Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
Novinky z e-commerce, konference nabitá špičkovými hosty a networking s profesionály v oboru, to vše jste mohli zažít 17. května 2023, kdy v PVA Expo Letňany v Praze proběhl již tradičně největší veletrh a konference v oblasti e-commerce. Reshoper navštívilo více než 3500 majitelů e-shopů, marketérů a networkujících návštěvníků. Celodenní unikátní konference, která je velice oblíbenou součástí Reshoperu, se zúčastnilo 500 zájemců, a vyprodali tak její kapacitu. Veletrh propojující majitele e-shopů a dodavatele e-commerce služeb a nástrojů ovládlo 120 vystavovatelů z Česka a zahraničí.
I letos Reshoper předčil očekávání, a to nejen počtem účastníků, kteří měli možnost poznat až 120 českých, slovenských, maďarských a německých vystavovatelů, ale také nabitým programem a pulzující atmosférou. Vystavovatelé měli jedinečnou možnost představit své produktové novinky a případové studie. „Velmi nás těší obrovský zájem a účast na akci roku v e-commerce, kterou jsme již podruhé připravovali v rámci Shoptetu. Více než 3 500 návštěvníků nás přesvědčilo, že tento event má v Česku své místo a opodstatnění, a navíc nám vnuklo myšlenku na rozšíření v rámci kapacit, ale i překročení hranic,” sděluje CEO Shoptetu Samuel Huba.
To nejlepší z e-commerce v jednom dni
Tak by se dala charakterizovat konference s názvem Efektivita jako cesta k růstu i zisku e-shopu. Díky exkluzivnímu průzkumu stovek českých i slovenských e-shopů byla konference zaměřena na témata, která mezi jejich majiteli aktuálně nejvíce rezonují. Vzniklo tak devět jedinečných přednášek, které nebyly ještě nikdy dříve slyšet. Mezi řečníky patřil například Peter Hejduček, který sdílel své zkušenosti s řízením Footshopu. Inspiroval například tím, jak ze složité situace vytěžit co nejvíc. Téma módního trhu otevřel Milan Polák. Prozradil mimo jiné, jak díky fúzi ZOOTu, Bibloo, Urban store a Different postavili největší českou módní skupinu. Petr Handlíř zase informoval, jak získat maximum z reklamy na Facebooku. A nechyběla ani přednáška o současně nejrychleji se rozšiřující sociální platformě TikTok, prezentována TikTok experty Davidem Ducen a Vítem Jandou.
Součástí Reshoperu byla také oblíbená poradenská zóna, díky níž účastníci mohli zdarma získat informace od více jak dvou desítek profesionálů v oblasti e-commerce. Třeba o tom, jak pozvednout právě jejich e-shop a podnikání. Více informací najdete na www.reshoper.cz
Video k eventu: https://www.youtube.com/watch?v=Q2oEwfUNxGk
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?