ShopCamp jde na dračku – 200 lístků zmizelo za tři hodiny
Praha, 27. srpna 2014 – Shoptet a ShopSys, dvě největší společnosti zabývající se tvorbou a pronájmem e-shopů na českém trhu, se spojily za účelem organizace BarCamp konference s názvem Shopcamp 2014, speciální konferenci věnovanou e-commerce. Konference proběhne v sobotu 18. října od 9:00 v prostorách ČVUT v Praze.
Při první registraci, která byla spuštěna v úterý 26. srpna, bylo všech 200 míst zaplněno během několika hodin. Druhá vlna registrací, kdy bude k dispozici zbylých 150 míst, proběhne 8. září od 10:30 hodin, přičemž všechny vstupenky jsou zdarma.
ShopCamp je určen pro majitele a zaměstnance internetových obchodů, pro e-marketingové poradce a pro poskytovatele služeb e-shopům a e-campům, ale také pro všechny ostatní, kteří by se o e-commerce rádi dozvěděli více. Registrovat se na ShopCamp může každý nejen jako posluchač, ale také jako speaker.
Kromě hlavního programu, který budou tvořit přednášky, budou souběžně probíhat také workshopy různého druhu. O přesné náplni konference rozhodnou sami účastníci prostřednictvím hlasování na začátku října. Na ShopCampu posléze vystoupí speakeři
a proběhnou přednášky a workshopy s nejvyšším počtem získaných hlasů.
Více na: www.shopcamp.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení
- Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů?
- Popisky vytvořené umělou inteligencí? Je to tu!