E-shop jako příležitost pro absolventy
Praha, 14. září 2015 – Absolventi či studenti se mohou díky provozování e-shopu naučit základy podnikání a rozjet prosperující byznys. On-line svět je pro tuto generaci domovem a není potřeba velkého vstupního kapitálu. Marketing lze zvládnout pomocí sociální sítí, které velmi dobře znají. Cenné zkušenosti pak ocení i případní zaměstnavatelé. Současně lze internetový obchod mít při studiu nebo práci.
Pro absolventy, kteří chtějí mít vlastní byznys nebo se jim nedaří získat vysnění zaměstnání, je provozování e-shopu jednou z možností, jak se postavit na vlastní nohy. Díky možnosti pronájmu e-shopového řešení, není potřeba žádný velký kapitál. Stačí řádově pár stovek měsíčně a o veškeré technické záležitosti spojené s provozem on-line obchodu je postaráno. V případě nedostatku skladových prostor je možné využít tzv. dropshippinng, kdy maloobchodní prodejce nabízí zboží svého velkoobchodního dodavatele a nemusí tedy mít vlastní sklad. Díky on-line obchodu tak mohou získat praktické zkušenosti. „Provozování e-shopu je všestranné. Je potřeba se naučit plánovat a počítat, ale také marketing a komunikovat se zákazníkem. To patří mezi největší slabiny nejen e-shopařů, přitom to nic nestojí,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Nejdůležitější je mít byznys plán, znát konkurenci a zjistit, čím by se mohl daný e-shop odlišovat od ostatních. Může to být blog, rádce nebo třeba komunita na sociální síti. „Vybudovat komunitu, tedy potenciální zákazníky, a dál propagovat svůj obchod, právě na sociální sítích vlastně nic nestojí. Chce to jen čas, důslednost a kreativitu. Pro generaci současných studentů a absolventů to není nic složitého. Sociální sítě jsou jejich druhým domovem,“ doplňuje Miroslav Uďan.
Pronájem e-shopu je tou nejjednodušší cestou, jak si pořídit on-line obchod. Není třeba být technicky zdatný ani mít velký kapitál jako u e-shopu na míru. Na rozdíl od open source řešení je kompatibilní s českou měnou a ostatními českými reáliemi. Obecně bývá doporučováno, aby si e-shopař otevřel obchod se zbožím, ke kterému má nějaký vztah. Může tak svým zákazníkům dobře poradit a navíc je to i na první pohled vidět.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 5 800 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.
Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?