Láska prochází žaludkem. Hitem letošního Valentýna je čokoláda
Trendem oslav svátku svatého Valentýna je pro tento rok čokoláda. Podle největší tuzemské e-shopové platformy Shoptet vzrostl za poslední dva týdny zájem o bonboniéry o 62 %. Oproti loňskému roku také stoupl zájem o erotické zboží. Jen za leden eviduje Shoptet meziroční nárůst tržeb o 116 %. V průběhu dne zamilovaných odhadují analytici již tradiční zvýšení poptávky po dovozu květin o třetinu.
Svátek zamilovaných je pro letošní rok ve znamení sladkého. Zájem o čokoládové bonboniéry potvrzují data společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží téměř 30 tisíc e-shopů v ČR. Podle nich se za poslední dva týdny, ve srovnání s běžným obdobím, zvýšil v českých internetových obchodech zájem o bonboniéry o zhruba 62 %.
Mezi již tradiční valentýnské dary se řadí i erotické zboží. O to je letos podle dat Shoptetu zvýšený zájem. V meziročním srovnání oproti loňskému lednu došlo u e-shopů s erotickým zbožím k nárůstu tržeb o 116 %.
„V průběhu roku stoupá prodej erotického zboží vždy na Valentýna a na Vánoce. Ty sice bývají obvykle silnější, ovšem rok 2022 je v meziročním srovnání opravdu výjimečný,“ komentuje Huba.
Zákazníci si rovněž zvykli na možnost online objednání a doručení květin. V den svatého Valentýna odhaduje Shoptet zvýšení zájmu přibližně o třetinu.
Anglosaský svátek zamilovaných
Den svatého Valentýna přišel do Čech z anglosaských zemí. Slaví ho zamilovaní partneři, kteří si 14. února vyznávají lásku. A to jak formou různých menších i větších pozorností a darů. Tradice svátku odkazuje ke kněžímu Valentýnovi, který oddával mladé páry navzdory zákazu, za což byl zatčen a právě 14. února popraven.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o devět procent. Nebýt války, mohl být růst dvojciferný, uvádí Shoptet
- Češi reagují na Ukrajinu. Zájem o zboží na humanitární účely vzrostl o stovky procent, zároveň se sami připravují na krizi
- Láska prochází žaludkem. Hitem letošního Valentýna je čokoláda
- Shoptet posiluje svůj tým. Do firmy nastupuje Jiří Vaško, který je zodpovědný za rozvoj Shoptet Premium
- Nejrychleji rostoucí e-commerce kategorií bylo v roce 2021 sběratelství. Zaznamenalo nárůst o 165 procent
- Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů
- Shoptet hlásí rekordní obrat přes 300 milionů. Za minulý rok vzrostl o zhruba 50 %
- Reshoper mění majitele. Shoptet kupuje známý český e-commerce veletrh
- Letošní tržby e-shopů během Black Friday budou atakovat 4 miliardy korun. Zákazníci se bojí nedostatku zboží v adventním období
- Shoptet rozšiřuje partnerství s Balikobot.cz a pomáhá e-shopům s expanzí
Poslední články z blogu
- Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii
- REDFIR: Našli díru na trhu a představili české kožené opasky bez dírek
- Zvýšit konverzní poměr o 34 %? E-shopu šperkyskalimar.cz pomohlo Notifikuj
- Co nejvíce řeší e-shopy v roce 2022? Ptáme se poradců z Reshoperu
- Květnové novinky
- Shoptetím e-shopem číslo 30 000 je BeaverCraft! Získali od nás 30 000 hodin provozu zdarma
- Měřte lépe své konverze díky Facebook Conversions API
- Jak se připravoval Reshoper: Pohled do zákulisí s pořadatelkami Adrianou a Veronikou
- Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas
- „Naši zákazníci jsou doslova jako v bavlnce,“ říká Eliška Dobiášová z Breberek