Majitelé e-shopů se další covidové vlny nebojí. Téměř polovina z nich se na případný lockdown nepřipravuje
Vlastníci e-shopů nemají strach z případných podzimních pandemických restrikcí. Téměř 50 % z nich se na další potenciální lockdown nijak speciálně nepřipravuje. Vyplývá to z interního průzkumu společnosti Shoptet, který proběhl na přelomu července a srpna letošního roku.
Oblast ecommerce v České republice zažila během pandemie rekordní časy. Jen ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl celkový obrat 50,45 miliard korun, což je v meziročním srovnání více než desetiprocentní nárůst. I z tohoto důvodu nemají majitelé e-shopů strach z případných dalších omezení. Z průzkumu společnosti Shoptet, která je největší českou e-shopovou platformou, totiž vyplývá, že 47 % vlastníků se na další případné restrikce nijak nepřepravuje.
„Obavy z dalšího lockdownu nemám. Věřím, že e-shop se udrží stejně jako po minulém lockdownu a trend elektronických nákupů jen tak neopadne,“ říká Katarína Bukovini z e-shopu EcoPets.cz.
Stejný názor sdílí také Kateřina Stanislava Šormová z e-shopu KSD-art.cz. „Upřímně, žádné obavy nemám a ani se nijak nepřipravuji. Věřím, že tohle období je už snad za námi,“ říká.
Z průzkumu také vyplynulo, že pouze 23 % respondentů si ze strachu z možných podzimních omezení vytváří finanční rezervu. Ti, kteří se přeci jen nějak připravují, k tomu nejčastěji využívají marketingové aktivity, jako jsou propagace či častější a kvalitnější komunikace se zákazníky. Uvedlo to celkem 28 % dotázaných.
„Díky tomu, že oblast ecommerce zaznamenala během pandemie velký růst, nemají majitelé e-shopů obavy z dalších omezení. Lidé se totiž naučili nakupovat přes internet, takže eshopaři věří, že pokud znovu dojde k restrikcím, jejich byznys to nijak negativně neovlivní,“ vysvětluje CEO Shoptetu Samuel Huba.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?