Mít on-line i kamenný obchod se vyplatí
Třetina e-shopařů již zjistila, že je pro jejich byznys dobré mít také kamennou prodejnu. To samé platí i obráceně. V dnešním světě je prakticky nezbytností provozovat k obchodu také e-shop. Propojení obou způsobů prodeje je trendem dnešní doby. Přináší to výhody pro obchodníky i zákazníky.
Obrat českých e-shopů každoročně roste a letos by se měl přiblížit 100 miliardám korun. Internetové obchody se v roce 2015, kdy byl jejich obrat 81 mld. Kč, na celkové maloobchodu podílely zhruba 8 %. Prostor pro nové e-shopy tu rozhodně je.
Majitelé kamenných obchodů si musí uvědomit, že existence e-shopu je do jisté míry i hodnotícím kritériem, který zvyšuje důvěryhodnost a image. Mít internetový obchod dnes již znamená být schopný obstát v konkurenčním boji, protože stále více lidí nakupuje ze svých počítačů, tabletů a telefonů. E-shop také umožňuje obchodníkům zlepšit a především zrychlit komunikaci se zákazníky a nabídnout jim tak lepší služby.
„Majitelé kamenných obchodů si často stěžují, že si lidé přijdou do obchodu zboží prohlédnout a pak si jej objednají na internetu. Pokud má obchodník oba kanály, zvyšuje se šance, že nakonec nakoupí právě u něj,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Kamenný obchod má své zákazníky pouze v místě, kde se prodejna nachází. E-shop umožňuje obchodníkům rozšířit pole působení na celou republiku. Navíc není nutné tolik investovat do propagace off-line obchodu, lidé si jej najdou na internetu.
Obchodník navíc přes e-shop získá lepší přehled o svých zákaznících a jejich potřebách a může s těmito informacemi lepé pracovat, a to jak v internetovém tak i kamenném obchodě. Navíc díky e-shopu může nabízet daleko více produktů.
„Náklady spojené s pořízením internetového obchodu nejsou nikterak vysoké. Pro obchodníka, který má již fungující kamenný obchod, je to doslova otázka několika kliknutí. Pokud je schopný pracovat se sociálním sítěmi, tak on-line marketing může mít prakticky zdarma. Navíc získat nového zákazníka je na internetu levnější než v případě kamenného obchodu,“ doplňuje Miroslav Uďan.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 8 000 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.
Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?
- Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
- Jak naplno využít doplněk Základní SEO?
- Jak poznat, že je sales práce pro mě? Vyzpovídali jsme zkušeného obchodníka
- AI v zákaznické péči. Na co si dát pozor při použití umělé inteligence
- Doklad k přijaté platbě, WebP nebo cookie lišta. Přehled Shoptet novinek za první pololetí 2024
- Propagujte jednodušší platby na svém e-shopu a vyhrajte v soutěži s Visa Click to Pay