Dvě jedničky v e-commerce se spojují: 21 tisíc e-shopů ze Shoptetu může nově prodávat přes Alzu
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet svým zákazníkům nově poskytuje možnost prodávat zboží přes největší český internetový obchod Alza.cz. Napojit se na tzv. Alza Dropshipment mohou díky doplňku Alza Expando. Alza pro ně zajistí kompletní zpracování objednávky, zákaznický servis, vratky či reklamace, nabízí ale také IT podporu. Alza ročně eviduje 185 milionů návštěv a obrat ve výši 29 miliard korun. Plaftormu Shoptet využívá 21 tisíc e-shopů s ročním obratem 28 miliard.
Shoptet jako česká jednička mezi e-shopovými řešeními a Alza jakožto největší internetový obchod začátkem června spojily své síly. E-shopy využívající platformu Shoptet mohou své zboží nově nabízet na Alze díky doplňku Alza Expando. „Napojení na Alzu nabízí zhruba 21 tisícům e-shopů, které využívají naše řešení, obrovský potenciál ke zvýšení jejich prodejů. Doplněk je vhodný zejména pro dodavatele, kterým se tak vedle prodeje přes vlastní internetový obchod otevírají další možnosti. Mohou s Alzou synchronizovat svůj sklad, ručně spravovat produkty, expedovat objednávky nebo tisknout štítky pro sledování zásilek,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Stovky milionů návštěv ročně
Shoptet již pro své zákazníky v minulosti připravil také doplněk pro propojení s globálním tržištěm Amazon. Propojením s Alzou mohou své zboží nabízet dalším zákazníkům, kteří v jejím e-shopu ročně vygenerují 185 milionů návštěv. „Od spolupráce se společností Shoptet si slibujeme výrazné usnadnění napojení na náš systém a tím tedy i jeho otevření po větší množství obchodů a dodavatelů. Partnerský prodej má pro nás velký potenciál, umožňuje nám totiž rozšířit sortiment i o segmenty, které by jinak Alza nemohla zákazníkům nabízet, například kvůli specifickým požadavkům na skladování,“ říká Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz.
Prodej ze skladů partnerů
Alza tak partnerským e-shopům nabízí kompletní zázemí a infrastrukturu. Ať už oslovení milionů zákazníků, kteří web každý den navštíví, síť více než dvou tisíc výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Nový doplněk také poskytuje pravidelné týdenní a měsíční reporty. Partneři tak musí zajistit jen vlastní skladové zásoby a expedici objednávek přímo k zákazníkům. Dropshipment, tedy doručování objednávek přímo ze skladů dodavatelů, umožňuje nabízet větší sortiment bez nutnosti nadále rozšiřovat vlastní skladové prostory.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
- Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
- Češi před Vánoci utratili v e-shopech téměř 70 miliard korun, na jednoho obyvatele připadají tři objednávky
- Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
- Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
- Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
- Během Black Friday útraty v e-commerce poprvé přesáhnou miliardu korun, podle odhadů o čtvrtinu převýší ty loňské
- Na splátky budou Češi v e-shopech před Vánoci kupovat hlavně elektroniku, na oblíbenosti získávají odložené platby
- Druhou vlnu zažívají i e-shopy, poptávka po nových obchodech je o 60 % větší než obvykle
- E-shopy zbrojí na Vánoce více než loni, podle lídrů české e-commerce očekávají kvůli covidu rekordní online prodeje
Poslední články z blogu
- Jan Kvasnička: Vzdělávání okolo e-shopu je nekončící proces. Startuje Shoptet Univerzita
- E-shop jako identifikovaná osoba: jak je to s reklamou na Facebooku a Google Ads?
- Preciosa šperky a dekorace z českého křišťálu zná celý svět. Proč si otevřeli e-shop právě na Shoptetu?
- Martin Žufánek: Jsme asi jediní majitelé e-shopu, kteří se svým zákazníkům snaží ztížit průchod košíkem
- Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?
- Windsurfing Karlín: Vracející se zákazníci jsou pro nás základ. Přizpůsobujeme tomu celý marketing
- O’black: E-shop jsme brali spíše jako doplňkový, ale pak jsme se poučili, že i tak je pro nás důležitý
- E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?
- Skláři z Preciosy pokračují ve staleté tradici a ručně vyrábí šperky z českého křišťálu
- 12 let bojovali o přežití. Dnes má rodina Žufánků alkoholový lovebrand a jejich láhve potkáte v barech po celém světě