Poslední článek na blogu

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Doprava je alfou a omegou každého dobrého e-shopu

27. září 2016
 
<p><strong>Praha, 27. září 2016 - </strong><strong>Rychlý a spolehlivý partner, který zboží doručí včas a v pořádku, je pro e-shopy zcela zásadní. V uplynulých dvou letech vzrostl podíl menších dopravců, velcí giganti si udrželi svou pozici. Nejčastěji lidé volí Českou poštu, která v současné době ukrajuje přes 42 % z pomyslného koláče. Na druhém místě se již několik let drží PPL s 15 %.</strong></p> <p>Česká pošta hraje, díky své husté síti poboček a tradici, od začátku mezi dopravci prim. Dalo by se předpokládat, že vzhledem k narůstající konkurenci bude její pozice klesat. Naopak za poslední dva roky došlo k mírnému nárůstu. „V roce 2014 využilo k přepravě svých objednávek v e-shopech 39,6 % lidí, v letos to bylo 42,5 %. „Domnívám se, že to jde ruku v ruce se zavedením možnosti doručení balíku i ve večerních hodinách. Dále pak České poště nahrává skutečnost, že si lidé mohou své zásilky vyzvednout na nejbližší pobočce tehdy, kdy mají čas,“ komentuje Miroslav Uďan. </p> <p>Druhé místo se stabilními 15 % zaujímá PPL. Za poslední dva roky nejvíce posílili dopravci jako DPD nebo Geis či GLS. Přepravce DPD v roce 2014 doručil 4,7 % zásilek, letos přes 9 %. Geis  měl před dvěma lety 1,6 %, nyní je to 5 % a GLS, které přepravilo 1, 2 %, zdvojnásobilo svá čísla na 2,4 %.</p> <p>„E-shopaři musí výběr dopravce, se kterým budou spolupracovat dobře zvážit. Pozdě doručená nebo poškozená zásilka může mít negativní dopad na celý obchod. Z čísel za poslední dva roky je vidět, že se lidé nebojí zkoušet nové dopravce,“ upřesňuje Miroslav Uďan. Současně připomíná, že dříve, než naváží e-shopaři spolupráci s novým dopravcem, tak je dobré si jej vyzkoušet.</p> <h4>O společnosti Shoptet</h4> <p>Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu přes 8 800 aktivních e-shopů, což tvoří více než 20 % komerčních řešení na českém trhu. Současně nabízí pokladní systém, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na <a href="/">www.shoptet.cz</a>.</p>

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss