Do Shoptetu přichází Ondřej Buben. Zajistí rozvoj nové platební brány Shoptet Pay
Největší český poskytovatel e-shopové platformy Shoptet získal do svých řad novou posilu. Do vedení nově vznikajícího týmu, jehož cílem je rozvoj platební brány Shoptet Pay, přichází Ondřej Buben.
Nový projekt Shoptet Pay získal od září letošního roku svého šéfa. O rozvoj platební brány se postará Ondřej Buben, který do Shoptetu přichází z ČSOB, kde měl na starosti sekci zabývající se akceptací platebních karet. Své zkušenosti by měl nyní uplatnit při sestavování vlastního týmu a zdokonalování Shoptet Pay, jejímž cílem je zefektivnění podnikání více než 28 000 tisícům malých a středních e-shopů.
„Aktuálně stojím před velkou výzvou, protože nasedám do rozjetého vlaku a musím se rychle zorientovat v technologickém světě. Je to ale zároveň také příležitost, jak vybudovat něco nového a velkého. Projekt, který pomůže podnikatelům s růstem jejich byznysu, usnadní jim práci a zefektivní řadu procesů,“ vysvětluje Buben.
Cílem nového Head of Shoptet Pay je vytvořit z nové platební brány aplikaci, ve které majitelé e-shopů vyřídí vše potřebné na jednom místě.
„Shoptet míří k tomu, aby nabízel svým klientům all in one řešení. Jinými slovy, aby zaměstnanci e-shopů při vyřizování běžné agendy nemuseli Shoptet vůbec opouštět, ale vyřešili přímo v aplikaci vše, co potřebují, nebo aby to Shoptet vyřídil rovnou za ně. Chceme například propojit e-shopy s bankami napřímo, aby zde naši klienti měli k dispozici výpisy z účtu, a párovat tak příchozí platby s objednávkami, které pro ně označíme jako zaplacené, což například výrazně urychlí proces reklamací. Navíc chceme ušetřit čas účetním a mít výpisy k platbám kompatibilní pro párování v různých účetních systémech,“ vysvětluje Buben a dodává, že společnost chce svým klientům nabídnout i mnoho dalších služeb.
„Našim cílem je poskytovat komplexní platební řešení. Díky Shoptet Pay budou moci naši zákazníci přijímat nejen platby kartou včetně Google Pay a Apple Pay, ale chceme jim umožnit přijímat platby kryptoměnami a další platební metody. Plánujeme e-shopy podpořit i ve fyzickém světe a poskytnout jim platební terminály do jejich prodejen,“ odtajňuje plánované novinky Buben.
Velká výzva a okamžité výsledky
Nová pozice je pro Ondřeje Bubna velkou výzvou. „Čeká mě rozmanitější náplň práce a také velká zodpovědnost. Shoptet v blízké budoucnosti plánuje další expanze do zahraničí. Nevytváříme tedy platební bránu pouze pro český trh. Musíme vytvořit projekt, který svou kvalitou dokáže obstát na evropské či dokonce celosvětové úrovni,“ říká Buben.
Největší přidanou hodnotu v nové pozici spatřuje v tom, že výsledky své práce půjdou téměř okamžitě vidět. „Shoptet mě zaujal proto, že se jedná o pokrokovou technologickou firmu a českou jedničku v oblasti e-commerce. Nejvíce se mi však líbí, že se společnost soustředí na to, jak pomoci svým zákazníkům. Snaží se pro ně neustále zkvalitňovat své služby a pomáhat jim s růstem byznysu, což se rychle projeví v praxi. A to je přesně ten důvod, proč jsem se rozhodl tuto výzvu přijmout,“ vysvětluje Buben.
Kdo je Ondřej Buben?
Ondřej Buben vystudoval obor Účetnictví a finanční řízení podniku na Vysoké škole ekonomické v Praze. Už během studia začal pracovat v České pojišťovně, konkrétně v oblasti controllingu a sledování klientské spokojenosti. V roce 2016 přešel do ČSOB, kde pokračoval v oddělení controllingu. O dva roky později začal vést svůj vlastní tým 18 kolegů, kteří měli na starosti agendu akceptace platebních karet. Zároveň už několik let vypomáhá s výukou účetnictví, finančního řízení podniku a nákladového účetnictví na ŠKODA AUTO Vysoké škole v Mladé Boleslavi.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
- Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
- Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
- Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
- Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
Poslední články z blogu
- AI nástroje, e-shopy a právo. 6 tipů od Petry Dolejšové
- Jejich e-shop pomáhá stovkám nemocných psů a koček. „Shoptet je výborná otvíračka dveří,” říkají zakladatelky Chlupáčů
- Zjednodušte nakupování na svém e-shopu s možností Přihlášení přes Seznam
- Jak dobře připravit slevové akce? Checklist, na co nezapomenout
- Velký průvodce chybami v reklamách na Facebooku a Instagramu
- Marketplaces a zbožové srovnávače. Co musíte vědět při expanzi do zahraničí?
- Jak využít Black Friday pro růst vlastního e-shopu
- Never Enough: Ať už u streetwearu, nebo kdekoliv jinde, je to hlavně o brandu
- Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší
- Czechdesign: Chceme dostat kvalitní design do každé domácnosti. Cestou je i e-shop