Jak na e-shop poradí MujPrvniEshop.cz – Vše o e-shopech nově na jednom místě
Česká republika je e-shopovou velmocí a obliba tohoto způsobu prodeje stále roste. Proč jsou některé e-shopy úspěšné a jiné naopak skomírají? Rady a tipy, jak začít, a co všechno provozování e-shopu obnáší, je nově možné nalézt v praktickém online průvodci MujPrvniEshop.cz.
Praha, 14. srpna 2013 – Nový projekt MujPrvniEshop.cz společnosti Shoptet si klade za cíl pomoci začínajícím i stávajícím provozovatelům e-shopů rozvíjet jejich byznys. Na jednom místě je tak nově možné nalézt návod, který každého krok po kroku povede k úspěšnému online byznysu. Celý proces je rozdělený do tří fází – plánování, příprava a provoz, kterými by měl každý majitel e-shopu projít. Každá z těchto fází má své zákonitosti a pravidla, přeskočení nebo podcenění některé z nich se pak může odrazit na fungování e-shopu.
„Z vlastní zkušenosti vím, že více jak 80 % majitelů e-shopů má minimální nebo žádné zkušenosti s internetovým marketingem. Takže se vesměs dopouští triviálních chyb, které mají negativní vliv na fungování jejich onlinového byznysu. Radu hledají různě na internetu, kde samozřejmě naleznou neskutečné množství informací, ve kterých není jednoduché se zorientovat. Proto jsme se rozhodli vytvořit online pomocníka pro všechny, kdo chtějí na internetu prodávat a nevědí jak,“ komentoval vznik průvodce Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Na přípravě MujPrvniEshop.cz spolupracovali weboví vývojáři, právníci, odborníci na uživatelský komfort (UX), online reklamu a další z oblasti online marketingu. „MujPrvniEshop.cz je první projekt svého druhu, který jsem v Čechách zaznamenal za poslední roky. Byly tu nějaké pokusy, ale nikdo to nikdy nedotáhnul do konce. Věřím, že díky zápalu pana Uďana a spolupracujícím věhlasným jménům české e-commerce, bude tento projekt mít skutečnou přidanou hodnotu pro své uživatele,“ uvedl Martin Matějka, odborník na online marketing.
Lidé, kteří si zakládají nový e-shop, uvítají možnost stažení všeobecných podmínek, které definují fungování online obchodu. MujPrvniEshop.cz také nabízí interaktivní prvky, jako jsou například poradna, založení vlastního testovacího e-shopu nebo okamžité zjištění, zda vybraná doména je k dispozici.
„Mnoho provozovatelů e-shopů se domnívá, že si stačí založit obchod a zboží se bude samo prodávat. Bylo by krásné, kdyby tomu tak bylo, ale realita je jiná. Konkurence na internetu je obrovská a přesvědčit kupujícího, že si produkt má pořídit právě od Vás je o detailech. Intuitivní design, dostatek informací, komunikace se zákazníkem, dobrý marketing, to vše rozhoduje,“ dodal Miroslav Uďan.
Pro více informací navštivte www.MujPrvniEshop.cz
O společnosti Shoptet
Společnost Shoptet se na českém trhu specializuje na nabídku originálních a intuitivních e-shopů, které nabízí formou pronájmu hotových e-shopů, což představuje jednoduchý způsob, jak dosáhnout na vlastní internetový obchod rychle a bez velkých investic. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb jako napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 1 600 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 10 % komerčních řešení na českém trhu. Firma expanduje na zahraniční trhy, v současné chvíli je aktivní v Brazílii. Investor Ondřej Tomek získal ve firmě, jejíž aktuální hodnota se pohybuje kolem 2 mil. EUR, pětinový podíl.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
- Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
- Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
- Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
- Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
- Shoptet, Seyfor a Optimio vydávají know-how nabitého Průvodce úspěšného e-shopaře
- E-shopy i letos stále rostou. Češi navzdory krizi investují do svého volného času
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
Poslední články z blogu
- Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší
- Czechdesign: Chceme dostat kvalitní design do každé domácnosti. Cestou je i e-shop
- Platby na e-shopu: Seznamte se s metodou Click to Pay s Visa
- Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě
- Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu
- Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?
- 5 tipů, jak zvládnout nápor úkolů, když e-shop roste
- Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí
- Spolupráci s Shoptet Partnery stále rozvíjíme. Jak to chodí v partnerském týmu?
- E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků