ambice pro nadcházející období jsou ale mnohem větší,“ uvádí Samuel Huba. Dosavadní CEO Shoptetu Miroslav Uďan, který společnost před dvanácti lety založil, v ní bude působit i nadále, přesouvá se do strategické role mimo její přímé řízení.
Samuel Huba se také plánuje zaměřit na samostatnou značku Shoptet Premium i na rozvoj dalších strategických projektů. Mezi jeho cíle bude rovněž patřit nárůst počtu klientů, a to nejen v souvislosti s plánovanou expanzí, ale také s ohledem na rychlý rozvoj společnosti na českém trhu. „V Shoptetu odstraňujeme bariéry pro rozjezd online byznysu a mažeme rozdíly v nakupování na velkých a menších e-shopech. Věřím, že budoucnost e-commerce spočívá v různorodosti, a proto je naším cílem pomoct co nejvíce lidem v nastartování a růstu vlastního podnikání. To je důvod, proč budeme v následujících letech přinášet Shoptet na další trhy a pracovat na produktových vylepšeních, které našim zákazníkům na této cestě pomohou,“ doplňuje Samuel Huba.
Růst počtu klientů i zaměstnanců
Na platformě Shoptet jen během loňského roku přibylo více než šest a půl tisíce nových e-shopů, aktuálně ji využívá zhruba 27 000 internetových obchodů. Celkový obrat e-shopů na Shoptetu se v roce 2020 téměř zdvojnásobil a dosáhl úrovně přibližně 36 miliard korun, tedy více než kolik utrží další největší čeští online prodejci. V roce 2020 se společnost umístila mezi padesáti nejrychleji rostoucími firmami v České republice dle žebříčku Deloitte Technology Fast 50. Rok 2021 by měl být v tomto ohledu podobný. I z tohoto důvodu patří mezi klíčové letošní cíle nového CEO zvládnutí růstu i rozšíření týmu o desítky nových zaměstnanců.
„S růstem počtu klientů i našimi ambicemi se pojí také růst počtu zaměstnanců. Letos i v dalších letech plánujeme otevřít desítky pozic především ve vývoji, produktu a v péči o naše klienty. Nalezení nových talentů bude jednou z klíčových složek a také mých cílů. V Shoptetu se snažíme nabírat ty nejlepší kandidáty z technologických firem. To se nám daří i v dnešní konkurenci, která mezi nimi panuje,“ dodává Samuel Huba.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
- Neodolatelně lákavé výprodeje budou letos naposledy, novela zamezí manipulaci s cenami
- Nejvýdělečnějším segmentem je prodej erotiky, v Česku boduje i za krize
- Zájem o zboží z druhé roky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Česká e-commerce stagnuje: Velcí hráči zažívají výkyvy, malí stabilně rostou
- Zájem o zboží z druhé ruky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Do Česka přichází trend D2C: firmy obchází prostředníky a loví zákazníky napřímo
- České banky ztratí do pěti let monopol na online platby, některé proto moderní platby komplikují
Poslední články z blogu
- Jak se Řeznictví u Bobra vypořádalo s výzvami online prodeje a zvládlo logistiku chlazených potravin
- Práce v Customer Care nemusí být nuda. Vyzpovídali jsme naše konzultanty
- Jak nachystat e-shop na příchod Google Analytics 4
- Daniel Sosýn: Místo dráhy lékaře začal vyrábět proteiny. Dnes má obrat 70 milionů i zářez ve Forbesu
- Petra Nulíčková: Jak neztrácet dobré zaměstnance a co s toxickými lidmi ve firmě?
- „Někdy se trefíš do brány, někdy tě soupeř srazí,“ říká o práci obchodníka Jakub Honzák
- Jak efektivně využít AI při práci v online marketingu a kdy se na ni úplně nespoléhat?
- Jak organicky uspět na TikToku
- Nezaplacené faktury: jak na vymáhání dlužných pohledávek?
- Vybíráte šablonu pro e-shop? Inspirujte se