Poslední článek na blogu

Novinky z vývoje: Automatické generování dokladů

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
 

Novinky na Shoptet.cz – pokročilé SEO a zjednodušení objednávkového procesu

26. srpen 2014
 

Praha 26. srpna 2014 – Během prázdnin lidé nakupují, ať již v kamenných prodejnách nebo přes Internet, daleko méně než v ostatních ročních obdobích. A právě majitelé e-shopů tak mají jedinečnou příležitost vylepšit či zjednodušit své obchody. Společnost Shoptet také nelenila, a pro své uživatele připravila dvě novinky, díky kterým bude jednodušší nejen nakupování pro zákazníky, ale také celá správa e-shopů pro jejich majitele. 

První novinkou je modul „Pokročilé SEO – Parametrické kategorie“, který vzniknul ve spolupráci s předními českými SEO specialisty. Nastavením různých parametrů u nabízeného zboží (druh, velikost, materiál, barva, země původu apod.) a jejich vzájemným propojením vzniknou unikátní podstránky, díky kterým bude mnohem jednodušší získat větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů.

„Jak již z názvu vyplývá, jde o nastavení pokročilé, poslouží proto především zkušeným uživatelům nebo profesionálům, kteří majitelům e-shopů s online marketingem pomáhají. Pokud se SEO nastaví dobře, může výrazně posílit a upevnit pozici daného internetového obchodu při vyhledávání,“ komentuje novou službu Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet, a dodává: „Parametrické kategorie jsou pouze první z funkcí modulu Pokročilé SEO. Postupem času bychom rádi přidali i další.“

Novy-objednavkovy-proces_1-e1405686931631

Zjednodušení objednávkového procesu je novinka, která usnadní život hlavně zákazníkům. Po vložení vybraných produktů do košíku následuje vytvoření objednávky. Dřívějších pět kroků – přehled košíku, vyplnění údajů o zákazníkovi, volba dopravy a platby, souhrn objednávky, potvrzení objednávky – bylo zredukováno na kroky čtyři.

Po přehledu vybraných produktů nově následuje volba dopravy a platby, až poté zákazník zadává osobní údaje. Hned poté potvrzení objednávky – její souhrn se zobrazuje již u dvou předchozích kroků.

„Při přípravách nového objednávkového procesu jsme vycházeli z výsledků UX analýzy neboli Analýzy uživatelské přívětivosti, která proběhla na konci loňského roku. Na základě této analýzy jsme již změnili vzhled produktových stránek a jednotlivých tlačítek v e-shopu. Možnost nastavení parametrických kategorií a zjednodušení objednávkového procesu jsou další z řady změn, které jsme pro naše uživatele připravili. Jako další chystáme například možnost přihlašování do e-shopu prostřednictvím sociálních sítí,“ komentuje provedené a další připravované úpravy Miroslav Uďan.

Obě nejnovější vylepšení mají vést k větší přehlednosti objednávek i samotného obchodu a ke zjednodušení práce s e-shopem pro zákazníky i jejich majitele. Hlavním motivem těchto změn však byla snaha zajistit větší konverzi, vyšší návštěvnost obchodu a nárůst dokončených objednávek.

Více o novém modulu pokročilé SEO a zjednodušeném objednávkovém procesu na blogu Shoptet.cz: http://blog.shoptet.cz/leto-neleto-shoptet-cz-pro-vas-stale-pripravuje-novinky/

O Službě Shoptet.cz

Shoptet.cz se specializuje na pronájem e-shopů, které jsou oblíbené díky celkovému propracovanému řešení a jednoduchému, intuitivnímu ovládání. Jedná se snadný způsob, jak si pořídit vlastní internetový obchod rychle a bez velkých investic. V současné chvíli má společnost v portfoliu přes 2 800 aktivních e-shopů, což tvoří více než 10 % komerčních řešení na českém trhu. Firma působí na českém a slovenském trhu, v roce 2013 expandovala také do Brazílie. Pro všechny e-shopaře připravil Shoptet.cz ve spolupráci s odborníky na online marketing návod, jak založit a úspěšně provozovat internetový obchod, a splnit si tak vlastní sen. V roce 2011 vstoupil do společnosti také investor Ondřej Tomek. Více na www.shoptet.cz. Rady a postřehy Miroslava Uďana je možné najít na www.miroslavudan.cz.

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss