E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
Celkový obrat e-shopů využívajících platformu společnosti Shoptet se meziročně zvýšil o 50 % na 36 miliard korun. Řešení české e-shopové jedničky aktuálně využívá zhruba 24 tisíc internetových obchodů, tedy přibližně o pět tisíc e-shopů více než před rokem. Sám Shoptet svůj obrat meziročně navýšil na přibližně 200 milionů korun.
Na platformě společnosti Shoptet během loňského roku přibylo zhruba pět tisíc nových internetových obchodů. Celkem jich tak její řešení aktuálně využívá zhruba 24 tisíc, přičemž jejich celkový obrat v roce 2020 dosáhl úrovně 36 miliard korun. „E-shopům využívajícím naše řešení se meziročně podařilo navýšit obrat o polovinu. Jedná se tedy o lepší výsledek než v předchozím meziročním srovnání, kdy těmto e-shopům mezi lety 2018 a 2019 vzrostl celkový obrat o 44 procent,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Tři a půl milionu nakupujících
V e-shopech na platformě Shoptetu podle statistik loni nakoupilo zhruba tři a půl milionu unikátních zákazníků. Společnost také během loňského roku navýšila počet doplňků, které mohou internetové obchody na jeho platformě využívat, a to ze 70 na aktuálních 196. Patří mezi ně například napojení jak na různé platební brány, skladové systémy, balíkové přepravce nebo marketingové nástroje, ale nově i na služby společností Liftago, Alza.cz či Mall.cz.
Dvojnásobný obrat během dvou let
Obrat samotného Shoptetu v loňském roce dosáhl úrovně přibližně dvou set milionů korun. „Během dvou let se nám podařilo bezmála zdvojnásobit náš obrat. Bezpochyby nám k tomu napomohl růst online prodejů spojený s pandemií, nicméně vzestupný trend elektronického obchodování je i přesto patrný dlouhodobě. V každém případě se nám podařilo splnit náš plán pro rok 2020, ačkoliv loňský rok ještě nemáme zcela uzavřený,“ dodává Miroslav Uďan. Shoptet na českém trhu působí již dvanáctým rokem a aktuálně čítá 110 zaměstnanců.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti