Poslední článek na blogu

„Nikdo se nás ještě nesnažil zkopírovat,“ říká o panácích Samurai Shot Martin Solnička

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Majitelé e-shopů se další covidové vlny nebojí. Téměř polovina z nich se na případný lockdown nepřipravuje

23. srpen 2021
 

Vlastníci e-shopů nemají strach z případných podzimních pandemických restrikcí. Téměř 50 % z nich se na další potenciální lockdown nijak speciálně nepřipravuje. Vyplývá to z interního průzkumu společnosti Shoptet, který proběhl na přelomu července a srpna letošního roku.

Oblast ecommerce v České republice zažila během pandemie rekordní časy. Jen ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl celkový obrat 50,45 miliard korun, což je v meziročním srovnání více než desetiprocentní nárůst. I z tohoto důvodu nemají majitelé e-shopů strach z případných dalších omezení. Z průzkumu společnosti Shoptet, která je největší českou e-shopovou platformou, totiž vyplývá, že 47 % vlastníků se na další případné restrikce nijak nepřepravuje.

„Obavy z dalšího lockdownu nemám. Věřím, že e-shop se udrží stejně jako po minulém lockdownu a trend elektronických nákupů jen tak neopadne,“ říká Katarína Bukovini z e-shopu EcoPets.cz.

Stejný názor sdílí také Kateřina Stanislava Šormová z e-shopu KSD-art.cz. „Upřímně, žádné obavy nemám a ani se nijak nepřipravuji. Věřím, že tohle období je už snad za námi,“ říká.

Z průzkumu také vyplynulo, že pouze 23 % respondentů si ze strachu z možných podzimních omezení vytváří finanční rezervu. Ti, kteří se přeci jen nějak připravují, k tomu nejčastěji využívají marketingové aktivity, jako jsou propagace či častější a kvalitnější komunikace se zákazníky. Uvedlo to celkem 28 % dotázaných.

„Díky tomu, že oblast ecommerce zaznamenala během pandemie velký růst, nemají majitelé e-shopů obavy z dalších omezení. Lidé se totiž naučili nakupovat přes internet, takže eshopaři věří, že pokud znovu dojde k restrikcím, jejich byznys to nijak negativně neovlivní,“ vysvětluje CEO Shoptetu Samuel Huba.

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss