Poslední článek na blogu

Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu 

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Jeden systém pro správu internetového i kamenného obchodu od Shoptetu

27. dubna 2015
 

Praha, 23. dubna 2015 – Společnost Shoptet představila novou službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systému. Propojuje on-line a off-line prodej a ulehčuje tak jejich provozování. Prodejce i zákazník získávají výhody obou světů. 

Služba „Pokladna“, která patří na českém trhu mezi první svého druhu, umožňuje jednotnou správu internetového i kamenného obchodu. Jednoduchost a vše na jednom místě ocení především provozovatelé, kteří dosud museli mít dva na sobě nezávislé systémy, tzn. dva nepropojené sklady, databáze zákazníků apod. „Pro majitele kamenných prodejen je dnes prakticky nutností mít zároveň i e-shop, díky kterému nejsou omezeni místem provozovny. Zároveň si část e-shopařů poté, co dojde k rozjezdu jejich on-line podnikání, otvírá kamenný obchod. Snaží se vyjít vstříc svým zákazníkům, kteří často chtějí vidět produkt naživo. Přibližně třetina provozovatelů internetových obchodů tak má i obchod kamenný. Proto jsme se rozhodli nabídnout službu, která jim ulehčí práci,“ popisuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

E-shop zdarma - na 2 kliky!

Jednotná správa skladu, prodeje, objednávek či tržeb jsou základem nového rozšíření služby Shoptet.cz. Neocenitelnou součástí je i databáze zákazníků. Výhody e-shopu budou moci využít i v kamenném obchodě. Ať už se jedná o slevy, VIP programy nebo také to, že zboží, které vložili do košíku v on-line obchodě, uvidí prodejce v tom kamenném a bude jim při výběru moci poradit. Majitelé obchodu ocení, že při prodeji konkrétnímu zákazníkovi budou moci nabídnout jeho oblíbené zboží či produkty, které souvisí s kupovaným. V rámci „Pokladny“ prodejce uvidí také parametry a detaily nabízeného zboží, které nebude muset nikde jinde vyhledávat. Při prodeji bude možné vedle tisku účtenky poslat také tento doklad e-mailem zákazníkovi. Systém počítá i s více pokladnami v jednom obchodě.

„Tímto produktem chceme ukázat, že prodej ve 21. století se mění a je potřeba na to reagovat. Je důležité znát své klienty a díky novému systému prodávající může aktivně nabízet zákazníkovi jeho oblíbené zboží,“ vysvětluje Miroslav Uďan.

Neocenitelné jsou také účetní přehledy, od denních pohybů na jednotlivých pokladnách až po měsíční přehledy, které zahrnují internetový i kamenný obchod. Systém počítá i se zavedením připravované povinnosti elektronické evidence tržeb.

Službu „Pokladna“ získají všichni stávající klienti společnosti Shoptet na první 3 měsíce provozu zdarma. Pro nové zájemce pak bude nabízena jako doplněk k e-shopu za cenu 400 Kč za měsíc. Systém umožňuje použití společně s čtečkou čárových kódů EAN a běžnou i termo tiskárnou, včetně tiskáren určených pro tisk účtenek.

O společnosti Shoptet

Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 5 000 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.

Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz.

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss