Dvě jedničky v e-commerce se spojují: 21 tisíc e-shopů ze Shoptetu může nově prodávat přes Alzu
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet svým zákazníkům nově poskytuje možnost prodávat zboží přes největší český internetový obchod Alza.cz. Napojit se na tzv. Alza Dropshipment mohou díky doplňku Alza Expando. Alza pro ně zajistí kompletní zpracování objednávky, zákaznický servis, vratky či reklamace, nabízí ale také IT podporu. Alza ročně eviduje 185 milionů návštěv a obrat ve výši 29 miliard korun. Plaftormu Shoptet využívá 21 tisíc e-shopů s ročním obratem 28 miliard.
Shoptet jako česká jednička mezi e-shopovými řešeními a Alza jakožto největší internetový obchod začátkem června spojily své síly. E-shopy využívající platformu Shoptet mohou své zboží nově nabízet na Alze díky doplňku Alza Expando. „Napojení na Alzu nabízí zhruba 21 tisícům e-shopů, které využívají naše řešení, obrovský potenciál ke zvýšení jejich prodejů. Doplněk je vhodný zejména pro dodavatele, kterým se tak vedle prodeje přes vlastní internetový obchod otevírají další možnosti. Mohou s Alzou synchronizovat svůj sklad, ručně spravovat produkty, expedovat objednávky nebo tisknout štítky pro sledování zásilek,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Stovky milionů návštěv ročně
Shoptet již pro své zákazníky v minulosti připravil také doplněk pro propojení s globálním tržištěm Amazon. Propojením s Alzou mohou své zboží nabízet dalším zákazníkům, kteří v jejím e-shopu ročně vygenerují 185 milionů návštěv. „Od spolupráce se společností Shoptet si slibujeme výrazné usnadnění napojení na náš systém a tím tedy i jeho otevření po větší množství obchodů a dodavatelů. Partnerský prodej má pro nás velký potenciál, umožňuje nám totiž rozšířit sortiment i o segmenty, které by jinak Alza nemohla zákazníkům nabízet, například kvůli specifickým požadavkům na skladování,“ říká Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz.
Prodej ze skladů partnerů
Alza tak partnerským e-shopům nabízí kompletní zázemí a infrastrukturu. Ať už oslovení milionů zákazníků, kteří web každý den navštíví, síť více než dvou tisíc výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Nový doplněk také poskytuje pravidelné týdenní a měsíční reporty. Partneři tak musí zajistit jen vlastní skladové zásoby a expedici objednávek přímo k zákazníkům. Dropshipment, tedy doručování objednávek přímo ze skladů dodavatelů, umožňuje nabízet větší sortiment bez nutnosti nadále rozšiřovat vlastní skladové prostory.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení