Majitelé e-shopů se další covidové vlny nebojí. Téměř polovina z nich se na případný lockdown nepřipravuje
Vlastníci e-shopů nemají strach z případných podzimních pandemických restrikcí. Téměř 50 % z nich se na další potenciální lockdown nijak speciálně nepřipravuje. Vyplývá to z interního průzkumu společnosti Shoptet, který proběhl na přelomu července a srpna letošního roku.
Oblast ecommerce v České republice zažila během pandemie rekordní časy. Jen ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl celkový obrat 50,45 miliard korun, což je v meziročním srovnání více než desetiprocentní nárůst. I z tohoto důvodu nemají majitelé e-shopů strach z případných dalších omezení. Z průzkumu společnosti Shoptet, která je největší českou e-shopovou platformou, totiž vyplývá, že 47 % vlastníků se na další případné restrikce nijak nepřepravuje.
„Obavy z dalšího lockdownu nemám. Věřím, že e-shop se udrží stejně jako po minulém lockdownu a trend elektronických nákupů jen tak neopadne,“ říká Katarína Bukovini z e-shopu EcoPets.cz.
Stejný názor sdílí také Kateřina Stanislava Šormová z e-shopu KSD-art.cz. „Upřímně, žádné obavy nemám a ani se nijak nepřipravuji. Věřím, že tohle období je už snad za námi,“ říká.
Z průzkumu také vyplynulo, že pouze 23 % respondentů si ze strachu z možných podzimních omezení vytváří finanční rezervu. Ti, kteří se přeci jen nějak připravují, k tomu nejčastěji využívají marketingové aktivity, jako jsou propagace či častější a kvalitnější komunikace se zákazníky. Uvedlo to celkem 28 % dotázaných.
„Díky tomu, že oblast ecommerce zaznamenala během pandemie velký růst, nemají majitelé e-shopů obavy z dalších omezení. Lidé se totiž naučili nakupovat přes internet, takže eshopaři věří, že pokud znovu dojde k restrikcím, jejich byznys to nijak negativně neovlivní,“ vysvětluje CEO Shoptetu Samuel Huba.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Jak si AppleTop.cz plní databázi pro e-mail marketing pomocí sítě e-shopů Děkovačka
- Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?
- Shoptet je partnerem Akademie online podnikání, kterou spouští #HolkyzByznysu
- Bezpečnost plateb na špičkové úrovni: Shoptet Pay jako první v Česku získává členství v Merchant Risk Council
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?
- Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
- Jak naplno využít doplněk Základní SEO?